سنجش اثربخشی مدیریت دانش در دانشگاه مازندران

   فصل اول- کلیات پژوهش ۱-۱- مقدمه ۱-۲- ضرورت و اهمیت موضوع ۱-۳- بیان مسأله ۱-۴- اهداف پژوهش ۱-۵- سوالات…

17,000 تومان تومان

سنجش تاثیر ابعاد کیفیت خدمات (برمبنای مدل سرکوال) بر رضایت مشتریان نسبت به خدمات گارانتی شرکت سایپا

گارانتی نوعی اقدام به مراقبت از محصولات فروخته شده محسوب می شود و در واقع نوع تعهد آینده به مشتریان تلقی…

17,000 تومان تومان

سنجش رضایت مشتریان بانک صادرات کرمان با استفاده از روش QFD جهت بهبود کیفیت خدمات

  فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱ مقدمه ۱-۲ تعریف مسأله ۱-۳ اهمیت تحقیق ۱-۴ اهداف تحقیق ۱-۵ سؤالات تحقیق ۱-۶…

17,000 تومان تومان

سنجش کارایی مدیریت شعب بانک ملی با استفاده از تحلیل پوششی داده های سه مرحله ای

فصل اول کلیات تحقیق ۱-۱مقدمه ۲-۱بیان مساله ۳-۱ضرورت و اهمیت موضوع ۴-۱گزاره های تحقیق ۱-۴-۱پرسشهای اصلی و فرعی ۲-۴-۱هدف های…

17,000 تومان تومان

شناخت و تعیین رابطه بین مولفه‌های بسته‌ بندی و رفتار مصرف کننده

بازاریابی فعالیتی است که  طی آن نیازها و خواسته‌های تأمین نشدۀ مشتریان، تعیین می‌شوند. میزان اهمیت این نیازها و خواسته‌ها،…

17,000 تومان تومان

شناسایی عوامل مؤثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک (در فروشگاه اینترنتی ایران تجارت در شهر تهران)

  فصل اول کلیات تحقیق مقدمه ۱-۱ بیان مساله ۱-۲ اهمیت و ارزش تحقیق ۱-۳  اهداف تحقیق ۱-۴ فرضیات تحقیق…

17,000 تومان تومان

شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت در کسب و کار الکترونیکی

الوین تافلر در کتاب موج سوم در سال ۲۰۰۸ کسب  کارالکترونیک را اینگونه معرفی کرده است: وسیله­ای است که مسیر…

17,000 تومان تومان

شناسایی و اولویت بندی راهبردهای توسعه صنعت گردشگری شهرستان تکاب

فصل اول: طرح و کلیات تحقیق ۱-۱ مقدمه ۲-۱ بیان مسئله ۳-۱ اهمیت و ضرورت موضوع ۴-۱ اهداف تحقیق ۵-۱…

17,000 تومان تومان

شناسایی و تحلیل مؤلفه های استراتژی های منابع انسانی در بررسی ارزیابی عملکرد مدیران

فصل اول: کلیات ۱-۱٫ مقدمه ۱-۲٫ بیان مسأله ۱-۳٫  اهمیت و ضرورت تحقیق ۱-۴٫ اهداف تحقیق ۱-۴-۱٫ هدف اصلی ۱-۴-۲٫…

17,000 تومان تومان

شناسایی و رتبه بندی عوامل کلاهبرداری از شرکتهای بیمه ای و راهکارهای پیشگیری از آن در استان لرستان

  فصل اول کلیات تحقیق مقدمه ۱-۱٫ بیان مسأله ۱-۲٫ اهمیت و ضرورت انجام تحقیق ۱- ۳٫ اهداف تحقیق ۱-…

17,000 تومان تومان

شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر تعیین نرخ ارز در ایران

فصل اول کلیات تحقیق مقدمه ۱-۱-بیان مسأله ۱-۲-اهمیت و ضرورت انجام تحقیق ۱-۳-اهداف تحقیق ۱-۴-سؤال های تحقیق ۱-۵-مدل تحقیق ۱-۶-جنبه…

17,000 تومان تومان

شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر انتخاب شعار تبلیغاتی بانک با کمک روش FANP (مورد : بانک تجارت)

فصل اول ۱-۱٫مقدمه ۱-۲٫ بیان مساله ۲-۱-۱٫گشتارهای ظاهری و ساختاری و شعارهای تبلیغاتی ۱-۲-۲ . مهندسی پیام در برند سازی…

17,000 تومان تومان