جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • سوالات استخدامی
    • استخدامی آموزش و پرورش
    • استخدامی بانک
    • استخدامی تامین اجتماعی
    • استخدامی تخصصی
    • استخدامی دانشگاه صنعتی شریف
    • استخدامی دانشگاه فرهنگیان
    • استخدامی دستگاههای اجرایی
    • استخدامی دولتی
    • استخدامی دیوان محاسبات کشور
    • استخدامی روز
    • استخدامی شرکت نفت
    • استخدامی شهرداری
    • استخدامی قوه قضاییه
    • استخدامی مشاغل شغلی راه آهن
    • استخدامی هلال احمر
    • استخدامی هنرآموزها
    • استخدامی وزارت بهداشت
    • استخدامی وزارت نیرو
    • دولتی مصاحبه و گزینش
    • شرکت خصوصی و دانش بنیان
  • پژوهش ها
  • سوالات متداول
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • info[at]soal24.com
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • تماس با ما
  • درباره ما
مرجع آموزش مجازی 24 سوال
  • صفحه اصلی
  • سوالات استخدامی
    • استخدامی آموزش و پرورش
    • استخدامی بانک
    • استخدامی تامین اجتماعی
    • استخدامی تخصصی
    • استخدامی دانشگاه صنعتی شریف
    • استخدامی دانشگاه فرهنگیان
    • استخدامی دستگاههای اجرایی
    • استخدامی دولتی
    • استخدامی دیوان محاسبات کشور
    • استخدامی روز
    • استخدامی شرکت نفت
    • استخدامی شهرداری
    • استخدامی قوه قضاییه
    • استخدامی مشاغل شغلی راه آهن
    • استخدامی هلال احمر
    • استخدامی هنرآموزها
    • استخدامی وزارت بهداشت
    • استخدامی وزارت نیرو
    • دولتی مصاحبه و گزینش
    • شرکت خصوصی و دانش بنیان
  • پژوهش ها
  • سوالات متداول
  • تماس با ما
  • درباره ما
0

ورود و ثبت نام

سطح سواد رسانه ای فرهنگیان شهر تهران مطالعه سواد رسانه ای معلمان دوره متوسطه شهر تهران در سال 1392

خانهپژوهش هاعلوم اجتماعیسطح سواد رسانه ای فرهنگیان شهر تهران مطالعه سواد رسانه ای معلمان دوره متوسطه شهر تهران در سال 1392
حالت مطالعه

 

