هدف پرسشنامه : بررسی رضایت مشتری از خدمات ارائه شده توسط سازمان
نحوه تکمیل : میزان موافقت خود را با هر یک از جملات پرسشنامه با توجه به طیف مشخص کنید.
توضیحات : سوالات این پرسشنامه به صورت 5 گزینه ای طراحی شده و نحوه امتیاز بندی و تفسیر نتایج به صورت کامل تشریح شده است.
تعداد سوالات : 9
نوع فایل : Word 2007
کاربرد : پایان نامه های مقطع کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت، پروژه های تحقیقاتی
روایی و پایایی : این پرسشنامه، ترجمه ی یک پرسشنامه استاندارد خارجی است که به زبان فارسی برگردانده شده است. لذا روایی و پایایی این پرسشنامه در ایران مورد بررسی قرار نگرفته و در صورت لزوم، محققان باید نسبت به بررسی روایی و پایایی این پرسشنامه اقدام نمایند. منبع : مقیمی، سید محمد و رمضان، مجید، 1390، پژوهشنامه مدیریت، جلد هفتم، انتشارات راهدان، تهران.
محصول های مرتبط
دانلود پرسشنامه : خودگشودگی
هدف پرسشنامه : بررسی تمایل فرد به خودگشودگی. نحوه تکمیل : میزان موافقت خود را با هر یک از جملات…
دانلود پرسشنامه : رفتارهای متقابل شخصی عادلانه
هدف پرسشنامه : یک عنصر اصلی عدالت رویه ای بر این موضوع تمرکز دارد که اعتقاد افراد در مورد رفتار…
دانلود پرسشنامه : ویژگیهای شخصیتی رهبر
هدف پرسشنامه : بررسی ارتباط بین عزت نفس رهبر، کفایت نفس، خودشیفتگی و کمال گرایی رهبر. نحوه تکمیل : میزان…
دانلود پرسشنامه : ارزیابی اثربخشی عملکرد گروه
هدف پرسشنامه :بررسی اثربخشی عملکرد گروه. نحوه تکمیل : با توجه به طیف زیر، نظر خود را درباره هر بخش…
دانلود پرسشنامه : تاثیر مدل EFQM بر عملکرد شرکت
هدف پرسشنامه : بررسی تاثیر مدل کیفیت EFQM بر عملکرد شرکت. نحوه تکمیل : میزان موافقت خود را با هر…
دانلود فایل WORD پرسشنامه : ارزیابی وضعیت مهارت های شنیداری افراد
کاربرد : با این پرسشنامه می توانید وضعیت مهارت های شنیداری افراد را در سازمان مورد بررسی و مقایسه قرار…
قوانین ثبت دیدگاه