فصل اول: پیشگفتار
۱-۱-مقدمه
۱-۲- بیان مسأله
۱-۳- ضرورت و اهمیت تحقیق
۱-۴-اهداف تحقیق
۱-۴-۱- اهدف کلی
۱-۴-۲-اهداف اختصاصی
۱-۵-سوالات تحقیق
۱-۶-تعریف مفهومی متغیرها
۱-۶-۱- استرس
۱-۶-۲- سبکهای مقابله
۱-۶-۳- ووشو
۱-۷-تعریف عملیاتی متغیرها
۱-۷-۱- سبک مقابله
۱-۷-۲- سبک برخوردی
۱-۷-۳- سبک غیر برخوردی
فصل دوم: مفاهیم بنیادی و پیشینه تحقیق
۲-۱- مقدمه
۲-۲- مفاهیم بنیادی
۲-۲-۱- استرس
۲-۲-۲- تأثیرهای استرس
۲-۲-۳-کارکردهای فیزیولوژیک استرس
۲-۲-۴-چرخه استرس
۲-۲-۵- عوامل موثر در بروز استرس
۲-۲-۶- منابع استرس
۲-۲-۶-۱- استرسهای ناشی از شغل
۲-۲-۶-۲- استرسهای ناشی از مسائل اجتماعی
۲-۲-۶-۳- استرسهای ناشی از شرایط خانوادگی
۲-۲-۶-۴- مهاجرت
۲-۲-۶-۵- استرس ناشی از شرکت در فعالیتهای ورزشی
۲-۲-۷-علائم استرس
۲-۲-۷-۱-علائم جسمانی
۲-۲-۷-۲-علائم روانی و رفتاری
۲-۲-۸- سیر تاریخی استرس
۲-۲-۹-نظریهها و الگوهای استرس
۲-۲-۹-۱- نظریهی روانتحلیلگری
۲-۲-۹-۲- نظریهی ضعف جسمانی
۲-۲-۹-۳- نظریهی تکوین و تعادل خودکار
۲-۲-۹-۴- نظریهی پردازش اطلاعات
۲-۲-۱۰- الگوهای استرس
۲-۲-۱۰-۱- الگوی فرهنگی اجتماعی
۲-۲-۱۰-۲- الگوی روانتنی
۲-۲-۱۰-۳- الگوی واکنش حفاظتی
۲-۲-۱۰-۴- الگوی پاسخ فیزیولوژیکی
۲-۲-۱۰-۵- الگوی بیوشیمی
۲-۲-۱۰-۶- الگوی دوهرنوند
۲-۲-۱۰-۷- الگوی متغیرهای روانشناختی و اختلالهای جسمانی
۲-۲-۱۱- سبکهای مقابله با استرس
۲-۲-۱۲- مفهوم مقابله
۲-۲-۱۳- عوامل مؤثر بر انتخاب سبکهای مقابله
۲-۲-۱۳-۱- تحول من
۲-۲-۱۳-۲-کارآمدی
۲-۲-۱۳-۳-خوشبینی
۲-۲-۱۳-۴- احساس یکپارچگی
۲-۲-۱۳-۵- شناخت
۲-۲-۱۳-۶- مکانیسمهای دفاعی
۲-۲-۱۳-۷- توانایی حل مسئله
۲-۲-۱۴- راهبردهای مقابله
۲-۲-۱۵- راهبردهای سازشیافته و سازشنایافته
۲-۲-۱۵-۱- مقابلهی سازشیافته
۲-۲-۱۵-۲- مقابلهی سازش نایافته
۲-۲-۱۶- مقابلهی غیرمؤثر
۲-۲-۱۷- سبکهای مقابله و نقش آن در بروز بیماریها
۲-۲-۱۸- ویژگیهای شخصیت و راهبردهای مقابله
۲-۲-۱۹- تیپهای شخصیت و راهبردهای مقابله
۲-۲-۲۰- نظریهی فروپاشی هویت
۲-۲-۲۱- نظریه تکامل و سازگاری رفتاری
۲-۲-۲۲- ووشو
۲-۲-۲۲-۱- ساندا
۲-۲-۲۲-۲- تالو
۲-۳- پژوهشهای پیشین
۲-۴- نتیجهگیری کلی
فصل سوم: روش تحقیق
۳-۱- مقدمه
۳-۲- روش تحقیق
۳-۳- جامعه و نمونهی آماری تحقیق
۳-۴- متغیرهای تحقیق
۳-۵- ابزار جمعآوری دادهها
۳-۵-۱-پرسشنامه
۳-۶-روشهای جمعآوری اطلاعات
۳-۷-روش تجزیه و تحلیل آماری
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل یافته های تحقیق
۴-۱- مقدمه
۴-۲- یافتههای توصیفی
۴-۳- بررسی سوالهای پژوهشی
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
۵-۱- مقدمه
۵-۲- خلاصه تحقیق
۵-۳- بحث و نتیجهگیری
۵-۴- محدودیتهای پژوهش
۵-۵- پیشنهادهای حاصل از یافتههای پژوهش:
۵-۵-۱- پیشنهادهای کاربردی
۵-۵-۲- پیشنهادهای پژوهش
محصول های مرتبط
اثر هشت هفته تمرین والیبال با و بدون پیش پرش بر اجراء، کوفتگی عضلانی تأخیری و تقلا
فصل اول: طرح پژوهش مقدمه ۱-۱ شرح و بیان مسئلهی پژوهش ۱-۲ ضرورت و اهمیت پژوهش ۱-۳ اهداف پژوهش ۱-۳-۱…
اثر یک دوره برنامه تمرینی پیلاتس بر آمادگی جسمانی، ترکیب بدنی و افسردگی دانش آموزان دختر غیرورزشکار دارای اضافه وزن 12 تا 14 ساله
..فصل اول (کلیات پژوهش) ۱-۱٫ مقدمه ۱-۲٫ بیان مسأله ۱-۳٫ اهمیت و ضرورت پژوهش ۱-۴٫ اهداف پژوهش ۱-۴-۱٫ هدف کلی…
اثر هشت هفته تمرین مقاومتی بر سطوح پلاسمایی کمرین و انسولین در موش های نر مقاوم به انسولین
فصل اول: مقدمه و طرح پژوهش ۱-۱مقدمه ۱-۲بیان مسأله ۱-۳-ضرورت و اهمیت تحقیق ۱-۴- اهداف تحقیق ۱-۴-۱ هدف کلی ۱-۴-۲-…
اثر دستورالعملهای کانون توجه بیرونی و درونی در افراد مستقل/وابسته به زمینه در اجرا، یادداری و انتقال پرتاب دارت
فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱-مقدمه ۱-۲-بیان مسئله ۱-۳- اهمیت و ضرورت تحقیق ۱-۴- اهداف ۱-۵- فرضیه ها ۱-۶- پیش فرض…
اثر 3 و 6 هفته تمرین هوازی بر فاکتورهای رشدی و التهابی کبدی متعاقب القای دوزهای مختلف دوکسوروبیسین
دوکسوروبیسین(DOX) یک آنتی بیوتیک با طیف وسیعی از عملکرد ضدتوموری و ضدسرطانی(آنتی نئوپلاستیک) است و از اواخر دهه ۶۰ میلادی…
اثر 8 هفته تمرینات ادراکی- حرکتی بر بهبود برخی قابلیت های حرکتی و شناختی کودکان مبتلا به اختلالات هماهنگی رشدی
اختلال هماهنگی رشدی معمولا با اختلالات حرکتی و شناختی نظیر تعادل، هماهنگی حرکتی، مشکلاتی در زمان واکنش و پیشبینی و…
قوانین ثبت دیدگاه