هدف پرسشنامه : بررسی میزان گرایش و تمایل سازمان به محیط رقابتی و فعالیت های بازاریابی
نحوه تکمیل : میزان موافقت خود را با هر یک از جملات پرسشنامه با توجه به طیف مشخص کنید.
توضیحات : سوالات این پرسشنامه به صورت 5 گزینه ای طراحی شده و نحوه امتیاز بندی و تفسیر نتایج به صورت کامل تشریح شده است.
تعداد سوالات : 15
نوع فایل : Word 2007
کاربرد : پایان نامه های مقطع کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت، پروژه های تحقیقاتی
روایی و پایایی : این پرسشنامه، ترجمه ی یک پرسشنامه استاندارد خارجی است که به زبان فارسی برگردانده شده است. لذا روایی و پایایی این پرسشنامه در ایران مورد بررسی قرار نگرفته و در صورت لزوم، محققان باید نسبت به بررسی روایی و پایایی این پرسشنامه اقدام نمایند. منبع : مقیمی، سید محمد و رمضان، مجید، 1390، پژوهشنامه مدیریت، جلد هفتم، انتشارات راهدان، تهران.
محصول های مرتبط
دانلود پرسشنامه : ارتباطات کلامی بین کارکنان و مدیران
هدف پرسشنامه : بررسی تفاوت ها در ارتباطات شفاهی بین کارکنان و مدیران. نحوه تکمیل : پس از مطالعه هر…
دانلود پرسشنامه : کیفیت ارتباطات
هدف پرسشنامه : بررسی کیفیت ارتباطات. نحوه تکمیل : پس از مطالعه هر جمله، نظر خود را با توجه به…
دانلود پرسشنامه : شبکه های ارتباطات
هدف پرسشنامه : تعیین میزان اثربخشی شبکه های ارتباطات. نحوه تکمیل : با توجه به طیف زیر مشخص کنید هر…
دانلود پرسشنامه : سبکهای مدیریت تضاد
هدف پرسشنامه :تضاد بین افراد امری رایج و بخش گریزناپذیر زندگی میباشد. بنابراین، مدیریت اثربخش تضاد با اهمیت میباشد. شما…
دانلود فایل WORD پرسشنامه : ارزشیابی میزان استقلال و خودمختاری افراد در گروه کاری
هدف : این ابزار به شما نشان می دهد از چه میزان استقلال در گروه کاری خود برخوردار هستید. تعداد…
دانلود فایل WORD پرسشنامه : بررسی نوع پایگاه قدرت در سازمان (پاداش، زور، قانون، تخصص، مرجعیت)
هدف : با این پرسشنامه می توانید انواع پایگاه قدرت در سازمان را ارزیابی کنید. قدرت مبتنی بر پاداش، قدرت…
قوانین ثبت دیدگاه