فصل اول: کلیات پژوهش
۱-۱- مقدمه
۱-۲- بیان مسئله
۱-۳- اهمیت وضرورت مسئله
۱-۴- اهداف تحقیق
۱-۴-۱- اهداف کلی
۱-۴-۲- اهداف جزئی
۱-۵- فرضیه های پژوهش
۱-۶- متغییر های تحقیق
۱-۷- تعاریف نظری وعملیاتی متغییرهای تحقیق
۱-۷-۱- تعاریف نظری
۱-۷-۲- تعاریف عملیاتی متغییرها
فصل دوم : ادبیات نظری و پیشینه تحقیق
۲-۱- مقدمه
۲-۲- مروری بر سیر تاریخی تشکیل آموزش خانواده و انجمن اولیا و مربیان در جهان و ایران
۲-۲-۱- تاریخچه تشکیل آموزش خانواده
۲-۲-۲- تاریخچه انجمن ملی اولیاء ومربیان
۲-۳- اهداف انجمن اولیاء ومربیان
۲-۴- سازمان مرکزی انجمن اولیاء ومربیان
۲-۴-۱- اساس نامه انجمن مرکزی اولیاءومربیان جمهوری اسلامی ایران
۲-۴-۲- اهداف انجمن مرکزی اولیاء و مربیان جمهوری اسلامی ایران
۲-۵- تعاریف خانواده
۲-۵-۱- منشاء خانواده وتحولات تاریخی آن
۲-۵-۲- کار کرد های خانواده
۲-۵-۳- کارکرد های اصلی خانواده در حوزه تعلیم وتربیت
۲-۵-۴- اشکال مختلف خانواده و خصوصیات آنها
۲-۵-۵- الگوهای تعاملی خانواده
۲-۵-۶- دیدگاه های اساسی خانواده
۲-۵-۶-۱- دیدگاه فردی
۲-۵-۶-۲- دیدگاه اجتماعی
۲-۵-۶-۳- دیدگاه تاریخی
۲-۵-۶-۴- نقش ها و وظایف خانواده
۲-۵-۶-۵- اهمیت آموزش
۲-۵-۷- ضرورت و اهمیت آموزش خانواده
۲-۵-۸- مبانی روانشناختی آموزش خانواده
۲-۵-۹- عوامل اثر گذار برخانواده
۲-۵-۱۰- اهداف آموزش خانواده
۲-۵-۱۱- محتوا وعناوین آموزشی دوره های آموزش خانواده
۲-۵-۱۲- شیوه های اجرای برنامه آموزش خانواده
۲-۵-۱۳- روش ها
۲-۶- بخش دوم: طیف دیدگاه های تربیتی
۲-۶-۱- دیدگاه رفتاری
۲-۶-۲- دیدگاه شناختی
۲-۶-۳- دیدگاه اجتماعی
۲-۶-۴- دیدگاه فرایند شناختی
۲-۶-۵- دیدگاه انسان گرایانه
۲-۶-۶- دیدگاه ماورای فردی یا کل گرایانه
۲-۶-۷- دیدگاه های متفکرین تربیتی
۲-۶-۷-۱- دیدگاه اسلام
۲-۶-۷-۲- دیدگاه فارابی
۲-۶-۷-۳- دیدگاه امام خمینی (ره)
۲-۶-۸- دیدگاه متفکرین غرب درزمینه تعلیم وتربیت
۲-۶-۸-۱- دیدگاه ارسطو
۲-۶-۸-۲- دیدگاه کمنیوس
۲-۶-۸-۳- دیدگاه کانت
۲-۶-۸-۴- دیدگاه برتراند راسل
۲-۷- عوامل آموزشی و اجتماعی در مشکلات تحصیلی دانش آموزان
۲-۸- عدم ارتباط میان خانه ومدرسه
۲-۹- پیشینه مطالعاتی
۲-۹-۱- تحقیقات صورت گرفته در داخل کشور
۲-۹-۲- تحقیقات صورت گرفته در خارج از کشور
فصل سوم : روش تحقیق
۳-۱- مقدمه
۳-۲- روش پژوهش
۳-۳- طرح پژوهش و منطق استفاده از آن
۳-۴- جامعه و نمونه آماری:
۳-۵- روش نمونه گیری
۳-۷- روش و ابزار جمع آوری اطلاعات
۳-۸- روایی و پایایی ابزار
۳-۹- روش تجزیه وتحلیل داده ها
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل اطلاعات
۴-۱- یافته های توصیفی
۴-۱-۱ یافته های توصیفی پس آزمون فرضیه اول (معرفتی –شناختی)
۴-۱-۲ یافته های توصیفی پس آزمون فرضیه دوم (حجاب و پوشش)
۴-۱-۳ یافته های توصیفی پس آزمون فرضیه سوم (گفتار مادران)
۴-۱-۴ یافته های توصیفی پس آزمون فرضیه چهارم (رفتار شناختی)
۴-۲ یافته ها در چهارچوب فرضیات پژوهش
۴-۲-۱-۱ فرضیه اول
۴-۲-۲-۱ فرضیه دوم
۴-۲-۳-۱ فرضیه سوم
۴-۲-۴-۱ فرضیه چهارم
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
۵-۱ بحث ونتیجه گیری
۵-۲ محدودیت های تحقیق
۵-۳ پیشنهادات تحقیق
۵-۳-۱ پیشنهادات کاربردی
۵-۳-۲ پیشنهادات پژوهشی
محصول های مرتبط
اثربخشی شناخت درمانی هستی نگر بر کاهش نشانگان افت روحیه زنان مبتلا به ویروس نقص سیستم ایمنی انسان (HIV)
فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱ مقدمه ۱-۲ بیان مسئله ۱-۳ اهمیت و ضرورت پژوهش ۱-۴ اهداف پژوهش ۱-۴-۱ هدف کلی…
اثربخشی آموزش مدیریت رفتار کودکان به مادران بر سلامت روان مادران و نشانگان اختلال نارسایی توجه بیشفعالی در کودکان
فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه بیان مسأله اهمیت و ضرورت تحقیق اهداف پژوهش اهداف کلی پژوهش اهداف جزیی پژوهش…
مقایسه اثر بخشی مشاوره به شیوه آدلری و بازسازی شناختی مبتنی بر تمثیل، بر سلامت روانی ، تاب آوری و امیدواری دانشجویان
چکیده فصل اول : کلیات پژوهش مقدمه بیان مساله اهمیت و ضرورت پژوهش هدفهای پژوهش فرضیه های پژوهش تعاریف مفاهیم…
نیازسنجی آموزشی کارکنان کتابخانه ملی به منظور ارائه برنامه آموزشی مورد نیاز
فصل اول مقدمه بیان مساله ضرورت و اهمیت تحقیق اهداف تحقیق سوالهای تحقیق تعاریف عملیاتی فصل دوم مقدمه نیازسنجی آموزشی…
ویژگی های روانسنجی پرسشنامه سازگاری و رابطه آن با هوش هیجانی دختران دبیرستانی شهر بابل
فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱ مقدمه ۲-۱ بیان مسئله ۳-۱ اهمیت و ضرورت پژوهش ۴-۱ اهداف پژوهش ۵-۱ سؤال پژوهش…
اثر بخشی آموزش غنیسازی ازدواج بر تعهد و تابآوری زنان متأهل شهرستان نجفآباد
این پژوهش به بررسی تاثیر آموزش غنیسازی ازدواج بر تعهد و تابآوری زنان متاهل پرداخته است. جامعه آماری این پژوهش…

قوانین ثبت دیدگاه