
چکیده
۱- فصل اول کلیات طرح
۱-۱- مقدمه
۱-۲- بیان مسئله
۱-۳-اهمیت و ضرورت تحقیق
۱-۴- اهداف پژوهش
۱-۴-۱- هدف کلی
۳-۱- هدف های جزئی
۱-۵- فرضیههای تحقیق
۱-۶- تعریف مفاهیم و اصطلاحات تحقیق
۱-۶-۱-۱- تعریف مفهومی عزت نفس
۱-۶-۱-۲- تعریف عملیاتی عزت نفس
۱-۴-۲- تعریف مفهومی پرخاشگری
۱-۶-۱-۴- تعریف عملیاتی پرخاشگری
۱-۶-۱- درمان فراشناختی
۲-۴-۲- بزه کاری
۲-فصل دوم مبانی نظری
۲-۲-عزت نفس
۲-۲-۱-مفهوم عزت نفس
۲-۲-۲-عزت نفس چیست؟
۲-۲-۳-اهمیت عزت نفس
۲-۲-۴-ابعاد عزت نفس
۲-۲-۵-سطوح عزت نفس
۲-۲-۶-شکل گیری مفهوم خود و عزت نفس به مثابه صفات شخصیتی
۲-۲-۷-از عزت نفس » بالا یا پایین«چه استنباطی میشود؟
۲-۲-۸-دیدگاه متقدمان روانشناسی درباره عزت نفس
۲-۲-۹-روی آوردهای نظری درباره عزت نفس
۲-۲-۱۰-رابطه خود آرمانی ، خودپنداشت و حرمتخود
۲-۲-۱۱روشهای تغییر پذیری عزت نفس و پارهای پژوهشها در مورد آن
۲-۳-پسخوراند
۲-۳-۱-درمان شناختی – رفتاری
۲-۴-عزت نفس و اختلالات روانی
۲-۱۳-۱- آسیب پذیری عزت نفس و افسردگی
۲-۵-چشم انداز نظریهی فعالیت افتراقی تیاس دال( ۱۹۸۸)
۲-۶-پرخاشگری
۲-۶-۱-تعریف پرخاشگری
۲-۶-۲-انواع پرخاشگری
۲-۶-۲-۱نظریه های پرخاشگری
۲-۶-۲-۱-۱-نظریه فردیت زدایی پرخاشگری زیمباردو
۲-۶-۲-۱-۲-نظریه انسانیت زدایی- پرخاشگری فشباخ
۲-۶-۲-۱-۳-نظریه انتقال برانگیختگی
۲-۶-۲-۱-۴-نظریه درونگرایی- برونگرایی آیزنک
۲-۶-۲-۱-۵-مدل شرمساری- پرخاشگری تانگنی
۲-۶-۲-۱-۶-مدل پرخاشگری- پرخاشگری
۲-۶-۲-۱-۷-رفتار پرخاشگرانه در مراحل رشد کودکی و نوجوانی
۲-۶-۳-عوامل خطر ساز پرخاشگری
۲-۶-۳-۱-عوامل خطرساز موثر در پرخاشگری از جانب کودک
۲-۶-۴-عوامل خطرساز موثر در پرخاشگری از جانب والدین
۲-۶-۴-۱-اسنادهای نادرست والدین به عنوان عامل خطر ساز پرخاشگری
۲-۶-۴-۲-ویژگی های فردی والدین به عنوان عامل خطرساز در پرخاشگری
۲-۶-۵-روابط پدر – مادر به عنوان عامل خطر ساز در پرخاشگری
۲-۶-۵-۱-تعامل والدین- کودک به عنوان عامل خطرساز در پرخاشگری
۲-۶-۵-۲-سایر تعاملات اجتماعی والدین به عنوان عامل خطرساز در پرخاشگری
۲-۶-۶-مداخلات در زمینه پرخاشگری
۲-۶-۶-۱-روان تحلیلگری
۲-۶-۶-۲-رویکرد عقلانی-عاطفی-رفتاری
۲-۶-۶-۳-رویکرد شناختی-رفتاری
۲-۶-۶-۴-دیدگاه یادگیری اجتماعی
۲-۷-تاریخچه فراشناخت
۲-۷-۱- حوزه روان شناسی شناختی از دهه ۱۹۶۰
۲-۷-۲-حوزه روان شناسی رشد از دهه ۱۹۷۰
۲-۷-۴-فراشناخت
۲-۷-۴-۱-فراشناخت و اختلالات هیجانی
۲-۷-۵-دانش فراشناختی( باورهای شناختی )
۲-۷-۶-فراشناخت به عنوان شناخت در باره شناخت
۲-۷-۷-فراشناخت به عنوان بازبینی و کنترل دنیای درونی
۲-۷-۸-تجارب فراشناختی
۲-۷-۹-راهبردهای کنترل فراشناختی
۲-۷-۱۰-هیجان، بازبینی و کنترل فراشناختی
۲-۷-۱۱-فرا شناخت و روانشناسی بالینی
۲-۷-۱۲- مدل فراشناختی اختلال روانشناختی
۲-۷-۱۳- فراشناخت درمانی: نسخه ی سخت و نسخه نرم
۲-۷-۱۴- خلاصه ای از مدل درمانی فراشناختی
۲-۷-۱۵- مدل بازسازی شده A-B-C
۲-۷-۱۶- رویکرد درمانی فراشناختی
۲-۸-پیشینه پژوهشی درمان فراشناختی
۲-۹-جمع بندی
۳- فصل سوم روش شناسی تحقیق
۳-۲- روش پژوهش
۳-۳- جامعه آماری
۳-۳-۱- نمونه و روش نمونه گیری
