
فصل اول: کلیات تحقیق
مقدمه
تعریف مسئله
فرضیات مسئله
روش حل مسئله
اهداف تحقیق
ضرورت انجام تحقیق
جنبه های نوآوری تحقیق
پیکربندی تحقیق
فصل دوم: ادبیات و پیشینه ی تحقیق
مقدمه
ادبیات تحقیق
سلف سرویس تکنولوژی
کشش فضای کالا
کشش متقابل فضای کالا
خرید آنی
انقضاء پذیری
ارزش مشتری
رضایت مشتری
وفاداری مشتری
مشکل قفسه های خالی
تخصیص فضا به کالا های جدید
مشکل انتخاب های متعدد
تشخیص قفسه های خالی
سیستم دوباره پر نمودن قفسه ها
تکنولوژی در فروشگاه های زنجیره ای
انتخاب کالا های ارائه شده در فروشگاه
تخصیص فضای قفسه
پیشینه ی تحقیق
آزمایش های میدانی جهت نشان دادن تاثیر تخصیص فضای قفسه کالا بر عملکرد فروشگاه
مدل های ریاضی جهت رسیدن به جواب بهینه در تخصیص فضای قفسه کالا
فصل سوم: مدل ریاضی فازی
مقدمه
تقاضای شرطی فازی
مفاهیم استفاده شده در مدل تقاضای شرطی فازی
مدل ریاضی تقاضای شرطی فازی
شرح مدل تقاضای شرطی فازی
انتخاب کالاهای عرضه شده در دسته کالایی با تقاضای فازی
مفاهیم استفاده شده در مدل انتخاب کالاهای عرضه شده در دسته کالایی با تقاضای فازی
مدل ریاضی انتخاب کالاهای عرضه شده در دسته کالایی با تقاضای فازی
شرح مدل انتخاب کالاهای عرضه شده در دسته کالایی با تقاضای فازی
تخصیص فضای قفسه به کالاها با تقاضای فازی
مفاهیم استفاده شده در مدل تخصیص فضای قفسه کالاها با تقاضای فازی
مدل ریاضی تخصیص فضای قفسه کالاها با تقاضای فازی
شرح مدل تخصیص فضای قفسه کالاها با تقاضای فازی
سفارش کالا به تامین کننده و انقضاء پذیری کالا با تقاضای فازی
مفاهیم استفاده شده در مدل سفارش با توجه به انقضاء پذیری کالا با تقاضای فازی
مدل ریاضی سفارش با توجه به انقضاء پذیری کالا با تقاضای فازی
شرح مدل سفارش با توجه به انقضاء پذیری کالا با تقاضای فازی
اندازه گیری پارامتر تقاضای فازی
اندازه گیری پارامتر میانگین سود توزیع شده کالا
مجموعه کالاهای قابل قبول مشتری از نظر انقضاء پذیری
مجموعه نظر تصمیم گیرنده در مورد کالاهای عضو دسته کالایی
مجموعه طبقات قفسه که از نظر مشتری بهتر دیده می شود و به آن دسترسی راحت تر دارد
فصل چهارم: اعتبار سنجی و مطالعه موردی
مقدمه
اعتبار سنجی مدل های ارائه شده
اعتبار سنجی مدل تقاضای شرطی فازی
اعتبار سنجی مدل انتخاب کالاهای عرضه شده در دسته کالایی با تقاضای فازی
اعتبار سنجی مدل تخصیص فضای قفسه کالاها با تقاضای فازی
اعتبارسنجی مدل سفارش با توجه به انقضاء پذیری کالا با تقاضای فازی
روند برنامه ریزی در فروشگاه
مسئله نمونه عددی
بررسی زمان محاسباتی مدل تخصیص فضای قفسه کالاها با تقاضای فازی
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
مقدمه
نتیجه گیری
پیشنهادات
محصول های مرتبط
ارزیابی و اولویت بندی مقتضیات وجودی سازمان جهت استقرار مدیریت دانش در سازمان صنایع دریایی-گروه شناورهای اثرسطحی
فصل اول:کلیات تحقیق مقدمه بیان مسأله اهمیت و ضرورت انجام تحقیق اهداف تحقیق سوالات تحقیق فرضیههای تحقیق قلمرو تحقیق محدودیت…
ارائه یک مدل شکل گیری تیم توسعه محصول جدید با سازگاری شبکه ای نیروی انسانی
فصل اول: مقدمه و کلیات تحقیق ۱-۱- مقدمه ۱-۲- ضرورت و اهداف تحقیق ۱-۳- بیان مسأله ۱-۴- فرضهای مسأله ۱-۵-…
ارائه ی مدلی برای برنامه ریزی استراتژیک در محیطهای پروژه محور
فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه بیان مساله اهمیت ضرورت و انجام تحقیق جنبه جدید و نوآوری در تحقیق اهداف مشخص…
ارائه مدل برنامه ریزی امکانی استوار چند هدفه برای لجستیک امداد بلایا
فصل ۱: بیان مسئله و کلیات تحقیق ۱-۱- تعاریف کلی از حوزه تحت بررسی ۱-۲- ضرورت و اهمیت موضوع ۱-۳-…
ارایه یک مدل برنامه ریزی دو هدفه برای طراحی شبکه زنجیره تامین پایا در صورت امکان اختلال در تسهیلات
فصل اول : مقدمه و کلیات تحقیق مقدمه مدیریت زنجیره تامین طراحی شبکه زنجیره تامین ریسک و عدم قطعیت…
ارایه مدل چند محصولی مکان یابی مسیریابی برای انبار عبوری در زنجیره تامین
فصل اول: مقدمه و کلیات تحقیق مقدمه بیان مسئله ضرورت انجام تحقیق فرضیات مساله پرسش تحقیق ساختار تحقیق فصل…
قوانین ثبت دیدگاه