جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • سوالات استخدامی
    • استخدامی آموزش و پرورش
    • استخدامی بانک
    • استخدامی تامین اجتماعی
    • استخدامی تخصصی
    • استخدامی دانشگاه صنعتی شریف
    • استخدامی دانشگاه فرهنگیان
    • استخدامی دستگاههای اجرایی
    • استخدامی دولتی
    • استخدامی دیوان محاسبات کشور
    • استخدامی روز
    • استخدامی شرکت نفت
    • استخدامی شهرداری
    • استخدامی قوه قضاییه
    • استخدامی مشاغل شغلی راه آهن
    • استخدامی هلال احمر
    • استخدامی هنرآموزها
    • استخدامی وزارت بهداشت
    • استخدامی وزارت نیرو
    • دولتی مصاحبه و گزینش
    • شرکت خصوصی و دانش بنیان
  • پژوهش ها
  • سوالات متداول
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • info[at]soal24.com
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • تماس با ما
  • درباره ما
مرجع آموزش مجازی 24 سوال
  • صفحه اصلی
  • سوالات استخدامی
    • استخدامی آموزش و پرورش
    • استخدامی بانک
    • استخدامی تامین اجتماعی
    • استخدامی تخصصی
    • استخدامی دانشگاه صنعتی شریف
    • استخدامی دانشگاه فرهنگیان
    • استخدامی دستگاههای اجرایی
    • استخدامی دولتی
    • استخدامی دیوان محاسبات کشور
    • استخدامی روز
    • استخدامی شرکت نفت
    • استخدامی شهرداری
    • استخدامی قوه قضاییه
    • استخدامی مشاغل شغلی راه آهن
    • استخدامی هلال احمر
    • استخدامی هنرآموزها
    • استخدامی وزارت بهداشت
    • استخدامی وزارت نیرو
    • دولتی مصاحبه و گزینش
    • شرکت خصوصی و دانش بنیان
  • پژوهش ها
  • سوالات متداول
  • تماس با ما
  • درباره ما
0

ورود و ثبت نام

بررسی رابطه بین سبک رهبری دانشی با سیستم اطلاعات منابع انسانی

خانهپژوهش هامدیریتبررسی رابطه بین سبک رهبری دانشی با سیستم اطلاعات منابع انسانی
حالت مطالعه

بررسی رابطه بین سبک رهبری دانشی با سیستم اطلاعات منابع انسانی

چکیده

فصل اول (طرح مسئله)

مقدمه

۱-۱ عنوان تحقیق

۱-۲ بیان مسئله

۱-۳ اهمیت و ضرورت تحقیق

۱-۴ اهداف تحقیق

۱ -۴-۱ اهداف تحقیق

۱-۴-۲ اهداف تحقیق

۱-۵ قلمرو تحقیق

۱-۵-۱ قلمرو مکانی تحقیق

۱-۵-۲ قلمرو زمانی تحقیق

۱-۵-۳ قلمرو موضوعی تحقیق

۱-۶ تعاریف واژه ها ، مفاهیم ومتغیر ها

۱-۶-۱ تعاریف نظری واژه ها

۱-۶-۲ تعاریف عملیاتی واژه‌ها

۱-۷  انواع متغیرها

۱         -۷-۱  متغیر پیش بین

۱        -۷-۲  متغیر ملاک یا هدف

خلاصه

فصل دوم( مروری بر ادبیات موضوع )

مقدمه

۲-۱ بخش اول: سبک رهبرری دانشی

۲-۱-۱ مفاهیم و تعاریف رهبری

۲-۱-۲ تعاریف رهبری

۲-۱-۳ تفاوت رهبری با مدیریت

۲-۱-۴ خصوصیات رهبری

۲-۱-۵ انواع رهبری

۲-۱-۵-۱ رهبران اجتماعی

۲-۱-۵-۲ رهبران افکار (اندیشه سالاران و فیلسوفان)

۲-۱-۵-۳رهبران اداری

۲-۱-۵-۴ رهبران مستقیم

۲-۱-۵-۵ رهبران غیر مستقیم

۲-۱-۵-۶ رهبران هوا خواه

۲-۱-۵-۷ رهبران سیاسی

۲-۱-۵-۸ رهبران علمی

۲-۱-۵-۹رهبران مردم سالار

۲-۱-۵-۱۰ رهبران خود کامه

۲-۱-۵-۱۱ رهبران پدر سالا

۲-۱-۵-۱۲ رهبران مذهبی

۲-۱-۶ وظایف رهبری

۲-۱-۷ مهارت های رهبری

۲-۱-۷-۱ دسته اول

۲-۱-۷-۲ دسته دوم

۲-۱-۸ نظریه ها و مکاتب رهبری

۲-۱-۸-۱ نظریه های خصوصیات فردی یا ویژگی های شخصی رهبری

۲-۱-۸-۲ تئوری های رفتاری ( نگرشی)

