
فصل اول: مقدمه
۱-۱-کلیات
۱-۲-بیان مساله
۱-۳-ضرورت و اهمیت پژوهش
۱-۴-اهداف پژوهش
۱-۴-۱-هدف کلی
۱-۴-۲- اهداف اختصاصی
۱-۴-۳- هدف فرعی
۱-۵-سئوالات پژوهش
۱-۵-۱- سئوال اصلی
۱-۵-۲-سئوالات اختصاصی
۱-۵-۳-سئوال فرعی
۱-۶-تعریف مفهومی متغیرها
۱-۶-۱- سلامت روانی
۱-۶-۲- ورزش
۱-۶-۳- دانشآموزان ورزشکار
۱-۶-۴- دانشآموزان غیر ورزشکار
۱-۶-۵-مدارس شبانهروز
۱-۷-خرده مقیاسهای سلامت روان
۱-۷-۱-نشانههای جسمانی
۱-۷-۲-اضطراب و بی خوابی
۱-۷-۳- اختلال در عملکرد اجتماعی
۱-۷-۴- افسردگی، علائم ویژه افسردگی
فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه پژوهش
۲-۱- مفهوم سلامت روان
۲-۲- تاریخچه بهداشت روان
۲-۳- تعاریف سلامت روان
۲-۴- سلامت روان از دیدگاههای مختلف
۲-۵-سلامت روانی از نظر مکاتب مختلف
۲-۵-۱- مکتب زیست گرایی
۲-۵-۲- مکتب رفتار گرایی
۲-۵-۳-مکتب روانکاری
۲-۵-۴-مکتب انسانگرایی
۲-۵-۵-مکتب بوم شناسی
۲-۶- اصول سلامت روانی
۲-۷- اهداف ایجاد سلامت روان
۲-۷-۱- پیشگیری اولیه
۲-۷-۲- پیشگیری ثانوی(درمان)
۲-۷-۳- پیشگیری ثالث
۲-۸- سلامت روان و نوجوانی و مدرس
۲-۹- بزرگی مسأله سلامت روان
۲-۱۰- اهداف عمومی تربیت بدنی در وزارت آموزش و پرورش
۲-۱۱- اهداف اختصاصی تربیت بدنی در آموزش و پرورش
۲-۱۲- اصول تدریس تربیت بدنی در آموزش و پرورش
۲-۱۳- در تدریس درس تربیت بدنی اصول ذیل باید مورد توجه قرار گیرد
۲-۱۴- خصوصیات رشد و اهداف تخصصی تربیت بدنی در مقطع متوسطه
۲-۱۵- ویژگیهای عمومی پسران
۲-۱۶- دسته بندی رشته های ورزشی
۲-۱۷- اصول روانی انتخاب فعالیتهای ورزشی
۲-۱۸- ویژگیهای ورزش
۲-۱۹- فواید ورزش
۲-۲۰- سه حیطه کسب سلامتی
۲-۲۰-۱- اهداف جسمانی (فواید جسمانی)
۲-۲۰-۲- اهداف روانی (فواید روانی)
۲-۲۰-۳- اهداف اجتماعی(فواید اجتماعی)
۲-۲۱- چرا ورزش میکنیم؟
۲-۲۱-۱- کنترل وزن
۲-۲۱-۲- کاهش خطر بیماریهای قلبی_عروقی
۲-۲۱-۳- کاهش فشار روانی و افسردگی
۲-۲۱-۴- لذت بردن
۲-۲۱-۵- ایجاد عزت نفس
۲-۲۱-۶- مشارکت در امور اجتماعی
۲-۲۲- چرا ورزش نمیکنیم؟
۲-۲۳- اساسنامه مدارس شبانهروزی
۲-۲۴- دستورالعمل اجرایی مدارس شبانهروزی
۲-۲۵- پژوهشهای پیشین
فصل سوم: روش پژوهش
۳-۱-مقدمه
۳-۲- روششناسی پژوهش
۳-۲-۱- طرح پژوهش
۳-۲-۲- جامعه آماری
۳-۲-۳- نمونه آماری و روش نمونهگیری
۳-۳- متغیرها
۳-۴- تعریف عملیاتی متغیرها
۳-۴-۱- سلامت روان
