
فصل اول (کلیات)
۱-۱ مقدمه
۱-۲ بیان مسئله
۱-۳ ضرورت انجام تحقیق
۱-۴روش تحقیق
فصل دوم (پیشینه تحقیق)
۲-۱ مقدمه
۲-۲ بیان مسئله
۲-۳ پیشینه داخلی
۲-۴پیشینه خارجی
۲-۵بررسی تاثیر برونسپاری فرایندهای سازمان امورمالیاتی بر عملکرد آن
۲-۵-۱ برونسپاری
۲-۵-۲ سازمان امورمالیاتی
۲-۶ انتخاب فرایندهای مالیاتی جهت برونسپاری
۲-۶ -۱ویژگی های نظام مالیاتی کارآمد
۲-۶ -۲ مشکلات فعلی نظام مالیاتی ایران
۲-۶ -۳ ماده ۵۹ قانون سوم توسعه کشور
۲-۶ -۴ اصل ۴۴ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۲-۶ -۵ سند چشم انداز جمهوری اسلامی ایران در افق ۱۴۰۴ هجری شمسی
۲-۶ -۶ ابلاغ سیاست های کلی نظام اداری از سوی رهبر انقلاب به قوای ۳ گانه
۲-۶ -۷ دفاتر پیشخوان دولت
۲-۶ -۸ گروه های صاحبان مشاغل
۲-۷ عملکرد
۲-۷- ۱بین برنامه ریزی برونسپاری فرایند مالیات بر خوردرو و عملکرد رابطه مستقیم و معناداری وجود دارد
۲-۷- ۲بین تحلیل استراتژیک فرایند مالیات بر خوردرو و عملکرد رابطه مستقیم و معناداری وجود دارد
۲-۷- ۳بین تحلیل هزینه فرایند مالیات بر خوردرو و عملکرد رابطه مستقیم و معناداری وجود دارد
۲-۷- ۴بین مذاکرات فرایند مالیات بر خوردرو و عملکرد رابطه مستقیم و معناداری وجود دارد
۲-۷- ۵بین الزامات پس از قرارداد فرایند مالیات بر خوردرو و عملکرد رابطه مستقیم و معناداری وجود دارد
۲-۸ مدل مفهومی
۲-۹جمع بندی
فصل سوم (روش شناسی)
۳-۱مقدمه
۳-۲ نوع و روش پژوهش
۳-۳معرفی جامعه و نمونه آماری
۳ -۳-۱- جامعه آماری
۳-۳-۲- نمونه آماری و حجم آن
۳-۴روش و ابزار گردآوری اطلاعات
۳-۵روایی و پایایی پرسشنامه
۳-۶روش ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده ها
فصل چهارم (تجزیه و تحلیل و بیان نتایج حاصل از تحقیق)
۴-۱ مقدمه
۴-۲آمار توصیفی
۴-۳آزمون نرمال بودن داده ها
۴-۴فرضیه ها
۴-۴-۱فرضیه اصلی
۴-۴-۲فرضیه فرعی اول
۴-۴-۳فرضیه فرعی دوم
۴-۴-۴فرضیه فرعی سوم
۴-۴-۵فرضیه فرعی چهارم
۴-۴-۶فرضیه فرعی پنجم
۴-۵استاندارد سازی ابزارهای اندازه گیری
۴-۶تحلیل عاملی اکتشافی مولفه برونسپاری
۴-۷مدل اندازه گیری مولفه عملکرد
۴-۸مدل ساختاری تحقیق
فصل پنجم (نتیجه گیری و جمع بندی )
۵-۱مقدمه
۵-۲نتایج برگرفته از آزمون فرضیه ها
۵-۳پیشنهادات کاربردی
۵-۴پیشنهادات برای پژوهش های آتی
۵-۵موانع و محدودیت ها
محصول های مرتبط
بررسی ارتباط نظام جبران خدمات کل با بهرهوری نیروی انسانی
۱ فصل اول: کلیات پژوهش ۱.۱ مقدمه ۲ ۱.۲ تشریح و بیان مساله. ۲ ۱.۳ اهمیت و ضرورت انجام تحقیق..…
بررسی رابطه بین سبک رهبری دانشی با سیستم اطلاعات منابع انسانی
بررسی رابطه بین سبک رهبری دانشی با سیستم اطلاعات منابع انسانی چکیده فصل اول (طرح مسئله) مقدمه ۱-۱ عنوان تحقیق…
رابطه سرمایه اجتماعی و تعالی سازمانی
رابطه سرمایه اجتماعی و تعالی سازمانی فصل اول : کلیات طرح تحقیق مقدمه ۱-۱ بیان مساله تحقیق ۱-۲ سابقه موضوع…
بررسی سنجش میزان اثر بخشی تیمهای کاری
بررسی سنجش میزان اثر بخشی تیمهای کاری فصل اول: کلیات تحقیق عنوان تحقیق بیان مسئله ضرورت و اهمیت پژوهش اهداف…
تاثیر برنامه ریزی منابع سازمان (ERP) بر عملکرد زنجیره تامین
تاثیر برنامه ریزی منابع سازمان (ERP) بر عملکرد زنجیره تامین چکیده فصل اول کلیات تحقیق مقدمه ۱-۱ بیان مسأله ۱-۲…
شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک رفاه شعب بانک رفاه شهر بوشهر
تأثیر فناوری ارتباطات و اطلاعات در حوزه تجارت و بازرگانی موجب تغییرات ساختاری در اقتصاد جهانی و به وجود آمدن…
قوانین ثبت دیدگاه