فصل اول: کلیات
مقدمه :
۱-۱ : بیان مسأله
۱-۲ : اهمیت و ضرورت انجام پژوهش
۱-۳ : وجوه تمایز پژوهش
۱-۴ : اهداف پژوهش
۱-۵ : سوالات پژوهش
۱-۶ : فرضیه های پژوهش
۱-۷ : دامنه پژوهش
۱-۷-۱ : دامنه زمانی
۱-۷-۲ : دامنه مکانی
۱-۷-۳ : دامنه موضوعی
فصل دوم: ادبیات پژوهش
مقدمه :
۲-۱ : پیشینه پژوهش در جهان
۲-۱-۱ : پیشینه موضوعی پژوهش در جهان
۲-۱-۲ : پیشینه مطالعاتی پژوهش در جهان
۲-۲ : پیشینه پژوهش در ایران
۲-۲-۱ : پیشینه موضوعی پژوهش در ایران
۲-۲-۲ : پیشینه مطالعاتی پژوهش در ایران
۲- ۳ : مبانی نظری پژوهش
۲-۳-۱ : دانش و سیستم حسابداری
۲-۳-۲ : انواع حسابداری
۲-۳-۳ : مبناهای حسابداری
الف – مبنا نقدی
ب – مبنا نقدی تعدیل شده
ج – مبنا تعهدی
د – مبنا نیمه تعهدی
ه – مبنا تعهدی تعدیل شده
۲-۴ : مولفه های مستخرجه از پیشینه پژوهش
۲-۵ : حسابداری کمرال
فصل سوم: روش تحقیق
مقدمه :
۳-۱ : نوع پژوهش
۳-۲ : جامعه پژوهش
۳-۳ : نمونه پژوهش
۳-۴ : متغیرهای پژوهش
۳-۵ : ابزار گردآوری داده ها
۳-۶ : روایی و پایایی ابزار
۳-۷ : روش گردآوری داده ها
۳-۸ : ابزار و روش تحلیل داده ها
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
مقدمه :
۴-۱ : آمار توصیفی
۴-۱-۱ : آمار توصیفی مقطع تحصیلی
۴-۱-۲ : آمار توصیفی رشته تحصیلی
۴-۱-۳ : آمار توصیفی محل خدمت
۴-۱-۴ : آمار توصیفی سابقه کار
۴-۲ : تحلیل داده ها
۴-۲-۱ : اعتبار داده ها
۴-۲-۲ : تجزیه و تحلیل داده ها
۴-۲-۲-۱ : موانع مدیریتی
۴-۲-۲-۲ : موانع فرآیندی
۴-۲-۲-۳ : موانع مربوط به منابع انسانی
۴-۲-۲-۴ : موانع مربوط به عوامل فنی سیستم
۴-۲-۲-۵ : موانع مربوط به قوانین و مقررات
۴-۲-۲-۶ : موانع حسابداری مدیریت
۴-۲-۲-۷ : آمار توصیفی متغیرهای پژوهش به تفکیک عوامل
۴-۲-۲-۸ : آمار توصیفی متغیرهای پژوهش به تفکیک واحدهای دانشگاه
۴-۲-۳ : آمار استنباطی
۴-۲-۳-۱ : فرضیه اول: عوامل مدیریتی به عنوان مانعی
۴-۲-۳-۲ : فرضیه دوم: عوامل فرآیندی به عنوان مانعی
۴-۲-۳-۳ : فرضیه سوم: عوامل مربوط به منابع انسانی به عنوان مانعی
۴-۲-۳-۴ : فرضیه چهارم: عوامل فنی به عنوان مانعی
۴-۲-۳-۵ : فرضیه پنجم: عوامل مربوط به قوانین و مقررات به عنوان مانعی
۴-۲-۳-۶ : فرضیه ششم: عوامل مربوط به حسابداری مدیریت به عنوان مانعی
۴-۲-۳-۷ : بین عوامل استقرار سیستم حسابداری تعهدی و واحدهای مختلف
۴-۲-۳-۸ : بین عوامل موثر در استقرار سیستم حسابداری تعهدی بر حسب سابقه خدمت
۴-۲-۳-۹ : بین عوامل موثر در استقرار سیستم حسابداری تعهدی بر حسب مقطع تحصیلی
۴-۲-۳-۱۰ : بین عوامل موثر در استقرار سیستم حسابداری تعهدی بر حسب رشته تحصیلی
فصل پنجم: جمع بندی ، بحث ، تفسیر یافته ها ، نتیجه گیری و پیشنهادات
مقدمه :
۵-۱ : جمع بندی مطالب
۵-۲ : بحث و تفسیر یافته ها
۵-۲-۱ : بحث در مورد فرضیه فرعی اول .
۵-۲-۲ : بحث در مورد فرضیه فرعی دوم
۵-۲-۳ : بحث در مورد فرضیه فرعی سوم
۵-۲-۴ : بحث در مورد فرضیه فرعی چهارم
۵-۲-۵ : بحث در مورد فرضیه فرعی پنجم .
۵-۲-۶ : بحث در مورد فرضیه فرعی ششم
۵-۳ : نتیجه گیری
۵-۴ : پیشنهادهای پژوهشگر
۵-۵ : محدودیت های پژوهش
۵-۶ : پیشنهادات برای پژوهش های آتی
محصول های مرتبط
بررسی سنجش میزان اثر بخشی تیمهای کاری
بررسی سنجش میزان اثر بخشی تیمهای کاری فصل اول: کلیات تحقیق عنوان تحقیق بیان مسئله ضرورت و اهمیت پژوهش اهداف…
رابطه معنویت در محیط کار و سرمایه اجتماعی
رابطه معنویت در محیط کار و سرمایه اجتماعی فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱-مقدمه ۱-۲-بیان مسئله پژوهش ۱-۳-اهداف تحقیق ۱-۴-اهمیت موضوع…
تاثیر برنامه ریزی منابع سازمان (ERP) بر عملکرد زنجیره تامین
تاثیر برنامه ریزی منابع سازمان (ERP) بر عملکرد زنجیره تامین چکیده فصل اول کلیات تحقیق مقدمه ۱-۱ بیان مسأله ۱-۲…
شناسائی و رتبه بندی عوامل تاثیر گذار آمیخته ترفیع در فروش صنایع لوازم خانگی (مطالعه موردی شرکت اسنوا)
هدف از تحقیق حاضر شناسایی و رتبه بندی عوامل تأثیرگذار آمیخته ترفیع درفروش صنایع لوازم خانگی بوده است. روش پژوهش…
رتبه بندی ابعاد یادگیری سازمانی با استفاده از روش تاپسیس فازی
اهمیت بهره وری و لزوم بررسی آن با توجه به سطوح رقابتی ، پیچیدگی فن آوری، تنوع سلیقه ها، کمبود…
رابطه بین توسعه منابع انسانی و رضایت شغلی کارکنان
رضایت شغلی را می توان به عنوان نتیجه تمام عوامل تأثیرگذار بر کیفیت زندگی کاری افراد مطرح کرد. رضایت شغلی…
قوانین ثبت دیدگاه