۳-۴-۲- نشانههای جسمانی
۳-۴-۳- اضطراب
۳-۴-۴- اختلال در عملکرد اجتماعی
۳-۴-۵- افسردگی
۳-۵- ابزار جمعآوری دادهها
۳-۶- روش اجرا
۳-۷- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات
فصل چهارم: یافته های پژوهش
۴-۱- مقدمه
۴-۲- یافتههای توصیفی
۴-۳- یافتههای استنباطی
۴-۳-۱- سوال اول پژوهشی
۴-۳-۲- سوال دوم پژوهشی
۴-۳-۳- سوال سوم پژوهشی
۴-۳-۴- سوال چهارم پژوهشی
۴-۳-۵- سوال پنجم پژوهشی
۴-۳-۶- سوال ششم پژوهشی
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
۵-۱- مقدمه
۵-۲- خلاصه پژوهش
۵-۳- بحث و نتیجهگیری
۵-۳-۱ سوال اول
۵-۳-۲ سوال دوم
۵-۳-۳ سوال سوم
۵-۳-۴ سوال چهارم
۵-۳-۵ سوال پنجم
۵-۳-۶ سوال ششم
۵-۴- محدودیتهای پژوهش
۵-۵- پیشنهادها
عان
۵-۵-۱ پیشنهادهای کاربردی
۵-۵-۲ پیشنهادهای پژوهشی
محصول های مرتبط
اثر هشت هفته تمرین والیبال با و بدون پیش پرش بر اجراء، کوفتگی عضلانی تأخیری و تقلا
فصل اول: طرح پژوهش مقدمه ۱-۱ شرح و بیان مسئلهی پژوهش ۱-۲ ضرورت و اهمیت پژوهش ۱-۳ اهداف پژوهش ۱-۳-۱…
اثر دو الگوی باردهی مختلف تمرین با وزنه بر قدرت، توان و حجم عضلانی بازیکنان فوتبال
بیان مسئله تمرین قدرتی به طور گسترده ای برای افزایش مطلوب در قدرت، توان و هایپرتروفی عضلانی ورزشکاران مورد…
اثر 6 هفته تمرین پرحجم تناوبی شدید بر غلظت هورمون رشد و گرلین مردان دارای اضافه وزن
هدف از پژوهش حاضر بررسی اثر ۶ هفته تمرین پرحجم تناوبی شدید بر سطوح سرمی هورمون رشد و گرلین مردان…
اثر 8 هفته تمرین شدید با و بدون عصاره آبی سرخ و سیاه ولیک بر سطوح نوروپپتید w پلاسمایی و کبد ی ، هورمون های کورتیزول و T4 در موش های صحرایی نر
هدف از این مطالعه تعیین اثر ۸ هفته تمرین شدید با و بدون عصاره آبی(ولیک سرخ وسیاه) بر سطوح نوروپتید…
اثر 8 هفته تمرینات ادراکی- حرکتی بر بهبود برخی قابلیت های حرکتی و شناختی کودکان مبتلا به اختلالات هماهنگی رشدی
اختلال هماهنگی رشدی معمولا با اختلالات حرکتی و شناختی نظیر تعادل، هماهنگی حرکتی، مشکلاتی در زمان واکنش و پیشبینی و…
اثر تمرینات یوگا و ثبات مرکزی بر تعادل و ناهنجاری قامت زنان مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس
مقدمه: مولتیپل اسکلروزیس شایع ترین بیماری نورولوژی پیش رونده در جوانان بالغ می باشد. این بیماری باعث تخریب میلین در…
قوانین ثبت دیدگاه