فصل اول : کلیات تحقیق
۱-۱)مقدمه
۱-۲)بیان مسئله
۱-۳)اهمیت وضرورت تحقیق
۱-۴)اهداف تحقیق
۱-۵)چارچوب نظری تحقیق
۱-۶)فرضیه های تحقیق:
۱-۷) تعریف عملیاتی و مفهومی متغیرهای تحقیق
۱-۸)قلمروتحقیق:
فصل دوم: ادبیات نظری و پیشینه تحقیق
۲-۱) مقدمه
۲-۲) سرمایه اجتماعی
۲-۳) تسهیم دانش
۲-۴) پیشینه تحقیق
فصل سوم: روش تحقیق
۳-۱) مقدمه
۳-۲) روش تحقیق
۳-۳) جامعه آماری
۳-۴) نمونه آماری
۳-۵) روش و ابزارجمعآوری اطلاعات
۳-۶) روایی وپایایی پرسشنامه
۳-۷) روش تجزیه وتحلیل داده ها
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل آماری داده ها(یافته های تحقیق)
۴-۱) مقدمه
۴-۲) آمار توصیفی
۴-۳)بررسی نرمال بودن داده ها
۴-۴) آمار استنباطی
فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادها
۵-۱) مقدمه
۵-۲ ) یافته ها و نتایج
۵-۳) محدودیت های تحقی
۵-۴) پیشنهادات بر اساس یافته های تحقیق
۵-۵) پیشنهاد های آتی تحقیق
منابع و ماخذ
محصول های مرتبط
بررسی سنجش اقدامات مدیریت منابع انسانی در ارتقاء عملکرد تعاونیهای تولید کشاورزی
مقدمه بیان مسأله اهمیت و ضرورت انجام تحقیق اهداف تحقیق فرضیههای تحقیق چارچوب نظری تحقیق تعاریف مفهومی و عملیاتی اصطلاحات…
بررسی ارتباط نظام جبران خدمات کل با بهرهوری نیروی انسانی
۱ فصل اول: کلیات پژوهش ۱.۱ مقدمه ۲ ۱.۲ تشریح و بیان مساله. ۲ ۱.۳ اهمیت و ضرورت انجام تحقیق..…
تاثیر بکارگیری اتوماسیون اداری بر بهبود عملکرد کارکنان
تاثیر بکارگیری اتوماسیون اداری بر بهبود عملکرد کارکنان چکیده فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه بیان مساله مدل تحلیلی تحقیق اهمیت…
تاثیرسیستم مدیریت ارتباطات داخلی بر سکوت سازمانی
تاثیرسیستم مدیریت ارتباطات داخلی بر سکوت سازمانی – فصل اول- کلیات تحقیق مقدمه ۱-۱- بیان مسأله ۱-۲- ضرورت موضوع تحقیق…
شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک رفاه شعب بانک رفاه شهر بوشهر
تأثیر فناوری ارتباطات و اطلاعات در حوزه تجارت و بازرگانی موجب تغییرات ساختاری در اقتصاد جهانی و به وجود آمدن…
بررسی و تحلیل تاثیر توانمند سازی مدیران در برقراری ارتباط موثر با کارکنان
بیان مساله- کوئین و اسپرتیزر معتقدند با وجود آن که توانمندسازی می تواند مزیت رقابتی به یک سازمان بدهد و به…
قوانین ثبت دیدگاه