چکیده
فصل اول
۱-۱-مقدمه
۱-۲- بیان مسأله
۱-۳-اهمیت وضرورت تحقیق
۱-۴- اهداف تحقیق
۱-۴-۱-هدف اصلی
۱-۴-۲-اهداف فرعی
۱-۵-فرضیه های تحقیق
۱-۵-۱-فرضیه اصلی
۱-۴-۲-فرضیه های فرعی:
۱-۶-تعریف متغیرهای تحقیق
۱-۶-۱-هوش فرهنگی
۱-۶-۲- هوش فرهنگی فراشناختی
۱-۶-۳- هوش فرهنگی شناختی
۱-۶-۴- هوش فرهنگی انگیزشی
۱-۶-۵- هوش فرهنگی رفتاری
۱-۶-۶- عملکرد
۱-۶-۷- ارزیابی عملکرد
۱-۷-قلمرو تحقیق
۱-۷-۱-قلمرو مکانی
۱-۷-۲-قلمرو زمانی
۱-۸- روش تحقیق
۱-۹- روش گردآوری اطلاعات
۱-۱۰- ابزار گردآوری اطلاعات
۱-۱۱- جامعه آماری
فصل دوم
مقدمه
بخش اول: ارزیابی عملکرد
۲-۱- مقدمه
۲-۲- عملکرد
۲-۳- ارزیابی عملکرد
۲-۴- فلسفه ارزیابی عملکرد
۲-۵- اهداف ارزیابی عملکرد
۲-۶- فرآیند ارزیابی عملکرد
۲-۷- معیارها و شاخص ها
۲-۸- چه کسی عملکرد را ارزیابی می کند
۲-۹- روش ها متداول ارزیابی عملکرد
۲-۱۰- مسائل موجود درارزیابی عملکرد
۲-۱۱-مقدمه
۲-۱۲-فرهنگ
۲-۱۳- فرهنگ و رفتار سازمانی
۲-۱۴-مفهوم هوش
۲-۱۵- هوش چند وجهی
۲-۱۶- هوش فرهنگی
۲-۱۷- ابعاد هوش فرهنگی
۲-۱۷-۱- هوش فرهنگی شناختی
۲-۱۷-۲- هوش فرهنگی فراشناختی
۲-۱۷-۳- هوش فرهنگی انگیزشی
۲-۱۷-۴- هوش فرهنگی رفتاری
۲-۱۸- جنبه های فرآیندی هوش فرهنگی
۲-۱۹- انواع شخصیت ها در هوش فرهنگی
۲-۲۰- مقایسه هوش فرهنگی با مدل های دیگر هوش
۲-۲۰-۱- هوش عمومی یا ضریب هوشی:
۲-۲۰-۲- هوش اجتماعی:
۲-۲۰-۳- هوش عاطفی:
۲-۲۱- مراحل ایجاد و تکامل هوش فرهنگی
۲-۲۱-۱- فعال سازی مجدد محرک های بیرونی
۲-۲۱-۲- شناسایی هنجارها و انگیزه های فرهنگی دیگر به منظور یادگیری بیشتر در مورد آنها
۲-۲۱-۳- تطبیق هنجارها و قوانین فرهنگی دیگر در ذهن خود فرد
۲-۲۱-۴- تحلیل هنجارهای فرهنگی مختلف به رفتارهای جایگزین
۲-۲۱-۵- پیشتازی در رفتار فرهنگی از طریق تشخیص علایم و نشانه های متغیر که دیگران درک نمی کنند.
