جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • سوالات استخدامی
    • استخدامی آموزش و پرورش
    • استخدامی بانک
    • استخدامی تامین اجتماعی
    • استخدامی تخصصی
    • استخدامی دانشگاه صنعتی شریف
    • استخدامی دانشگاه فرهنگیان
    • استخدامی دستگاههای اجرایی
    • استخدامی دولتی
    • استخدامی دیوان محاسبات کشور
    • استخدامی روز
    • استخدامی شرکت نفت
    • استخدامی شهرداری
    • استخدامی قوه قضاییه
    • استخدامی مشاغل شغلی راه آهن
    • استخدامی هلال احمر
    • استخدامی هنرآموزها
    • استخدامی وزارت بهداشت
    • استخدامی وزارت نیرو
    • دولتی مصاحبه و گزینش
    • شرکت خصوصی و دانش بنیان
  • پژوهش ها
  • سوالات متداول
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • info[at]soal24.com
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • تماس با ما
  • درباره ما
مرجع آموزش مجازی 24 سوال
  • صفحه اصلی
  • سوالات استخدامی
    • استخدامی آموزش و پرورش
    • استخدامی بانک
    • استخدامی تامین اجتماعی
    • استخدامی تخصصی
    • استخدامی دانشگاه صنعتی شریف
    • استخدامی دانشگاه فرهنگیان
    • استخدامی دستگاههای اجرایی
    • استخدامی دولتی
    • استخدامی دیوان محاسبات کشور
    • استخدامی روز
    • استخدامی شرکت نفت
    • استخدامی شهرداری
    • استخدامی قوه قضاییه
    • استخدامی مشاغل شغلی راه آهن
    • استخدامی هلال احمر
    • استخدامی هنرآموزها
    • استخدامی وزارت بهداشت
    • استخدامی وزارت نیرو
    • دولتی مصاحبه و گزینش
    • شرکت خصوصی و دانش بنیان
  • پژوهش ها
  • سوالات متداول
  • تماس با ما
  • درباره ما
0

ورود و ثبت نام

بررسی امکان بکارگیری کارت امتیازی متوازن جهت اجرای استراتژی های آن در شرکت خودرو سازی سایپا

خانهپژوهش هامدیریتبررسی امکان بکارگیری کارت امتیازی متوازن جهت اجرای استراتژی های آن در شرکت خودرو سازی سایپا
حالت مطالعه

فصل اول: کلیات

۱-۱- مقدمه

۱-۲- عنوان تحقیق

۱-۳- بیان مسئله

۱-۴- ضرورت و اهمیت انجام پژوهش

۱-۵- اهداف تحقیق

۱-۵-۱- هدف اصلی

۱-۶- سؤالات تحقیق

۱-۶-۱- سوال اصلی تحقیق

۱-۶-۲- سوالات فرعی

۱-۷- فرضیه‏های تحقیق

۱-۷-۱- فرضیه اصلی

۱-۷-۲- فرضیه­های فرعی

۱-۸- روش تحقیق

۱-۹- روش آماری

۱-۹-۱- آمار توصیفی

۱-۹-۲- آمار استنباطی

۱-۱۰- روش گردآوری داده­ها

۱-۱۱-جامعه آماری، روش نمونه‏گیری و حجم نمونه (در صورت وجود و امکان)

۱-۱۲-تعیین حجم نمونه و روش نمونه گیری

۱-۱۳-تعاریف نظری و عملیاتی

۱-۱۳-۱- تعاریف نظری

۱-۱۳-۱-۱- کارت امتیازی متوازن

۱-۱۳-۱-۲-استراتژی (راهبرد)

۱-۱۳-۲- تعاریف عملیاتی

فصل دوم: ادبیات و مبانی نظری

کارت امتیازی متوازن

۲-۱- مقدمه

۲-۲- تاریخچه و روند تکاملی کارت امتیازی متوازن

۲-۲-۱- معیارهای سنجش مالی عمدتاً کوتاه مدت و غیر استراتژیک هستند.

