
فصل اول
۱-۱-.مقدمه. ۱۳
۱-۲-بیان مساله. ۱۴
۱-۳- اهمیت و ضرورت پژوهش…. ۱۷
۱-۴-اهداف پژوهش…. ۱۸
۱-۴-۱- هدف اصلی.. ۱۸
۱-۴-۲- اهداف فرعی: ۱۸
۱-۵- فرضیات پژوهش…. ۱۹
۱-۶- واژه های کلیدی پژوهش…. ۲۰
فصل دوم
۲-۱- مقدمه. ۳۵
۲-۲- پیشینه توانمندسازی.. ۳۹
۲-۲-۱- اهمیت توانمندسازی.. ۳۹
۲-۲-۲- رمز توانمند سازی.. ۳۹
۲-۳- تعاریف توانمندسازی.. ۴۱
۲-۳-۱- اهمیت، هدف، ضرورت ها و مــزایا ۴۳
۲-۳-۱-۱- اهمیت… ۴۳
۲-۳-۱-۲- هدف… ۴۴
۲-۶-۱-۳- ضرورت ها ۴۴
۲-۳-۱-۴- مزایا ۴۵
۲-۴- سطوح توانمند سازی.. ۴۶
۲-۴-۱- توانمندسازی فردی.. ۴۶
۲-۴-۲- توانمندسازی گروهی.. ۴۶
۲-۴-۳- گروه های کاری خودگردان. ۴۷
۲-۵- مزایای توانمندسازی.. ۴۷
۲-۶- ارمغان توانمندسازی.. ۴۸
۲-۶-۱- دستاوردهای حاصل از اجرای توانمندسازی در سازمان. ۴۹
۲-۷- تعاریفی از توانمندسازی با رویکردهای مختلف… ۵۰
۲-۷-۱- توانمندسازی به عنوان یک ساخته ارتباطی: ۵۰
۲-۷-۲- توانمندسازی به عنوان یک ساخته انگیزشی: ۵۱
۲-۷-۳- توانمندسازی به عنوان رویکرد شناختی: ۵۱
۲-۸- اهداف توانمندسازی.. ۵۲
۲-۸-۱- دلایل توجه به توانمندسازی: ۵۲
۲-۹- مدل های توانمند سازی.. ۵۳
۲-۹-۱- مدل هایی که بر ویژگی های عام توانمندسازی تأکید دارند: ۵۳
۲-۹-۱-۱- مدل توماس و لتهووس… ۵۳
۲-۹-۱-۲- مدل باون و لالر. ۵۳
۲-۹-۱-۳- مدل اسپریتز. ۵۳
۲-۹-۱-۴- مدل آلفرد باندورا ۵۴
۲-۹-۲- مدل های اقتضایی.. ۵۴
۲-۹-۲-۱- مدل بلانچارد، زیگاری.. ۵۴
۲-۹-۲-۲- مدل سیستمی توانمندسازی.. ۵۴
۲-۱۰- ابعاد توانمندسازی.. ۵۶
۲-۱۰-۱- شیوه های توانمندسازی کارکنان. ۵۶
۲-۱۱- برنامه های توانمندسازی کارکنان. ۵۷
۲-۱۱-۱- مدیریت مشارکتی.. ۵۷
۲-۱۱-۱-۱- غنی سازی شغلی.. ۵۸
۲-۱۱-۱-۲- سیستم پیشنهادها ۵۸
۲-۱۱-۱-۳- تیم سازی.. ۵۸
۲-۱۱-۱-۴- مشارکت در هدف گذاری.. ۵۸
۲-۱۱-۲- تفویض اختیار. ۵۹
۲-۱۱-۳- پاداش مبتنی بر عملکرد. ۵۹
۲-۱۲- موانع توانمندسازی نیروی انسانی.. ۵۹
۲-۱۳- ویژگی افراد توانمند. ۶۱
۲-۱۴- پیامدها و نتایج توانمندسازی.. ۶۳
۲-۱۴-۱- پیامدهای نگرشی.. ۶۳
۲-۱۴-۱-۱- رضایت شغلی.. ۶۳
۲-۱۴-۱-۲- کاهش استرس… ۶۴
۲-۱۴-۲- پیامدهای رفتاری.. ۶۴
۲-۱۵- پیشنهادها ۶۵
۲-۱۶-فرایند توانمندسازی.. ۶۶
۲-۱۷- استراتژی های توانمند سازی.. ۶۷
۲-۱۷-۱- استراتژی افزایش آگاهی جمعی از طریق داستانگویی.. ۶۸
۲-۱۷-۲- استراتژی آموزش مهارتهای حل مسئله. ۶۸
۲-۱۷-۳- استراتژی آموزشهای مهارتهای پشتیبانی و تجهیز منابع. ۶۹
۲-۱۸- ادراک توانمندی.. ۷۲
۲-۱۹- یادگیری سازمانی.. ۷۴
۲-۱۹-۱- دیدگاه های اصلی در یادگیری سازمانی.. ۷۴
۲-۲۰- آیا یک سازمان می تواند بیاموزد؟. ۷۷
۲-۲۰-۱- مقایسه فرد و سازمان. ۷۷
۲-۲۱- دیدگاه ها در مورد یادگیری سازمانی: شناخت یا رفتار؟. ۸۱
۲-۲۲- نتیجه مرحله یادگیری سازمانی.. ۸۴
۲-۲۳- یادگیری سازمانی وسازمان یادگیرنده ۸۵
۲-۲۴- اختلافات اصلی بین یادگیری سازمانی وسازمان یادگیرنده ۸۶
۲-۲۵-پیشینه پژوهش…. ۸۹
۲-۲۵-۱- سوابق تحقیقاتی داخل کشور. ۹۰
۲-۲۵-۲- سوابق تحقیقاتی خارج از کشور. ۹۲
