فصل اول: کلیات پژوهش
۱-۱- مقدمه
۱-۲٫ بیان مسئله
۱-۳٫ اهمیت موضوع
۱-۴٫ اهداف تحقیق
۱-۵٫ تحقیق
۱-۶٫ فرضیات تحقیق
۱-۷٫ روش تحقیق
۱-۸٫ روش گردآوری اطلاعات
۱-۹٫ ابزار گردآوری اطلاعات
۱-۱۰٫ ابزار تجزیه و تحلیل اطلاعات
۱-۱۱٫ مدل مفهومی تحقیق
فصل دوم: بررسی منابع
۲-۱- مقدمه
۲-۲٫ بخش اول مدیریت دانش
۲-۲-۱٫ تاریخچه مدیریت دانش
۲-۲-۲٫ تعریف مدیریت دانش
۲-۲-۳٫ رویکردهای موجود به مدیریت دانش
۲-۲-۴٫ تولید دانش
۲-۲-۵٫ نگهداری دانش
۲-۲-۶٫ انتقال دانش
۲-۲-۷٫ کاربرد دانش
۲-۲-۸٫ اهداف مدیریت دانش
۲-۲-۹٫ مزایای مدیریت دانش
۲-۲-۱۰٫ استراتژی های مدیریت دانش
۲-۳٫ بخش دوم: جهت گیری استراتژی
۲-۳-۱٫ مفهوم استراتژی و تاریخچه آن
۲-۳-۲٫ برنامه ریزی استراتژیک
۲-۳-۳٫ سطوح برنامهریزی استراتژیک
۲-۳-۴٫ مراحل مدیریت استراتژیک
۲-۳-۵٫ مفهوم نوین استراتژی و انواع استراتژی
۲-۳-۶٫ انواع گرایشات استراتژیک
۲-۳-۷٫ سطوح تدوین استراتژی
۲-۳-۸٫ کاربرد برنامهریزی استراتژیک در ایران
فهرست مطالب
۲-۴٫ بخش سوم عملکرد و مفاهیم مربوط
۲-۴-۱٫ ارزشیابی عملکرد
۲-۴-۲٫ ضرورت و اهمیت ارزیابی عملکرد
۲-۴-۳٫ اهداف ارزشیابی عملکرد
۲-۴-۴٫ رویکرد ها و روش های ارزشیابی عملکرد
۲-۴-۵٫ مدیریت عملکرد
۲-۴-۶٫ مدلها و ابزارهای مدیریت عملکرد:
۲-۵٫ بخش چهارم:نوآوری و خلاقیت
۲-۵-۱٫ تعاریف و مفاهیم خلاقیت و نوآوری
۲-۵-۲٫ فرآیند خلاقیت:
۲-۵-۳٫ نوآوری و فرآیند آن:
۲-۵-۴٫ اهمیت خلاقیت و نوآوری برای مدیران
۲-۵-۵٫ انواع خلاقیت:
۲-۵-۶٫ چگونه میتوان خلاقیت و نوآوری را در سازمان تسهیل کرد
۲-۶٫ بخش پنجم پیشینه تحقیق:
۲-۶-۱٫ پیشینه تحقیق داخلی:
۲-۶-۲٫ پیشینه تحقیق خارجی:
فصل سوم: روش تحقیق
۳-۱- مقدمه
۳-۲٫ روش تحقیق
۳-۲-۱٫ طبقه بندی بر اساس هدف
۳-۲-۲٫ طبقه بندی بر اساس روش
۳-۳٫ روش و ابزار گردآوری داده ها و اطلاعات
۳-۳-۱٫ مطالعات کتابخانه ای
۳-۳-۲٫ پرسشنامه
۳-۴٫ روایی و پایایی پرسشنامه
۳-۴-۱٫ روایی پرسشنامه
۳-۴-۲٫ پایایی پرسشنامه
۳-۵٫ جامعه و نمونه آماری
۳-۵-۱٫ جامعه آماری
۳-۵-۲٫ نمونه آماری
۳-۶٫ روش ها و تکنیک های تحلیل آماری
۳-۶-۱٫ آمار توصیفی:
۳-۶-۲٫ آمار استنباطی:
فهرست مطالب
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
۴-۱- مقدمه
۴-۲٫ آمار توصیفی