۲-۲۲- پرورش هوش فرهنگی
۲-۲۳- ویژگی های مورد نیاز برای هوش فرهنگی
۲-۲۳-۱- قضاوت های همراه با تعمق
۲-۲۳-۲- هویت چند دیدگاهی
۲-۲۳-۳- اهمیت شرایط و موقعیت
۲-۲۳-۴- شایستگی زبان شناختی
۲-۲۴-تمایزهای مفهومی هوش فرهنگی با سایر مفاهیم مشابه
۲-۲۴-۱- شخصیت
۲-۲۴-۲- سواد فرهنگی
۲-۲۴-۳-شایستگی فرهنگی
بخش سوم: هوش فرهنگی و عملکرد
۲-۲۵- ارتباط هوش فرهنگی با عملکرد
بخش چهارم: پیشینه تحقیق
۲-۲۶- پیشینه تحقیق
۲-۲۶-۱- پیشینه تحقیقات داخلی
۲-۲۶-۲- پیشینه تحقیقات خارجی
بخش پنجم: چارچوب مفهومی
۲-۲۷- چارچوب مفهومی
بخش ششم: مرکز مدیریت حوزه های علمیه
۲-۲۸- مرکز مدیریت حوزه های علمیه
فصل سوم
۳-۱- مقدمه
۳-۲- فرآیند اجرای تحقیق
۳-۳- روش تحقیق
۳-۴- متغیرهای تحقیق
۳-۴-۱- متغیر مستقل
۳-۴-۲- متغیر وابسته
۳-۵- ابزار و روشهای گردآوری اطلاعات و داده ها
۳-۶- روایی و پایانی پرسشنامه
۳-۶-۱- تعیین روایی پرسشنامه
۳-۶-۲- تعیین پایانی پرسشنامه
۳-۷- جامعه آماری
۳-۸- روش نمونه گیری
۳-۹- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات و آزمونهای آماری مورد استفاده
فصل چهارم
۴-۱- مقدمه
۴-۲- توصیف متغیر های جمعیت شناختی پژوهش
۴-۲-۱- سن
۴-۲-۲- میزان تحصیلات
۴-۲-۳- سابقه خدمت
۴-۲-۴- سِمت(پست) سازمانی
۴-۲-۵- وضعیت تاهل
۴-۳- تجزیه و تحلیل استنباطی داده ها
۴-۳-۱- آزمون همبستگی اسپیرمن
۴-۳-۱-۱- آزمون فرضیه اصلی
۴-۳-۱-۲- آزمون فرضیات فرعی
۴-۳-۱-۲-۱- آزمون فرضیه فرعی اول
۴-۳-۱-۲-۲- آزمون فرضیه فرعی دوم
۴-۳-۱-۲-۳- آزمون فرضیه فرعی سوم
۴-۳-۱-۲-۴- آزمون فرضیه فرعی چهارم
۴-۳-۲- آزمون تحلیل واریانس فریدمن
۴-۳-۳- آزمون کولموکروف – اسمیرنف
۴-۳-۴- آزمون میانگین یک جامعه آماری
۴-۳-۴-۱- وضعیت هوش فرهنگی فراشناختی
۴-۳-۴-۲- وضعیت هوش فرهنگی شناختی
۴-۳-۴-۳- وضعیت هوش فرهنگی انگیزشی
۴-۳-۴-۴- وضعیت هوش فرهنگی رفتاری
۴-۳-۴-۵- وضعیت هوش فرهنگی
۴-۳-۴-۶- وضعیت عملکرد
فصل پنجم
۵-۱- مقدمه
۵-۲- نتایج بدست آمده از آمار استنباطی
۵-۲-۱- بررسی نتایج بدست آمده از آزمون همبستگی اسپیرمن
۵-۲-۲- بررسی نتایج بدست آمده از آزمون فریدمن
۵-۲-۳- بررسی نتایج بدست آمده از آزمون کولموکروف – اسمیرنف
۵-۲-۴- بررسی نتایج بدست آمده از آزمون میانگین یک جامعه آماری
۵-۳- ارائه پیشنهادها برمبنای یافته های تحقیق
۵-۴- ارائه پیشنهادات برای تحقیقات آتی
۵-۵-محدودیتهای تحقیق
منابع و مآخذ
منابع فارسی:
منابع لاتین:
ضمائم و پیوست ها
محصول های مرتبط
بررسی رابطه بین توانمند سازی روانشناختی و یادگیری سازمانی
فصل اول ۱-۱-.مقدمه. ۱۳ ۱-۲-بیان مساله. ۱۴ ۱-۳- اهمیت و ضرورت پژوهش…. ۱۷ ۱-۴-اهداف پژوهش…. ۱۸ ۱-۴-۱- هدف اصلی.. ۱۸…
بررسی رابطه بین سبک رهبری دانشی با سیستم اطلاعات منابع انسانی
بررسی رابطه بین سبک رهبری دانشی با سیستم اطلاعات منابع انسانی چکیده فصل اول (طرح مسئله) مقدمه ۱-۱ عنوان تحقیق…
تاثیر فرهنگ سازمانی مدل هافستد در کاهش فساد اداری
تاثیر فرهنگ سازمانی مدل هافستد در کاهش فساد اداری فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱ مقدمه ۱-۲ بیان مسئله ۱-۲-۱ تعریف…
تاثیر سرمایه اجتماعی بر ارتقا امنیت عمومی از دیدگاه فرماندهان و مدیران فرماندهی انتظامی استان گلستان
فصل اول:کلیات تحقیق مقدمه بیان مساله اهمیت وضرورت تحقیق انگیزه تحقیق وانتخاب موضوع اهداف تحقیق سوالات تحقیق فرضیه های…
بررسی و تحلیل تاثیر توانمند سازی مدیران در برقراری ارتباط موثر با کارکنان
بیان مساله- کوئین و اسپرتیزر معتقدند با وجود آن که توانمندسازی می تواند مزیت رقابتی به یک سازمان بدهد و به…
رتبه بندی ابعاد یادگیری سازمانی با استفاده از روش تاپسیس فازی
اهمیت بهره وری و لزوم بررسی آن با توجه به سطوح رقابتی ، پیچیدگی فن آوری، تنوع سلیقه ها، کمبود…
قوانین ثبت دیدگاه