۲-۱-۹ تحقیقات دانشگاه آیوا

۲-۱-۱۰ مطالعات رهبری در دانشگاه میشیگان

۲-۱-۱۱ تحقیقات رهبری دانشگاه ایالتی اوهایو

۲-۱-۱۲ شبکه مدیریت یا شبکه سبک سنج مدیریت

۲-۱-۱۳ سبک های رهبری لیکرت

۲-۱-۱۴ تحقیقات اسکاندیناوی

۲-۱-۱۵ مطالعات پویایی شناسی گروهی

۲-۱-۱۶ نظریه های اقتضایی یا موقعیتی

۲-۱-۱۷ تئوری پیوستار رهبری تاننیوم و اشمیت

۲-۱-۱۸ تئوری رهبری اقتضایی فیدلر

۲-۱-۱۹ ارزیابی مدل فیدلر

۲-۱-۲۰ تئوری رهبری مسیر – هدف

۲-۱-۲۱ ارزیابی مدل مسیر – هدف

۲-۱-۲۲ تئوری رهبری مبتنی بر موقعیت

۲-۱-۲۳ مدل و تئوری اثر بخشی رهبری

۲-۱-۲۴ مدل استینسون – جانسون

۲-۱-۲۵ تئوری مبتنی بر تبادل نظر رهبر با اعضا

۲-۱-۲۶ مدل هنجاری رهبری

۲-۱-۲۷ تئوری رهبر وظیفه ای یا متمرکز بر فعالیت

۲-۱-۲۸ تئوری های نوین رهبری

۲-۱-۲۹ تئوری جانشین های رهبری

۲-۱-۳۰ تئوری اسناد رهبری

۲-۱-۳۱ تئوری رهبری عملی و خلاق ( باس)

۲-۱-۳۲ تئوری مهارت رهبری (بوید)

۲-۱-۳۳ تئوری قدرت مرجعیت (هاوس)

۲-۱-۳۴ تئوری رهبری فرهمند

۲-۱-۳۵ تئوری سازش و واکنش

۲-۱-۳۶ تئوری ارتباط عمودی ۲ نفره (VDL)

