فصل اول کلیات تحقیق
۱-۱ مقدمه:
۲-۱ بیان مسأله تحقیق:
۳-۱ اهمیت و ضرورت انجام تحقیق:
۱-۴ اهداف تحقیق:
۱-۵ سؤالات تحقیق:
۱-۶ فرضیههای تحقیق:
۷-۱ تعریف واژهها و اصطلاحات فنی و تخصصی
فصل دوم مروری بر ادبیات پژوهش و پیشینه تحقیق
۲-۱ تورم
۲-۲عوامل ایجاد تورم
۲-۳تأثیر تورم بر اقتصاد
۲-۴راههای پیشگیری از تورم
۲-۵راههای پیشگیری از تورم در بخش کشاورزی
۲-۶تاریخچه بیمه های درمانی در ایران
۲-۷حوزه های عدالت در سلامت:
۲-۸عدالت در تامین مالی نظام سلامت:
۲-۹ پیشینه تحقیق
فصل سوم :روش اجرای تحقیق
۱-۳ مقدمه
۳-۲ روشها و ابزار تجزیه و تحلیل دادهها:
۳-۳ جامعه آماری و روش گردآوری داده ها
۳-۴ قلمرو زمانی و مکانی تحقیق
۳-۵ روش تحقیق
۳-۶ آزمون ساکن بودن داده های سری زمانی
۳-۷ مدل تحقیق
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل و بیان نتایج حاصل از تحقیق
۴-۱ مقدمه
۴-۲ آمار توصیفی
۴-۳آزمون ساکن پذیری متغیرها(ریشه واحد)
۴-۴ تخمین مدل بر اساس روش حداقل مربعات معمولی و نتایج حاصل از آن
فصل پنجم خلاصه، نتیجه گیری و پیشنهادات
۵-۱ مقدمه
۵-۲ خلاصه و نتیجه گیری
۵-۳ پیشنهادات تحقیق
۵-۴ پیشنهاداتی برای تحقیقات آتی
۵-۵ موانع و محدودیتهای تحقیق
منابع
منابع فارسی
منابع غیرفارسی
محصول های مرتبط
ارتباط هوش فرهنگی با عملکرد کارکنان
چکیده فصل اول ۱-۱-مقدمه ۱-۲- بیان مسأله ۱-۳-اهمیت وضرورت تحقیق ۱-۴- اهداف تحقیق ۱-۴-۱-هدف اصلی ۱-۴-۲-اهداف فرعی ۱-۵-فرضیه های تحقیق…
بررسی سنجش اقدامات مدیریت منابع انسانی در ارتقاء عملکرد تعاونیهای تولید کشاورزی
مقدمه بیان مسأله اهمیت و ضرورت انجام تحقیق اهداف تحقیق فرضیههای تحقیق چارچوب نظری تحقیق تعاریف مفهومی و عملیاتی اصطلاحات…
بررسی رابطه ی سرمایه فکری با عملکرد سازمانی
فصل اول : کلیات ۱-۱- مقدمه: ۱-۲- بیان مساله ۱-۴- اهداف تحقیق ۱-۵- فرضیههای تحقیق ۱-۶- چارچوب نظری ۱-۷- مدل…
بررسی سنجش میزان اثر بخشی تیمهای کاری
بررسی سنجش میزان اثر بخشی تیمهای کاری فصل اول: کلیات تحقیق عنوان تحقیق بیان مسئله ضرورت و اهمیت پژوهش اهداف…
پیشنهاد الگوی آرایش رسانه ای صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در فضای نوین رسانه ای جهان
فصل اول: کلیات ۱-۱٫ مقدمه ۲-۱٫ بیان مسئله ۳-۱٫ ضرورت و اهمیت تحقیق: ۴-۱٫ اهداف تحقیق ۵-۱٫ سؤالات تحقیق ۶-۱٫…
شناسائی و رتبه بندی عوامل تاثیر گذار آمیخته ترفیع در فروش صنایع لوازم خانگی (مطالعه موردی شرکت اسنوا)
هدف از تحقیق حاضر شناسایی و رتبه بندی عوامل تأثیرگذار آمیخته ترفیع درفروش صنایع لوازم خانگی بوده است. روش پژوهش…
قوانین ثبت دیدگاه