فصل اول : کلیات تحقیق
۱-۱- مقدمه
۱-۲- بیان مسئله
۱-۳- اهمیت و ضرورت تحقیق
۱-۴- سوابق مربوطه
۱-۴-۱- مطالعات انجام شده در خارج از کشور
۱-۴-۲- مطالعات انجام شده در داخل کشور
۱-۵- فرضیه ها و سوال های تحقیق
۱-۶- اهداف تحقیق
۱-۷- روش شناسی تحقیق
۱-۷-۱– نوع روش تحقیق
۱-۷-۲– روش گردآوری اطلاعات و داده ها
۱-۷-۳– جامعه آماری ، روش نمونه گیری و حجم نمونه
۱-۸- تعریف مفاهیم و واژگان اختصاصی تحقیق
۱-۹- روش تجزیه و تحلیل داده ها
۱-۱۰- محدودیت ها و مشکلات تحقیق
فصل دوم : تئوری رفتار مصرف کننده ( حالت سیستمی )
۲-۱- مقدمه
۲-۲- بررسی رفتار مصرف کننده در حالت دو کالایی
۲-۳- بررسی رفتار مصرف کننده در حالت n کالایی
۲-۴- محدودیت بودجه(جمع پذیری )
۲-۵- تابع مطلوبیت جمع پذیر
۲-۵-۱- تابع مطلوبیت جمع پذیرقوی
۲-۵-۲- توابع مطلوبیت جمع پذیرضعیف
۲-۶- توابع مطلوبیت تفکیک پذیر
۲-۶-۱- تابع مطلوبیت تفکیک پذیر قوی
۲-۶-۲- تابع مطلوبیت تفکیک پذیر ضعیف
۲-۷- مفهوم جمع پذیری روی کالاها
۲-۸- سیستم مخارج خطی ( LES )
۲-۹- دستگاه معادلات تقاضای تقریباً ایده آل
۲-۹-۱- کشش های قیمتی و درآمدی در مدل تقریب خطی تقاضای تقریباً ایده آل
۲-۹-۲- قیود تئوریکی دستگاه معادلات تقاضای تقریباً ایده آل
۲-۹-۳- برخی از مهمترین خصوصیات دستگاه معادلات تقاضای تقریباً ایده آل
فصل سوم : بررسی ساختار حمل ونقل در اقتصاد ایران
۱-۳- مقدمه
۲-۳- مفهوم حمل ونقل
۱-۲-۳- رده بندی ترابری
۳-۳- حمل ونقل در اقتصاد
۴-۳- اهمیت سرمایه گذاری در حمل ونقل
۱-۴-۳- نظریه ویلسون
۵-۳- برنامه ریزی حمل ونقل شهری
۶-۳- سیستم های حمل ونقل شهری
۷-۳- سیستم حمل ونقل عمومی
۷-۳- فاکتورهای اساسی در انتخاب یک سیستم مناسب حمل ونقل درون شهری
۸-۳- بررسی شاخص های کلان بخش حمل ونقل در اقتصاد کشور
۹-۳- وضعیت بخش حمل ونقل درون شهری کشور
۱-۹-۳– بررسی بخش حمل ونقل درون شهری کشورطی برنامه سوم توسعه
۲-۹-۳- تصادفات
۳-۹-۳- اهم اقدامات بخش حمل ونقل در طی برنامه سوم توسعه
۴-۹-۳- تبیین وضعیت بخش حمل ونقل در رابطه با مضامین ۱۲ گانه
۵-۹-۳- امکانات و قابلیت ها، محدودیت ها و تنگاهای توسعه بخش حمل ونقل
۱۰-۳- اهداف کلی و راهبردهای کلان توسعه بخش حمل ونقل در جهت تحقق اهداف چشم انداز
فصل چهارم : تحلیل آماری و برآورد مدل
۱-۴- مقدمه
۲-۴- بررسی داده ها
۱-۲-۴- شاخص بهای کالاها و خدمات مصرفی خانوار
۲-۲-۴- ترکیب هزینه ها در سبد مصرفی خانوار
۳- ۴ – بر آورد مدل
۴-۴- برآورد مدل با استفاده از روش دو مرحله ای
۱-۴-۴- برآورد مدل در مرحله اول
۲-۴-۲- برآورد مدل در مرحله دوم
فصل پنجم : نتیجه گیری ، جمع بندی و پیشنهادات
۱-۵- مقدمه
۲-۵- چکیده پژوهش
۳-۵- نتیجه گیری
۱-۳-۵- اتوبوس عمومی درون شهری
۲-۳-۵- مینی بوس عمومی درون شهری
۳-۳-۵- تاکسی عمومی درون شهری
۴-۳-۵- آژانس و تاکسی تلفنی
۴-۵- جمع بندی و ارائه پیشنهادات
محصول های مرتبط
الگوی بلندمدت ساختاری اقتصاد ایران (با تکیه بر بخش پولی در اقتصاد باز)
فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱- مقدمه ۱-۲- بیان مساله ۱-۲-۱- بررسی تاثیر شوکهای نفتی بر متغیرهای کلان در قالب مدل…
اثر گذاری سیاست های پولی ( افزایش عرضه پول ) بر تولید، قیمت و نرخ ارز طی دوره 1358-87 مورد ایران
اثر گذاری سیاست های پولی ( افزایش عرضه پول ) بر تولید، قیمت و نرخ ارز طی دوره ۱۳۵۸-۸۷ مورد…
مقایسه استراتژی های تحلیل تکنیکال با روش خرید و نگهداری برای خرید سهام
فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱مقدمه ۲-۱اهمیت موضوع تحقیق و انگیزه انتخاب آن ۳-۱اهداف تحقیق ۴-۱فرضیه های تحقیق ۵-۱جامعه آماری و…
نقش کیفیت گزارشگری در کاهش اثر محدودیت سیاست تقسیم سود روی تصمیمات سرمایه گذاری
فصل اول؛ کلیات پژوهش دیباچه بیان مسئله اهمیت و ضرورت انجام پژوهش اهداف پژوهش هدف علمی هدف کاربردی سوالات پژوهش…
بررسی تأثیر عوامل نهادی بر توسعه کارآفرینی: بررسی تطبیقی کشورهای نفتی و غیرنفتی منتخب
هر چند دستیابی به توسعه اقتصادی را باید معلول عوامل متعددی دانست اما بی تردید یکی از مهمترین عوامل ایجاد…
بررسی تأثیر تمرکززدایی مالی بر فقر و توزیع درآمد در ایران
در سالهای اخیر، ایده تمرکززدایی مالی به معنی انتقال قدرت تصمیم گیری نسبت به ترکیب مخارج و درآمدها از دولت…
قوانین ثبت دیدگاه