۳-۴- ویژگی گروه ها
۳-۵- معیارهای ورود به پژوهش
۳-۵-۱- ملاک های ورود به پژوهش حاضر عبارت بودند از:
۳-۶- معیارهای خروج از پژوهش
۳-۶-۱ ملاک خروج از پژوهش حاضر عبارت بودند از :
۳-۷-ابزار پژوهش
پرسشنامه ی عزت نفس کوپر اسمیت۱)
(۲)پرسشنامه ی پرخاشگری AQ
۳-۷-۱-۲-پایایی و روایی
۳-۸-متغیر های مستقل و وابسته
۳-۹- روش اجرا و جلسات درمانی
۳-۹-۱- جلسات درمانی
۳-۹-۱-۱-جلسه اول تا سوم
۳-۹-۱-۲-جلسه سوم
۳-۹-۱-۳-جلسه چهارم و پنجم
۳-۹-۱-۴-جلسه ششم و هفتم
۳-۹-۱-۵-جلسه نهم
۳-۹-۱-۶-جلسه دهم و یازدهم
۳-۹-۱-۷-جلسه دوازدهم و سیزدهم
۳-۹-۱-۸-جلسه چهاردهم
۳-۱۰-تحلیل آماری
۳-۱۱-خلاصه
۴- فصل چهارم تجزیه و تحلیل داده ها
۴-۲- داده های جمعیت شناختی
۴-۳- یافته های پژوهش
الف ) یافته های توصیفی
ب) یافته های مربوط به فرضیه های پژوهش.
۴-۴-۱-نرمال بودن متغیرها
۴-۴-۲-همگنی شیب های رگرسیون
۴-۴-۳-همگنی واریانس ها ( عزت نفس اجتماعی و خانوادگی )
۴-۴-۴-یکسانی ماتریس واریانس – کواریانس ( عزت نفس اجتماعی و خانوادگی )
یافته های مربوط به فرضیه های تحقیق
۴-۴-۵-همگنی واریانس ها ( پرخاشگری کلامی و فیزیکی )
-۴-۴-۶مفروضه یکسانی ماتریس واریانس-کوواریانس ( پرخاشگری کلامی و فیزیکی)
۴-۵-خلاصه
۵- فصل پنجم نتیجه گیری و پیشنهادها
۵-۲-تشریح کلی مسئله پژوهش
۵-۲-بحث
۵-۳-محدودیت های تحقیق
۵-۴-پیشنهادها
۵-۴-۲-پیشنهادی کاربردی
۵-۵-نتیجه گیری
۵-۶-خلاصه
منابع
منابع فارسی
منابع انگلیسی
پیوست
الف ) پرسشنامه عزت نفس (فرم تجدید نظر شده پرسشنامه کوپر اسمیت ۵۸ ماده)
ب)پرسشنامه پرخاشگری (آرنولد اچ. باس، و مارک پری)
پروتکل درمان فراشناختی
واژه نما
چکیده انگلیسی
محصول های مرتبط
بررسی دیدگاه کتابداران کتابخانههای عمومی در مورد تاثیر فناوری اطلاعات بر میزان مشارکت آنان در فرایند تصمیم گیری در کتابخانههای عمومی استان یزد
فصل اول: کلیات پژوهش مقدمه ۱-۱- شرح و بیان مساله پژوهشی ۱-۲- اهداف پژوهش ۱-۲-۱- اهداف کلی ۱-۲-۲- اهداف جزیی ۱-۳-…
بررسی رابطه بین ادراک مدیران از جو سازمانی با فنون رهبری آنان در ادارۀ کل امور مالیاتی استان فارس
فصل اول : مقدمه ۱ – ۲- بیان مسأله ۱ -۳ – ضرورت و اهمیت پژوهش ۱ – ۴- اهداف…
بررسی جو سازمانی بر رضایت شغلی و بهداشت روانی کارکنان پتروشیمی شیراز
فصل اول: طرح تحقیق ۱-۱ مقدمه ۱-۲ بیان مسئله ۱-۳ اهمیت و ضرورت ۱-۴ هدف های تحقیق ۱-۴-۱ هدف کلی…
بررسی توانمندسازی و کارآفرینی بر بهرهوری کارکنان پتروشیمی خارک
چکیده فارسی فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه بیان مساله تحقیق اهمیت و ضرورت مساله تحقیق اهداف تحقیق فرضیه های تحقیق…
بررسی تأثیر ارائه تکلیف به روش حل تمرین بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی در منطقه … در سال تحصیلی 88-87
فصل اول : کلیات ۱-۱ مقدمه ۱-۲ بیان مساله ۱-۳ ضرورت و اهمیت تحقیق ۱-۴ اهداف پژوهش ۱-۵ فرضیه های…
اثر بخشی آموزش غنیسازی ازدواج بر تعهد و تابآوری زنان متأهل شهرستان نجف آباد
فصل اول: کلیات پژوهش مقدمه ۱-۱- بیان مسئله ۱-۲- اهمیت و ضرورت پژوهش ۱-۳ – اهداف پژوهش ۱-۴- فرضیههای پژوهش…
قوانین ثبت دیدگاه