سنجش اثربخشی مدیریت دانش در دانشگاه مازندران
فصل اول- کلیات پژوهش ۱-۱- مقدمه ۱-۲- ضرورت و اهمیت موضوع ۱-۳- بیان مسأله ۱-۴- اهداف پژوهش ۱-۵- سوالات…
سنجش تاثیر ابعاد کیفیت خدمات (برمبنای مدل سرکوال) بر رضایت مشتریان نسبت به خدمات گارانتی شرکت سایپا
گارانتی نوعی اقدام به مراقبت از محصولات فروخته شده محسوب می شود و در واقع نوع تعهد آینده به مشتریان تلقی…
سنجش رضایت مشتریان بانک صادرات کرمان با استفاده از روش QFD جهت بهبود کیفیت خدمات
فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱ مقدمه ۱-۲ تعریف مسأله ۱-۳ اهمیت تحقیق ۱-۴ اهداف تحقیق ۱-۵ سؤالات تحقیق ۱-۶…
سنجش کارایی مدیریت شعب بانک ملی با استفاده از تحلیل پوششی داده های سه مرحله ای
فصل اول کلیات تحقیق ۱-۱مقدمه ۲-۱بیان مساله ۳-۱ضرورت و اهمیت موضوع ۴-۱گزاره های تحقیق ۱-۴-۱پرسشهای اصلی و فرعی ۲-۴-۱هدف های…
شناخت و تعیین رابطه بین مولفههای بسته بندی و رفتار مصرف کننده
بازاریابی فعالیتی است که طی آن نیازها و خواستههای تأمین نشدۀ مشتریان، تعیین میشوند. میزان اهمیت این نیازها و خواستهها،…
شناسایی عوامل مؤثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک (در فروشگاه اینترنتی ایران تجارت در شهر تهران)
فصل اول کلیات تحقیق مقدمه ۱-۱ بیان مساله ۱-۲ اهمیت و ارزش تحقیق ۱-۳ اهداف تحقیق ۱-۴ فرضیات تحقیق…
شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت در کسب و کار الکترونیکی
الوین تافلر در کتاب موج سوم در سال ۲۰۰۸ کسب کارالکترونیک را اینگونه معرفی کرده است: وسیلهای است که مسیر…
شناسایی و اولویت بندی راهبردهای توسعه صنعت گردشگری شهرستان تکاب
فصل اول: طرح و کلیات تحقیق ۱-۱ مقدمه ۲-۱ بیان مسئله ۳-۱ اهمیت و ضرورت موضوع ۴-۱ اهداف تحقیق ۵-۱…
شناسایی و تحلیل مؤلفه های استراتژی های منابع انسانی در بررسی ارزیابی عملکرد مدیران
فصل اول: کلیات ۱-۱٫ مقدمه ۱-۲٫ بیان مسأله ۱-۳٫ اهمیت و ضرورت تحقیق ۱-۴٫ اهداف تحقیق ۱-۴-۱٫ هدف اصلی ۱-۴-۲٫…
شناسایی و رتبه بندی عوامل کلاهبرداری از شرکتهای بیمه ای و راهکارهای پیشگیری از آن در استان لرستان
فصل اول کلیات تحقیق مقدمه ۱-۱٫ بیان مسأله ۱-۲٫ اهمیت و ضرورت انجام تحقیق ۱- ۳٫ اهداف تحقیق ۱-…
شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر تعیین نرخ ارز در ایران
فصل اول کلیات تحقیق مقدمه ۱-۱-بیان مسأله ۱-۲-اهمیت و ضرورت انجام تحقیق ۱-۳-اهداف تحقیق ۱-۴-سؤال های تحقیق ۱-۵-مدل تحقیق ۱-۶-جنبه…
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر انتخاب شعار تبلیغاتی بانک با کمک روش FANP (مورد : بانک تجارت)
فصل اول ۱-۱٫مقدمه ۱-۲٫ بیان مساله ۲-۱-۱٫گشتارهای ظاهری و ساختاری و شعارهای تبلیغاتی ۱-۲-۲ . مهندسی پیام در برند سازی…