هدف پرسشنامه : این پرسشنامه از جمله ابزارهایی که برای سنجش کیفیت خدمات در نظام بانکی ابداع گردیده است، که بر مبنای مقیاس سیستمی ـ مبادلهای کیفیت خدمات (SYSTRA-SQ) میباشد.
نحوه تکمیل : برای سنجش کیفیت خدمات در نظام بانکی از عبارات مختلفی در دسته های جداگانه ستفاده شده است که دارای طیف پنج گزینه ای از خیلی کم تا خیلی زیاد است.
توضیحات : سوالات این پرسشنامه به صورت 5 گزینه ای طراحی شده و نحوه تفسیر نتایج به صورت کامل تشریح شده است.
تعداد سوالات : 21
نوع فایل : Word 2007
کاربرد : پایان نامه های مقطع کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت، پروژه های تحقیقاتی
روایی و پایایی : این پرسشنامه، ترجمه ی یک پرسشنامه استاندارد خارجی است که به زبان فارسی برگردانده شده است. لذا روایی و پایایی این پرسشنامه در ایران مورد بررسی قرار نگرفته و در صورت لزوم، محققان باید نسبت به بررسی روایی و پایایی این پرسشنامه اقدام نمایند. منبع : مقیمی، سید محمد و رمضان، مجید، 1390، پژوهشنامه مدیریت، جلد هفتم، انتشارات راهدان، تهران.
محصول های مرتبط
دانلود پرسشنامه : مهارتهای بازخور
هدف پرسشنامه : بررسی مهارتهای ارائه بازخور به افراد. نحوه تکمیل : بر روی عددی که به بهترین شکل رفتار…
دانلود پرسشنامه : سبک رهبری
هدف پرسشنامه : بررسی سبک های مختف رهبری از دیدگاه کارکنان. نحوه تکمیل : میزان موافقت خود را با هر…
دانلود پرسشنامه : مراحل توسعه گروه
هدف پرسشنامه : هدف از این پرسشنامه، معرفی فرمول توسعه گر توکمن و جنسن میباشد. با استفاده از این مدل…
دانلود فایل WORD پرسشنامه : ارزیابی وضعیت مهارت های شنیداری افراد
کاربرد : با این پرسشنامه می توانید وضعیت مهارت های شنیداری افراد را در سازمان مورد بررسی و مقایسه قرار…
دانلود فایل WORD پرسشنامه : بررسی نوع پایگاه قدرت در سازمان (پاداش، زور، قانون، تخصص، مرجعیت)
هدف : با این پرسشنامه می توانید انواع پایگاه قدرت در سازمان را ارزیابی کنید. قدرت مبتنی بر پاداش، قدرت…
دانلود فایل WORD پرسشنامه : بررسی وضعیت تبادل بین رهبر و اعضا در سازمان
هدف : ارزیابی وضعیت تبادل بین رهبر و اعضا. این پرسشنامه مولفه های تأثیر دو جانبه رهبر و اعضا، وفاداری…
قوانین ثبت دیدگاه