
در این پایان نامه نقش تکنیک ها و روش های کارآمد بازاریابی و فروش در صنعت شیمی مورد بحث و بررسی قرار گرفته شده است. در واقع وظیفه ی اصلی بازاریابی که همان پیدا کردن بازار است و ترکیب منطقی از ۴ عمل جذب کردن و جلب توجه مشتری، جذاب کردن محصول، برآورد کردن تقاضا و تخمین زدن تقاضاها، ترغیب مشتری برای خرید و پرداخت پول مورد مطالعه قرار گرفته سهم هر یک ارزیابی شده است. در این میان بر نقش توسعه استراتژی های بازاریابی، بازاریابی فناوری سبز و پیش بازاریابی ها به عنوان عوامل مهم تاثیر گذار به صورت موردی تاکید شده است. و در پایان هم فرآیند های ارتباطاتی به عنوان بستر ساز بازاریابی کارآمد در صنعت شیمی مشخص گردیده است.
نوع فایل :word
تعداد صفحات :۲۴۰
*———————————–*
فصل اول: مقدمه
مقدمه
شناخت بازار
ترکیب بازار
تقاضا
آنالیز بازار
فصل دوم: توسعه استراتژی های بازاریابی
مقدمه
اجرا
دو اصل یاری دهنده در بازاریابی برای مهندسان
اصول بازاریابی بیزینس به بیزینس
تعریف
متفاوت سازی از سایر زمینه های بازاریابی
ماهیت محصولات
ماهیت مشتریان
کانال های مبادله
ارتباط
سیاست قیمت
رفتار خرید
دلایل خرید
فرآیند خرید
جنبه های روان شناختی
فصل سوم : ساختار بازار بین المللی صنایع شیمیایی
مقدمه
ویژگی های اساسی از شاخه های کلیدی
صنعت کشاورزی شیمیایی
صنعت داروسازی
بیو تکنولوژی و صنایع تکنولوژی ژن
صنعت کالا
صنعت متخصصان شیمیایی
صنعت مهندسی
مشتریان و کاربران
کانال های توزیع
محیط اقتصادی، سیاسی و اجتماعی
وابستگی به بازار های نفت و گاز
محدودیت های قانونی و سیاست گذاری
چانه زنی و گره های ذینفع
مشکلات تصویر سازی و پذیرش اجتماعی
فصل چهار :بازاریابی پروژه های مهندسی مواد شیمیایی
مقدمه
بازاریابی کارخانه های شیمیایی
بازاریابی تکنولوژی سبز
بازاریابی کالاهای شیمیایی
گازها
نفت
پالپ و کاغذ
فیبرها
کود های شیمیایی
کلرین
پلاستیک ها و لاستیک ها
پلی الفین ها
پلی استایرن ها
پلی وینیل کلراید
پلی استر های اشباع نشده
فوم های پلی یورتان
رزین های ترفتالات پلی اتیلن
فیلم های ترفتالات پلی اتیلن
فیبر های ترفتالات پلی اتیلن
لاستیک ها
لاستیک های طبیعی
لاستیک های ترکیبی
الاستومر های ترموپلاستیک مبتنی بر استایرن
فصل پنجم : نتیجه گیری
مقدمه
پوشش ها و جلا دهنده ها
رنگ های نساجی
بازدارنده های فرسایش
مواد شیمیایی برای الکترونیک ها
کاتالیست ها
افزودنی های پلاستیک
آفت کش ها
پلیمر های ویژه
مواد آرایشی
تجارت کشاورزی
روند های کلی
آفت کش ها، قارچ کش ها و حشره کش ها
دانه های تغییر یافته ژنتیک
گیاهان به عنوان راکتو های شیمیایی
غذای کامل
جنبه های قانونی
بازاریابی داروها
عوامل اجتماعی و دموگرافیک(مردم شناسی)
تغییر نمودار بازاریابی
بخش های بازار جدید
رقبای جدید
توسعه یک داروی جدید
پیش بازاریابی
راه اندازی مجدد داروها
کانال های توزیع
تجارت الکترونیک در صنعت شیمیایی
اهمیت تجارت الکترونیک در بازاریابی
مکان های بازار مواد شیمیایی مجازی
بازار های نمایان شده
doradoنفت باکو
بیزینس در چین
بازبینی
محصول های مرتبط
Fe3O4 پیریمیدیناون با استفاده از نانو کاتالیزگربررسی سنتز مشتقات جدید آریل سیانو پیریدو
ﺗﺮﮐﯿﺒﺎت ﻫﺘﺮوﺳﯿﮑﻞ ﭼﻨﺪﻋﺎﻣﻠﯽ در ﺗﻬﯿﻪ داروﻫﺎ ﻧﻘﺶ ﻣﻬﻤﯽ دارﻧﺪ، ﺑﻪ وﯾﮋه ﭘﯿﺮﯾﺪو[۳،۲d-]ﭘﯿﺮﯾﻤﯿـﺪﯾﻦ ﻫـﺎ ﺑـﻪدﻟﯿﻞ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﻫﺎی زﯾﺴﺘﯽ ﻣﻔﯿﺪ آن ﻫﺎ…
بررسی مواد تشکیل دهنده اسانس وعصاره چند گونه از گیاهان بومی شمال ایران
ترکیبات شیمیایی روغنهای اسانسی استخراج شده به روش تقطیر با آب ازبرگ، ساقه و میوه گیاه عشقه (هدرا پاستوچووی) و…
مطالعه اثرات استریو الکترونی بر روی رفتار صورت بندی های محوری و استوایی
در حلقه سیلکوهگزان وجود هتر و اتم در داخل حلقه و اتم الکترونگاتیو در خارج حلقه ایجاد اثر آنومری می…
مطالعه حذف پیکولین توسط کامپوزیت مس پلی اکریل آمید
آلودگی آب علاوه براینکه باعث نشر بسیاری از بیماری های مختلف می شود، سلامت و کیفیت منابع محدود آب تمیز…
پیش تغلیظ واندازه گیری داروی پنتوپرازول سدیم سسکوهیدرات در نمونه های حقیقی
استخراج فاز جامد یک تکنیک آماده سازی نمونه پرکاربرد، سریع، ساده است. در این تحقیق کارایی نانوذرات اصلاح شده (Fe3O4)…
تخریب فتوشیمیایی رودامین B درمحلول های آبی با استفاده از نانو فتوکاتالیست ZnO آلاییده با C, N ,S
در سال های اخیر نانو ذرات نیمه رسانا با توجه به خواص الکتریکیو مکانیکی، که از اثرات محدود کوانتومی در…
قوانین ثبت دیدگاه