فصل اول: کلیات تحقیق
مقدمه
تعریف مسئله
فرضیات مسئله
روش حل مسئله
اهداف تحقیق
ضرورت انجام تحقیق
جنبه های نوآوری تحقیق
پیکربندی تحقیق
فصل دوم: ادبیات و پیشینه ی تحقیق
مقدمه
ادبیات تحقیق
سلف سرویس تکنولوژی
کشش فضای کالا
کشش متقابل فضای کالا
خرید آنی
انقضاء پذیری
ارزش مشتری
رضایت مشتری
وفاداری مشتری
مشکل قفسه های خالی
تخصیص فضا به کالا های جدید
مشکل انتخاب های متعدد
تشخیص قفسه های خالی
سیستم دوباره پر نمودن قفسه ها
تکنولوژی در فروشگاه های زنجیره ای
انتخاب کالا های ارائه شده در فروشگاه
تخصیص فضای قفسه
پیشینه ی تحقیق
آزمایش های میدانی جهت نشان دادن تاثیر تخصیص فضای قفسه کالا بر عملکرد فروشگاه
مدل های ریاضی جهت رسیدن به جواب بهینه در تخصیص فضای قفسه کالا
فصل سوم: مدل ریاضی فازی
مقدمه
تقاضای شرطی فازی
مفاهیم استفاده شده در مدل تقاضای شرطی فازی
مدل ریاضی تقاضای شرطی فازی
شرح مدل تقاضای شرطی فازی
انتخاب کالاهای عرضه شده در دسته کالایی با تقاضای فازی
مفاهیم استفاده شده در مدل انتخاب کالاهای عرضه شده در دسته کالایی با تقاضای فازی
مدل ریاضی انتخاب کالاهای عرضه شده در دسته کالایی با تقاضای فازی
شرح مدل انتخاب کالاهای عرضه شده در دسته کالایی با تقاضای فازی
تخصیص فضای قفسه به کالاها با تقاضای فازی
مفاهیم استفاده شده در مدل تخصیص فضای قفسه کالاها با تقاضای فازی
مدل ریاضی تخصیص فضای قفسه کالاها با تقاضای فازی
شرح مدل تخصیص فضای قفسه کالاها با تقاضای فازی
سفارش کالا به تامین کننده و انقضاء پذیری کالا با تقاضای فازی
مفاهیم استفاده شده در مدل سفارش با توجه به انقضاء پذیری کالا با تقاضای فازی
مدل ریاضی سفارش با توجه به انقضاء پذیری کالا با تقاضای فازی
شرح مدل سفارش با توجه به انقضاء پذیری کالا با تقاضای فازی
اندازه گیری پارامتر تقاضای فازی
اندازه گیری پارامتر میانگین سود توزیع شده کالا
مجموعه کالاهای قابل قبول مشتری از نظر انقضاء پذیری
مجموعه نظر تصمیم گیرنده در مورد کالاهای عضو دسته کالایی
مجموعه طبقات قفسه که از نظر مشتری بهتر دیده می شود و به آن دسترسی راحت تر دارد
فصل چهارم: اعتبار سنجی و مطالعه موردی
مقدمه
اعتبار سنجی مدل های ارائه شده
اعتبار سنجی مدل تقاضای شرطی فازی
اعتبار سنجی مدل انتخاب کالاهای عرضه شده در دسته کالایی با تقاضای فازی
اعتبار سنجی مدل تخصیص فضای قفسه کالاها با تقاضای فازی
اعتبارسنجی مدل سفارش با توجه به انقضاء پذیری کالا با تقاضای فازی
روند برنامه ریزی در فروشگاه
مسئله نمونه عددی
بررسی زمان محاسباتی مدل تخصیص فضای قفسه کالاها با تقاضای فازی
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
مقدمه
نتیجه گیری
پیشنهادات
محصول های مرتبط
ارزشگذاری اقتصادی پروژه ها به روش اختیارات واقعی با رویکرد اختیار آسیایی
فصل اول :کلیات تحقیق ۱-۱- مقدمه ۱-۲- ضرورت و اهمیت تحقیق ۱-۳- هدف و مسأله تحقیق ۱- ۴- روش تحقیق…
ارائه یک مدل جدید جایابی و تخصیص در محیط غیرقطعی
فصل ۱: مقدمه ۱-۱- مقدمه ۱-۲- تعریف و اهمیت موضوع ۱-۳- هدف تحقیق ۱-۴- روش تحقیق ۱-۵- معرفی فصلها فصل…
ارائه یک مدل شکل گیری تیم توسعه محصول جدید با سازگاری شبکه ای نیروی انسانی
فصل اول: مقدمه و کلیات تحقیق ۱-۱- مقدمه ۱-۲- ضرورت و اهداف تحقیق ۱-۳- بیان مسأله ۱-۴- فرضهای مسأله ۱-۵-…
ارائه مدلی برای تعیین ارزش مسافران در بستر الکترونیکی در صنعت حمل ونقل هوایی
فصل اول:کلیات تحقیق مقدمه تعریف مسئله اهمیت تحقیق اهداف اساسی تحقیق سؤالات تحقیق قلمرو تحقیق روش تحقیق و مراحل انجام…
ارائه مدل ریاضی برای مسئله زنجیره تامین معکوس با در نظر گرفتن نیازمندی های مشتری
مقدمه ضرورت انجام تحقیق مقایسه زنجیره تامین رو به جلو و معکوس سازمان های موفق در زنجیره تامین معکوس معرفی…
ارائه راهکاری برای انتخاب مدل هزینهی کیفیت با استفاده از تکنیک گسترش ویژگی های کیفیت
۱-فصل اول تعرف مساله ۱-۱ مقدمه و تعریف مسئله ۱-۲ ضرورت انجام تحقیق ۱-۳ تعریف مسئله ۱-۴ روش تحقیق و…
قوانین ثبت دیدگاه