فصل اول: کلیات پژوهش
۱-۱- مقدمه
۱-۲- بیان مسئله
۱-۳- اهمیت و ضرورت انجام پژوهش
۱-۴- اهداف پژوهش
۱-۵- سوالات پژوهش
۱-۶- تعاریف مفهومی و عملیاتی واژهها و اصطلاحات
۱-۶-۱- تعاریف مفهومی
۱-۶-۲- تعاریف عملیاتی اصطلاحات
فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه پژوهش
۱-۲- مقدمه
قسمت اول: فرهنگ سازمانی
۲-۲- تعریف فرهنگ
۳-۲- تعریف سازمان
۴-۲- فرهنگ سازمانی
۵-۲- تاریخچه فرهنگ سازمانی
۶-۲- تعریف های فرهنگ سازمانی
۷-۲- سطوح فرهنگی سازمان
۱-۷-۲- فرهنگ به عنوان فرضهای ضمنی
۲-۷-۲- فرهنگ به عنوان ارزش های مشترک
۳-۷-۲- فرهنگ به عنوان اصول یا هنجارهای مشترک
۸-۲- الگوهای تبیین و شناخت فرهنگ سازمانی
۱-۸-۲- الگوی گِلَسِر، زامانو و هَکِر
۲-۸-۲- الگوی اوچی
۳-۸-۲- الگوی لیتوین و استرینگر
۴-۸-۲- الگوی ادگارشاین
۵-۸-۲- الگوی کرت لوین
۶-۸-۲- الگوی پیترز و واترمن
۹-۲- مدل های فرهنگ سازمانی
۱-۹-۲- مدل فرهنگ سازمانی ادگار شاین
۲-۹-۲- چارچوب ارزش های در حال رقابت:
۳-۹-۲- مدل دنیسن
۴-۹-۲- مدل فرهنگ سازمانی دنیسن – اسپریتزر
۱-۴-۹-۲- فرهنگ توسعه ای
۲-۴-۹-۲- فرهنگ گروهی
۳-۴-۹-۲- فرهنگ عقلایی
۴-۴-۹-۲- فرهنگ سلسله مراتبی
قسمت دوم : توانمندسازی روانشناختی
۱۰-۲- تاریخچه توانمندسازی روانشناختی
۱۱-۲- توانمندسازی روانشناختی
۱۲-۲- دیدگاهها و رویکردهای توانمندسازی منابع انسانی
۱-۱۲-۲- دیدگاه مکانیکی
۲-۱۲-۲- دیدگاه ارگانیکی
۱-۲-۱۲-۲- رویکرد انگیزشی
۲-۲-۱۲-۲- رویکرد شناختی
۱۳-۲- ابعاد توانمندسازی روانشناختی
۱-۱۳-۲- احساس شایستگی
۲-۱۳-۲- احساس خود مختاری
۳-۱۳-۲- احساس مؤثربودن یا تأثیرگذاری
۴-۱۳-۲- احساس معناداری شغل
۵-۱۳-۲- احساس اعتماد به دیگران
۱۴-۲- مدلها و الگوهای توانمندسازی منابع انسانی
۱-۱۴-۲- مدل توانمندسازی دنیس کینلا
۲-۱۴-۲- مدل توانمندسازی توماس و ولتهاوس
۳-۱۴-۲- مدل توانمندسازی باون و لاولر
۴-۱۴-۲- مدل توانمندسازی اسپریتزر
۵-۱۴-۲- مدل توانمندسازی فاکس
۶-۱۴-۲- مدل توانمندسازی کالبرت و مک دونو
۷-۱۴-۲- مدل توانمندسازی کوئین و اسپریتزر
۱۵-۲- برنامههای توانمند سازی
۱-۱۵-۲- برنامه توانمندسازی سطح پایین
۲-۱۵-۲- برنامههای توانمندسازی سطح متوسط
۳-۱۵-۲- برنامه توانمندسازی سطح بالا
۱۶-۲- چالشهای توانمندسازی کارکنان
۱-۱۶-۲- بعد چالشهای مدیریتی
۲-۱۶-۲- بعد چالشهای پیامدی
۱۷-۲- به طور کلی، مزایای به کارگیری توانمندسازی
۱-۱۷-۲- مزایای سازمانی
۲-۱۷-۲- مزایای فردی
قسمت سوم:
۱۸-۲- مروری بر پژوهشهای انجام شده در داخل و خارج کشور
۱-۱۸-۲- پژوهشهای انجام شده در ایران
۲-۱۸-۲- پژوهشهای انجام شده در خارج از کشور
قسمت چهارم:
