فصل اول: کلیات پژوهش
۱-۱ مقدمه
۱-۲ شرح و بیان مساله
۱-۳ اهمیت و ارزش تحقیق
۱-۴ اهداف تحقیق
۱-۴-۱ اهداف اصلی
۱-۴-۲ اهداف اختصاصی
۱-۵ فرضیههای تحقیق
۱-۵-۱ فرضیههای اصلی
۱-۵-۲ فرضیههای فرعی
۱-۶ تعریف واژهها و متغیرها
۱-۶-۱ تعاریف مفهومی
۱-۶-۲ تعاریف عملیاتی
فصل دوم: مروری بر پیشینه پژوهش
۲-۱ مقدمه
۲-۲ نقص بینایی
۲-۲-۱ اهمیت حس بینایی
۲-۲-۲ تعریف و طبقهبندی نقص بینایی
۲-۲-۳ علل نقص بینایی
۲-۲-۴ نحوه برخورد فرد نابینا با نقص بینایی
۲-۲-۵ نکات ضروری در آموزش نابینایان
۲-۳ تعریف مفهوم سازگاری اجتماعی
۲-۴ نگرش صمیمانه
۲-۴-۱ تعریف نگرش
۲-۴-۲ ویژگیهای نگرش
۲-۴-۳ تفاوت نگرش با ارزش، عقیده و علاقه
۲-۴-۴ شرایط عمده شکلگیری و تکوین نگرشها
۲-۴-۵ تعریف صمیمیت
۲-۵ مهارتهای اجتماعی
۲-۵-۱ فرآیند ارتباط اجتماعی
۲-۵-۲ مفهوم مهارتهای اجتماعی
۲-۵-۳ تعریف مهارتهای اجتماعی
۲-۵-۴ ویژگیهای مهارتهای اجتماعی
۲-۵-۵ شش ویژگی عمده مهارتهای اجتماعی
۲-۵-۶ طبقهبندی مهارتهای اجتماعی از نظر کارکرد
۲-۵-۷ فرایندهای عاطفی و شناختی در مهارت اجتماعی
۲-۵-۷-۱ مهارتهای اجتماعی مربوط به عواطف
۲-۵-۷-۲ مهارتهای مربوط به شناخت اجتماعی
۲-۵-۸ پیامدهای مهارتهای اجتماعی
۲-۶ مهارتهای اجتماعی نابینایان
۲-۶-۱ رشد اجتماعی در نابینایان
۲-۶-۲ ویژگیهای و محدودیتهای روانشناختی کودکان نابینا
۲-۶-۳ تأثیر اختلال بینایی در فرآیندهای تحول روانی
۲-۶-۴ خصوصیات افراد با ناتوانی اجتماعی
۲-۶-۵ سازگاری اجتماعی افراد دارای نقص بینایی و عوامل موثر بر آن
۲-۶-۶ عوامل مؤثر در سازگاری نابینایان
۲-۶-۷ اهمیت مهارتهای افراد آسیب دیده بینایی
۲-۷ شیوههای آموزش مهارتهای اجتماعی
۲-۸ پیشینه و تاریخچه موضوع تحقیق
۲-۸-۱ تحقیقات انجام شده پیرامون در خارج از کشور
۲-۸-۲ تحقیقات انجام شده در ایران
فصل سوم: روش پژوهش
۳-۱ مقدمه
۳-۲ طرح کلی پژوهش
۳-۳ جامعه آماری
۳-۴ نمونه، حجم نمونه و روش نمونهگیری
۳-۵ ابزار اندازهگیری
۳-۵-۱ پرسشنامه سازگاری اجتماعی کالیفرنیا (فرم تجدبد نظر شده، ۱۹۵۳)
۳-۵-۲ پرسشنامه نگرش صمیمانه امیدون و همکاران (فرم تجدید نظر شده، ۱۹۸۳)
۳-۶ نحوه اجرا
۳-۷ ابزار تجزیه و تحلیل
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل دادهها
۴-۱ مقدمه
۴-۲ تحلیل توصیفی دادههای پژوهش
۴-۲-۱ پیش فرض نرمال بودن توزیع نمرات
۴-۳ آمار استنباطی
۴-۳-۱ پیش فرض تساوی واریانسها
فصل پنجم: بحث و نتیجهگیری
۵-۱ مقدمه
۵-۲ تبیین یافتههای پژوهشی
۵-۳ محدودیتهای پژوهش
۵-۴ پیشنهادهای پژوهش
۵-۵ پیشنهادات کاربردی
پیوست ۱- پرسشنامه سازگاری اجتماعی کالیفرنیا (فرم تجدید نظر شده، ۱۹۵۳)
پیوست ۲- پرسشنامه اندازهگیری نگرش صمیمانه امیدون و همکاران (فرم تجدیدنظر شده، ۱۹۸۳)
پیوست ۳- بسته آموزشی مهارتهای اجتماعی
محصول های مرتبط
بررسی توانمندسازی و کارآفرینی بر بهرهوری کارکنان پتروشیمی خارک
چکیده فارسی فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه بیان مساله تحقیق اهمیت و ضرورت مساله تحقیق اهداف تحقیق فرضیه های تحقیق…
بررسی تاثیرسبک های مدیریت مشارکتی وسنتی برخلاقیت دبیران مطالعه موردی دبیرستان های ناحیه 1و2شهرشیراز
فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱- مقدمه ۱-۲- بیان مساله ۱-۳- اهمیت و ضرورت پژوهش ۱-۴- اهداف پژوهش ۱-۵-تعریف اصطلاحات کلیدی…
بررسی تأثیر دوره کارشناسی بر نگرش دانشجویان کتابداری و اطلاع¬رسانی دانشگاه¬های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان نسبت به اینترنت بر اساس مدل IAS
فصل اول: کلیات پژوهش مقدمه ۱-۱- شرح و بیان مسأله پژوهشی ۱-۲- اهداف پژوهش ۱-۲-۱-اهداف کلی ۱-۲-۲- اهداف جزیی ۱-۳-…
بررسی تأثیر ارائه تکلیف به روش حل تمرین بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی در منطقه … در سال تحصیلی 88-87
فصل اول : کلیات ۱-۱ مقدمه ۱-۲ بیان مساله ۱-۳ ضرورت و اهمیت تحقیق ۱-۴ اهداف پژوهش ۱-۵ فرضیه های…
اثر بخشی نمایش درمانی بر فراخنای توجه پسران کم توان ذهنی آموزش پذیر مقطع ابتدایی
فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱مقدمه ۲-۱بیان مسأله ۳-۱اهمیت و ضرورت پژوهش ۴-۱اهداف پژوهش الف) هدف کلی ب) اهداف کاربردی فرضیه…
اثر بخشی گروه درمانی با رویکرد تحلیل رفتار متقابل بر افزایش رضایت مندی زناشویی دانشجویان متأهل
چکیده فصل اول : کلیات تحقیق مقدمه بیان مسأله اهمیت و ضرورت تحقیق اهداف پژوهش هدف کاربردی فرضیه تحقیق تعاریف…
نظرات
17,000 تومان
قوانین ثبت دیدگاه