
فصل اول: کلیات پژوهش
۱-۱- مقدمه
۱-۲- بیان مسئله
۱-۳- اهمیت وضرورت مسئله
۱-۴- اهداف تحقیق
۱-۴-۱- اهداف کلی
۱-۴-۲- اهداف جزئی
۱-۵- فرضیه های پژوهش
۱-۶- متغییر های تحقیق
۱-۷- تعاریف نظری وعملیاتی متغییرهای تحقیق
۱-۷-۱- تعاریف نظری
۱-۷-۲- تعاریف عملیاتی متغییرها
فصل دوم : ادبیات نظری و پیشینه تحقیق
۲-۱- مقدمه
۲-۲- مروری بر سیر تاریخی تشکیل آموزش خانواده و انجمن اولیا و مربیان در جهان و ایران
۲-۲-۱- تاریخچه تشکیل آموزش خانواده
۲-۲-۲- تاریخچه انجمن ملی اولیاء ومربیان
۲-۳- اهداف انجمن اولیاء ومربیان
۲-۴- سازمان مرکزی انجمن اولیاء ومربیان
۲-۴-۱- اساس نامه انجمن مرکزی اولیاءومربیان جمهوری اسلامی ایران
۲-۴-۲- اهداف انجمن مرکزی اولیاء و مربیان جمهوری اسلامی ایران
۲-۵- تعاریف خانواده
۲-۵-۱- منشاء خانواده وتحولات تاریخی آن
۲-۵-۲- کار کرد های خانواده
۲-۵-۳- کارکرد های اصلی خانواده در حوزه تعلیم وتربیت
۲-۵-۴- اشکال مختلف خانواده و خصوصیات آنها
۲-۵-۵- الگوهای تعاملی خانواده
۲-۵-۶- دیدگاه های اساسی خانواده
۲-۵-۶-۱- دیدگاه فردی
۲-۵-۶-۲- دیدگاه اجتماعی
۲-۵-۶-۳- دیدگاه تاریخی
۲-۵-۶-۴- نقش ها و وظایف خانواده
۲-۵-۶-۵- اهمیت آموزش
۲-۵-۷- ضرورت و اهمیت آموزش خانواده
۲-۵-۸- مبانی روانشناختی آموزش خانواده
۲-۵-۹- عوامل اثر گذار برخانواده
۲-۵-۱۰- اهداف آموزش خانواده
۲-۵-۱۱- محتوا وعناوین آموزشی دوره های آموزش خانواده
۲-۵-۱۲- شیوه های اجرای برنامه آموزش خانواده
۲-۵-۱۳- روش ها
۲-۶- بخش دوم: طیف دیدگاه های تربیتی
۲-۶-۱- دیدگاه رفتاری
۲-۶-۲- دیدگاه شناختی
۲-۶-۳- دیدگاه اجتماعی
۲-۶-۴- دیدگاه فرایند شناختی
۲-۶-۵- دیدگاه انسان گرایانه
۲-۶-۶- دیدگاه ماورای فردی یا کل گرایانه
۲-۶-۷- دیدگاه های متفکرین تربیتی
۲-۶-۷-۱- دیدگاه اسلام
۲-۶-۷-۲- دیدگاه فارابی
۲-۶-۷-۳- دیدگاه امام خمینی (ره)
۲-۶-۸- دیدگاه متفکرین غرب درزمینه تعلیم وتربیت
۲-۶-۸-۱- دیدگاه ارسطو
۲-۶-۸-۲- دیدگاه کمنیوس
۲-۶-۸-۳- دیدگاه کانت
۲-۶-۸-۴- دیدگاه برتراند راسل
۲-۷- عوامل آموزشی و اجتماعی در مشکلات تحصیلی دانش آموزان
۲-۸- عدم ارتباط میان خانه ومدرسه
۲-۹- پیشینه مطالعاتی
۲-۹-۱- تحقیقات صورت گرفته در داخل کشور
۲-۹-۲- تحقیقات صورت گرفته در خارج از کشور
فصل سوم : روش تحقیق
۳-۱- مقدمه
۳-۲- روش پژوهش
۳-۳- طرح پژوهش و منطق استفاده از آن
۳-۴- جامعه و نمونه آماری:
۳-۵- روش نمونه گیری
۳-۷- روش و ابزار جمع آوری اطلاعات
۳-۸- روایی و پایایی ابزار
