هدف پرسشنامه : بررسی نگرش های مدیریتی نسبت به مشتری گرایی
نحوه تکمیل : میزان موافقت خود را با هر یک از جملات پرسشنامه با توجه به طیف مشخص کنید.
توضیحات : سوالات این پرسشنامه به صورت 5 گزینه ای طراحی شده و نحوه امتیاز بندی و تفسیر نتایج به صورت کامل تشریح شده است.
تعداد سوالات : 21
نوع فایل : Word 2007
کاربرد : پایان نامه های مقطع کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت، پروژه های تحقیقاتی
روایی و پایایی : این پرسشنامه، ترجمه ی یک پرسشنامه استاندارد خارجی است که به زبان فارسی برگردانده شده است. لذا روایی و پایایی این پرسشنامه در ایران مورد بررسی قرار نگرفته و در صورت لزوم، محققان باید نسبت به بررسی روایی و پایایی این پرسشنامه اقدام نمایند. منبع : مقیمی، سید محمد و رمضان، مجید، 1390، پژوهشنامه مدیریت، جلد هفتم، انتشارات راهدان، تهران.
محصول های مرتبط
دانلود پرسشنامه : ارتباطات کلامی بین کارکنان و مدیران
هدف پرسشنامه : بررسی تفاوت ها در ارتباطات شفاهی بین کارکنان و مدیران. نحوه تکمیل : پس از مطالعه هر…
دانلود پرسشنامه : کیفیت ارتباطات
هدف پرسشنامه : بررسی کیفیت ارتباطات. نحوه تکمیل : پس از مطالعه هر جمله، نظر خود را با توجه به…
دانلود پرسشنامه : خودگشودگی
هدف پرسشنامه : بررسی تمایل فرد به خودگشودگی. نحوه تکمیل : میزان موافقت خود را با هر یک از جملات…
دانلود پرسشنامه : مهارتهای بازخور
هدف پرسشنامه : بررسی مهارتهای ارائه بازخور به افراد. نحوه تکمیل : بر روی عددی که به بهترین شکل رفتار…
دانلود پرسشنامه : بازخور و حمایت از استقلال کارکنان
هدف پرسشنامه : بررسی احساس افراد درباره بازخور و حمایت از استقلال کارکنان. نحوه تکمیل : پس از مطالعه هر…
دانلود پرسشنامه : درگیری شغلی (مشارکت کاری)
هدف پرسشنامه : این ابزار مشخص می سازد که فرد تا چه اندازه از وقت خود را با شغلش سپری…
قوانین ثبت دیدگاه