
فصل اول : کلیات تحقیق
۱-۱- مقدمه
۱-۲- بیان مسئله
۱-۳- اهمیت و ضرورت تحقیق
۱-۴- سوابق مربوطه
۱-۴-۱- مطالعات انجام شده در خارج از کشور
۱-۴-۲- مطالعات انجام شده در داخل کشور
۱-۵- فرضیه ها و سوال های تحقیق
۱-۶- اهداف تحقیق
۱-۷- روش شناسی تحقیق
۱-۷-۱– نوع روش تحقیق
۱-۷-۲– روش گردآوری اطلاعات و داده ها
۱-۷-۳– جامعه آماری ، روش نمونه گیری و حجم نمونه
۱-۸- تعریف مفاهیم و واژگان اختصاصی تحقیق
۱-۹- روش تجزیه و تحلیل داده ها
۱-۱۰- محدودیت ها و مشکلات تحقیق
فصل دوم : تئوری رفتار مصرف کننده ( حالت سیستمی )
۲-۱- مقدمه
۲-۲- بررسی رفتار مصرف کننده در حالت دو کالایی
۲-۳- بررسی رفتار مصرف کننده در حالت n کالایی
۲-۴- محدودیت بودجه(جمع پذیری )
۲-۵- تابع مطلوبیت جمع پذیر
۲-۵-۱- تابع مطلوبیت جمع پذیرقوی
۲-۵-۲- توابع مطلوبیت جمع پذیرضعیف
۲-۶- توابع مطلوبیت تفکیک پذیر
۲-۶-۱- تابع مطلوبیت تفکیک پذیر قوی
۲-۶-۲- تابع مطلوبیت تفکیک پذیر ضعیف
۲-۷- مفهوم جمع پذیری روی کالاها
۲-۸- سیستم مخارج خطی ( LES )
۲-۹- دستگاه معادلات تقاضای تقریباً ایده آل
۲-۹-۱- کشش های قیمتی و درآمدی در مدل تقریب خطی تقاضای تقریباً ایده آل
۲-۹-۲- قیود تئوریکی دستگاه معادلات تقاضای تقریباً ایده آل
۲-۹-۳- برخی از مهمترین خصوصیات دستگاه معادلات تقاضای تقریباً ایده آل
فصل سوم : بررسی ساختار حمل ونقل در اقتصاد ایران
۱-۳- مقدمه
۲-۳- مفهوم حمل ونقل
۱-۲-۳- رده بندی ترابری
۳-۳- حمل ونقل در اقتصاد
۴-۳- اهمیت سرمایه گذاری در حمل ونقل
۱-۴-۳- نظریه ویلسون
۵-۳- برنامه ریزی حمل ونقل شهری
۶-۳- سیستم های حمل ونقل شهری
۷-۳- سیستم حمل ونقل عمومی
۷-۳- فاکتورهای اساسی در انتخاب یک سیستم مناسب حمل ونقل درون شهری
۸-۳- بررسی شاخص های کلان بخش حمل ونقل در اقتصاد کشور
۹-۳- وضعیت بخش حمل ونقل درون شهری کشور
۱-۹-۳– بررسی بخش حمل ونقل درون شهری کشورطی برنامه سوم توسعه
۲-۹-۳- تصادفات
۳-۹-۳- اهم اقدامات بخش حمل ونقل در طی برنامه سوم توسعه
۴-۹-۳- تبیین وضعیت بخش حمل ونقل در رابطه با مضامین ۱۲ گانه
۵-۹-۳- امکانات و قابلیت ها، محدودیت ها و تنگاهای توسعه بخش حمل ونقل
۱۰-۳- اهداف کلی و راهبردهای کلان توسعه بخش حمل ونقل در جهت تحقق اهداف چشم انداز
فصل چهارم : تحلیل آماری و برآورد مدل
۱-۴- مقدمه
۲-۴- بررسی داده ها
۱-۲-۴- شاخص بهای کالاها و خدمات مصرفی خانوار
۲-۲-۴- ترکیب هزینه ها در سبد مصرفی خانوار
۳- ۴ – بر آورد مدل
۴-۴- برآورد مدل با استفاده از روش دو مرحله ای
۱-۴-۴- برآورد مدل در مرحله اول
۲-۴-۲- برآورد مدل در مرحله دوم
فصل پنجم : نتیجه گیری ، جمع بندی و پیشنهادات
۱-۵- مقدمه
۲-۵- چکیده پژوهش
۳-۵- نتیجه گیری
۱-۳-۵- اتوبوس عمومی درون شهری
۲-۳-۵- مینی بوس عمومی درون شهری
۳-۳-۵- تاکسی عمومی درون شهری
۴-۳-۵- آژانس و تاکسی تلفنی
۴-۵- جمع بندی و ارائه پیشنهادات
محصول های مرتبط
اثر گذاری سیاست های پولی ( افزایش عرضه پول ) بر تولید، قیمت و نرخ ارز طی دوره 1358-87 مورد ایران
اثر گذاری سیاست های پولی ( افزایش عرضه پول ) بر تولید، قیمت و نرخ ارز طی دوره ۱۳۵۸-۸۷ مورد…
موازنه انعطاف پذیری ،کارآیی و نحوه عملکرد در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱ مقدمه ۱-۲ تشریح و بیان مساله ۱-۳ اهمیت و ضرورت انجام تحقیق ۱-۴ فرضیه های…
نقش کیفیت گزارشگری در کاهش اثر محدودیت سیاست تقسیم سود روی تصمیمات سرمایه گذاری
فصل اول؛ کلیات پژوهش دیباچه بیان مسئله اهمیت و ضرورت انجام پژوهش اهداف پژوهش هدف علمی هدف کاربردی سوالات پژوهش…
موانع پیاده سازی حسابرسی کامپیوتری در شهرداری تهران
فصل اول:کلیات مقدمه بیان مسئله تحقیق اهمیت موضوع تحقیق و انگیزه انتخاب آن هدفهای تحقیق فرضیه های تحقیق چهارچوب نظری…
بررسی تاثیر جهانی شدن برشدت انرژی در ایران
جهانی شدن را میتوان فرایندی در نظر گرفت که در آن مرزهای اقتصادی میان کشورها هر روز کمرنگ تر میشود…
بررسی تأثیر تکانه های بهره وری بخش صنعت مناطق منتخب بر سرمایه گذاری و اشتغال
رشد و توسعه اقتصادی بدون توجه به بخشهای مختلف اقتصادی و بهطور خاص سرمایه گذاری در اقتصاد امکانپذیر نخواهد بود،…
قوانین ثبت دیدگاه