فصل اول: مقدمه
کلیات
۱-۱- زبان، گفتار و نوشتار
۱-۲- زبان انگلیسی
۱-۲-۱- نوشتار زبان انگلیسی
۱-۲-۲- یادگیری نوشتار زبان انگلیسی
۱-۳- اهمیت و ضرورت تحقیق
۱-۴- هدف تحقیق
۱-۴-۱- سوالات تحقیق
فصل دوم: پیشینهی تحقیق
مقدمه
۲-۱- مروری بر پژوهشهایی در یادگیری
۲-۲- مروری بر استعدادهای خاص کودکان در یادگیری
۲-۳- تفاوت آموزشهای سنتی و مدرن
۲-۴- کلاسهای آموزش زبان انگلیسی در ایران
۲-۴-۱- کمیّت و کیفیّت کلاسهای آموزشی زبان انگلیسی کودکان در ایران
۲-۴-۲- کمیت و کیفیت کلاسهای آموزشی زبان انگلیسی خش کودکان کانون زبان ایران
۲-۵- مروری بر پژوهشهایی در نوشتار و املای زبان انگلیسی
۲-۶- مروری بر نقش بازیهای آموزشی در یادگیری زبان انگلیسی
۲-۶-۱- خصوصیات بازیهای آموزشی مفید و تاثیرگذار در یادگیری
۲-۶-۲- تاثیر بازیهای آموزشی در یادگیری
۲-۶-۳- تاثیر بازیهای آموزشی رایانهای بر یادگیری
۲-۶-۴- تاثیر بازیهای آموزشی بر یادگیری املای کلمات انگلیسی
۲-۶-۵- مشکلات زبان آموزان ایرانی در یادگیری املای کلمات انگلیسی و استفاده از بازیهای آموزشی رایانهای در آموزش آنان
فصل سوم: روش تحقیق
مقدمه
۳-۱- شرکت کنندگان
۳-۲- ابزار تحقیق
۳-۲-۱- توصیف صفحهی بازی Fun Spelling
۳-۲-۲- شیوهی انجام بازی Fun Spelling
۳-۲-۳- شیوهی ارزیابی تکالیف زبان آموزان
۳-۲-۴- تاثیر بازی آموزشی رایانهای Fun Spelling بر زبان آموزان
۳-۳- روش به دست آوردن دادهها
۳-۳-۱- بررسی تاثیر بازی آموزشی رایانهای Fun Spelling بر یادگیری املای کلمات انگلیسی در زبان آموزان گروه آزمودنی
۳-۳-۲- بررسی تاثیر بازی آموزشی رایانهای Fun Spelling بر یادگیری املای کلمات انگلیسی در زبان آموزان گروه آزمودنی و شاهد
۳-۳-۳- بررسی تاثیر بازی آموزشی رایانهای Fun Spelling بر یادگیری املای کلمات هم آوا
۳-۳-۴- بررسی تاثیر بازی آموزشی رایانهای Fun Spelling بر یادگیری کلمات انگلیسی دارای حروف ساکن
۳-۴- تحلیل دادهها
۳-۴-۱- تحلیل نمرات پیش آزمون و پس آزمون املای کلمات انگلیسی زبان آموزان گروه آزمودنی
۳-۴-۲- تحلیل نمرات پیش آزمون و پس آزمون املای کلمات انگلیسی، کلمات هم آوا و کلمات دارای حروف ساکن زبان آموزان گروه آزمودنی و شاهد
فصل چهارم: یافتهها، نتایج تحقیق و بحث آنها
مقدمه
۴-۱- یادگیری املای کلمات انگلیسی زبان آموزان گروه آزمودنی
۴-۲- یادگیری املای کلمات انگلیسی زبان آموزان گروه آزمودنی و شاهد
۴-۲-۱- پیش آزمون املای کلمات انگلیسی
۴-۲-۲- پس آزمون املای کلمات انگلیسی
۴-۳- یادگیری املای کلمات هم آوای انگلیسی
۴-۳-۱- پیش آزمون املای کلمات هم آوا
۴-۳-۲- پس آزمون املای کلمات هم آوا
۴-۴- یادگیری املای کلمات دارای حروف ساکن در زبان انگلیسی
۴ -۴-۱- پیش آزمون املای کلمات دارای حروف ساکن
۴-۴-۲- پس آزمون املای کلمات دارای حروف ساکن
فصل پنجم: نتیجه گیری
مقدمه
۵-۱- خلاصه
۵-۲- نتیجه گیری
۵-۳- پیشنهادات برای پژوهشهای مرتبط در آینده
محصول های مرتبط
تحلیل زبان شناختی گویش جوشانی
گویش جوشانی متعلق به روستای جوشان، از روستاهای بخش گلباف دراستان کرمان است. در پژوهش حاضر تلاش شده است گویش…
تحلیل عنصر شخصیت در رمان یاران حلقه
یاران حلقه، شاهکار پروفسور تالکین، قلمرویی زیباست که قوانین و ضوابط حاکم بر آن تحت اراده و قدرت الهی است.…
تحلیل و بررسی عناصر رمز گونه و فوق طبیعی در دو اثر شاهنامه فردوسی و هفت پیکر نظامی و تاثیر آنها بر زندگی مردم
بشر از ابتدای ظهور و حضورش بر روی کره خاکی معتقد به حضور و دخالت موجودات فوق طبیعی و عناصر…
جایگاه آتش در سبک خراسانی (شعر)
تحقیق پیشرو، با عنوان «جایگاه آتش در سبک خراسانی (شعر)»، به بررسی جنبههای گوناگون آتش در آثار منظوم سبک خراسانی،…
ریخت شناسی شخصیت در بهمن نامه
موضوع بهمن نامه داستان زندگی بهمن پسر اسفندیار پادشاه کیانی و ستیزه جویی های او با خاندان رستم زال است.…
ساخت هنری شعرشهریار
اثر ادبی به ویژه شعر ازنظر به کارگیری زبان و روش بیان از اثر غیر ادبی متمایز می شود. ادبی…
قوانین ثبت دیدگاه