فصل اول: کلیات تحقیق
۱-۱-مقدمه
۱-۲-بیان مسئله
۱-۳-ضرورت انجام تحقیق
۱-۴- چارچوب نظری
۱-۵-سوالات تحقیق
۱-۵-۱- سوال اصلی
۱-۵-۲-سوالات فرعی
۱-۶- فرضیه های تحقیق
۱-۶-۱-فرضیه اصلی
۱-۶-۲-فرضیه های فرعی
۱-۷- اهداف تحقیق
۱-۷-۱- هدف اصلی
۱-۷-۲- اهداف فرعی
۱-۸- روش گردآوری اطلاعات
۱-۹-کلیات روش انجام کار
۱-۱۰- تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای تحقیق
۱-۱۰-۱- مدیریت دانش
۱-۱۰-۱-۱-خلق دانش.
۱-۱۰-۱-۲-حفظ دانش.
۱-۱۰-۱-۳-انتفال دانش.
۱-۱۰-۱-۴-کاربرد دانش..
۱-۱۰-۱-۵-کسب دانش
۱-۱۱-۲- نوآوری سازمانی
۱-۱۱- قلمروپژوهش
۱-۱۱-۱-قلمروزمانی
۱-۱۱-۲-قلمرومکانی
۱-۱۱-۳-قلمروموضوعی پژوهش
فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق
۲-۱-مقدمه
بخش اول: مدیریت دانش
۲-۲-تعاریفی از دانش
۲-۳-مفاهیم مدیریت دانش
۲-۴-عناصر مدیریت دانش
۲-۵-اصول مدیت دانش
۲-۶-دلایل اهمیت به کارگیری مدیریت دانش
۲-۷-مدلهای مدیریت دانش
۲-۷-۱-سیکل پیاده سازی مدیریت بوکویتز و ویلیام (۱۹۹۹)
۲-۷-۲-مدل مدیریت دانش لیبوویتز
۲-۷-۳-مدل فیرستون و مک الروی(۲۰۰۵)
۲-۷-۴-مدل مفهومی مدیریت دانش
۲-۸-استراتژیهای دانش
۲-۹-دیدگاه صاحبنظران در خصوص مدیریت دانش
۲-۱۰-اهداف مدیریت دانش
بخش دوم: نوآوری سازمانی
۲-۱۱-مفهوم خلاقیت و نوآوری
۲-۱۲-اصول نوآوری
۲-۱۳-انواع نوآوری از دیدگاه سازمان
۲-۱۳-شاخص های سنجش نوآوری
۲-۱۴-فرآیند نوآوری
۲-۱۴-عوامل موثر بر شکل گیری فرآیند نوآوری در سازمان
۲-۱۵-تفاوت خلاقیت، نوآوری و تغییر
۲-۱۶-تکنیکهای تقویت خلاقیت و نوآوری در سازمان
بخش سوم: مدیریت دانش و نوآوری سازمانی
۲-۱۷-فرآیندهای مدیریت دانش و نوآوری
۲-۱۸-ارتباط مدیریت دانش با نوآوری
۲-۱۹-نقش مدیریت در پرورش خلاقیت و نوآوری در سازمان
۲-۲۰-تاثیر مدیریت دانش بر نوآوری
۲-۲۱-نتیجه گیری
۲-۲۲-پیشینه تحقیق
۲-۲۲-۱- مطالعات داخلی
۲-۲۲-۲-مطالعات خارجی
فصل سوم: روش اجرای تحقیق
۳-۱- مقدمه
۳-۲- روش تحقیق
۳-۳- جامعه آماری تحقیق
۳-۴- نمونه آماری
۳-۵- روش نمونه گیری
۳-۶- روش جمع آوری اطلاعات
۳-۷- چگونگی طراحی ابزار سنجش تحقیق
۳-۸- روایی و پایایی پرسشنامه
۳-۸-۱- روایی
۳-۸-۲- قابلیت اطمینان (پایایی)پرسشنامه
۳-۹- روش های تجزیه و تحلیل آماری
۳-۹-۱ تجزیه و تحلیل با استفاده از آمار توصیفی
۳-۹-۲- تجزیه و تحلیل با استفاده از آمار استنباطی
۳-۹-۳- آزمون کلموگروف- اسمیرنف
۳-۱۰-خلاصه فصل
فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده ها
۴-۱- مقدمه
۴-۲- توصیف متغیرهای جمعیت شناختی
۴-۳- توصیف متغیرهای تحقیق
۴-۳-۱- توصیف متغیر کسب دانش
۴-۳-۲-توصیف متغیر حفظ دانش
۳-۳-توصیف متغیر انتقال دانش
۴-۳-۴- توصیف متغیر خلق دانش
۴-۳-۵- توصیف متغیر کاربرد دانش
۴-۳-۶- توصیف متغیر نوآوری سازمانی
۴-۴- بررسی نرمال بودن توزیع متغیرها
۴-۵-آزمون فرضیه های تحقیق
۴-۶-خلاصه فصل
فصل پنجم :نتیجه گیری و پیشنهادات
۵-۱- مقدمه
۵-۲- نتایج آمار توصیفی
۵-۳- نتایج بررسی فرضیات تحقیق
۵-۴- نتیجه گیری
۵-۴ پیشنهادات اجرایی مبتنی بر نتایج تحقیق
۵-۵ محدودیت های تحقیق:
۵-۶ پیشنهادات برای تحقیقات آتی
محصول های مرتبط
ارتباط هوش فرهنگی با عملکرد کارکنان
چکیده فصل اول ۱-۱-مقدمه ۱-۲- بیان مسأله ۱-۳-اهمیت وضرورت تحقیق ۱-۴- اهداف تحقیق ۱-۴-۱-هدف اصلی ۱-۴-۲-اهداف فرعی ۱-۵-فرضیه های تحقیق…
بررسی مدیریت منابع انسانی برعملکرد مالی بر اساس مدل هاروارد
چکیده فصل اول : کلیات تحقیق مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت تحقیق اهداف تحقیق فرضیه های تحقیق متغیرهای تحقیق…
تاثیر تعهد کارکنان بر مسئولیت اجتماعی سازمان
تاثیر تعهد کارکنان بر مسئولیت اجتماعی سازمان فهرست مطالب فصل اول-کلیات تحقیق مقدمه ۱-۱بیان مسئله ۲-۱ اهمیت و ضرورت ۳-۱مدل…
تاثیر بکارگیری اتوماسیون اداری بر بهبود عملکرد کارکنان
تاثیر بکارگیری اتوماسیون اداری بر بهبود عملکرد کارکنان چکیده فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه بیان مساله مدل تحلیلی تحقیق اهمیت…
تاثیرسیستم مدیریت ارتباطات داخلی بر سکوت سازمانی
تاثیرسیستم مدیریت ارتباطات داخلی بر سکوت سازمانی – فصل اول- کلیات تحقیق مقدمه ۱-۱- بیان مسأله ۱-۲- ضرورت موضوع تحقیق…
رابطه بین توسعه منابع انسانی و رضایت شغلی کارکنان
رضایت شغلی را می توان به عنوان نتیجه تمام عوامل تأثیرگذار بر کیفیت زندگی کاری افراد مطرح کرد. رضایت شغلی…
قوانین ثبت دیدگاه