 بیان مسئله

اهداف تحقیق

هدف کلی

اهداف جزئی تحقیق

ضرورت و اهمیت تحقیق

ضرورت علمی یا نظری

ضرورت عملی یا اجتماعی

سوال اصلی تحقیق

سوالات فرعی تحقیق

فرضیه های تحقیق

فصل دوم: مبانی نظری و ادبیات تحقیق

بخش اول: مرور تاریخی

نگاهی کلی به تاریخچه سواد رسانه ای

فرآیند تاریخی موضوع

تاریخچه سواد رسانه ای در کشورها

کانادا

آمریکا

کشورهای اروپایی

استرالیا

آفریقای جنوبی

ژاپن

سنگاپور

ایران

نظام (سیستم) و فعالیت های مربوط به آموزش سواد رسانه ای در کشورها

بخش دوم: مرور تجربی

پژوهش های داخل کشور

پژوهش های خارج از کشور

بخش سوم: سیر تحول رسانه ها

کتاب

روزنامه

سینما

رادیو

تلویزیون

ماهواره های ارتباطی پخش مستقیم

بازی های رایانه ای

اینترنت

رسانه های متعامل و کارکردهای آن

زیر ساخت های رسانه ی متعامل و ویژگی های آن

ویژگی های رسانه های متعامل

رسانه های متعامل و آموزش

اهمیت وسایل ارتباط جمعی

کارکردهای اصلی رسانه های جمعی برای جامعه

سیر تحول جوامع

مراحل تحول جوامع انسانی از دیدگاه مک لوهان

بخش چهارم: مرور مفهومی

تعریف سواد رسانه ای و تحول مفهومی آن

تعاریف موجود از سواد رسانه ای

تعریف سواد رسانه ای از نگاه صاحبنظران خارجی

سواد رسانه ای در نگاه صاحبنظران ایرانی

توافق بر تعریف

عناصر سواد رسانه ای

ویژگی های اساسی سواد رسانه ای

اصول سواد رسانه ای

آنچه سواد رسانه ای نامیده نمی شود

رهنمودهای برنامه های جامع سواد رسانه ای

تفکر انتقادی

ویژگی های تفکر انتقادی

سواد رسانه ای و تفکر انتقادی

خلاصه مفاهیم، سوال ها و کلید واژه های سواد رسانه ای

بخش پنجم:مرور نظری

رویکردهای نظری سواد رسانه ای

سواد رسانه ای از نظر هابز

سواد رسانه ای از نظر تامن

سواد رسانه ای از نظر پاتر

نظریه های ارتباطات مرتبط با سواد رسانه ای

نظریه استفاده و خشنودی

گفتمان و قدرت

زبان و ایدئولوژی

نظریه اقتصاد سیاسی رسانه

رمزگذاریرمزگشایی و نظریه دریافت

مخاطب و رسانه

نظریه شکاف آگاهی

چارچوب نظری

جمع بندی

فصل سوم: روش تحقیق

مقدمه

روش تحقیق

جامعه آماری

حجم نمونه

روش نمونه گیری

تکنیک و ابزار گردآوری اطلاعات

واحد تحلیل

سطح تجزیه و تحلیل اطلاعات

تکنیک های مورد استفاده در تجزیه و تحلیل داده ها

اعتبار و پایایی

محدودیت های روش شناختی تحقیق

محدودیت های خارج از اختیار

محدودیت های در اختیار

سوال اصلی تحقیق

سوالات فرعی تحقیق

فرضیه های تحقیق

تعریف نظری و عملیاتی متغیرها

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل یافته های تحقیق

مقدمه

بخش اول:توصیف یافته ها

ویژگی های فردی فرهنگیان شهر تهران مقطع متوسطه

میزان تحصیلات فرهنگیان شهر تهران مقطع متوسطه

رشته تحصیلی فرهنگیان شهر تهران مقطع متوسطه

شکل گیری فهم نهایی از واقعیت

اولین رسانه مجسم شده در ذهن مخاطب با شنیدن عنوان رسانه

میزان دسترسی به رسانه

میزان استفاده از رسانه ها

توانایی دسترسی و میزان استفاده از رسانه

میزان آشنایی با تولید کنندگان پیام

تشخیص تفاوت بین دامنه سایت ها

آشنایی با مالکیت رسانه

تشخیص محتوای پیام

توانایی تحلیل و ارزیابی پیام

مهارت زبان خارجی

مهارت های رایانه ای

مهارت ها و توانمندی ها

توانایی ارتباطی

توانایی تولید و ارتباط با پیام های رسانه ای

اصل عدم شفافیت

زبان(رمزها و قواعد)

رمزگشایی مخاطب

بازنمایی محتوا

انگیزه و هدف

تفکر انتقادی

بخش دوم:تحلیل یافته ها

سوال اصلی تحقیق

سوالات فرعی تحقیق

فصل پنجم: خلاصه و نتیجه گیری

مقدمه

جمع بندی توصیف یافته ها

جمع بندی تحلیل یافته ها

نتیجه گیری

موانع و مشکلات تحقیق

پیشنهادهای تحقیق

 

برچسب: دانلود پایان نامه علوم اجتماعی دانلود پایان نامه علوم ارتباطات اجتماعی دانلود مقاله علوم اجتماعی موضوع پایان نامه علوم اجتماعی

محصول های مرتبط

بررسی علل اجتماعی گرایش جوانان 35-18 سال بندر عباس به مصرف مشروبات الکلی در سال 1393

فصل اول : کلیات تحقیق ۱-۱- مقدمه ۲-۱- بیان مسئله ۳-۱-ضرورت و اهمیت تحقیق ۴-۱-اهداف تحقیق ۵-۱-هدف کلی تحقیق ۶-۱-…

بررسی رابطه استفاده از برنامه های تلویزیونی با گرایش به حفظ محیط زیست

فصل اول : کلیات تحقیق ۱-۱-      مقدمه ۱-۲-      بیان مسئله ۱-۲-۱-  میزان و نحوه تأثیر وسایل ارتباط جمعی – نظریه…

بررسی و مقایسه سازگاری اجتماعی در دانش آموزان پسر ورزشکار و غیر ورزشکار مورد مطالعه: دانش آموزان مقطع متوسطه پسرانه منطقه 12 شهر تهران

فصل اول:کلیات تحقیق ۱-۱٫مقدمه ۲-۱٫ چارچوب نظری ۳-۱٫ مدل تحقیق ۴-۱٫ بیان مساله ۵-۱٫ اهمیت تحقیق ۶-۱٫  اهداف تحقیق الف:…

بررسی و تعیین ارتباط بین میزان نگرانی دانشجویان با کیفیت زندگی آنها در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان مرکزی

مقدمه  از ازل تا امروز و حی تا ابد  موجودات زنده دست به هر کاری می زنند تا زننده بمانند.…

تاثیر استفاده از شبکه های اجتماعی موبایل محور و رابطه آن با میزان دینداری افراد

  ۱          مقدمه ۱۱        بیان مسله وضرورت تحقیق ۱۲        اهداف تحقیق ۱۳        تعریف مفاهیم و متغیرهای تحقیق ۱۳۱      شبکه های…

تأثیر برنامه ریزی فرهنگی از طریق برنامه تلویزیونی”از تو می پرسند” بر رفتار فرهنگی

فصل اول مقدمه بیان مسئله ضرورت و اهمیت تحقیق اهداف تحقیق هدف کلی هدف کاربردی هدف ویژه سوالات تحقیق سوال…

نظرات

قوانین ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به محصولات فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت :

17,000 تومان

امتیاز
0 از 0 رأی
17,000 تومان
دسته: علوم اجتماعی، علوم ارتباطات اجتماعی
درباره مجموعه 24 سوال

مجموعه ۲۴ سوال بهار ۱401 با تفکر خدمت به جامعه دانشجویی و جویای کار در کشور شروع به فعالیت نمود. سعی و هدف مجموعه ۲۴ سوال ارائه آموزش های مجازی می باشد که در واقع یک دفتر مجازی برای آموزش روزمه شما می باشد.

لینک های مفید
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • سوالات متداول
  • فروشگاه
  • وبلاگ
حساب کاربری
  • حساب کاربری من
  • مشاهده سفارشات
  • سبد خرید
  • پرداخت
  • فروشگاه

© 2025 مرجع آموزش مجازی 24 سوال. تمامی حقوق محفوظ است

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت