فصل اول: مقدمه
۱-۱-کلیات
۱-۲-بیان مساله
۱-۳-ضرورت و اهمیت پژوهش
۱-۴-اهداف پژوهش
۱-۴-۱-هدف کلی
۱-۴-۲- اهداف اختصاصی
۱-۴-۳- هدف فرعی
۱-۵-سئوالات پژوهش
۱-۵-۱- سئوال اصلی
۱-۵-۲-سئوالات اختصاصی
۱-۵-۳-سئوال فرعی
۱-۶-تعریف مفهومی متغیرها
۱-۶-۱- سلامت روانی
۱-۶-۲- ورزش
۱-۶-۳- دانشآموزان ورزشکار
۱-۶-۴- دانشآموزان غیر ورزشکار
۱-۶-۵-مدارس شبانهروز
۱-۷-خرده مقیاسهای سلامت روان
۱-۷-۱-نشانههای جسمانی
۱-۷-۲-اضطراب و بی خوابی
۱-۷-۳- اختلال در عملکرد اجتماعی
۱-۷-۴- افسردگی، علائم ویژه افسردگی
فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه پژوهش
۲-۱- مفهوم سلامت روان
۲-۲- تاریخچه بهداشت روان
۲-۳- تعاریف سلامت روان
۲-۴- سلامت روان از دیدگاههای مختلف
۲-۵-سلامت روانی از نظر مکاتب مختلف
۲-۵-۱- مکتب زیست گرایی
۲-۵-۲- مکتب رفتار گرایی
۲-۵-۳-مکتب روانکاری
۲-۵-۴-مکتب انسانگرایی
۲-۵-۵-مکتب بوم شناسی
۲-۶- اصول سلامت روانی
۲-۷- اهداف ایجاد سلامت روان
۲-۷-۱- پیشگیری اولیه
۲-۷-۲- پیشگیری ثانوی(درمان)
۲-۷-۳- پیشگیری ثالث
۲-۸- سلامت روان و نوجوانی و مدرس
۲-۹- بزرگی مسأله سلامت روان
۲-۱۰- اهداف عمومی تربیت بدنی در وزارت آموزش و پرورش
۲-۱۱- اهداف اختصاصی تربیت بدنی در آموزش و پرورش
۲-۱۲- اصول تدریس تربیت بدنی در آموزش و پرورش
۲-۱۳- در تدریس درس تربیت بدنی اصول ذیل باید مورد توجه قرار گیرد
۲-۱۴- خصوصیات رشد و اهداف تخصصی تربیت بدنی در مقطع متوسطه
۲-۱۵- ویژگیهای عمومی پسران
۲-۱۶- دسته بندی رشته های ورزشی
۲-۱۷- اصول روانی انتخاب فعالیتهای ورزشی
۲-۱۸- ویژگیهای ورزش
۲-۱۹- فواید ورزش
۲-۲۰- سه حیطه کسب سلامتی
۲-۲۰-۱- اهداف جسمانی (فواید جسمانی)
۲-۲۰-۲- اهداف روانی (فواید روانی)
۲-۲۰-۳- اهداف اجتماعی(فواید اجتماعی)
۲-۲۱- چرا ورزش میکنیم؟
۲-۲۱-۱- کنترل وزن
۲-۲۱-۲- کاهش خطر بیماریهای قلبی_عروقی
۲-۲۱-۳- کاهش فشار روانی و افسردگی
۲-۲۱-۴- لذت بردن
۲-۲۱-۵- ایجاد عزت نفس
۲-۲۱-۶- مشارکت در امور اجتماعی
۲-۲۲- چرا ورزش نمیکنیم؟
۲-۲۳- اساسنامه مدارس شبانهروزی
۲-۲۴- دستورالعمل اجرایی مدارس شبانهروزی
۲-۲۵- پژوهشهای پیشین
فصل سوم: روش پژوهش
۳-۱-مقدمه
۳-۲- روششناسی پژوهش
۳-۲-۱- طرح پژوهش
۳-۲-۲- جامعه آماری
۳-۲-۳- نمونه آماری و روش نمونهگیری
۳-۳- متغیرها
۳-۴- تعریف عملیاتی متغیرها
۳-۴-۱- سلامت روان
۳-۴-۲- نشانههای جسمانی
۳-۴-۳- اضطراب
۳-۴-۴- اختلال در عملکرد اجتماعی
۳-۴-۵- افسردگی
۳-۵- ابزار جمعآوری دادهها
۳-۶- روش اجرا
۳-۷- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات
فصل چهارم: یافته های پژوهش
۴-۱- مقدمه
۴-۲- یافتههای توصیفی
۴-۳- یافتههای استنباطی
۴-۳-۱- سوال اول پژوهشی
۴-۳-۲- سوال دوم پژوهشی
۴-۳-۳- سوال سوم پژوهشی
۴-۳-۴- سوال چهارم پژوهشی
۴-۳-۵- سوال پنجم پژوهشی
۴-۳-۶- سوال ششم پژوهشی
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
۵-۱- مقدمه
۵-۲- خلاصه پژوهش
۵-۳- بحث و نتیجهگیری
۵-۳-۱ سوال اول
۵-۳-۲ سوال دوم
۵-۳-۳ سوال سوم
۵-۳-۴ سوال چهارم
۵-۳-۵ سوال پنجم
۵-۳-۶ سوال ششم
۵-۴- محدودیتهای پژوهش
۵-۵- پیشنهادها
عان
۵-۵-۱ پیشنهادهای کاربردی
۵-۵-۲ پیشنهادهای پژوهشی
محصول های مرتبط
ارائه مدل معادلات ساختاری رابطه بین مهارت های بنیادی ارتباط و رضایت شغلی و نقش آنها بر تعهد سازمانی مدیران ورزشی
مقدمه بیان مسأله اهمیت و ضرورت انجام تحقیق جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق مدل مفهومی تحقیق اهداف…
اثرات وابسته به زمان تمرین تناوبی شدید کوتاه مدت بر پویای جذب اکسیژن دختران
فصل اول: کلیّات تحقیق مقدمه بیان مسأله پژوهشی اهمیت و ضرورت انجام تحقیق اهداف تحقیق هدف اصلی اهداف فرعی فرضیه…
اثر هشت هفته تمرین والیبال با و بدون پیش پرش بر اجراء، کوفتگی عضلانی تأخیری و تقلا
فصل اول: طرح پژوهش مقدمه ۱-۱ شرح و بیان مسئلهی پژوهش ۱-۲ ضرورت و اهمیت پژوهش ۱-۳ اهداف پژوهش ۱-۳-۱…
اثر یک دوره برنامه تمرینی پیلاتس بر آمادگی جسمانی، ترکیب بدنی و افسردگی دانش آموزان دختر غیرورزشکار دارای اضافه وزن 12 تا 14 ساله
..فصل اول (کلیات پژوهش) ۱-۱٫ مقدمه ۱-۲٫ بیان مسأله ۱-۳٫ اهمیت و ضرورت پژوهش ۱-۴٫ اهداف پژوهش ۱-۴-۱٫ هدف کلی…
اثر 6 هفته تمرین پرحجم تناوبی شدید بر غلظت هورمون رشد و گرلین مردان دارای اضافه وزن
هدف از پژوهش حاضر بررسی اثر ۶ هفته تمرین پرحجم تناوبی شدید بر سطوح سرمی هورمون رشد و گرلین مردان…
اثر 8 هفته تمرین هوازی و مصرف مکمل امگا-3 بر شاخص های التهابی بیماران دیابتی نوع دو
هدف از پژوهش حاضر مطالعه اثر مصرف مکمل امگا-۳ در یک دوره تمرین هوازی فزاینده بر پاسخ سایتوکاین های پیش…
قوانین ثبت دیدگاه