۳-۹- روش تجزیه وتحلیل داده ها
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل اطلاعات
۴-۱- یافته های توصیفی
۴-۱-۱ یافته های توصیفی پس آزمون فرضیه اول (معرفتی –شناختی)
۴-۱-۲ یافته های توصیفی پس آزمون فرضیه دوم (حجاب و پوشش)
۴-۱-۳ یافته های توصیفی پس آزمون فرضیه سوم (گفتار مادران)
۴-۱-۴ یافته های توصیفی پس آزمون فرضیه چهارم (رفتار شناختی)
۴-۲ یافته ها در چهارچوب فرضیات پژوهش
۴-۲-۱-۱ فرضیه اول
۴-۲-۲-۱ فرضیه دوم
۴-۲-۳-۱ فرضیه سوم
۴-۲-۴-۱ فرضیه چهارم
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
۵-۱ بحث ونتیجه گیری
۵-۲ محدودیت های تحقیق
۵-۳ پیشنهادات تحقیق
۵-۳-۱ پیشنهادات کاربردی
۵-۳-۲ پیشنهادات پژوهشی
محصول های مرتبط
اثربخشی مشاوره شغلی براساس رویکرد شناختی- اجتماعی بندورا برافزایش باورهای خودکارآمدی جانبازان باشگاه ورزشی شهید مهرانی تهران
فصل اول:کلیات پژوهش مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت پژوهش فرضیه پژوهش هدف پژوهش تعریف مفاهیم و وازگان اختصاصی پژوهش…
اثربخشی خانواده درمانی راه حل مدارساختاری در درمان ( قطع مصرف مواد) افراد وابسته به مواد، پیشگیری از عود آن و افزایش عملکرد خانواده
فصل اول: کلیات پژوهش مقدمه بیان مسئله اهداف پژوهش اهداف کلی پژوهش اهداف جزئی پژوهش فرضیه های پژوهش اهمیت و…
اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر سلامت روان دانشآموزان دختر تیزهوش
فصل یکم مقدمه پژوهش ۱-۱-مقدمه ۱-۲-بیان مساله ۱-۳- اهمیت وضرورت پژوهش ۱-۴- اهداف پژوهش ۱-۵- فرضیههای پژوهش ۱-۶- تعریف…
مقایسه و بررسی میزان اثر بخشی مشاوره زوجی به شیوه عقلانی عاطفی الیس و واقعیت درمانی گلاسر در کاهش تعارضات زناشویی مراجعه کنندگان به مرکز مداخله در بحران بهزیستی لاهیجان
فصل اول- کلیات تحقیق ۱-۱) مقدمه ۱-۲) بیان مسئله ۱-۳) ضرورت و اهمیت ۱-۴) اهداف تحقیق ۱-۵) فرضیات تحقیق ۱-۶)…
بررسی و مقایسه مهارتهای حرفه ای معلمان دروس علوم پایه و علوم انسانی دوره راهنمایی شهرستان بهشهر به منظور ارائه روشهای ارتقاءکیفی این مهارت ها
چکیده فصل اول: طرح تحقیق مقدمه بیان مساله تحقیق اهداف تحقیق سوالات تحقیق اهمیت و ضرورت موضوع تحقیق روش پژوهش-…
اثر بخشی آموزش غنیسازی ازدواج بر تعهد و تابآوری زنان متأهل شهرستان نجفآباد
این پژوهش به بررسی تاثیر آموزش غنیسازی ازدواج بر تعهد و تابآوری زنان متاهل پرداخته است. جامعه آماری این پژوهش…
قوانین ثبت دیدگاه