۲-۲۶- شرکت فناور گستر آریا ۹۳
فصل سوم
۳-۱- مقدمه. ۹۶
۳-۲- روش انجام تحقیق.. ۹۸
۳-۳- نوع تحقیق.. ۹۹
۳-۴- روش گردآوری اطلاعات… ۱۰۰
۳-۵- روایی و پایایی تحقیق.. ۱۰۳
۳-۵-۱- پایایی پرسشنامه. ۱۰۳
۳-۵-۲- روایی پرسشنامه. ۱۰۵
۳-۶- جامعه آماری و روش نمونه گیری.. ۱۰۶
۳-۹- تحلیل داده ها و آزمون فرضیه ها ۱۰۷
۳-۹-۱ تجزیه و تحلیل واریانس فریدمن.. ۱۰۷
۳-۹-۲ ضریب همبستگی اسپیرمن.. ۱۰۸
۳-۹-۳- تحلیل رگرسیون. ۱۰۹
۳-۹-۴- آزمون کولموگروف-اسمیرنوف… ۱۱۱
فصل چهارم
۴-۱-مقدمه. ۱۱۳
۴-۲:تجزیه و تحلیل توصیفی داده ها ۱۱۳
۴-۱-۱- جنسیت… ۱۱۳
۴-۲-۱-سن.. ۱۱۵
۴-۲-۳- تحصیلات… ۱۱۶
۴-۲-۴- سابقه شغلی.. ۱۱۷
۴-۳- میانگین و انحراف استاندارد متغییرهای تحقیق.. ۱۱۹
۴-۴- یافتههای تحقیق.. ۱۲۰
۴-۵: آزمون فرضیهها از طریق آزمون همبستگی اسپیرمن.. ۱۲۱
۴-۵-۱: فرضیه اول. ۱۲۱
۴-۵-۲: فرضیه دوم. ۱۲۲
۴-۵-۳: فرضیه سوم. ۱۲۳
۴-۵-۴: فرضیه چهارم. ۱۲۴
۴-۵-۵: فرضیه پنجم. ۱۲۴
۴-۵-۶: فرضیه ششم. ۱۲۵
۴-۵-۷: فرضیه هفتم. ۱۲۶
۴-۵-۸: فرضیه هشتم. ۱۲۷
۴-۵-۹: فرضیه نهم. ۱۲۸
۴-۵-۱۰: فرضیه دهم. ۱۲۹
۴-۵-۱۱: فرضیه یازدهم. ۱۳۰
۴-۵-۱۲: فرضیه دوازدهم. ۱۳۱
۴-۶- ماتریس همبستگی بین متغییرهای تحقیق.. ۱۳۲
۴-۷- آزمون تحلیل واریانس فریدمن.. ۱۳۵
فصل پنجم
۵- ۱-مقدمه. ۱۳۹
۵-۲- بررسی یافتههای پژوهش با توجه به آزمون همبستگی اسپیرمن.. ۱۴۰
۵-۴- بررسی یافتههای پژوهش با توجه به آزمون تحلیل واریانس فریدمن.. ۱۴۴
۵-۵- ارائه پیشنهادات… ۱۴۶
۵-۵-۱ -پیشنهادات بر مبنای یافتههای تحقیق.. ۱۴۶
۵-۶-۲ پیشنهادات برای تحقیقات آتی.. ۱۵۰
۵-۷- محدودیت های تحقیق.. ۱۵۰
منابع
محصول های مرتبط
ارتباط هوش فرهنگی با عملکرد کارکنان
چکیده فصل اول ۱-۱-مقدمه ۱-۲- بیان مسأله ۱-۳-اهمیت وضرورت تحقیق ۱-۴- اهداف تحقیق ۱-۴-۱-هدف اصلی ۱-۴-۲-اهداف فرعی ۱-۵-فرضیه های تحقیق…
نقش نظام حفظ و نگهداری منابع انسانی درعملکرد کارکنان
نقش نظام حفظ ونگهداری منابع انسانی درعملکرد کارکنان ۱-۱-مقدمه ۱-۲-بیان مساله ۱-۳-اهمیت وضرورت تحقیق ۱-۴-اهداف تحقیق ( شامل اهداف عملی…
بررسی رابطه بین سبک رهبری دانشی با سیستم اطلاعات منابع انسانی
بررسی رابطه بین سبک رهبری دانشی با سیستم اطلاعات منابع انسانی چکیده فصل اول (طرح مسئله) مقدمه ۱-۱ عنوان تحقیق…
تاثیر فرهنگ سازمانی مدل هافستد در کاهش فساد اداری
تاثیر فرهنگ سازمانی مدل هافستد در کاهش فساد اداری فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱ مقدمه ۱-۲ بیان مسئله ۱-۲-۱ تعریف…
شناسائی و رتبه بندی عوامل تاثیر گذار آمیخته ترفیع در فروش صنایع لوازم خانگی (مطالعه موردی شرکت اسنوا)
هدف از تحقیق حاضر شناسایی و رتبه بندی عوامل تأثیرگذار آمیخته ترفیع درفروش صنایع لوازم خانگی بوده است. روش پژوهش…
شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک رفاه شعب بانک رفاه شهر بوشهر
تأثیر فناوری ارتباطات و اطلاعات در حوزه تجارت و بازرگانی موجب تغییرات ساختاری در اقتصاد جهانی و به وجود آمدن…
قوانین ثبت دیدگاه