۴-۲-۱٫ بررسی وضعیت جنسیت در نمونه آماری
۴-۲-۲٫ بررسی وضعیت تحصیلات در نمونه آماری
۴-۲-۳٫ بررسی وضعیت سن در نمونه آماری
۴-۲-۴٫ بررسی وضعیت سابقه کاری
۴-۲-۵٫ بررسی وضعیت تاهل در نمونه آماری
۴-۲-۶٫ بررسی وضعیت سمت سازمانی در نمونه آماری
۴-۳٫ آمار استنباطی
۴-۳-۱٫ تحلیل عاملی مؤلفه های تحقیق با استفاده از نرم افزار Amos Graphics
۴-۳-۱-۱٫ تحلیل عاملی تائیدی مدیریت دانش موثر
۴-۳-۱-۲٫ تحلیل عاملی تائیدی عوامل گرایش استراتژیک
۴-۳-۱-۳٫ تحلیل عاملی تائیدی عوامل نوآوری
۴-۳-۱-۴٫ تحلیل عاملی تائیدی عوامل عملکردی
۴-۳-۲٫ مدل اندازهگیری
۴-۳-۳٫ مدل معادلات ساختاری
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
۵-۱٫ مقدمه
۵-۲٫ نتایج آمار توصیفی
۵-۳٫ نتایج آمار استنباطی
۵-۳-۱٫ نتایج بررسی فرضیه های تحقیق
۵-۴٫ محدودیت های تحقیق
۵-۵٫ پیشنهادات تحقیق
۵-۵-۱٫ پیشنهادات بر اساس نتایج فرضیه
۵-۵-۲٫ پیشنهادات برای تحقیق های آتی
محصول های مرتبط
بررسی تاثیر سرمایه فکری سازمان بر رضایت شغلی و حفظ منابع انسانی کارکنان ادارات مرکزی بانک مسکن
بررسی تاثیر سرمایه فکری سازمان بر رضایت شغلی و حفظ منابع انسانی کارکنان ادارات مرکزی بانک مسکن فصل اول: کلیات…
رابطه سرمایه اجتماعی و تعالی سازمانی
رابطه سرمایه اجتماعی و تعالی سازمانی فصل اول : کلیات طرح تحقیق مقدمه ۱-۱ بیان مساله تحقیق ۱-۲ سابقه موضوع…
تاثیر تعهد کارکنان بر مسئولیت اجتماعی سازمان
تاثیر تعهد کارکنان بر مسئولیت اجتماعی سازمان فهرست مطالب فصل اول-کلیات تحقیق مقدمه ۱-۱بیان مسئله ۲-۱ اهمیت و ضرورت ۳-۱مدل…
تاثیر برنامه ریزی منابع سازمان (ERP) بر عملکرد زنجیره تامین
تاثیر برنامه ریزی منابع سازمان (ERP) بر عملکرد زنجیره تامین چکیده فصل اول کلیات تحقیق مقدمه ۱-۱ بیان مسأله ۱-۲…
شناسائی و رتبه بندی عوامل تاثیر گذار آمیخته ترفیع در فروش صنایع لوازم خانگی (مطالعه موردی شرکت اسنوا)
هدف از تحقیق حاضر شناسایی و رتبه بندی عوامل تأثیرگذار آمیخته ترفیع درفروش صنایع لوازم خانگی بوده است. روش پژوهش…
رتبه بندی ابعاد یادگیری سازمانی با استفاده از روش تاپسیس فازی
اهمیت بهره وری و لزوم بررسی آن با توجه به سطوح رقابتی ، پیچیدگی فن آوری، تنوع سلیقه ها، کمبود…
قوانین ثبت دیدگاه