۱۹-۲- رابطه فرهنگ سازمانی و توانمندسازی
قسمت پنجم:
۲۰-۲- نتیجه گیری
فصل سوم: روش پژوهش
۱-۳- مقدمه
۲-۳- روش پژوهش
۳-۳- جامعه آماری
۴-۳- حجم نمونه تحقیق و روش نمونه گیری
۵-۳- روش جمع آوری اطلاعات
۶-۳- روایی و پایایی ابزار اندازه گیری
۱-۶-۳- روایی پرسشنامهها
۲-۶-۳- پایایی پرسشنامه ها
۷-۳- روش های تجزیه و تحلیل دادههای پرسشنامه ها
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل پژوهش
۱-۴- مقدمه
۲-۴- یافتههای توصیفی
۳-۴- پیش فرض استفاده از آزمون های آماری پارامتریک
۴-۴- تجزیه و تحلیل سؤالهای پژوهش
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادها
۱-۵- مقدمه
۲-۵- خلاصه پژوهش
۳-۵- بحث و نتیجهگیری
۴-۵- پیشنهادها
۱-۴-۵- پیشنهادهای کاربردی
۲-۴-۵- پیشنهادهای پژوهشی
۵-۵- محدودیتهای تحقیق
۱-۵-۵- محدودیتهای در اختیار محقق
۲-۵-۵- محدودیتهای خارج از اختیار محقق
محصول های مرتبط
اثربخشی مشاوره شغلی براساس رویکرد شناختی- اجتماعی بندورا برافزایش باورهای خودکارآمدی جانبازان باشگاه ورزشی شهید مهرانی تهران
فصل اول:کلیات پژوهش مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت پژوهش فرضیه پژوهش هدف پژوهش تعریف مفاهیم و وازگان اختصاصی پژوهش…
اثربخشی آموزش گروهی مدیریت خشم مبتنی بر بازسازی شناختی در افزایش صمیمیت اجتماعی و کاهش تفکر قطعی نگر دانش آموزان شهر شیراز
فصل اول: طرح تحقیق مقدمه بیان مسأله هدف پژوهش فرضیههای پژوهش ضرورت و اهمیت پژوهش تعریف واژهها و اصطلاحات…
اثر بخشی روش تدریس مبتنی بر یادگیری ترکیبی بر انگیزش پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختردوره ابتدایی
فصل اول کلیات پژوهش ۱-۱ مقدمه ۱-۲بیان مسئله ۱-۳ اهمیت و ضرورت پژوهش ۱-۴اهداف پژوهش ۱-۵تعاریف متغیر ها و مفاهیم…
ارتباط بین سبک های هویت وسلامت اجتماعی: با نقش واسطه ای گرایش به تفکر انتقادی در دانشجویان
فهرست مطالب فهرست جدولها فهرست تصاویر و نمودارها فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱٫ مقدمه ۱-۲٫ بیان مسئله ۱-۳٫ اهداف و…
بررسی و مقایسه مهارتهای حرفه ای معلمان دروس علوم پایه و علوم انسانی دوره راهنمایی شهرستان بهشهر به منظور ارائه روشهای ارتقاءکیفی این مهارت ها
چکیده فصل اول: طرح تحقیق مقدمه بیان مساله تحقیق اهداف تحقیق سوالات تحقیق اهمیت و ضرورت موضوع تحقیق روش پژوهش-…
ویژگی های روانسنجی پرسشنامه سازگاری و رابطه آن با هوش هیجانی دختران دبیرستانی شهر بابل
فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱ مقدمه ۲-۱ بیان مسئله ۳-۱ اهمیت و ضرورت پژوهش ۴-۱ اهداف پژوهش ۵-۱ سؤال پژوهش…
قوانین ثبت دیدگاه