۲-۱-۳۷ تئوری رهبری تیمی

۲-۱-۳۸ تئوری رهبری تحول گرا

۲-۱-۳۹ ویژگی رهبران تحول گرا

۲-۱-۴۰ تئوری سبک رهبری دانشی

۲-۱-۴۰-۱ چه کسی رهبر دانشی است ؟

۲-۱-۴۰-۲ انواع رهبران دانشی

۲-۱-۴۱ اصول رهبری موفق

۲-۲ بخش دوم: سیستم اطلاعات منابع انسانی

۲-۲-۱ سیستم اطلاعات مدیریت

۲-۲-۲تکنولوژی پیشرفته اطلاعاتی

۲-۲-۳ کاربرد تکنولوژی پیشرفته

۲ -۲-۳-۱ مشارکت بیشتر در تصمیم گیری

۲-۲-۳-۲ افزایش سرعت در تصمیم گیری

۲-۲-۳-۳ افزایش سرعت در شناسایی مسائل

۲-۲-۴ طرح ریزی سازمان

۲-۲-۴-۱ کاهش ارتفاع هرم سازمان

۲-۲-۴-۲ تمرکز یا عدم تمرکز بیشتر

۲-۲-۴-۳ بهبود هماهنگی

۲-۲-۴-۴ شرح دقیقتری از وظایف

۲-۲-۴-۵ افزایش کارکنان متخصص

۲-۲-۵ مزایای به کارگیری  سیستم های اطلاعات مدیریت

۲-۲-۵-۱ مزایای مستقیم

۲-۲-۵-۲ مزایای غیر مستقیم

۲-۲-۶ تعریف سیستم اطلاعات منابع انسانی

۲-۲-۷ اجزای اصلی سیستم اطلاعات منابع انسانی

۲-۲-۸ روند تکال سیستم اطلاعات منابع انسانی

۲-۲-۹ مراحل اصلی تهیه سیستم اطلاعات منابع انسانی

۲-۲-۱۰ ویژگی های سیستم اطلاعات منابع انسانی

۲-۲-۱۱ ابعاد سیستم های اطلاعات منابع انسانی

۲-۲-۱۱-۱ تحلیل سازمانی

۲-۲- ۱۱-۲ بانک داده

۲-۲-۱۱-۳ مدیریت اطلاعات

۲-۲-۱۱-۳-۱ اطلاعات مورد نیاز جهت تجزیه و تحلیل منابع انسانی داخلی

۲-۲-۱۱-۳-۲ اطلاعات مورد نیاز جهت تجزیه و تحلیل محیطی

۲-۲-۱۱-۴ نگاه سیستمی

۲-۲-۱۲ نقش و اهمیت سیستم اطلاعات مدیریت منابع انسانی در سازمان

۲-۲-۱۳ از دیگر مزایای سیستم اطلاعات منابع انسانی می توان به موارد زیر اشاره کرد

۲-۲-۱۳-۱ کمک به فرآیند تصمیم گیری

۲-۲-۱۳-۲ تسهیل و بهینه سازی نظارت و کنترل

۲-۲-۱۳-۳ تسهیل فرآیند مدیریت منابع انسانی

۲-۲-۱۳-۴ وحدت رویه

۲-۲-۱۳-۵ صرفه جویی و بهره وری

۲-۲-۱۳-۶ تمرکز زدایی

۲-۲-۱۴ مشکلات و موانع به کارگیری  سیستم اطلاعات منابع انسانی

۲-۳ بخش سوم: بررسی تحقیقات انجام شده در داخل و خارج از کشور

۲       -۳-۱ بررسی پژوهش های انجام شده در مورد متغیر سیستم اطلاعات منابع انسانی در داخل کشور

۲       -۳-۲ بررسی پژوهش های انجام شده در مورد متغیر سیستم اطلاعات منابع انسانی در خارج کشور

۲       -۳-۳ بررسی پژوهش های انجام شده در مورد متغیر سبک رهبری دانشی در داخل کشور

۲       -۳-۴  بررسی پژوهش های انجام شده در مورد متغیر سبک رهبری دانشی در خارج کشور

۲-۴ بخش چهارم: بررسی چارچوی نظری، مدل مفهومی، مدل تحلیلی و فرضیات تحقیق

۲        -۴-۱  چارچوب نظری تحقیق

۲        -۴-۲ مدل مفهومی تحقیق

۲        -۴-۳  مدل تحلیلی تحقیق

۲        -۴-۴ فرضیات تحقیق

خلاصه

 

 

فصل سوم (روش پژوهش)

مقدمه

۳-۱ روش تحقیق

۳-۲-فرایند تحقیق

۳-۳  جامعه آماری

۳-۴ حجم نمونه و روش نمونه گیری

۳-۴-۱ حجم نمونه

۳     -۴-۲ روش نمونه گیری

۳-۵ ابزار جمع آوری داده ها

۳-۶ روایی و پایایی ابزار سنجش

۳-۷ روش گردآوری داده ها

۳-۸ روش تجزیه و تحلیل داده ها

خلاصه

 

فصل چهارم (تجزیه و تحلیل داده ها)

مقدمه

۴-۱  توصیف ویژگیهای فردی آزمودنیها(بررسی ویژگی های عمومی)

