فصل اول مقدمه
۱-۱-دورنمای کار
۲-۱-تعریف مسأله
۳-۱-مروری بر مطالب ارائه شده در این تحقیق
فصل دوم سابقه تحقیق
۱-۲- مقدمهای بر اصلاح خاک، مواد و روشهای مورد استفاده
۲-۲- استفاده از مواد افزودنی ضایعاتی به منظور بهسازی خصوصیات خاک های ماسهای
۱-۲-۲- بهبود خصوصیات ماسه های تثبیت شده با سیمان و خرده شیشه ضایعاتی
۲-۲-۲- استفاده از لاستیک و کفپوش های لاستیکی ضایعاتی برای بهبود خواص خاک ماسهای
۳-۲- تسلیح خاک ماسهای با استفاده از الیاف طبیعی
۱-۳-۲-اصلاح ماسه با استفاده از الیاف کاه جو و کنف
۲-۲-۳- افزایش ظرفیت باربری خاک ماسه ای مسلح شده با برگ خرما
۴-۲- تسلیح خاک ماسهای با استفاده از الیاف مصنوعی
۱-۴-۲ استفاده از الیاف پلاستیک باطله پلی اتیلن ترفتالات (پت)
۲-۴-۲- استفاده از الیاف کارخانه لاستیک سازی
۵-۲- استفاده از مواد پلیمری و نفتی برای بهسازی خاک ماسه ای
۱-۵-۲- اصلاح خصوصیات ژئوتکنیکی خاک های ماسه ای با استفاده از پسمانده مواد نفتی پالایشگاه ها:
۲-۵-۲- بررسی اثر چسب های پلیمری روی خواص مکانیکی خاک ماسه ای:
۱-۲-۵-۲-تحقیقات انجام شده توسط پارک و همکاران
۲-۲-۵-۲-تحقیقات انجام شده توسط کاستاز و همکاران
۳-۲-۵-۲- تحقیقات انجام شده توسط آناگناستوپلوس و همکاران
۲-۵-۳- جمع بندی و نتیجه گیری از تحقیقات گذشته
فصل سوم روش تحقیق
۱-۳- مقدمه
۲-۳- مصالح مورد استفاده
۱-۲-۳- خاک مورد استفاده
۲-۲-۳- پلیمر مورد استفاده در تحقیق
۳-۲-۳- الیاف مورد استفاده
۴-۲-۳- سیمان
۳-۳- آماده سازی و عمل آوری نمونهها
۴-۳- برنامه آزمایشگاهی
۱-۴-۳- آزمایش دانه بندی
۱-۱-۴-۳- وسایل مورد نیاز
۲-۱-۴-۳- انجام آزمایش
۲-۴-۳- آزمایش تراکم
۱-۲-۴-۳- مقدمه
۲-۲-۴-۳- اساس آزمایش
۳-۲-۴-۳- وسایل مورد نیاز
۴-۲-۴-۳- روش انجام آزمایش
۳-۴-۳- آزمایش CBR
۱-۳-۴-۳- تئوری آزمایش
۲-۳-۴-۳- وسایل آزمایش
۳-۳-۴-۳- روش انجام آزمایش
۴-۳-۴-۳-عدد CBR
۵-۳-۴-۳- تصحیح نتایج آزمایش
۳-۴-۴- آزمایش برش مستقیم
-۱-۴-۴-۳ تئوری آزمایش
-۲-۴-۴-۳ شرایط انجام آزمایش
-۳-۴-۴-۳ وسایل آزمایش
-۴-۴-۴-۳ روش انجام آزمایش
-۵-۴-۳ آزمایش فشاری تک محوری
۱-۵-۴-۳تئوری آزمایش
۲-۵-۴-۳- وسایل آزمایش
۳-۵-۴-۳-روش آزمایش
فصل چهارم نتایج حاصل از آزمایشها و تفسیر آنها
۱-۴- مقدمه
۲-۴- نتایج آزمایش دانه بندی
۳-۴- نتایج آزمایش های تراکم
۱-۳-۴- آزمایش تراکم بدون مواد افزودنی
۲-۳-۴- آزمایش تراکم با ۰/۱ درصد پلیمر پلی وینیل الکل
۳-۳-۴- آزمایش تراکم با ۰/۲ درصد پلیمر پلی وینیل الکل
۴-۳-۴- آزمایش تراکم با ۰/۳ درصد پلیمر پلی وینیل الکل
۵-۳-۴- تفسیر نتایج آزمایشهای تراکم
۴-۴- نتایج آزمایش های CBR
۱-۴-۴- آزمایش CBR بدون مواد افزودنی
۲-۴-۴- آزمایش CBR با ۰/۱ درصد پلیمر پلی وینیل الکل
۳-۴-۴- آزمایش CBR با ۰/۲ درصد پلیمر پلی وینیل الکل
۴-۴-۴- آزمایش CBR با ۰/۳ درصد پلیمر پلی وینیل الکل
۵-۴-۴- آزمایش CBR با ۰/۴ درصد پلیمر پلی وینیل الکل
۶-۴-۴- آزمایش CBR با ۰/۵ درصد پلیمر پلی وینیل الکل
