چکیده
۱- فصل اول کلیات طرح
۱-۱- مقدمه
۱-۲- بیان مسئله
۱-۳-اهمیت و ضرورت تحقیق
۱-۴- اهداف پژوهش
۱-۴-۱- هدف کلی
۳-۱- هدف های جزئی
۱-۵- فرضیههای تحقیق
۱-۶- تعریف مفاهیم و اصطلاحات تحقیق
۱-۶-۱-۱- تعریف مفهومی عزت نفس
۱-۶-۱-۲- تعریف عملیاتی عزت نفس
۱-۴-۲- تعریف مفهومی پرخاشگری
۱-۶-۱-۴- تعریف عملیاتی پرخاشگری
۱-۶-۱- درمان فراشناختی
۲-۴-۲- بزه کاری
۲-فصل دوم مبانی نظری
۲-۲-عزت نفس
۲-۲-۱-مفهوم عزت نفس
۲-۲-۲-عزت نفس چیست؟
۲-۲-۳-اهمیت عزت نفس
۲-۲-۴-ابعاد عزت نفس
۲-۲-۵-سطوح عزت نفس
۲-۲-۶-شکل گیری مفهوم خود و عزت نفس به مثابه صفات شخصیتی
۲-۲-۷-از عزت نفس » بالا یا پایین«چه استنباطی میشود؟
۲-۲-۸-دیدگاه متقدمان روانشناسی درباره عزت نفس
۲-۲-۹-روی آوردهای نظری درباره عزت نفس
۲-۲-۱۰-رابطه خود آرمانی ، خودپنداشت و حرمتخود
۲-۲-۱۱روشهای تغییر پذیری عزت نفس و پارهای پژوهشها در مورد آن
۲-۳-پسخوراند
۲-۳-۱-درمان شناختی – رفتاری
۲-۴-عزت نفس و اختلالات روانی
۲-۱۳-۱- آسیب پذیری عزت نفس و افسردگی
۲-۵-چشم انداز نظریهی فعالیت افتراقی تیاس دال( ۱۹۸۸)
۲-۶-پرخاشگری
۲-۶-۱-تعریف پرخاشگری
۲-۶-۲-انواع پرخاشگری
۲-۶-۲-۱نظریه های پرخاشگری
۲-۶-۲-۱-۱-نظریه فردیت زدایی پرخاشگری زیمباردو
۲-۶-۲-۱-۲-نظریه انسانیت زدایی- پرخاشگری فشباخ
۲-۶-۲-۱-۳-نظریه انتقال برانگیختگی
۲-۶-۲-۱-۴-نظریه درونگرایی- برونگرایی آیزنک
۲-۶-۲-۱-۵-مدل شرمساری- پرخاشگری تانگنی
۲-۶-۲-۱-۶-مدل پرخاشگری- پرخاشگری
۲-۶-۲-۱-۷-رفتار پرخاشگرانه در مراحل رشد کودکی و نوجوانی
۲-۶-۳-عوامل خطر ساز پرخاشگری
۲-۶-۳-۱-عوامل خطرساز موثر در پرخاشگری از جانب کودک
۲-۶-۴-عوامل خطرساز موثر در پرخاشگری از جانب والدین
۲-۶-۴-۱-اسنادهای نادرست والدین به عنوان عامل خطر ساز پرخاشگری
۲-۶-۴-۲-ویژگی های فردی والدین به عنوان عامل خطرساز در پرخاشگری
۲-۶-۵-روابط پدر – مادر به عنوان عامل خطر ساز در پرخاشگری
۲-۶-۵-۱-تعامل والدین- کودک به عنوان عامل خطرساز در پرخاشگری
۲-۶-۵-۲-سایر تعاملات اجتماعی والدین به عنوان عامل خطرساز در پرخاشگری
۲-۶-۶-مداخلات در زمینه پرخاشگری
۲-۶-۶-۱-روان تحلیلگری
۲-۶-۶-۲-رویکرد عقلانی-عاطفی-رفتاری
۲-۶-۶-۳-رویکرد شناختی-رفتاری
۲-۶-۶-۴-دیدگاه یادگیری اجتماعی
۲-۷-تاریخچه فراشناخت
۲-۷-۱- حوزه روان شناسی شناختی از دهه ۱۹۶۰
۲-۷-۲-حوزه روان شناسی رشد از دهه ۱۹۷۰
۲-۷-۴-فراشناخت
۲-۷-۴-۱-فراشناخت و اختلالات هیجانی
۲-۷-۵-دانش فراشناختی( باورهای شناختی )
۲-۷-۶-فراشناخت به عنوان شناخت در باره شناخت
۲-۷-۷-فراشناخت به عنوان بازبینی و کنترل دنیای درونی
۲-۷-۸-تجارب فراشناختی
۲-۷-۹-راهبردهای کنترل فراشناختی
۲-۷-۱۰-هیجان، بازبینی و کنترل فراشناختی
۲-۷-۱۱-فرا شناخت و روانشناسی بالینی
۲-۷-۱۲- مدل فراشناختی اختلال روانشناختی
۲-۷-۱۳- فراشناخت درمانی: نسخه ی سخت و نسخه نرم
۲-۷-۱۴- خلاصه ای از مدل درمانی فراشناختی
۲-۷-۱۵- مدل بازسازی شده A-B-C
۲-۷-۱۶- رویکرد درمانی فراشناختی
۲-۸-پیشینه پژوهشی درمان فراشناختی
۲-۹-جمع بندی
۳- فصل سوم روش شناسی تحقیق
۳-۲- روش پژوهش
۳-۳- جامعه آماری
۳-۳-۱- نمونه و روش نمونه گیری
۳-۴- ویژگی گروه ها
۳-۵- معیارهای ورود به پژوهش
۳-۵-۱- ملاک های ورود به پژوهش حاضر عبارت بودند از:
۳-۶- معیارهای خروج از پژوهش
۳-۶-۱ ملاک خروج از پژوهش حاضر عبارت بودند از :
۳-۷-ابزار پژوهش
پرسشنامه ی عزت نفس کوپر اسمیت۱)
(۲)پرسشنامه ی پرخاشگری AQ
۳-۷-۱-۲-پایایی و روایی
۳-۸-متغیر های مستقل و وابسته
۳-۹- روش اجرا و جلسات درمانی
۳-۹-۱- جلسات درمانی
۳-۹-۱-۱-جلسه اول تا سوم
۳-۹-۱-۲-جلسه سوم
۳-۹-۱-۳-جلسه چهارم و پنجم
۳-۹-۱-۴-جلسه ششم و هفتم
۳-۹-۱-۵-جلسه نهم
۳-۹-۱-۶-جلسه دهم و یازدهم
۳-۹-۱-۷-جلسه دوازدهم و سیزدهم
۳-۹-۱-۸-جلسه چهاردهم
۳-۱۰-تحلیل آماری
۳-۱۱-خلاصه
۴- فصل چهارم تجزیه و تحلیل داده ها
۴-۲- داده های جمعیت شناختی
۴-۳- یافته های پژوهش
الف ) یافته های توصیفی
ب) یافته های مربوط به فرضیه های پژوهش.
۴-۴-۱-نرمال بودن متغیرها
۴-۴-۲-همگنی شیب های رگرسیون
۴-۴-۳-همگنی واریانس ها ( عزت نفس اجتماعی و خانوادگی )
۴-۴-۴-یکسانی ماتریس واریانس – کواریانس ( عزت نفس اجتماعی و خانوادگی )
یافته های مربوط به فرضیه های تحقیق
۴-۴-۵-همگنی واریانس ها ( پرخاشگری کلامی و فیزیکی )
-۴-۴-۶مفروضه یکسانی ماتریس واریانس-کوواریانس ( پرخاشگری کلامی و فیزیکی)
۴-۵-خلاصه
۵- فصل پنجم نتیجه گیری و پیشنهادها
۵-۲-تشریح کلی مسئله پژوهش
۵-۲-بحث
۵-۳-محدودیت های تحقیق
۵-۴-پیشنهادها
۵-۴-۲-پیشنهادی کاربردی
۵-۵-نتیجه گیری
۵-۶-خلاصه
منابع
منابع فارسی
منابع انگلیسی
پیوست
الف ) پرسشنامه عزت نفس (فرم تجدید نظر شده پرسشنامه کوپر اسمیت ۵۸ ماده)
ب)پرسشنامه پرخاشگری (آرنولد اچ. باس، و مارک پری)
پروتکل درمان فراشناختی
واژه نما
چکیده انگلیسی
محصول های مرتبط
ارایه مدلی علّی برای گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان با توجه به عوامل پیشآیند ارزشهای فرهنگی، ابعاد الگوهای ارتباطات خانوادگی- دانشگاهی و ارضای نیازهای روانشناختی پایه
فصل اول: مقدمه ۱-۱- کلیات پژوهش ۱-۱-۱- تفکر انتقادی ۱-۱-۲- بیان مسأله: عوامل مؤثر بر گرایشهای تفکر انتقادی دانشجویان ۱-۱-۲-۱-…
بررسی توانمندسازی و کارآفرینی بر بهرهوری کارکنان پتروشیمی خارک
چکیده فارسی فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه بیان مساله تحقیق اهمیت و ضرورت مساله تحقیق اهداف تحقیق فرضیه های تحقیق…
بررسی تحلیل محتوای کتب علوم تجربی دوره ابتدایی به روش ویلیام رومی درسال تحصیلی (88-1387)
چکیده فصل اول کلیات تحقیق مقدمه بیان مسأله اهمیت و ضرورت مساله اهداف تحقیق فرضیه ها و سوال ها…
بررسی تأثیر آموزش شناختی رفتاری بر دانش، نگرش و اعتماد به نفس جنسی زنان شیراز
چکیده فصل اول:کلیات مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت تحقیق اهداف پژوهش فرضیه ها تعاریف نظری و عملیاتی متغیرهای پژوهش…
بررسی اثربخشی غنی سازی روابط بر بهبود کیفیت روابط زناشویی زوجین شهر اصفهان
فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱- مقدمه ۱-۲- بیان مساله ۱-۳- اهداف تحقیق ۱-۴- اهمیت و ارزش تحقیق ۱-۵- فرضیه های…
اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی بر سازگاری و نگرش صمیمانه دختران با نقص بینایی اصفهان
فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱ مقدمه ۱-۲ شرح و بیان مساله ۱-۳ اهمیت و ارزش تحقیق ۱-۴ اهداف تحقیق ۱-۴-۱…
قوانین ثبت دیدگاه