
فصل اول- کلیات تحقیق
۱-۱)مقدمه ۲
۱-۲)بیان مساله ۲
۱-۳)اهمیت و ضرورت تحقیق ۳
۱-۴)اهداف تحقیق ۵
۱-۵) چارچوب نظری ۵
۱-۶)فرضیه های تحقیق ۷
۱-۷)تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای تحقیق ۷
۱-۸)قلمرو تحقیق ۱۱
فصل دوم- ادبیات تحقیق
بخش اول: آموزش
۲-۱-۱)مقدمه ۱۴
۲-۱-۲)تعریف آموزش ۱۵
۲-۱-۳)تئوری های آموزش ۱۶
۲-۱-۳-۱)نظریه های مکتب یادگیری رفتاری۱۶
۲-۱-۳-۱-۱)نظریه شرطی سازی کلاسیک۱۷
۲-۱-۳-۱-۲)نظریه شرطی سازی وسیله ای۱۷
۲-۱-۳-۱-۳)نظریه شرطی سازی عامل۱۷
۲-۱-۳-۲)نظریه های مکتب یادگیری شناختی۱۷
۲-۱-۳-۲-۱)نظریه یادگیری شناختی –اجتماعی بندورا۱۸
۲-۱-۳-۲-۲)نظریه رشد شناختی پیاژه۱۸
۲-۱-۴)آثار و اهمیت آموزش ۲۱
۲-۱-۵)عوامل موثر بر آموزش ۲۶
بخش دوم: مدیریت دانش
۲-۲-۱)مقدمه ۲۹
۲-۲-۲)تعریف مدیریت دانش ۲۹
۲-۲-۳)تئوری های مدیریت دانش ۳۲
۲-۲-۴)آثار و اهمیت مدیریت دانش ۳۴
۲-۲-۵)عوامل موثر بر مدیریت دانش ۳۶
۲-۲-۶) معرفی پروژه مدیریت دانش در شرکت برق منطقه ای تهران ۳۸
بخش سوم: اثربخشی سازمانی
۲-۳-۱)مقدمه ۴۱
۲-۳-۲)تعریف اثربخشی سازمانی ۴۱
۲-۳-۳)تئوری های اثربخشی سازمانی ۴۲
۲-۳-۳-۱)رویکرد نیل به هدف۴۲
۲-۳-۳-۲)رویکرد سیستمی۴۲
۲-۳-۳-۳)رویکرد ذینفعان استراتژیک۴۳
۲-۳-۳-۴)رویکرد ارزشهای رقابتی۴۳
۲-۳-۴)آثار و اهمیت اثربخشی سازمانی ۴۳
۲-۳-۵)عوامل موثر بر اثربخشی سازمانی ۴۴
۲-۳-۶) تاریخچه شرکت برق منطقه ای تهران ۴۶
بخش چهارم: پیشینه تحقیق
۲-۴-۱)مقدمه ۵۴
۲-۴-۲)تحقیقات انجام گرفته در خارج ۵۴
۲-۴-۳)تحقیقات انجام گرفته در داخل ۵۵
فصل سوم: روش اجرای تحقیق
۳-۱)مقدمه ۵۷
۳-۲)فرایند اجرای تحقیق ۵۷
۳-۳) روش تحقیق ۵۸
۳-۴)جامعه آماری ۵۹
۳-۵)نمونه تحقیق ۵۹
۳-۶)حجم نمونه ۶۰
۳-۷)روش گردآوری داده های تحقیق ۶۱
۳-۸) ابزار گردآوری داده های تحقیق ۶۱
۳-۹)روایی و پایایی ابزار گردآوری داده ها ۶۱
۳-۹-۱)روایی(اعتبار)۶۲
۳-۹-۲)پایایی(اعتماد)۶۲
۳-۱۰) روش تجزیه و تحلیل داده ها ۶۳
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها و یافته های تحقیق
۴-۱)مقدمه ۶۶
۴-۲)توصیف متغیرهای جمعیت شناختی پاسخ دهندگان ۶۷
۴-۳)توصیف متغیر های تحقیق ۷۱
۴-۴) آزمون نرمال بودن متغیرهای تحقیق۷۶
۴-۵) فرضیه های تحقیق ۷۶
۴-۶)بررسی تاثیر ابعاد فرایند مدیریت دانش رابطه آموزش مهارت و اثربخشی سازمانی۷۸
۴-۷)آمار استنباطی بررسی تاثیر متغیرهای جمعیت شناختی بر نتایج تحقیق۷۹
فصل پنجم: بحث، نتیجه گیری و پیشنهادات
۵-۱)مقدمه ۸۳
۵-۲)توصیف متغیرهای تحقیق ۸۳
۵-۲-۱)نتایج آمار توصیفی۸۳
۵-۲-۲)توصیف متغیرهای تحقیق۸۳
۵-۳)نتایج آزمون فرضیه ها و مدل تحقیق ۸۸
۵-۴)مقایسه نتایج آزمون فرضیه ها با نتایج پیشینه تحقیقات انجام شده ۸۹
۵-۵)پیشنهادات حاصل از نتایج آزمون فرضیه ها ۹۰
محصول های مرتبط
ارتباط هوش فرهنگی با عملکرد کارکنان
چکیده فصل اول ۱-۱-مقدمه ۱-۲- بیان مسأله ۱-۳-اهمیت وضرورت تحقیق ۱-۴- اهداف تحقیق ۱-۴-۱-هدف اصلی ۱-۴-۲-اهداف فرعی ۱-۵-فرضیه های تحقیق…
بررسی رابطه ی سرمایه فکری با عملکرد سازمانی
فصل اول : کلیات ۱-۱- مقدمه: ۱-۲- بیان مساله ۱-۴- اهداف تحقیق ۱-۵- فرضیههای تحقیق ۱-۶- چارچوب نظری ۱-۷- مدل…
تاثیر توانمندسازی و هوش عاطفی بر کیفیت خدمات
تاثیر توانمندسازی و هوش عاطفی بر کیفیت خدمات فصل اول- طرح و کلیات تحقیق مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت…
تاثیر بکارگیری اتوماسیون اداری بر بهبود عملکرد کارکنان
تاثیر بکارگیری اتوماسیون اداری بر بهبود عملکرد کارکنان چکیده فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه بیان مساله مدل تحلیلی تحقیق اهمیت…
پیشنهاد الگوی آرایش رسانه ای صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در فضای نوین رسانه ای جهان
فصل اول: کلیات ۱-۱٫ مقدمه ۲-۱٫ بیان مسئله ۳-۱٫ ضرورت و اهمیت تحقیق: ۴-۱٫ اهداف تحقیق ۵-۱٫ سؤالات تحقیق ۶-۱٫…
رتبه بندی ابعاد یادگیری سازمانی با استفاده از روش تاپسیس فازی
اهمیت بهره وری و لزوم بررسی آن با توجه به سطوح رقابتی ، پیچیدگی فن آوری، تنوع سلیقه ها، کمبود…
قوانین ثبت دیدگاه