
فصل اول: کلیات تحقیق
۱-۱-مقدمه
۱-۲-بیان مسئله
۱-۳-ضرورت انجام تحقیق
۱-۴- چارچوب نظری
۱-۵-سوالات تحقیق
۱-۵-۱- سوال اصلی
۱-۵-۲-سوالات فرعی
۱-۶- فرضیه های تحقیق
۱-۶-۱-فرضیه اصلی
۱-۶-۲-فرضیه های فرعی
۱-۷- اهداف تحقیق
۱-۷-۱- هدف اصلی
۱-۷-۲- اهداف فرعی
۱-۸- روش گردآوری اطلاعات
۱-۹-کلیات روش انجام کار
۱-۱۰- تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای تحقیق
۱-۱۰-۱- مدیریت دانش
۱-۱۰-۱-۱-خلق دانش.
۱-۱۰-۱-۲-حفظ دانش.
۱-۱۰-۱-۳-انتفال دانش.
۱-۱۰-۱-۴-کاربرد دانش..
۱-۱۰-۱-۵-کسب دانش
۱-۱۱-۲- نوآوری سازمانی
۱-۱۱- قلمروپژوهش
۱-۱۱-۱-قلمروزمانی
۱-۱۱-۲-قلمرومکانی
۱-۱۱-۳-قلمروموضوعی پژوهش
فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق
۲-۱-مقدمه
بخش اول: مدیریت دانش
۲-۲-تعاریفی از دانش
۲-۳-مفاهیم مدیریت دانش
۲-۴-عناصر مدیریت دانش
۲-۵-اصول مدیت دانش
۲-۶-دلایل اهمیت به کارگیری مدیریت دانش
۲-۷-مدلهای مدیریت دانش
۲-۷-۱-سیکل پیاده سازی مدیریت بوکویتز و ویلیام (۱۹۹۹)
۲-۷-۲-مدل مدیریت دانش لیبوویتز
۲-۷-۳-مدل فیرستون و مک الروی(۲۰۰۵)
۲-۷-۴-مدل مفهومی مدیریت دانش
۲-۸-استراتژیهای دانش
۲-۹-دیدگاه صاحبنظران در خصوص مدیریت دانش
۲-۱۰-اهداف مدیریت دانش
بخش دوم: نوآوری سازمانی
۲-۱۱-مفهوم خلاقیت و نوآوری
۲-۱۲-اصول نوآوری
۲-۱۳-انواع نوآوری از دیدگاه سازمان
۲-۱۳-شاخص های سنجش نوآوری
۲-۱۴-فرآیند نوآوری
۲-۱۴-عوامل موثر بر شکل گیری فرآیند نوآوری در سازمان
۲-۱۵-تفاوت خلاقیت، نوآوری و تغییر
۲-۱۶-تکنیکهای تقویت خلاقیت و نوآوری در سازمان
بخش سوم: مدیریت دانش و نوآوری سازمانی
۲-۱۷-فرآیندهای مدیریت دانش و نوآوری
۲-۱۸-ارتباط مدیریت دانش با نوآوری
۲-۱۹-نقش مدیریت در پرورش خلاقیت و نوآوری در سازمان
۲-۲۰-تاثیر مدیریت دانش بر نوآوری
۲-۲۱-نتیجه گیری
۲-۲۲-پیشینه تحقیق
۲-۲۲-۱- مطالعات داخلی
۲-۲۲-۲-مطالعات خارجی
فصل سوم: روش اجرای تحقیق
۳-۱- مقدمه
۳-۲- روش تحقیق
۳-۳- جامعه آماری تحقیق
۳-۴- نمونه آماری
۳-۵- روش نمونه گیری
۳-۶- روش جمع آوری اطلاعات
۳-۷- چگونگی طراحی ابزار سنجش تحقیق
۳-۸- روایی و پایایی پرسشنامه
۳-۸-۱- روایی
۳-۸-۲- قابلیت اطمینان (پایایی)پرسشنامه
۳-۹- روش های تجزیه و تحلیل آماری
۳-۹-۱ تجزیه و تحلیل با استفاده از آمار توصیفی
۳-۹-۲- تجزیه و تحلیل با استفاده از آمار استنباطی
۳-۹-۳- آزمون کلموگروف- اسمیرنف
۳-۱۰-خلاصه فصل
فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده ها
۴-۱- مقدمه
۴-۲- توصیف متغیرهای جمعیت شناختی
۴-۳- توصیف متغیرهای تحقیق
۴-۳-۱- توصیف متغیر کسب دانش
۴-۳-۲-توصیف متغیر حفظ دانش
۳-۳-توصیف متغیر انتقال دانش
۴-۳-۴- توصیف متغیر خلق دانش
۴-۳-۵- توصیف متغیر کاربرد دانش
۴-۳-۶- توصیف متغیر نوآوری سازمانی
۴-۴- بررسی نرمال بودن توزیع متغیرها
۴-۵-آزمون فرضیه های تحقیق
۴-۶-خلاصه فصل
فصل پنجم :نتیجه گیری و پیشنهادات
۵-۱- مقدمه
۵-۲- نتایج آمار توصیفی
۵-۳- نتایج بررسی فرضیات تحقیق
۵-۴- نتیجه گیری
۵-۴ پیشنهادات اجرایی مبتنی بر نتایج تحقیق
۵-۵ محدودیت های تحقیق:
۵-۶ پیشنهادات برای تحقیقات آتی
محصول های مرتبط
بررسی رابطه بین توانمند سازی روانشناختی و یادگیری سازمانی
فصل اول ۱-۱-.مقدمه. ۱۳ ۱-۲-بیان مساله. ۱۴ ۱-۳- اهمیت و ضرورت پژوهش…. ۱۷ ۱-۴-اهداف پژوهش…. ۱۸ ۱-۴-۱- هدف اصلی.. ۱۸…
بررسی رابطه بین سبک رهبری دانشی با سیستم اطلاعات منابع انسانی
بررسی رابطه بین سبک رهبری دانشی با سیستم اطلاعات منابع انسانی چکیده فصل اول (طرح مسئله) مقدمه ۱-۱ عنوان تحقیق…
تاثیر فرهنگ سازمانی مدل هافستد در کاهش فساد اداری
تاثیر فرهنگ سازمانی مدل هافستد در کاهش فساد اداری فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱ مقدمه ۱-۲ بیان مسئله ۱-۲-۱ تعریف…
تاثیر توانمندسازی و هوش عاطفی بر کیفیت خدمات
تاثیر توانمندسازی و هوش عاطفی بر کیفیت خدمات فصل اول- طرح و کلیات تحقیق مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت…
تاثیر برنامه ریزی منابع سازمان (ERP) بر عملکرد زنجیره تامین
تاثیر برنامه ریزی منابع سازمان (ERP) بر عملکرد زنجیره تامین چکیده فصل اول کلیات تحقیق مقدمه ۱-۱ بیان مسأله ۱-۲…
شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک رفاه شعب بانک رفاه شهر بوشهر
تأثیر فناوری ارتباطات و اطلاعات در حوزه تجارت و بازرگانی موجب تغییرات ساختاری در اقتصاد جهانی و به وجود آمدن…
قوانین ثبت دیدگاه