۲-۲-۲- ارزیابی مبتنی بر اطلاعات تاریخی است.

۲-۲-۳- ارزیابی­ها عمدتاً یک بعدی است.

۲-۳- تاریخچه شکل­گیری برنامه­ریزی استراتژیک

۲-۴- استراتژی

۲-۵- چهار فرآیند مدیریت راهبردی

۲-۵-۱- تفسیر چشم‌انداز

۲-۵-۲- انتقال راهبرد و مرتبط ساختن آن با اهداف

۲-۵-۳- برنامه‌ریزی تجاری

۲-۵-۴- بازخورد و آموزش

۲-۶- تعاریف کارت امتیازی متوازن

۲-۷- کارت امتیازی متوازن ابزار کارآمد تسری استراتژی­ ها

۲-۸- مزایای کارت امتیازی متوازن

۲-۸-۱- یکپارچگی و نظارت

۲-۸-۲- تمرکز

۲-۸-۳- بازخور

۲-۸-۴- همسویی

۲-۸-۵- ارتباطات

۲-۸-۶- مسئولیت‌پذیری

۲-۸-۷- مشارکت

۲-۸-۸- تبدیل و تکامل

۲-۹- کارکردهای کارت امتیازی متوازن

۲-۱۰- منظرهای ارزیابی متوازن

۲-۱۱- دلایل عدم اجرای استراتژی­ های تدوین شده در سازمان

۲-۱۱-۱- عدم مشارکت کارکنان در فرآیند برنامه­ ریزی استراتژیک شرکت

۲-۱۱-۲- موانع مدیریتی

۲-۱۱-۳- موانع عملیاتی

۲-۱۱-۴- موانع کارکنان

۲-۱۲- معرفی وجوه کارت امتیازی متوازن

۲-۱۲-۱-وجه مالی

۲-۱۲-۲- وجه مشتری

۲-۱۲-۳- وجه رشد و یادگیری

۲-۱۲-۴- وجه فرآیندهای داخلی

۲-۱۲-۴-۱- آرمان / چشم­انداز

۲-۱۲-۴-۲- استراتژی

۲-۱۲-۴-۳- عوامل بحرانی موفقیت

۲-۱۲-۴-۴- روابط علت و معلولی

۲-۱۲-۴-۵- برنامه عملی

۲-۱۳- پیاده ­سازی کارت امتیازی متوازن

۲-۱۳-۱- قدم اول

۲-۱۳-۲-قدم دوم

۲-۱۳-۳- قدم سوم

۲-۱۳-۴- قدم چهارم

۲-۱۳-۵- قدم پنجم

۲-۱۳-۶- قدم ششم

۲-۱۴- مثالی از یک سیستم کارت امتیازی متوازن

۲-۱۴-۱- منظر مالی اهداف

۲-۱۴-۲- منظر فرآیندهای داخلی اهداف

۲-۱۴-۳- منظر یادگیری و رشد اهداف

۲-۱۴-۴- منظر مشتری

۲-۱۵- ایجاد سازمان استراتژی محور به کمک کارت امتیازی متوازن

۲ -۱۵-۱- ترجمه استراتژی به اصطلاحات عملیاتی

۲-۱۵-۲- هم سوسازی سازمان برای ایجاد هم افزایی

۲-۱۵-۳- تبدیل استراتژی به کار هر روز هرکس

۲-۱۵-۳-۱- آموزش و برقراری ارتباط

۲-۱۵-۳-۲- توسعه اهداف فردی و گروهی

۲-۱۵-۳-۳- سیستم­های پاداش و بهره ­وری

۲-۱۵-۴- تبدیل استراتژی به یک فرآیند مستمر

۲-۱۵-۵- بسیج و به حرکت درآوردن تحول ازطریق رهبـری مدیریت ارشد

۲-۱۶- گسترش استفاده از کارنامه متوازن (کارت امتیازی متوازن)

