
فصل اول: کلیات
۱-۱- مقدمه
۱-۲- عنوان تحقیق
۱-۳- بیان مسئله
۱-۴- ضرورت و اهمیت انجام پژوهش
۱-۵- اهداف تحقیق
۱-۵-۱- هدف اصلی
۱-۶- سؤالات تحقیق
۱-۶-۱- سوال اصلی تحقیق
۱-۶-۲- سوالات فرعی
۱-۷- فرضیههای تحقیق
۱-۷-۱- فرضیه اصلی
۱-۷-۲- فرضیههای فرعی
۱-۸- روش تحقیق
۱-۹- روش آماری
۱-۹-۱- آمار توصیفی
۱-۹-۲- آمار استنباطی
۱-۱۰- روش گردآوری دادهها
۱-۱۱-جامعه آماری، روش نمونهگیری و حجم نمونه (در صورت وجود و امکان)
۱-۱۲-تعیین حجم نمونه و روش نمونه گیری
۱-۱۳-تعاریف نظری و عملیاتی
۱-۱۳-۱- تعاریف نظری
۱-۱۳-۱-۱- کارت امتیازی متوازن
۱-۱۳-۱-۲-استراتژی (راهبرد)
۱-۱۳-۲- تعاریف عملیاتی
فصل دوم: ادبیات و مبانی نظری
کارت امتیازی متوازن
۲-۱- مقدمه
۲-۲- تاریخچه و روند تکاملی کارت امتیازی متوازن
۲-۲-۱- معیارهای سنجش مالی عمدتاً کوتاه مدت و غیر استراتژیک هستند.
۲-۲-۲- ارزیابی مبتنی بر اطلاعات تاریخی است.
۲-۲-۳- ارزیابیها عمدتاً یک بعدی است.
۲-۳- تاریخچه شکلگیری برنامهریزی استراتژیک
۲-۴- استراتژی
۲-۵- چهار فرآیند مدیریت راهبردی
۲-۵-۱- تفسیر چشمانداز
۲-۵-۲- انتقال راهبرد و مرتبط ساختن آن با اهداف
۲-۵-۳- برنامهریزی تجاری
۲-۵-۴- بازخورد و آموزش
۲-۶- تعاریف کارت امتیازی متوازن
۲-۷- کارت امتیازی متوازن ابزار کارآمد تسری استراتژی ها
۲-۸- مزایای کارت امتیازی متوازن
۲-۸-۱- یکپارچگی و نظارت
۲-۸-۲- تمرکز
۲-۸-۳- بازخور
۲-۸-۴- همسویی
۲-۸-۵- ارتباطات
۲-۸-۶- مسئولیتپذیری
۲-۸-۷- مشارکت
۲-۸-۸- تبدیل و تکامل
۲-۹- کارکردهای کارت امتیازی متوازن
۲-۱۰- منظرهای ارزیابی متوازن
۲-۱۱- دلایل عدم اجرای استراتژی های تدوین شده در سازمان
۲-۱۱-۱- عدم مشارکت کارکنان در فرآیند برنامه ریزی استراتژیک شرکت
۲-۱۱-۲- موانع مدیریتی
۲-۱۱-۳- موانع عملیاتی
۲-۱۱-۴- موانع کارکنان
۲-۱۲- معرفی وجوه کارت امتیازی متوازن
۲-۱۲-۱-وجه مالی
۲-۱۲-۲- وجه مشتری
۲-۱۲-۳- وجه رشد و یادگیری
۲-۱۲-۴- وجه فرآیندهای داخلی
۲-۱۲-۴-۱- آرمان / چشمانداز
۲-۱۲-۴-۲- استراتژی
۲-۱۲-۴-۳- عوامل بحرانی موفقیت
۲-۱۲-۴-۴- روابط علت و معلولی
۲-۱۲-۴-۵- برنامه عملی
۲-۱۳- پیاده سازی کارت امتیازی متوازن
۲-۱۳-۱- قدم اول
۲-۱۳-۲-قدم دوم
۲-۱۳-۳- قدم سوم
۲-۱۳-۴- قدم چهارم
۲-۱۳-۵- قدم پنجم
۲-۱۳-۶- قدم ششم
۲-۱۴- مثالی از یک سیستم کارت امتیازی متوازن
۲-۱۴-۱- منظر مالی اهداف
۲-۱۴-۲- منظر فرآیندهای داخلی اهداف
۲-۱۴-۳- منظر یادگیری و رشد اهداف
۲-۱۴-۴- منظر مشتری
