
فصل اول: بیان مسأله
۱-۲- اهمیت و ضرورت انجام تحقیق
۱-۳- اهداف تحقیق
۱-۴- سؤال های تحقیق
۱-۵- فرضیه های تحقیق
۱-۶- مدل تحقیق
۱-۷- جنبه جدید بودن و نوآوری تحقیق
۱-۸- تعاریف متغیرها و اصطلاحات تحقیق
۱-۹- ساختار تحقیق
فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق
مقدمه
بخش اول- مبانی نظری تحقیق
۲-۱- مفهوم اعتماد سازمانی
۲-۲- تعریف اعتماد سازمانی
۲-۳- اهمیت اعتماد سازمانی
۲-۴- انواع اعتماد سازمانی
۲-۵- رابطه بین اعتماد و کنترل
۲-۶- پیامدهای کمبود اعتماد
۲-۷- اعتماد سازی
۲-۸- پیامدهای اعتماد با سطوح بالا
۲-۹- تعریف دانش
۲-۱۰- انواع دانش
۲-۱۱- اهمیت دانش
۲-۱۴- مدیریت دانش
۲-۱۵- دسته بندی های دانش سازمانی
۲-۱۶- اهداف مدیریت دانش
۲-۱۷- مزایای مدیریت دانش
۲-۱۸- چرخه حیات مدیریت دانش
۲-۱۸-۱- خلق دانش (تسخیر یا تولید دانش)
۲-۱۸-۲- سازماندهی دانش (اعتبار بخشی دانش)
۲-۱۸-۳- ذخیره دانش (کدگذاری یا رسمی سازی دانش)
۲-۱۸-۴- توزیع دانش (تسهیم یا انتقال دانش)
۲-۱۸-۵- کاربرد دانش (استفاده از دانش)
۲-۱۹- تعریف و مفهوم خلاقیت و نوآوری
۲-۲۰- انواع نوآوری و منابع آن
۲-۲۱- فرآیند نوآوری
۲-۲۲- تفاوت های نوآوری در بخش خصوصی و دولتی
۲-۲۳- روشهای اعمال نوآوری در بخش دولتی
۲-۲۴- طبقه بندی انواع نوآوری در بخش دولتی
۲-۲۵- انگیزه های نوآوری در بخش دولتی
بخش دوم- پیشینه تحقیق
۲-۲۶- پیشینه تحقیقات داخلی
۲-۲۷- پیشینه تحقیقات خارجی
بخش سوم- تاریخچه قلمرو مکانی (بیمه آسیا)
فصل سوم: روش شناسی تحقیق
مقدمه
۳-۱- روش شناسی تحقیق
۳-۲- فرآیند تحقیق
۳-۳- روش و ابزار گرد آوری اطلاعات
۳-۴- جامعه آماری تحقیق
۳-۵- روش نمونه گیری
۳-۶- قلمرو تحقیق
۳-۷- ابزار سنجش
۳-۷-۱- بخش سنجش اعتماد سازمانی
۳-۷-۲- بخش سنجش انتقال دانش
۳-۷-۳- بخش سنجش خلق دانش
۳-۷-۴- بخش سنجش نوآوری سازمانی
۳-۸- اعتبار و روایی ابزار تحقیق
۳-۸-۱- روایی پرسشنامه
۳-۸-۲- پایایی پرسشنامه
۳-۹- روشهای تجزیه و تحلیل اطلاعات
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
مقدمه
۴-۱- بخش تحلیل توصیفی تحقیق
۴-۱-۱- جنسیت
۴-۱-۲- سن
۴-۱-۳- تأهل
۴-۱-۴- تحصیلات
۴-۱-۵- نوع استخدام
۴-۱-۶- سابقه خدمت
۴-۲- بخش تحلیل استنباطی تحقیق
۴-۲-۱- بین اعتماد سازمانی و انتقال دانش در بیمه آسیا رابطه وجود دارد.
۴-۲-۲- بین اعتماد سازمانی و خلق دانش در بیمه آسیا رابطه وجود دارد.
۴-۲-۳- بین اعتماد سازمانی و نوآوری سازمانی در بیمه آسیا رابطه وجود دارد.
۴-۲-۴- بین انتقال دانش و خلق دانش در بیمه آسیا رابطه وجود دارد. ۱۰۳
۴-۲-۵- بین انتقال دانش و نوآوری سازمانی در بیمه آسیا رابطه وجود دارد.
۴-۲-۶- بین خلق دانش و نوآوری سازمانی در بیمه آسیا رابطه وجود دارد.
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
مقدمه
۵-۱- نتایج فرضیه های تحقیق
۵-۱-۱- بین اعتماد سازمانی و انتقال دانش در بیمه آسیا رابطه وجود دارد.
۵-۱-۲- بین اعتماد سازمانی و خلق دانش در بیمه آسیا رابطه وجود دارد.
۵-۱-۳- بین اعتماد سازمانی و نوآوری سازمانی در بیمه آسیا رابطه وجود دارد.
۵-۱-۴- بین انتقال دانش و خلق دانش در بیمه آسیا رابطه وجود دارد.
۵-۱-۵- بین انتقال دانش و نوآوری سازمانی در بیمه آسیا رابطه وجود دارد.
۵-۱-۶- بین خلق دانش و نوآوری سازمانی در بیمه آسیا رابطه وجود دارد.
۵-۲- پیشنهادهای تحقیق
۵-۲-۱- پیشنهادهای اجرایی
۵-۲-۲- پیشنهادهای پژوهشی تحقیق
۵-۳- محدودیتهای تحقیق
محصول های مرتبط
بررسی مدیریت منابع انسانی برعملکرد مالی بر اساس مدل هاروارد
چکیده فصل اول : کلیات تحقیق مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت تحقیق اهداف تحقیق فرضیه های تحقیق متغیرهای تحقیق…
بررسی رابطه بین توانمند سازی روانشناختی و یادگیری سازمانی
فصل اول ۱-۱-.مقدمه. ۱۳ ۱-۲-بیان مساله. ۱۴ ۱-۳- اهمیت و ضرورت پژوهش…. ۱۷ ۱-۴-اهداف پژوهش…. ۱۸ ۱-۴-۱- هدف اصلی.. ۱۸…
رابطه معنویت در محیط کار و سرمایه اجتماعی
رابطه معنویت در محیط کار و سرمایه اجتماعی فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱-مقدمه ۱-۲-بیان مسئله پژوهش ۱-۳-اهداف تحقیق ۱-۴-اهمیت موضوع…
تاثیر تعهد کارکنان بر مسئولیت اجتماعی سازمان
تاثیر تعهد کارکنان بر مسئولیت اجتماعی سازمان فهرست مطالب فصل اول-کلیات تحقیق مقدمه ۱-۱بیان مسئله ۲-۱ اهمیت و ضرورت ۳-۱مدل…
پیشنهاد الگوی آرایش رسانه ای صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در فضای نوین رسانه ای جهان
فصل اول: کلیات ۱-۱٫ مقدمه ۲-۱٫ بیان مسئله ۳-۱٫ ضرورت و اهمیت تحقیق: ۴-۱٫ اهداف تحقیق ۵-۱٫ سؤالات تحقیق ۶-۱٫…
رابطه بین توسعه منابع انسانی و رضایت شغلی کارکنان
رضایت شغلی را می توان به عنوان نتیجه تمام عوامل تأثیرگذار بر کیفیت زندگی کاری افراد مطرح کرد. رضایت شغلی…
قوانین ثبت دیدگاه