فصل اول: مقدمه ومعرفی پژوهش
مقدمه
۱-۱ بیان مساله
۱- ۲ اهمیت و ارزش پژوهش
۱-۳ اهداف تحقیق
۱-۳-۱هدف کلی
۱-۳-۲ اهداف اختصاصی
۱-۴ فرضیات ویژه پژوهش
۱-۵ قلمرو تحقیق
۱-۵-۱ قلمرو مکانی
۱-۵- ۲ قلمرو زمانی
۱-۶ محدودیت های پژوهش
۱-۷ واژه هاواصطلاحات کلیدی
۱-۷-۱ فوتبال
۱-۷-۲ رفتارهای نابهنجار
۱-۷-۳ عوامل مدیریتی
۱-۷-۴ تماشاگر
۱-۷-۵ پرخاشگری
۱-۷-۶ خشونت
۱-۷-۷ اوباشگری
فصل دوم: ادبیات تحقیق
مقدمه
۲-۱ مبانی نظری تحقیق
۲-۱-۱ رفتارهای نابهنجار
۲-۱-۲عوامل رفتار نابهنجار درجامعه
۲-۱-۲-۱نقش خانواده
۲-۱-۲-۲ عوامل اجتماعی
۲-۱-۲-۳عوامل اقتصادی
۲-۱-۲-۴نقش دوستان وهمسالان
۲-۱-۲-۵عوامل روانشناختی
۲-۱-۲-۶علتهای دیگر نابهنجاری
۲-۱-۳عوامل رفتارنابهنجار در ورزشگاه
۲-۱-۳-۱عامل محیط ورزشگاه
۲-۱-۳-۲عامل نحوه ی داوری
۲-۱-۳-۳عامل رسانه های ورزشی
۲-۱-۳-۴عامل زمان برگزاری مسابقه
۲-۱-۲ اوباشگری
۲-۱-۳ خشونت
۲-۱-۴ پرخاشگری
۲-۱-۴-۱ تعریف پرخاشگری
۲-۱-۴-۲ نظریه های پرخاشگری در ورزش
۲-۱-۴-۲-۱ نظریه غرایز
۲-۱-۴-۲-۲ نظریه یادگیری اجتماعی
۲-۱-۴-۲-۳ نظریه تخلیه
۲-۱-۴-۲-۴ نظریه ناکامی ـ پرخاشگری
۲-۱-۴-۲-۵ نظریه تجدیدنظر ناکامی ـ پرخاشگری
۲-۱-۴-۳ انواع پرخاشگری در ورزش
۲-۱-۴-۴ عوامل اثر گذار در پرخاشگری ورزشی
۲-۱-۴-۵پرخاشگری در فوتبال ایران
۲-۲ پیشینه تحقی
۲-۲-۱ تحقیقات داخل کشور
۲-۲-۲ تحقیقات خارج کشور
فصل سوم: روش شناسی پژوهش
مقدمه
۳-۱ روش پژوهش
۳-۲ جامعه آماری
۳-۳ حجم نمونه
۳-۴ روش نمونه گیری
۳-۵ ابزار اندازه گیری
۳-۶ روایی پرسشنامه
۳-۷ پایایی پرسشنامه
۳-۸ روشهای تجزیه و تحلیل داده ها
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل آماری
مقدمه
۴-۱ بررسی ویژگی های توصیفی گروه نمونه
۴-۲ بررسی ویژگی های استنباطی گرونمونه
۴-۲-۱ فرضیه اول
۴-۲-۲ فرضیه دوم
۴-۲-۳ فرضیه سوم
۴-۲-۴ فرضیه چهارم
۴-۲-۵ فرضیه پنجم
۴-۲-۶ فرضیه ششم
۴-۲-۷ فرضیه هفتم
۴-۲-۸ فرضیه هشتم
۴-۲-۹ فرضیه نهم
۴-۲-۱۰ فرضیه دهم
۴-۲-۱۱ فرضیه یازدهم
۴-۲-۱۲ فرضیه دوازدهم
۴-۲-۱۳ فرضیه سیزدهم
۴-۲-۱۴ فرضیه چهاردهم
۴-۲-۱۵ فرضیه پانزدهم
۴-۲-۱۶ فرضیه شانزدهم
۴-۲-۱۷ فرضیه هفدهم
۴-۲-۱۸ فرضیه هجدهم
۴-۲-۱۹ فرضیه نوزدهم
۴-۲-۲۰ فرضیه بیستم
۴-۲-۲۱ فرضیه بیست ویکم
۴-۲-۲۲ فرضیه بیست ودوم
۴-۲-۲۳ فرضیه بیست وسوم
۴-۲-۲۴ فرضیه بیست وچهارم
۴-۲-۲۵ فرضیه بیست وپنجم
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
مقدمه
خلاصه تحقیق
۵-۱ بحث و نتیجه گیری فرضیه های پژوهش
۵-۱-۱ فرضیه اول
۵-۱-۲ فرضیه دوم
۵-۱-۳ فرضیه سوم
۵-۱-۴ فرضیه چهارم
۵-۱-۵ فرضیه پنجم
۵-۱-۶ فرضیه ششم
۵-۲ پیشنهادهای کاربردی
۵-۳ پیشنهاد های پژوهشی
۵-۴ استفاده کنندگان از نتیجه پایان نامه
محصول های مرتبط
اثر یک دوره برنامه تمرینی پیلاتس بر آمادگی جسمانی، ترکیب بدنی و افسردگی دانش آموزان دختر غیرورزشکار دارای اضافه وزن 12 تا 14 ساله
..فصل اول (کلیات پژوهش) ۱-۱٫ مقدمه ۱-۲٫ بیان مسأله ۱-۳٫ اهمیت و ضرورت پژوهش ۱-۴٫ اهداف پژوهش ۱-۴-۱٫ هدف کلی…
اثر دستورالعملهای کانون توجه بیرونی و درونی در افراد مستقل/وابسته به زمینه در اجرا، یادداری و انتقال پرتاب دارت
فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱-مقدمه ۱-۲-بیان مسئله ۱-۳- اهمیت و ضرورت تحقیق ۱-۴- اهداف ۱-۵- فرضیه ها ۱-۶- پیش فرض…
اثر 6 هفته تمرین پرحجم تناوبی شدید بر غلظت هورمون رشد و گرلین مردان دارای اضافه وزن
هدف از پژوهش حاضر بررسی اثر ۶ هفته تمرین پرحجم تناوبی شدید بر سطوح سرمی هورمون رشد و گرلین مردان…
اثر تمرینات هوازی بر برخی از عوامل خطرزای بیماری شریان کرونری در بیماران مولتیپل اسکلروز (MS) متوسط
تربیت بدنی به عنوان یک علم، ارتباط و همکاری تنگاتنگی با سایر علوم دارد و در سایه همین ارتباط است…
اثر تمرینات یوگا و ثبات مرکزی بر تعادل و ناهنجاری قامت زنان مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس
مقدمه: مولتیپل اسکلروزیس شایع ترین بیماری نورولوژی پیش رونده در جوانان بالغ می باشد. این بیماری باعث تخریب میلین در…
اثر دستورالعمل های کانون توجه بیرونی بر یادگیری تکلیف پیگردی تحت شرایط تکلیف مضاعف
شرکت کنندگان سود بیشتری از تمرکز بیرونی در برابر تمرکز درونی می برند.هدف اصلی از این مطالعه مقایسه اثر انواع…
قوانین ثبت دیدگاه