۴-۱-۱ وضعیت جنسیت آزمودنی ها

۴       -۱-۲  وضعیت تاهل آزمودنی ها

۴-۱-۳  وضعیت میزان تحصیلات آزمودنی ها

۴       -۱-۴  وضعیت سابقه خدمت آزمودنی ها

۴-۱-۵ توزیع فراوانی وضعیت سن آزمودنی ها

۴-۲ وضعیت متغیرهای تحقیق

۴-۲-۱ وضعیت متغیر سبک رهبری دانشی

۴-۲-۲ وضعیت مؤلفه های متغیر سبک رهبری دانشی

۴-۲-۲-۱ وضعیت مؤلفه گرایش یادگیری

۴-۲-۲-۲وضعیت مؤلفه جو حمایتی یادگیری

۴-۲-۲-۳ وضعیت مؤلفه حمایت از فرآیند یادگیری فردی و گروهی

۴-۲-۳ نمره متغیر سبک رهبری دانشی و مؤلفه های آن

۴-۲-۴ بررسی توزیع متغیر سبک رهبری دانشی و مولفه های آن

۴-۲-۵ وضعیت متغیر به کارگیری  سیستم اطلاعات منابع انسانی

۴-۲-۶ وضعیت مؤلفه های متغیر به کارگیری  سیستم اطلاعات منابع انسانی

۴-۲-۶-۱ وضعیت مولفه تحلیل سازمانی

۴-۲-۶-۲ وضعیت مولفه بانک داده

۴-۲-۶-۳ وضعیت مولفه مدیریت اطلاعات

۴-۲-۶-۴ وضعیت مولفه دیدگاه سیستمی

۴    -۲-۷ نمره به کارگیری  سیستم اطلاعات منابع انسانی و مولفه های آن

۴-۲-۸ بررسی توزیع متغیر به کارگیری  سیستم اطلاعات منابع انسانی و مولفه های آن

۴-۳ بررسی فرضیه های تحقیق

۴-۴ فرضیه های اصلی تحقیق

۴-۴-۱ بین­ سبک رهبری دانشی با میزان به کارگیری  سیستم­ اطلاعات منابع انسانی در دستگاه­های اجرائی شهر کرمان رابطه وجود دارد.

۴-۴-۲ فرضیه های فرعی تحقیق

۴             -۴-۲-۱ بین گرایش یادگیری با میزان به کارگیری  سیستم اطلاعات منابع انسانی در دستگاه های اجرائی شهر کرمان رابطه وجود دارد

۴            -۴-۲-۲ بین جو حمایتی یادگیری با میزان به کارگیری  سیستم های اطلاعات منابع انسانی در دستگاه های اجرائی شهر کرمان رابطه وجود دارد

۴-۴-۲-۳ بین حمایت از فرآیند یادگیری فردی و گروهی با میزان به کارگیری  سیستم های اطلاعات منابع انسانی در دستگاه های اجرائی شهر کرمان رابطه وجود دارد

۴-۵ بررسی رابطه بین سبک رهبری دانشی با میزان به کارگیری  سیستم های اطلاعات منابع انسانی و مشخصات فردی در دستگاه های اجرائی شهر کرمان

۴-۵-۱ بین سبک رهبری دانشی با میزان به کارگیری  سیستم اطلاعات منابع انسانی با حضور متغیر های تعدیل کننده ( سن،جنس،وضعیت،تاهل،میزان تحصیلات و سابقه کار) همبستگی وجود دارد

۴-۶ آیا مؤلفه­های سبک رهبری دانشی (گرایش یادگیری و حمایت از فرآیندهای یادگیری فردی و گروهی) می­توانند میزان به کارگیری  سیستم­ اطلاعات منابع انسانی در دستگاه­های اجرائی شهر کرمان را پیش­بینی کنند.

 

فصل پنجم (نتیجه گیری و بحث و پیشنهاد ها )

مقدمه

۵-۱ توصیف متغیرهای دموگرافیک (سن ،جنس و …..)

۵-۱-۱ نتایج حاصل از تحلیل های آمار توصیفی

۵-۱-۲ توصیف متغیر سبک رهبری دانشی

۵-۱-۲-۱ توصیف مولفه گرایش یادگیری

۵-۱-۲-۲ توصیف مولفه جو حمایتی یادگیری

۵-۱-۲-۳ توصیف مولفه حمایت از فرآیند یادگیری فردی و گروهی

۵-۱-۳ توصیف متغیر سیستم اطلاعات منابع انسانی

۵-۱-۳-۱ توصیف مولفه تحلیل سازمانی

۵-۱-۳-۲ توصیف مولفه بانک داده

۵-۱-۳-۳ توصیف مولفه مدیریت اطلاعات

۵-۱-۳-۴ توصیف مولفه دیدگاه سیستمی

۵-۲ آمار استنباطی

۵        -۲-۱ فرضیه‌های تحقیق

۵-۲-۱-۱ بین سبک رهبری دانشی با میزان به کارگیری  سیستم اطلاعات منابع انسانی در دستگاه های اجرائی شهر کرمان رابطه وجود دارد

۵-۲-۱-۲ بین گرایش یادگیری با میزان به کارگیری  سیستم اطلاعات منابع انسانی در دستگاه های اجرائی شهر کرمان رابطه وجود دارد

۵-۲-۱-۳ بین جو حمایتی یادگیری با میزان به کارگیری  سیستم اطلاعات منابع انسانی در دستگاه های اجرائی شهر کرمان رابطه وجود دارد

