![](https://24soal.ir/wp-content/uploads/2022/03/article-image-4.webp)
فصل اول: مقدمه
۱-۲- بیان مسئله
۱-۳- اهمیت و ضرورت پژوهش
۱-۴- اهداف تحقیق
۱-۵- سوالات تحقیق
۱-۶- تعریف مفهومی متغیرها
۱-۶-۱- خلاقیت
۱-۶-۲- جهت گیری هدف
۱-۶-۳- خودکار آمدی
۱-۷- تعریف عملیاتی متغیرها
۱-۷-۱- خلاقیت
۱-۷-۲- جهت گیری هدف
۱-۷-۳- خودکارآمدی
فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیقاتی
۲-۱- مبانی نظری
۲-۱-۱- خلاقیت
۲-۱-۱-۱- رویکردهای مختلف به خلاقیت
۲-۱-۱-۱- ۱- دیدگاه روانکاوی
۲-۱-۱-۱-۲- دیدگاه رفتارگرایی
۲-۱-۱-۱-۳- دیدگاه انسان گرایی
۲-۱-۱-۱-۴- دیدگاه شناختی
۲-۱-۲- جهت گیری هدف پیشرفت
۲-۱-۲-۱- انگیزش
۲-۱-۲-۲- انگیزش ومفهوم هدف
۲-۱-۲-۳- نظریه جهت گیری هدف پیشرفت
۲-۱-۳- خودکارآمدی
۲-۲- تحقیقات پیشین
۲-۲-۱- جهت گیری هدف پیشرفت و خلاقیت
۲-۲-۲- خودکارآمدی و خلاقیت
۲-۲-۳- تفاوت های جنسیتی درخلاقیت
۲-۲-۴- تفاوت های جنسیتی در جهت گیری هدف پیشرفت
۲-۲-۵- تفاوت های جنسیتی در خودکارآمدی
فصل سوم: روش تحقیق
۳-۱- طرح تحقیق
۳-۲- جامعه آماری، نمونه، روش نمونه گیری
۳-۳- ابزار اندازه گیری
۳-۳-۱- پرسشنامه خلاقیت
۳-۳-۲- پرسشنامه اهداف پیشرفت
۳-۳-۳- پرسشنامه خودکارآمدی
۳-۴- روش اجرا
۳-۵- روش آماری
فصل چهارم: یافته های تحقیق
۴-۱- یافته های توصیفی متغیرهای پژوهش
۴-۲- یافته های استنباطی و بررسی سوالات تحقیق
۴-۲-۱- بررسی رابطه جهت گیری های هدف، خودکارآمدی وخلاقیت
۴-۲-۲- پیش بینی خلاقیت توسط جهت گیری های هدف و خودکارآمدی
۴-۲-۳- پیش بینی ابعاد خلاقیت توسط جهت گیری های هدف و
خودکارآمدی
۴-۲-۴- بررسی تفاوت های جنسیتی در جهت گیری هدف، خلاقیت و
خودکارآمدی
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
۵-۱-۱- جهت گیری هدف و خلاقیت
۵-۱-۲- خودکارآمدی و خلاقیت
محصول های مرتبط
ارایه مدلی علّی برای گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان با توجه به عوامل پیشآیند ارزشهای فرهنگی، ابعاد الگوهای ارتباطات خانوادگی- دانشگاهی و ارضای نیازهای روانشناختی پایه
فصل اول: مقدمه ۱-۱- کلیات پژوهش ۱-۱-۱- تفکر انتقادی ۱-۱-۲- بیان مسأله: عوامل مؤثر بر گرایشهای تفکر انتقادی دانشجویان ۱-۱-۲-۱-…
بررسی جو سازمانی بر رضایت شغلی و بهداشت روانی کارکنان پتروشیمی شیراز
فصل اول: طرح تحقیق ۱-۱ مقدمه ۱-۲ بیان مسئله ۱-۳ اهمیت و ضرورت ۱-۴ هدف های تحقیق ۱-۴-۱ هدف کلی…
بررسی توانمندسازی و کارآفرینی بر بهرهوری کارکنان پتروشیمی خارک
چکیده فارسی فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه بیان مساله تحقیق اهمیت و ضرورت مساله تحقیق اهداف تحقیق فرضیه های تحقیق…
بررسی تحلیل محتوای کتب علوم تجربی دوره ابتدایی به روش ویلیام رومی درسال تحصیلی (88-1387)
چکیده فصل اول کلیات تحقیق مقدمه بیان مسأله اهمیت و ضرورت مساله اهداف تحقیق فرضیه ها و سوال ها…
بررسی تأثیر دوره کارشناسی بر نگرش دانشجویان کتابداری و اطلاع¬رسانی دانشگاه¬های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان نسبت به اینترنت بر اساس مدل IAS
فصل اول: کلیات پژوهش مقدمه ۱-۱- شرح و بیان مسأله پژوهشی ۱-۲- اهداف پژوهش ۱-۲-۱-اهداف کلی ۱-۲-۲- اهداف جزیی ۱-۳-…
اثر بخشی آموزش غنیسازی ازدواج بر تعهد و تابآوری زنان متأهل شهرستان نجف آباد
فصل اول: کلیات پژوهش مقدمه ۱-۱- بیان مسئله ۱-۲- اهمیت و ضرورت پژوهش ۱-۳ – اهداف پژوهش ۱-۴- فرضیههای پژوهش…
قوانین ثبت دیدگاه