۲-۱۵- ایجاد سازمان استراتژی محور به کمک کارت امتیازی متوازن
۲ -۱۵-۱- ترجمه استراتژی به اصطلاحات عملیاتی
۲-۱۵-۲- هم سوسازی سازمان برای ایجاد هم افزایی
۲-۱۵-۳- تبدیل استراتژی به کار هر روز هرکس
۲-۱۵-۳-۱- آموزش و برقراری ارتباط
۲-۱۵-۳-۲- توسعه اهداف فردی و گروهی
۲-۱۵-۳-۳- سیستمهای پاداش و بهره وری
۲-۱۵-۴- تبدیل استراتژی به یک فرآیند مستمر
۲-۱۵-۵- بسیج و به حرکت درآوردن تحول ازطریق رهبـری مدیریت ارشد
۲-۱۶- گسترش استفاده از کارنامه متوازن (کارت امتیازی متوازن)
۲-۱۷-کارنامه متوازن تکمیل کنندهِ گزارشگری مالی رایج
۲-۱۸- چهار دیدگاه در کارنامه متوازن
۲-۱۹- داستانهای موفقیت از راه کارت امتیازی متوازن
۲-۱۹-۱- رشد پایه درآمد که بیشتر از رشد بازار باشد
۲-۱۹-۲- تبدیل ۳۰ درصد درآمد حاصل از تغییرات تدریجی به سود عملیاتی
۲-۱۹-۳- دو برابر کردن سود هر سهم
۲-۲۰- سنگ بنای پیروزی
۲-۲۰-۱- حمایت مدیریت ارشد
۲-۲۰-۲- مدیریت پروژه
۲-۲۱- چالش های کارت امتیازی متوازن در مقام عمل
۲-۲۲- سیستم جامع مدیریتی کارت امتیازی متوازن برای پیوند استراتژی با عملیات
۲-۲۲-۱ – تنظیم استراتژی
۲-۲۲-۲- برنامه ریزی استراتژیک
۲-۲۲-۳- هم سویی سازمان با استراتژی
۲-۲۲-۴- برنامه ریزی عملیات
۲-۲۲-۵- کنترل، نظارت و یادگیری
۲-۲۲-۶- سنجش و سازگار کردن استراتژی
۲-۲۳- بعضی از کاستیهای کارت امتیازی متوازن
۲-۲۴-تحقیقات انجام شده در مورد کارت امتیازی متوازن
۲-۲۴-۱- تحقیقات خارجی
۲-۲۴-۲- تحقیقات داخلی
۲-۳- نتیجه گیری
فصل سوم: مواد و روشها و روش شناسی تحقیق یا روش اجرای تحقیق
۳-۱- مقدمه
۳-۲ – روش تحقیق
۳-۲-۱- برحسب هدف
۳-۲-۲- برحسب نحوه گردآوری دادهها
۳-۳- جامعه آماری تحقیق
۳-۴- روش نمونهگیری و تعیین حجم نمونه
۳-۵- روش و ابزار جمعآوری اطلاعات و اندازهگیری دادهها
۳ -۶- روش سنجش اعتبار (روایی) و پایایی:
۳-۶-۱- روایی پرسشنامه تحقیق
۳-۶-۲- پایایی (قابلیت اعتماد) پرسشنامه
۳ -۷- روش تجزیه و تحلیل دادها و آزمون فرضیهها
۳-۷-۱- نرمافزارهای مورد استفاده برای تجزیه و تحلیل دادهها
۳-۷-۲- مقایسه رتبه با استفاده از آزمون فریدمن
۳-۷-۳- آزمون کای –دو برای جدولهای یک بعدی
۳-۷-۴- آزمون نسبت (دو جملهای)
۳-۸-چهارچوب نظری و مدل تحقیق: مدل کارت امتیازی متوازن
۳-۸-۱- مانع اول
۳-۸-۲- مانع دوم
۳-۸-۳- مانع سوم
۳-۸-۴- مانع چهارم
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
۴-۱- مقدمه
۴-۲- ویژگیهای جمعیت شناسی جامعه مورد مطالعه
۴-۲-۱- جامعه مورد مطالعه از لحاظ جنسیت
