هدف پرسشنامه : فناوری میتواند کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان یک سازمان را افزایش دهد. اما هیچ فناوری نمیتواند اثرات نگرش ضعیف نسبت به خدمات ارائه شده به مشتری را از بین ببرد. پرسشنامه زیر جهت درک گرایش شما به سمت مشتری مداری طراحی شده است.
نحوه تکمیل : به سؤالات پرسشنامه با توجه به مقیاس زیر پاسخ دهید.
1= هرگز 2= کمی 3= به طور متوسط 4= بسیار 5= بی نهایت
توضیحات : سوالات این پرسشنامه به صورت 5 گزینه ای طراحی شده و نحوه امتیاز بندی و تفسیر نتایج به صورت کامل تشریح شده است.
تعداد سوالات : 10
نوع فایل : Word 2007
کاربرد : پایان نامه های مقطع کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت، پروژه های تحقیقاتی
روایی و پایایی : این پرسشنامه، ترجمه ی یک پرسشنامه استاندارد خارجی است که به زبان فارسی برگردانده شده است. لذا روایی و پایایی این پرسشنامه در ایران مورد بررسی قرار نگرفته و در صورت لزوم، محققان باید نسبت به بررسی روایی و پایایی این پرسشنامه اقدام نمایند. منبع : مقیمی، سید محمد و رمضان، مجید، 1390، پژوهشنامه مدیریت، جلد هفتم، انتشارات راهدان، تهران.
محصول های مرتبط
دانلود پرسشنامه : ارتباطات کلامی بین کارکنان و مدیران
هدف پرسشنامه : بررسی تفاوت ها در ارتباطات شفاهی بین کارکنان و مدیران. نحوه تکمیل : پس از مطالعه هر…
دانلود پرسشنامه : بازخور و حمایت از استقلال کارکنان
هدف پرسشنامه : بررسی احساس افراد درباره بازخور و حمایت از استقلال کارکنان. نحوه تکمیل : پس از مطالعه هر…
دانلود پرسشنامه : درگیری شغلی (مشارکت کاری)
هدف پرسشنامه : این ابزار مشخص می سازد که فرد تا چه اندازه از وقت خود را با شغلش سپری…
دانلود پرسشنامه : رفتارها در محیط اداری
هدف پرسشنامه :بررسی آگاهی شما درباره سیاست های اداره. نحوه تکمیل : پس از مطالعه هر جمله، اگر فکر میکنید…
دانلود پرسشنامه : سبکهای مدیریت تضاد
هدف پرسشنامه :تضاد بین افراد امری رایج و بخش گریزناپذیر زندگی میباشد. بنابراین، مدیریت اثربخش تضاد با اهمیت میباشد. شما…
دانلود فایل WORD پرسشنامه : ارزیابی وضعیت مهارت های شنیداری افراد
کاربرد : با این پرسشنامه می توانید وضعیت مهارت های شنیداری افراد را در سازمان مورد بررسی و مقایسه قرار…
قوانین ثبت دیدگاه