فصل اول کلیات طرح
مقدمه
۱- ۱ – بیان مساله
۱ – ۲ – اهمیت موضوع
۱-۳ – هدفهای تحقیق
۱ – ۳ – ۱ هدف کلی
۱- ۳ -۲ اهداف فرعی
۱-۴سوالات تحقیق
۱-۴-۱سوال اصلی تخقیق
۱-۴-۲سوالات فرعی تحقیق
۱-۵تعریف مفاهیم
۱-۵-۱شیوه های فرزند پروری
۱-۵-۲خودپنداره تحصیلی
۱-۵-۳پیشرفت تحصیلی
فصل دوم : مطالعات نظری
مقدمه
۲- ۱ تعریف خانواده
۲ – ۲ نقش والدین در رفتار فرزند
۲ – ۳ دلبستگی و پیوند والدینی
۲ – ۴ تأثیر محیط و فضای خانواده بر کودکان
۲ – ۵ شیوه های فرزند پروری
۲ – ۶ تاریخچه شیوه فرزند پروری
۲- ۷ تاریخچه فرزند پروری در ایران
۲ – ۸ بنیان نظری روشهای فرزند پروری و تحقیقات صورت پذیرفته در این زمینه
۲-۹عوامل تعیین کننده شیوه های فرزندپروری والدین
۲-۱۰نقش تفاوت های جنسی در نحوه برخورد والدین
۲-۱۱روش فرزندپروری ، دخالت والدین در فعالیتهای مدرسه و پیشرفت تحصیلی نوجوانان
۲-۱۲محیط خانه، خود پنداری و پیشرفت تحصیلی: یک هدف مدلسازی متداول
۲-۱۳خود پنداره
۲-۱۴نقش اسناد در خود پنداره تحصیلی
۲-۱۵خودپنداره تحصیلی
فصل سوم : روش شناسی تحقیق (متدولوژی)
مقدمه
۳ – ۱ روش تحقیق
۳ – ۲ جامعه آماری
۳ – ۳ برآورد حجم نمونه و روش نمونه گیری
۳ – ۴ روش گرد آوری اطلاعات
۳ – ۵ ابزار اندازه گیری
۳ – ۶ روش تجزیه و تحلیل اطلاعات
فصل چهارم تجزیه و تحلیل داده ها
۴-۱ مقدمه
۴-۲ بخش اول: توصیف دادهها
۴-۴ فرضیه اصلی: بین سبک های فرزند پروری و خودپنداره تحصیلی رابطه وجود دارد.
۴-۵ فرضیه اول: بین سبک های فرزند پروری اقتداری و خودپنداره تحصیلی رابطه وجود دارد.
۴-۶ فرضیه دوم : بین سبک های فرزند پروری و خود پنداره تحصیلی رابطه وجود دارد.
۴-۷ فرضیه سوم : بین سبک های فرزند پروری استبدادی و خودپنداره تحصیلی رابطه وجود دارد.
۴-۸ فرضیه چهارم (فرضیه اصلی دوم): بین خودپنداره تحصیلی و پیشرفت تحصیلی رابطه وجود دارد.
۴-۹ فرضیه پنجم (فرضیه اصلی سوم): بین سبک های فرزند پروری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان رابطه وجود دارد.
۴-۱۰ فرضیه ششم: آیا بین شیوه های فرزند پروری در تعامل با خود پنداره تحصیلی با پیشرفت تحصیلی رابطه وجود دارد؟
فصل پنجم بحث و نتیجه گیری
مقدمه
۵ – ۱ خلاصه پژوهش
۵ – ۲ بحث و نتیجه گیری
۵ – ۳ پیشنهادها
۵ – ۴ محدودیت ها ی تحقیق
محصول های مرتبط
اثربخشی مشاوره گروه درمانی با الگوی شادمانی فوردایس بر کاهش تعارض کارخانواده در معلمان زن شهر تهران.
فصل اول: کلیات پژوهش مقدمه بیان مسأله اهمیت و ضرورت پژوهش هدف های پژوهش فرضیه های پژوهش فرضیه اصلی پژوهش…
اثربخشی آموزش گروهی مدیریت خشم مبتنی بر بازسازی شناختی در افزایش صمیمیت اجتماعی و کاهش تفکر قطعی نگر دانش آموزان شهر شیراز
فصل اول: طرح تحقیق مقدمه بیان مسأله هدف پژوهش فرضیههای پژوهش ضرورت و اهمیت پژوهش تعریف واژهها و اصطلاحات…
اثربخشی آموزش رابطه والد – فرزندی بر خود کارآمدی و بهزیستی اجتماعی والدین معتاد شهر اصفهان
-۱ مقدمه ادراک خود کارآمدی به انتظارات افراد در مورد تواناییشان برای عمل در موقعیتهای آینده بر میگردد. افرادی بااحساس…
اثر بخشی گروه درمانی با رویکرد تحلیل رفتار متقابل بر افزایش رضایت مندی زناشویی دانشجویان متأهل
فصل اول : کلیات تحقیق مقدمه بیان مسأله اهمیت و ضرورت تحقیق اهداف پژوهش هدف کاربردی فرضیه تحقیق تعاریف نظری…
مقایسه و بررسی میزان اثر بخشی مشاوره زوجی به شیوه عقلانی عاطفی الیس و واقعیت درمانی گلاسر در کاهش تعارضات زناشویی مراجعه کنندگان به مرکز مداخله در بحران بهزیستی لاهیجان
فصل اول- کلیات تحقیق ۱-۱) مقدمه ۱-۲) بیان مسئله ۱-۳) ضرورت و اهمیت ۱-۴) اهداف تحقیق ۱-۵) فرضیات تحقیق ۱-۶)…
نیازسنجی آموزشی کارکنان کتابخانه ملی به منظور ارائه برنامه آموزشی مورد نیاز
فصل اول مقدمه بیان مساله ضرورت و اهمیت تحقیق اهداف تحقیق سوالهای تحقیق تعاریف عملیاتی فصل دوم مقدمه نیازسنجی آموزشی…
قوانین ثبت دیدگاه