۲-۱۷-کارنامه متوازن تکمیل کنندهِ گزارشگری مالی رایج

۲-۱۸- چهار دیدگاه در کارنامه متوازن

۲-۱۹- داستان­های موفقیت از راه کارت امتیازی متوازن

۲-۱۹-۱- رشد پایه درآمد که بیشتر از رشد بازار باشد

۲-۱۹-۲- تبدیل ۳۰ درصد درآمد حاصل از تغییرات تدریجی به سود عملیاتی

۲-۱۹-۳- دو برابر کردن سود هر سهم

۲-۲۰- سنگ بنای پیروزی

۲-۲۰-۱- حمایت مدیریت ارشد

۲-۲۰-۲- مدیریت پروژه

۲-۲۱- چالش ­های کارت امتیازی متوازن در مقام عمل

۲-۲۲- سیستم جامع مدیریتی کارت امتیازی متوازن برای پیوند استراتژی با عملیات

۲-۲۲-۱ – تنظیم استراتژی

۲-۲۲-۲- برنامه­ ریزی استراتژیک

۲-۲۲-۳- هم سویی سازمان با استراتژی

۲-۲۲-۴- برنامه­ ریزی عملیات

۲-۲۲-۵- کنترل، نظارت و یادگیری

۲-۲۲-۶- سنجش و سازگار کردن استراتژی

۲-۲۳- بعضی از کاستی­های کارت امتیازی متوازن

۲-۲۴-تحقیقات انجام شده در مورد کارت امتیازی متوازن

۲-۲۴-۱- تحقیقات خارجی

۲-۲۴-۲- تحقیقات داخلی

۲-۳- نتیجه ­گیری

فصل سوم: مواد و روش­ها و روش­ شناسی تحقیق یا روش اجرای تحقیق

۳-۱- مقدمه

۳-۲ – روش تحقیق

۳-۲-۱- برحسب هدف

۳-۲-۲- برحسب نحوه گردآوری داده­ها

۳-۳- جامعه آماری تحقیق

۳-۴- روش نمونه­گیری و تعیین حجم نمونه

۳-۵- روش و ابزار جمع­آوری اطلاعات و اندازه­گیری داده­ها

۳ -۶- روش سنجش اعتبار (روایی) و پایایی:

۳-۶-۱- روایی پرسشنامه تحقیق

۳-۶-۲- پایایی  (قابلیت اعتماد) پرسشنامه

۳ -۷- روش تجزیه و تحلیل دادها و آزمون فرضیه­ها

۳-۷-۱- نرم­افزارهای مورد استفاده برای تجزیه و تحلیل داده­ها

۳-۷-۲- مقایسه رتبه با استفاده از آزمون فریدمن

۳-۷-۳- آزمون کای –دو برای جدول­های یک بعدی

۳-۷-۴- آزمون نسبت (دو جمله­ای)

۳-۸-چهارچوب نظری و مدل تحقیق: مدل کارت امتیازی متوازن

۳-۸-۱- مانع اول

۳-۸-۲- مانع دوم

۳-۸-۳- مانع سوم

۳-۸-۴- مانع چهارم

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده­ ها

۴-۱- مقدمه

۴-۲- ویژگی­های جمعیت ­شناسی جامعه مورد مطالعه

۴-۲-۱- جامعه مورد مطالعه از لحاظ جنسیت

۴-۲-۲- جامعه مورد مطالعه از لحاظ سن

۴-۲-۳- جامعه مورد مطالعه از لحاظ تحصیلات

۴-۲-۴- جامعه مورد مطالعه از لحاظ سابقه کار در سازمان

۴-۳ – آزمون فرضیات

۴-۳-۱- آزمون فرضیه اصلی تحقیق

۴-۳-۱-۱- آزمون کای – دو

۴-۳-۱-۲- آزمون نسبت (دو جمله ­ای)

۴-۴- آزمونهای مربوط به فرضیه اول

۴-۴-۱- آزمون کای – دو

۴-۴-۲- آزمون نسبت (دو جمله ­ای)

۴-۵- آزمون مربوط به فرضیه دوم

۴-۵-۱- آزمون کای –دو

۴-۵-۲- آزمون نسبت (دو جمله ­ای)