۷-۴-۴- آزمایش CBR با ۰/۶ درصد پلیمر پلی وینیل الکل
۸-۴-۴- تفسیر نتایج آزمایش CBR
۹-۴-۴- آزمایش CBR با پلیمر پلی وینیل الکل و سیمان
۵-۴- نتایج آزمایشهای برش مستقیم
۱-۵-۴- آزمایش برش مستقیم روی خاک بدون مواد افزودنی
۲-۵-۴- آزمایش برش مستقیم روی خاک با ۰/۲ درصد پلیمر پلی وینیل الکل
۳-۵-۴- آزمایش برش مستقیم با ۰/۲ درصد پلیمر و ۰/۴ درصد الیاف تایر
۴-۵-۴- آزمایش برش مستقیم با ۰/۲ درصد پلیمر و ۰/۶ درصد الیاف تایر
۵-۵-۴- آزمایش برش مستقیم با ۰/۲ درصد پلیمر و ۰/۸ درصد الیاف تایر
۶-۵-۴- تفسیر نتایج آزمایش برش مستقیم
۴-۶- نتایج آزمایشهای تک محوری
۴-۶-۱- آزمایش تک محوری برای ماسه بادی با ۲ درصد سیمان
۴-۶-۲- آزمایش تک محوری برای ماسه بادی با ۰/۲ درصد پلی وینیل الکل
۳-۶-۴- آزمایش تک محوری برای ماسه بادی با ۰/۴ درصد پلی وینیل الکل
۴-۶-۴- آزمایش تک محوری برای ماسه بادی با ۰/۶ درصد پلی وینیل الکل
۵-۶-۴- آزمایش تک محوری با ۰/۲ درصد پلی وینیل الکل و ۲ درصد سیمان
۶-۶-۴- آزمایش تک محوری با ۰/۴ درصد پلی وینیل الکل و ۲ درصد سیمان
۷-۶-۴- آزمایش تک محوری با ۰/۲ درصد پلی وینیل الکل و ۰/۶ درصد الیاف تایر
۸-۶-۴- آزمایش تک محوری با ۰/۴ درصد پلی وینیل الکل و ۰/۶ درصد الیاف تایر
۹-۶-۴- آزمایش تک محوری با ۰/۲ درصد پلی وینیل الکل، ۰/۶ درصد الیاف تایر و ۲ درصد سیمان
۱۰-۶-۴- آزمایش تک محوری با ۰/۴ درصد پلی وینیل الکل، ۰/۶ درصد الیاف تایر و ۲ درصد سیمان
۱۱-۶-۴- تفسیر نتایج آزمایشهای تک محوری
فصل پنجم نتیجهگیری و پیشنهادها
۱-۵- نتیجهگیری
۵-۲- پیشنهادها
محصول های مرتبط
سلامت سنجی سازهای پلهای راه آهن، مطالعه موردی پل باقرآباد ورامین به منظور بررسی محدودیتهای ناوگان ریلی
فصل اول: مقدمه ۱-۱- ۱-۲- لزوم انجام تحقیق ۱-۳- نوآوری و اهداف تحقیق ۱-۴- فرضیات تحقیق ۱-۵- ساختار فصول تحقیق…
انجام تحلیل خطر لرزه ای به روش شبیه سازی مونته کارلو بدون استفاده از روابط کاهندگی
فصل اول: مروری بر روش های مرسوم تحلیل خطر و روش شبیه سازی مونته کارلو مقدمه مروری بر روش های…
ارزیابی عملکرد مهاربند کمانش ناپذیر و تعیین پارامترهای عملکرد لرزه ای مورد استفاده استاندارد 2800 ایران
فصل اول: مقدمه ۱-۱ مقدمه ۱-۲ انواع سیستم های بتن مسلح و رفتار اعضا آنها ۱-۲-۱- انواع قاب های خمشی…
تحنیوسعه من های شکنندگی در سازه های بلند بتن آرمه با هسته مرکزی با توجه به ارائه مفهوم توزیع مکانی پارامترهای تقاضا تحت اثر تحریکات لرزه ای دوجهته
فصل اول: طرح مسئله، اهداف و چارچوب رساله طرح مسئله و اهداف رساله چارچوب رساله فصل دوم: شکل پذیری در…
تقویت و مقاوم سازی سازه های موجود در برابر خرابی پیشرونده
فصل اول: پیشگفتار ۱-۱- مقدمه ۱-۲- تعریف مساله ۱-۳- هدف ۱-۴- ساختار پایاننامه فصل دوم : مبانی خرابی پیشرونده…
تعیین فواصل بهینه کابلها در سدهای بتنی وزنی پستنیده
فصل اول – مقدمه و کلیات تحقیق ۱-۱- مقدمه ۱-۲- بیان مسأله ۱-۳- اهداف تحقیق ۱-۴- تعریف ۱-۵- فرضیات تحقیق…
قوانین ثبت دیدگاه