۵-۲-۱-۴ بین حمایت از فرآیند های یادگیری فردی و گروهی با میزان به کارگیری  سیستم اطلاعات منابع انسانی در دستگاه های اجرائی شهر کرمان رابطه وجود دارد

۵-۳ بحث و نتیجه گیری

۵-۳-۱ بین سبک رهبری دانشی با میزان به کارگیری  سیستم اطلاعات منابع انسانی در دستگاه های اجرائی شهر کرمان رابطه وجود دارد

۵-۳-۲ بین گرایش یادگیری با میزان به کارگیری  سیستم اطلاعات منابع انسانی در دستگاه های اجرائی شهر کرمان رابطه وجود دارد

۵-۳-۳ بین حمایت از فرآیند های فردی و گروهی با میزان به کارگیری  سیستم اطلاعات منابع انسانی در دستگاه های اجرائی شهر کرمان رابطه وجود دارد

۵-۴ محدودیت های تحقیق

۵-۵ پیشنهادات

۵-۵-۱ پیشنهادات به تحقیقات آتی

خلاصه فصل

پیوست ها

پیوست الف: فهرست دستگاه های اجرائی شهرستان کرمان

پیوست ب: پرسشنامه سنجش سبک رهبری دانشی و سیستم اطلاعات منابع انسانی

پیوست ج : محاسبه روایی پرسشنامه سبک رهبری دانشی

پیوست د: سنجش پایایی متغیرهای پژوهش

منابع و ماخذ

منابع فارسی

منابع انگلیسی

چکیده لاتین

برچسب: پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت منابع انسانی دانلود پایان نامه مدیریت منابع انسانی دانلود مقاله مدیریت منابع انسانی موضوع پایان نامه مدیریت منابع انسانی

محصول های مرتبط

بررسی ارتباط بین رضایت شغلی و تعهد سازمانی

فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱- مقدمه ۱-۲- بیان مساله ۱-۳- بیان ضرورت و اهمیت تحقیق ۱-۴- اهداف تحقیق ۱-۵- فرضیه…

رابطه معنویت در محیط کار و سرمایه اجتماعی

رابطه معنویت در محیط کار و سرمایه اجتماعی فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱-مقدمه ۱-۲-بیان مسئله پژوهش ۱-۳-اهداف تحقیق ۱-۴-اهمیت موضوع…

پیشنهاد الگوی آرایش رسانه ای صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در فضای نوین رسانه ای جهان

فصل اول: کلیات ۱-۱٫           مقدمه ۲-۱٫ بیان مسئله ۳-۱٫ ضرورت و اهمیت تحقیق: ۴-۱٫ اهداف تحقیق ۵-۱٫ سؤالات تحقیق ۶-۱٫…

شناسائی و رتبه بندی عوامل تاثیر گذار آمیخته ترفیع در فروش صنایع لوازم خانگی (مطالعه موردی شرکت اسنوا)

هدف از تحقیق حاضر شناسایی و رتبه بندی عوامل تأثیرگذار آمیخته ترفیع درفروش صنایع لوازم خانگی بوده است. روش پژوهش…

بررسی و تحلیل تاثیر توانمند سازی مدیران در برقراری ارتباط موثر با کارکنان

بیان مساله- کوئین و اسپرتیزر معتقدند با وجود آن که توانمندسازی می تواند مزیت رقابتی به یک سازمان بدهد و به…

رتبه بندی ابعاد یادگیری سازمانی با استفاده از روش تاپسیس فازی

اهمیت بهره ­وری و لزوم بررسی آن با توجه به سطوح رقابتی ،  پیچیدگی فن آوری، تنوع سلیقه ها، کمبود…

نظرات

قوانین ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به محصولات فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت :

17,000 تومان

امتیاز
0 از 0 رأی
17,000 تومان
دسته: مدیریت، منابع انسانی
درباره مجموعه 24 سوال

مجموعه ۲۴ سوال بهار ۱401 با تفکر خدمت به جامعه دانشجویی و جویای کار در کشور شروع به فعالیت نمود. سعی و هدف مجموعه ۲۴ سوال ارائه آموزش های مجازی می باشد که در واقع یک دفتر مجازی برای آموزش روزمه شما می باشد.

لینک های مفید
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • سوالات متداول
  • فروشگاه
  • وبلاگ
حساب کاربری
  • حساب کاربری من
  • مشاهده سفارشات
  • سبد خرید
  • پرداخت
  • فروشگاه

© 2025 مرجع آموزش مجازی 24 سوال. تمامی حقوق محفوظ است

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت