فصل یک: کلیات پژوهش
۱-۱-مقدمه
۱-۲-بیان مسأله
۱-۳-اهمیت و ضرورت پژوهش
۱-۴-اهداف پژوهش
۱-۵-چهارچوب نظری پژوهش
۱-۶-فرضیه های پژوهش
۱-۷-متغیرهای پژوهش
۱-۸-تعریف نظری و عملیاتی
۱-۹-قلمرو پژوهش
فصل دوم: ادبیات پژوهش
۲-۱- مقدمه
۲-۲- مدل اثربخشی
۲-۳- دو تئوری درباره اثربخشی تبلیغات
۲-۴- برای تعیین اثربخشی تبلیغات چه چیزی را باید اندازه گیری کنیم؟
۲-۵- نقش برنامه ریزی صحیح رسانه ها در اثربخشی
۲-۶- تغییر مداوم دنیای رسانه ها
۲-۷- ماموریت و هدف
۲-۸- تصمیم درباره بودجه تبلیغات
۲-۹- ارزیابی و انتخاب پیام
۲-۱۰- تصمیم درباره رسانه
۲-۱۱- ارزیابی اثربخشی تبلیغات
۲-۱۲- اثربخشی تبلیغات
۲-۱۳- ابعاد آثار مثبت منفی
۲-۱۴-تحلیل نظریه اثربخشی تبلیغات
۲-۱۵- حوزه های اثربخشی تبلیغات
۲-۱۶- ابعاد اعتمادسازی در رسانه تبلیغی
۲-۱۷- مدل های اعتمادسازی در رسانه های تبلیغی- تجاری
۲-۱۸- مدل اعتماد دیویس، مایِر و شورمن
۲-۱۹- مدل TAM
۲-۲۰- بررسی نظریه ناهماهنگی شناختی از لئون فستینگر و کاربرد آن در تبلیغات
۲-۲۱- کاربرد نظریه های ارتباطات: اقناع و تبلیغ
۲-۲۲- اقناع و نگرش
۲-۲۳- پروپاگاندا
۲-۲۴- پژوهش های انجام شده در جهان
۲-۲۵- پژوهش های انجام شده
فصل سوم: روش تحقیق
۳-۱- مقدمه
۳-۲- روش تحقیق
۳-۳- روش جمع آوری داده ها
۳-۴- جامعه و نمونه آماری
۳-۵- روش نمونه گیری
۳-۶- روائی تحقیق
۳-۷- روش های تجزیه و تحلیل آماری
فصل چهار: تجزیه و تحلیل داده ها
آمار توصیفی
آمار استنباطی
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
۵-۱- بحث و نتیجه گیری
۵-۲- پیشنهاد پژوهش
۵-۳- محدودیت پژوهش
محصول های مرتبط
ارتباط هوش فرهنگی با عملکرد کارکنان
چکیده فصل اول ۱-۱-مقدمه ۱-۲- بیان مسأله ۱-۳-اهمیت وضرورت تحقیق ۱-۴- اهداف تحقیق ۱-۴-۱-هدف اصلی ۱-۴-۲-اهداف فرعی ۱-۵-فرضیه های تحقیق…
بررسی سنجش اقدامات مدیریت منابع انسانی در ارتقاء عملکرد تعاونیهای تولید کشاورزی
مقدمه بیان مسأله اهمیت و ضرورت انجام تحقیق اهداف تحقیق فرضیههای تحقیق چارچوب نظری تحقیق تعاریف مفهومی و عملیاتی اصطلاحات…
رابطه سرمایه اجتماعی و تعالی سازمانی
رابطه سرمایه اجتماعی و تعالی سازمانی فصل اول : کلیات طرح تحقیق مقدمه ۱-۱ بیان مساله تحقیق ۱-۲ سابقه موضوع…
پیشنهاد الگوی آرایش رسانه ای صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در فضای نوین رسانه ای جهان
فصل اول: کلیات ۱-۱٫ مقدمه ۲-۱٫ بیان مسئله ۳-۱٫ ضرورت و اهمیت تحقیق: ۴-۱٫ اهداف تحقیق ۵-۱٫ سؤالات تحقیق ۶-۱٫…
شناسائی و رتبه بندی عوامل تاثیر گذار آمیخته ترفیع در فروش صنایع لوازم خانگی (مطالعه موردی شرکت اسنوا)
هدف از تحقیق حاضر شناسایی و رتبه بندی عوامل تأثیرگذار آمیخته ترفیع درفروش صنایع لوازم خانگی بوده است. روش پژوهش…
رتبه بندی ابعاد یادگیری سازمانی با استفاده از روش تاپسیس فازی
اهمیت بهره وری و لزوم بررسی آن با توجه به سطوح رقابتی ، پیچیدگی فن آوری، تنوع سلیقه ها، کمبود…

قوانین ثبت دیدگاه