۴-۲-۲- جامعه مورد مطالعه از لحاظ سن
۴-۲-۳- جامعه مورد مطالعه از لحاظ تحصیلات
۴-۲-۴- جامعه مورد مطالعه از لحاظ سابقه کار در سازمان
۴-۳ – آزمون فرضیات
۴-۳-۱- آزمون فرضیه اصلی تحقیق
۴-۳-۱-۱- آزمون کای – دو
۴-۳-۱-۲- آزمون نسبت (دو جمله ای)
۴-۴- آزمونهای مربوط به فرضیه اول
۴-۴-۱- آزمون کای – دو
۴-۴-۲- آزمون نسبت (دو جمله ای)
۴-۵- آزمون مربوط به فرضیه دوم
۴-۵-۱- آزمون کای –دو
۴-۵-۲- آزمون نسبت (دو جمله ای)
۴-۶- آزمون مربوط به فرضیه سوم
۴-۶-۱- آزمون کای – دو
۴-۶-۲- آزمون نسبت (دو جمله ای)
۴-۷- آزمون مربوط به فرضیه چهارم
۴-۷-۱- آزمون کای –دو
۴-۷-۲- آزمون نسبت (دو جمله ای)
۴-۸- آزمون مربوط به فرضیه پنجم
۴-۸-۱- آزمون کای –دو
۴-۸-۲-آزمون نسبت (دو جمله ای)
فصل پنجم: نتایج تحقیق
۵-۱- مقدمه
۵-۲- خلاصه تحقیق
۵-۳- نتایج آزمون فرضیات و تفسیر آنها
۵-۳-۱- آزمون کای-دو
۵-۳-۲- آزمون نسبت (دو جمله ی)
۵-۴- پیشنهادات براساس نتایج به دست آمده
۵-۵- پیشنهادات برای تحقیقات آتی
۵-۶- محدودیتهای تحقیق
محصول های مرتبط
نقش نظام حفظ و نگهداری منابع انسانی درعملکرد کارکنان
نقش نظام حفظ ونگهداری منابع انسانی درعملکرد کارکنان ۱-۱-مقدمه ۱-۲-بیان مساله ۱-۳-اهمیت وضرورت تحقیق ۱-۴-اهداف تحقیق ( شامل اهداف عملی…
بررسی رابطه بین سبک رهبری دانشی با سیستم اطلاعات منابع انسانی
بررسی رابطه بین سبک رهبری دانشی با سیستم اطلاعات منابع انسانی چکیده فصل اول (طرح مسئله) مقدمه ۱-۱ عنوان تحقیق…
تاثیر فرهنگ سازمانی مدل هافستد در کاهش فساد اداری
تاثیر فرهنگ سازمانی مدل هافستد در کاهش فساد اداری فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱ مقدمه ۱-۲ بیان مسئله ۱-۲-۱ تعریف…
تاثیر بکارگیری اتوماسیون اداری بر بهبود عملکرد کارکنان
تاثیر بکارگیری اتوماسیون اداری بر بهبود عملکرد کارکنان چکیده فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه بیان مساله مدل تحلیلی تحقیق اهمیت…
پیشنهاد الگوی آرایش رسانه ای صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در فضای نوین رسانه ای جهان
فصل اول: کلیات ۱-۱٫ مقدمه ۲-۱٫ بیان مسئله ۳-۱٫ ضرورت و اهمیت تحقیق: ۴-۱٫ اهداف تحقیق ۵-۱٫ سؤالات تحقیق ۶-۱٫…
بررسی و تحلیل تاثیر توانمند سازی مدیران در برقراری ارتباط موثر با کارکنان
بیان مساله- کوئین و اسپرتیزر معتقدند با وجود آن که توانمندسازی می تواند مزیت رقابتی به یک سازمان بدهد و به…
قوانین ثبت دیدگاه