۴-۶- آزمون مربوط به فرضیه سوم

۴-۶-۱- آزمون کای – دو

۴-۶-۲- آزمون نسبت (دو جمله ­ای)

۴-۷- آزمون مربوط به فرضیه چهارم

۴-۷-۱- آزمون کای –دو

۴-۷-۲- آزمون نسبت (دو جمله ای)

۴-۸- آزمون مربوط به فرضیه پنجم

۴-۸-۱- آزمون کای –دو

۴-۸-۲-آزمون نسبت (دو جمله­ ای)

فصل پنجم: نتایج تحقیق

۵-۱- مقدمه

۵-۲- خلاصه تحقیق

۵-۳- نتایج آزمون فرضیات و تفسیر آنها

۵-۳-۱- آزمون کای-دو

۵-۳-۲- آزمون نسبت (دو جمله­ ی)

۵-۴- پیشنهادات براساس نتایج به دست آمده

۵-۵- پیشنهادات برای تحقیقات آتی

۵-۶- محدودیت­های تحقیق

برچسب: دانلود پایان نامه مدیریت دانلود پایان نامه مدیریت استراتژیک دانلود مقاله مدیری ت موضوع پایان نامه مدیریت

محصول های مرتبط

نقش نظام حفظ و نگهداری منابع انسانی درعملکرد کارکنان

نقش نظام حفظ ونگهداری منابع انسانی درعملکرد کارکنان ۱-۱-مقدمه ۱-۲-بیان مساله ۱-۳-اهمیت وضرورت تحقیق ۱-۴-اهداف تحقیق ( شامل اهداف عملی…

بررسی رابطه بین سبک رهبری دانشی با سیستم اطلاعات منابع انسانی

بررسی رابطه بین سبک رهبری دانشی با سیستم اطلاعات منابع انسانی چکیده فصل اول (طرح مسئله) مقدمه ۱-۱ عنوان تحقیق…

تاثیر فرهنگ سازمانی مدل هافستد در کاهش فساد اداری

تاثیر فرهنگ سازمانی مدل هافستد در کاهش فساد اداری فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱ مقدمه ۱-۲ بیان مسئله ۱-۲-۱ تعریف…

تاثیر بکارگیری اتوماسیون اداری بر بهبود عملکرد کارکنان

تاثیر بکارگیری اتوماسیون اداری بر بهبود عملکرد کارکنان چکیده فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه بیان مساله مدل تحلیلی تحقیق اهمیت…

پیشنهاد الگوی آرایش رسانه ای صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در فضای نوین رسانه ای جهان

فصل اول: کلیات ۱-۱٫           مقدمه ۲-۱٫ بیان مسئله ۳-۱٫ ضرورت و اهمیت تحقیق: ۴-۱٫ اهداف تحقیق ۵-۱٫ سؤالات تحقیق ۶-۱٫…

بررسی و تحلیل تاثیر توانمند سازی مدیران در برقراری ارتباط موثر با کارکنان

بیان مساله- کوئین و اسپرتیزر معتقدند با وجود آن که توانمندسازی می تواند مزیت رقابتی به یک سازمان بدهد و به…

نظرات

قوانین ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به محصولات فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت :

17,000 تومان

امتیاز
0 از 0 رأی
17,000 تومان
دسته: استراتژیک، مدیریت
درباره مجموعه 24 سوال

مجموعه ۲۴ سوال بهار ۱401 با تفکر خدمت به جامعه دانشجویی و جویای کار در کشور شروع به فعالیت نمود. سعی و هدف مجموعه ۲۴ سوال ارائه آموزش های مجازی می باشد که در واقع یک دفتر مجازی برای آموزش روزمه شما می باشد.

لینک های مفید
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • سوالات متداول
  • فروشگاه
  • وبلاگ
حساب کاربری
  • حساب کاربری من
  • مشاهده سفارشات
  • سبد خرید
  • پرداخت
  • فروشگاه

© 2025 مرجع آموزش مجازی 24 سوال. تمامی حقوق محفوظ است

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت