
۱- فصل اول: کلیات تحقیق
۱-۱- مقدمه
۱-۲- بیان مسأله
۱-۳- ضرورت و اهمیت تحقیق
۱-۴- اهداف تحقیق
۱-۵- سؤالات تحقیق
۱-۶- مفاهیم واژگان
۲- فصل دوم: ادبیات تحقیق
۲-۱-مقدمه
۲-۲- تعاریف نوآوری
۲-۳- نظریه های کلاسیک نوآوری
۲-۴- موضوعاتی که در سازمان در معرض تغییر و نوآوری قرار می گیرند
۲-۵- منابع نوآوری
۲-۶ انواع نوآوری
۲-۷- مراحل فرآیند نوآوری سازمانی
۲-۸- ویژگی های فرآیند نوآوری
۲-۹- الگوهای توسعۀ نوآوری
۲-۹-۱- الگوهای نوآوری سازمانی
۲-۹-۲- الگوی مفهومی نوآوری در خدمات
۲-۹-۳- ترسیم الگوهای نوآوری در خدمات
۲-۱۰- عوامل مؤثر بر سنجش نوآوری
۲-۱۱- عوامل مؤثر بر نوآوری در آموزش عالی
۲-۱۲- موانع نوآوری
۲-۱۳- پیشینه تحقیق
۳- فصل سوم: متدولوژی تحقیق
۳-۱- مقدمه
۳-۲- طرح تحقیق
۳-۳- جامعه آماری
۳-۴- ابزار گردآوری داده ها
۳-۵- روش گردآوری اطلاعات
۳-۶- اعتبار اندازه گیری
۳-۷- قابلیت اعتماد ابزار اندازه گیری
۳-۸- ابزار تجزیه و تحلیل داده ها
۳-۹- تحلیل داده ها
۳-۹-۱- تحلیل عاملی
۳-۹-۲- روش تحلیل سلسله مراتبی(AHP)
۳-۹-۴- مدل تاپسیس(TOPSIS)
۴- فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
۴-۱- مقدمه
۴-۲- تحلیل عاملی اکتشافی مدل نوآوری
۴-۳- روش AHP جهت وزن دهی به عامل ها
۴-۴- رتبه بندی دانشگاهها با استفاده از روش TOPSIS
۴-۵- مدل مفهومی تحقیق
۵- فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
۵-۱- مقدمه
۵-۲- بررسی نتایج
۵-۳- پیشنهادات پژوهش
۵-۴- محدودیت های تحقیق
محصول های مرتبط
ارتباط هوش فرهنگی با عملکرد کارکنان
چکیده فصل اول ۱-۱-مقدمه ۱-۲- بیان مسأله ۱-۳-اهمیت وضرورت تحقیق ۱-۴- اهداف تحقیق ۱-۴-۱-هدف اصلی ۱-۴-۲-اهداف فرعی ۱-۵-فرضیه های تحقیق…
تاثیر تعهد کارکنان بر مسئولیت اجتماعی سازمان
تاثیر تعهد کارکنان بر مسئولیت اجتماعی سازمان فهرست مطالب فصل اول-کلیات تحقیق مقدمه ۱-۱بیان مسئله ۲-۱ اهمیت و ضرورت ۳-۱مدل…
تاثیرسیستم مدیریت ارتباطات داخلی بر سکوت سازمانی
تاثیرسیستم مدیریت ارتباطات داخلی بر سکوت سازمانی – فصل اول- کلیات تحقیق مقدمه ۱-۱- بیان مسأله ۱-۲- ضرورت موضوع تحقیق…
شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک رفاه شعب بانک رفاه شهر بوشهر
تأثیر فناوری ارتباطات و اطلاعات در حوزه تجارت و بازرگانی موجب تغییرات ساختاری در اقتصاد جهانی و به وجود آمدن…
بررسی و تحلیل تاثیر توانمند سازی مدیران در برقراری ارتباط موثر با کارکنان
بیان مساله- کوئین و اسپرتیزر معتقدند با وجود آن که توانمندسازی می تواند مزیت رقابتی به یک سازمان بدهد و به…
رتبه بندی ابعاد یادگیری سازمانی با استفاده از روش تاپسیس فازی
اهمیت بهره وری و لزوم بررسی آن با توجه به سطوح رقابتی ، پیچیدگی فن آوری، تنوع سلیقه ها، کمبود…
قوانین ثبت دیدگاه