
فصل اول: کلیات پژوهش
۱-۱ مقدمه
۱-۲ بیان مسأله
۱-۳ اهمیت و ضرورت پژوهش
۱-۴ اهداف
۱-۴-۱ هدف کلی
۱-۴-۲ اهداف جزئی
۱-۵ سؤالات
۱-۵-۱ سؤال کلی
۱-۵-۲ سؤالات جزئی
۱-۶ فرضیههای پژوهش
۱-۷ تعریف اصطلاحات پژوهش
۱-۷-۱ تعاریف نظری
۱-۷-۲ تعاریف عملیاتی
فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه پژوهش
۲-۱ مقدمه
۲-۲ تعاریف و مبانی نظری
۲-۲-۱ سیر تحول مدیریت دانش
۲-۲-۲ مفاهیم پایه در مدیریت دانش
۲-۲-۳ مفهوم داده
۲-۲-۴ مفهوم اطلاعات
۲-۲-۵ مفهوم دانش
۲-۲-۶ انواع دانش
۲-۳ معناسازی و دانش آفرینی
۲-۴ مفهوم مدیریت دانش
۲-۵ عوامل مؤثر در مدیریت دانش
۲-۵-۱ نقش فناوری اطلاعات در مدیریت دانش
۲-۵-۲ نقش فرهنگ سازمانی در مدیریت دانش
۲-۵-۳ نقش مدیریت در مدیریت دانش
۲-۶ شیوههای (مؤلفههای) مدیریت دانش
۲-۷ ابعاد مدیریت دانش
۲-۷-۱ مدیریت دانش سازمانی
۲-۷-۲ مدیریت دانش شخصی
۲-۸ جایگاه و ضرورت به کارگیری مدیریت دانش در مؤسسات آموزش عالی
۲-۹ پیامدهای اقتصادی، فنی و اجتماعی مدیریت دانش در آموزش عالی
۲- ۱۰ نقش مدیریت دانش در برنامهریزی درسی و فعالیتهای آموزشی اعضای هیأت علمی
۲- ۱۱ مرور پیشینه پژوهش
۲- ۱۲ نتیجهگیری
فصل سوم: روش شناسی پژوهش
۳-۱ مقدمه
۳-۲ نوع و روش پژوهش
۳-۳ جامعه آماری، حجم نمونه و روش نمونه گیری
۳-۴ ابزار و روشهای گردآوری اطلاعات
۳-۵ روایی و پایایی ابزار گردآوری اطلاعات
۳-۶ روش تجزیه و تحلیل داد ها
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل یافته های پژوهش
۴-۱ مقدمه
۴-۲ داده های جمعیت شناختی
۴-۲-۱ مدرک تحصیلی
۴-۲-۲ جنسیت
۴-۲-۳ رتبه دانشگاهی
۴-۲-۴ دانشکده
۴-۲-۵ سابقه کار
۴-۲-۶ فعالیت در حوزه تحصیلات تکمیلی
۴-۳ تحلیل دادهها
۴-۳-۱ ارائه اطلاعات توصیفی
۴-۳-۱-۱ پاسخ به پرسش ۱ (شکلگیری دانش)
۴-۳-۱-۲ پاسخ به پرسش ۲ (سازماندهی دانش)
۴-۳-۱-۳ پاسخ به پرسش ۳ (تبادل و انتشار دانش)
۴-۳-۱-۴ پاسخ به پرسش ۴ (کاربرد دانش)
۴-۳-۲ تحلیل استنباطی دادهها
۴-۳-۲-۱ آزمون فرضیه اول
۴-۳-۲-۲ آزمون فرضیه دوم
۴-۳-۲-۳ آزمون فرضیه سوم
۴-۳-۲-۴ آزمون فرضیه چهارم
۴-۳-۲-۵ بررسی تفاوت مدیریت دانش اعضای هیأت علمی به تفکیک رتبه دانشگاهی
۴-۳-۲-۶ بررسی تفاوت مدیریت دانش اعضای هیأت علمی به تفکیک جنسیت
فصل پنجم: نتیجه گیری و بحث
۵-۱ مقدمه
۵-۲ خلاصه پژوهش
۵-۳ خلاصه نتایج حاصل از پاسخ به سؤالات و آزمون فرضیه های پژوهش
۵-۳-۱ پرسشها
۵-۳-۲ خلاصه نتایج فرضیه های پژوهش
۵-۴ بحث و نتیجه گیری
۵-۴-۱ بحث و بررسی نتایج مربوط به کل دانشگاه
۵-۴-۲ بحث و بررسی مؤلفه های مدیریت دانش در دانشکدهها
۵-۴-۲ بحث و بررسی فرضیه ها
۵-۵ پیشنهادات
۵-۶ محدودیتها
محصول های مرتبط
اثربخشی مشاوره شغلی براساس رویکرد شناختی- اجتماعی بندورا برافزایش باورهای خودکارآمدی جانبازان باشگاه ورزشی شهید مهرانی تهران
فصل اول:کلیات پژوهش مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت پژوهش فرضیه پژوهش هدف پژوهش تعریف مفاهیم و وازگان اختصاصی پژوهش…
اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر سلامت روان دانشآموزان دختر تیزهوش
فصل یکم مقدمه پژوهش ۱-۱-مقدمه ۱-۲-بیان مساله ۱-۳- اهمیت وضرورت پژوهش ۱-۴- اهداف پژوهش ۱-۵- فرضیههای پژوهش ۱-۶- تعریف…
اثربخشی آموزش گروهی مدیریت خشم مبتنی بر بازسازی شناختی در افزایش صمیمیت اجتماعی و کاهش تفکر قطعی نگر دانش آموزان شهر شیراز
فصل اول: طرح تحقیق مقدمه بیان مسأله هدف پژوهش فرضیههای پژوهش ضرورت و اهمیت پژوهش تعریف واژهها و اصطلاحات…
مقایسه و بررسی میزان اثر بخشی مشاوره زوجی به شیوه عقلانی عاطفی الیس و واقعیت درمانی گلاسر در کاهش تعارضات زناشویی مراجعه کنندگان به مرکز مداخله در بحران بهزیستی لاهیجان
فصل اول- کلیات تحقیق ۱-۱) مقدمه ۱-۲) بیان مسئله ۱-۳) ضرورت و اهمیت ۱-۴) اهداف تحقیق ۱-۵) فرضیات تحقیق ۱-۶)…
مقایسه اثر بخشی مشاوره به شیوه آدلری و بازسازی شناختی مبتنی بر تمثیل، بر سلامت روانی ، تاب آوری و امیدواری دانشجویان
چکیده فصل اول : کلیات پژوهش مقدمه بیان مساله اهمیت و ضرورت پژوهش هدفهای پژوهش فرضیه های پژوهش تعاریف مفاهیم…
بررسی و مقایسه مهارتهای حرفه ای معلمان دروس علوم پایه و علوم انسانی دوره راهنمایی شهرستان بهشهر به منظور ارائه روشهای ارتقاءکیفی این مهارت ها
چکیده فصل اول: طرح تحقیق مقدمه بیان مساله تحقیق اهداف تحقیق سوالات تحقیق اهمیت و ضرورت موضوع تحقیق روش پژوهش-…
قوانین ثبت دیدگاه