هدف پرسشنامه : اینکه آیا شما از روش های ایجاد آرامش در مشتریان ناراحت آگاهی دارید یا خیر
نحوه تکمیل : پس از مطالعه هر یک از فنون زیر، اگر آن فن را در بیشتر از 95 درصد زمان ها انجام می دهید، امتیاز 1 و اگر نیاز به ایجاد بهبود در این فن ارائه خدمت به مشتری می بینید، امتیاز 2 بدهید.
توضیحات : سوالات این پرسشنامه به صورت 2 گزینه ای طراحی شده و نحوه امتیاز بندی و تفسیر نتایج به صورت کامل تشریح شده است.
تعداد سوالات : 16
نوع فایل : Word 2007
کاربرد : پایان نامه های مقطع کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت، پروژه های تحقیقاتی
روایی و پایایی : این پرسشنامه، ترجمه ی یک پرسشنامه استاندارد خارجی است که به زبان فارسی برگردانده شده است. لذا روایی و پایایی این پرسشنامه در ایران مورد بررسی قرار نگرفته و در صورت لزوم، محققان باید نسبت به بررسی روایی و پایایی این پرسشنامه اقدام نمایند. منبع : مقیمی، سید محمد و رمضان، مجید، 1390، پژوهشنامه مدیریت، جلد هفتم، انتشارات راهدان، تهران.
***************************************************************
توجه : حق انحصاری انتشار نسخه الکترونیکی پرسشنامه های «پژوهشنامه مدیریت» در اختیار مرجع علوم مدیریت ایران (سایت e-Modiran.com) می باشد و هرگونه نسخه برداری و بازنشر این آثار پیگرد قانونی خواهد داشت.
***************************************************************
محصول های مرتبط
دانلود پرسشنامه : شبکه های ارتباطات
هدف پرسشنامه : تعیین میزان اثربخشی شبکه های ارتباطات. نحوه تکمیل : با توجه به طیف زیر مشخص کنید هر…
دانلود پرسشنامه : بازخور و حمایت از استقلال کارکنان
هدف پرسشنامه : بررسی احساس افراد درباره بازخور و حمایت از استقلال کارکنان. نحوه تکمیل : پس از مطالعه هر…
دانلود پرسشنامه : رفتارهای متقابل شخصی عادلانه
هدف پرسشنامه : یک عنصر اصلی عدالت رویه ای بر این موضوع تمرکز دارد که اعتقاد افراد در مورد رفتار…
دانلود پرسشنامه : سبک رهبری
هدف پرسشنامه : بررسی سبک های مختف رهبری از دیدگاه کارکنان. نحوه تکمیل : میزان موافقت خود را با هر…
دانلود پرسشنامه : سبکهای مدیریت تضاد
هدف پرسشنامه :تضاد بین افراد امری رایج و بخش گریزناپذیر زندگی میباشد. بنابراین، مدیریت اثربخش تضاد با اهمیت میباشد. شما…
دانلود پرسشنامه : مراحل توسعه گروه
هدف پرسشنامه : هدف از این پرسشنامه، معرفی فرمول توسعه گر توکمن و جنسن میباشد. با استفاده از این مدل…
قوانین ثبت دیدگاه