فصل اول: کلیات پژوهش
۱-۱- مقدمه
۱-۲- بیان مسئله
۱-۳- اهمیت وضرورت مسئله
۱-۴- اهداف تحقیق
۱-۴-۱- اهداف کلی
۱-۴-۲- اهداف جزئی
۱-۵- فرضیه های پژوهش
۱-۶- متغییر های تحقیق
۱-۷- تعاریف نظری وعملیاتی متغییرهای تحقیق
۱-۷-۱- تعاریف نظری
۱-۷-۲- تعاریف عملیاتی متغییرها
فصل دوم : ادبیات نظری و پیشینه تحقیق
۲-۱- مقدمه
۲-۲- مروری بر سیر تاریخی تشکیل آموزش خانواده و انجمن اولیا و مربیان در جهان و ایران
۲-۲-۱- تاریخچه تشکیل آموزش خانواده
۲-۲-۲- تاریخچه انجمن ملی اولیاء ومربیان
۲-۳- اهداف انجمن اولیاء ومربیان
۲-۴- سازمان مرکزی انجمن اولیاء ومربیان
۲-۴-۱- اساس نامه انجمن مرکزی اولیاءومربیان جمهوری اسلامی ایران
۲-۴-۲- اهداف انجمن مرکزی اولیاء و مربیان جمهوری اسلامی ایران
۲-۵- تعاریف خانواده
۲-۵-۱- منشاء خانواده وتحولات تاریخی آن
۲-۵-۲- کار کرد های خانواده
۲-۵-۳- کارکرد های اصلی خانواده در حوزه تعلیم وتربیت
۲-۵-۴- اشکال مختلف خانواده و خصوصیات آنها
۲-۵-۵- الگوهای تعاملی خانواده
۲-۵-۶- دیدگاه های اساسی خانواده
۲-۵-۶-۱- دیدگاه فردی
۲-۵-۶-۲- دیدگاه اجتماعی
۲-۵-۶-۳- دیدگاه تاریخی
۲-۵-۶-۴- نقش ها و وظایف خانواده
۲-۵-۶-۵- اهمیت آموزش
۲-۵-۷- ضرورت و اهمیت آموزش خانواده
۲-۵-۸- مبانی روانشناختی آموزش خانواده
۲-۵-۹- عوامل اثر گذار برخانواده
۲-۵-۱۰- اهداف آموزش خانواده
۲-۵-۱۱- محتوا وعناوین آموزشی دوره های آموزش خانواده
۲-۵-۱۲- شیوه های اجرای برنامه آموزش خانواده
۲-۵-۱۳- روش ها
۲-۶- بخش دوم: طیف دیدگاه های تربیتی
۲-۶-۱- دیدگاه رفتاری
۲-۶-۲- دیدگاه شناختی
۲-۶-۳- دیدگاه اجتماعی
۲-۶-۴- دیدگاه فرایند شناختی
۲-۶-۵- دیدگاه انسان گرایانه
۲-۶-۶- دیدگاه ماورای فردی یا کل گرایانه
۲-۶-۷- دیدگاه های متفکرین تربیتی
۲-۶-۷-۱- دیدگاه اسلام
۲-۶-۷-۲- دیدگاه فارابی
۲-۶-۷-۳- دیدگاه امام خمینی (ره)
۲-۶-۸- دیدگاه متفکرین غرب درزمینه تعلیم وتربیت
۲-۶-۸-۱- دیدگاه ارسطو
۲-۶-۸-۲- دیدگاه کمنیوس
۲-۶-۸-۳- دیدگاه کانت
۲-۶-۸-۴- دیدگاه برتراند راسل
۲-۷- عوامل آموزشی و اجتماعی در مشکلات تحصیلی دانش آموزان
۲-۸- عدم ارتباط میان خانه ومدرسه
۲-۹- پیشینه مطالعاتی
۲-۹-۱- تحقیقات صورت گرفته در داخل کشور
۲-۹-۲- تحقیقات صورت گرفته در خارج از کشور
فصل سوم : روش تحقیق
۳-۱- مقدمه
۳-۲- روش پژوهش
۳-۳- طرح پژوهش و منطق استفاده از آن
۳-۴- جامعه و نمونه آماری:
۳-۵- روش نمونه گیری
۳-۷- روش و ابزار جمع آوری اطلاعات
۳-۸- روایی و پایایی ابزار
۳-۹- روش تجزیه وتحلیل داده ها
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل اطلاعات
۴-۱- یافته های توصیفی
۴-۱-۱ یافته های توصیفی پس آزمون فرضیه اول (معرفتی –شناختی)
۴-۱-۲ یافته های توصیفی پس آزمون فرضیه دوم (حجاب و پوشش)
۴-۱-۳ یافته های توصیفی پس آزمون فرضیه سوم (گفتار مادران)
۴-۱-۴ یافته های توصیفی پس آزمون فرضیه چهارم (رفتار شناختی)
۴-۲ یافته ها در چهارچوب فرضیات پژوهش
۴-۲-۱-۱ فرضیه اول
۴-۲-۲-۱ فرضیه دوم
۴-۲-۳-۱ فرضیه سوم
۴-۲-۴-۱ فرضیه چهارم
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
۵-۱ بحث ونتیجه گیری
۵-۲ محدودیت های تحقیق
۵-۳ پیشنهادات تحقیق
۵-۳-۱ پیشنهادات کاربردی
۵-۳-۲ پیشنهادات پژوهشی
محصول های مرتبط
اثربخشی مشاوره گروه درمانی با الگوی شادمانی فوردایس بر کاهش تعارض کارخانواده در معلمان زن شهر تهران.
فصل اول: کلیات پژوهش مقدمه بیان مسأله اهمیت و ضرورت پژوهش هدف های پژوهش فرضیه های پژوهش فرضیه اصلی پژوهش…
اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر مراحل تغییر بر انعطاف پذیری کنشی و باورهای فراشناختی معتادین وابسته به مواد افیونی
فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه اهمیت و ضرورت پژوهش اهداف پژوهش فرضیه های پژوهش تعاریف مفهومی و عملیاتی…
اثربخشی مشاوره شغلی براساس رویکرد شناختی- اجتماعی بندورا برافزایش باورهای خودکارآمدی جانبازان باشگاه ورزشی شهید مهرانی تهران
فصل اول:کلیات پژوهش مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت پژوهش فرضیه پژوهش هدف پژوهش تعریف مفاهیم و وازگان اختصاصی پژوهش…
اثربخشی دوره آموزش ضمن خدمت فاوا برای معلمان دوره متوسطه شهرستان ملایر بر اساس مدل کرک پاتریک
فصل یک: کلیات پژوهش مقدمه بیان مسأله اهداف پژوهش ضرورت و اهمیت تحقیق پرسش های پژوهش تعاریف عملیاتی متغیرها فصل…
بهینه سازی یادگیری از پیامهای چندرسانهای از طریق کمینه سازی بار شناختی: نقش وجه حسی و سرعت ارائه مطالب
فصل یک: طرح مسئله گستره فصل مقدمه بیان مسئله اهمیت موضوع مورد پژوهش هدفهای پژوهش فرضیهها تعریف مفهومی و عملیاتی…
اثر بخشی آموزش غنیسازی ازدواج بر تعهد و تابآوری زنان متأهل شهرستان نجفآباد
این پژوهش به بررسی تاثیر آموزش غنیسازی ازدواج بر تعهد و تابآوری زنان متاهل پرداخته است. جامعه آماری این پژوهش…
قوانین ثبت دیدگاه