هدف پرسشنامه : این پرسشنامه از جمله ابزارهایی که برای سنجش کیفیت خدمات در نظام بانکی ابداع گردیده است، که بر مبنای مقیاس سیستمی ـ مبادلهای کیفیت خدمات (SYSTRA-SQ) میباشد.
نحوه تکمیل : برای سنجش کیفیت خدمات در نظام بانکی از عبارات مختلفی در دسته های جداگانه ستفاده شده است که دارای طیف پنج گزینه ای از خیلی کم تا خیلی زیاد است.
توضیحات : سوالات این پرسشنامه به صورت 5 گزینه ای طراحی شده و نحوه تفسیر نتایج به صورت کامل تشریح شده است.
تعداد سوالات : 21
نوع فایل : Word 2007
کاربرد : پایان نامه های مقطع کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت، پروژه های تحقیقاتی
روایی و پایایی : این پرسشنامه، ترجمه ی یک پرسشنامه استاندارد خارجی است که به زبان فارسی برگردانده شده است. لذا روایی و پایایی این پرسشنامه در ایران مورد بررسی قرار نگرفته و در صورت لزوم، محققان باید نسبت به بررسی روایی و پایایی این پرسشنامه اقدام نمایند. منبع : مقیمی، سید محمد و رمضان، مجید، 1390، پژوهشنامه مدیریت، جلد هفتم، انتشارات راهدان، تهران.
محصول های مرتبط
دانلود پرسشنامه : کیفیت ارتباطات
هدف پرسشنامه : بررسی کیفیت ارتباطات. نحوه تکمیل : پس از مطالعه هر جمله، نظر خود را با توجه به…
دانلود پرسشنامه : مهارتهای بازخور
هدف پرسشنامه : بررسی مهارتهای ارائه بازخور به افراد. نحوه تکمیل : بر روی عددی که به بهترین شکل رفتار…
دانلود پرسشنامه : شبکه های ارتباطات
هدف پرسشنامه : تعیین میزان اثربخشی شبکه های ارتباطات. نحوه تکمیل : با توجه به طیف زیر مشخص کنید هر…
دانلود پرسشنامه : توسعه رهبران
هدف پرسشنامه :پرسشنامه زیر به بررسی میزان آمادگی رهبران ارشد در توسعه سایر رهبران در سازمانهای شما کمک می کند.…
دانلود پرسشنامه : بازخور
هدف پرسشنامه : بررسی میزان تمایل به ارائه بازخور. نحوه تکمیل : پس از مطالعه هر جمله، میزان موافقت خود…
دانلود پرسشنامه : مراحل توسعه گروه
هدف پرسشنامه : هدف از این پرسشنامه، معرفی فرمول توسعه گر توکمن و جنسن میباشد. با استفاده از این مدل…
قوانین ثبت دیدگاه