فصل اول (کلیات تحقیق)
۱-۱)مقدمه
۱-۲)بیان مسئله
۱-۳)اهمیت و ارزش تحقیق
۱-۴)اهداف تحقیق:
۱-۵)فرضیههای تحقیق:
۱-۵-۱)فرضیه اصلی
۱-۵-۲)فرضیات فرعی
۱-۶)تعریف واژه ها
فصل دوم
۲-۱) مقدمه
۲-۲)مبانی نظری پژوهش
۲-۲-۱)دانش
۲-۲-۲)طبقه بندی و ابعاد دانش
۲-۲-۲-۱)دانش اختصاصی، دانش شخصی، دانش عمومی و دانش عرفی
۲-۲-۲-۲)دانش واقعی، مفهومی، انتظاری و روش شناختی
۲-۲-۲-۳)دانش محوری، دانش پیشرفته و دانش نوآوری
۲-۲-۲-۴)دانش انسانی، اجتماعی و ساختاری
۲-۲-۳)مدیریت دانش
۲-۲-۴)سیر تکامل و توسعه مدیریت دانش و چشم اندازها
۲-۲-۵)مکاتب مدیریت دانش
۲-۲-۶)چرخه های مدیریت دانش
۲-۲-۶-۱)چرخه مدیریت دانش ویگ
۲-۲-۶-۲)چرخه مدیریت دانش مه یر و زاک
۲-۲-۶-۳)چرخه مدیریت دانش بیوکویتز و ویلیامز
۲-۲-۶-۴)چرخه مدیریت دانش یکپارچه دالکر
۲-۲-۶-۵)فرایندهای مدیریت دانش بس
۲-۲-۷)مدلهای مدیریت دانش
۲-۲-۷-۱)مدل ایجاد و کاربرد دانش ویگ
۲-۲-۷-۲)مدل مارپیچی دانش نوناکا و تاکچی
۲-۲-۸)پیشگامان مدیریت دانش
۲-۲-۸-۱)داونپورت و پروساک
۲-۲-۸-۲)دراکر
۲-۲-۸-۳)نوناکا و تاکه اوچی
۲-۲-۹)دلایل اهمیت مدیریت دانش
۲-۲-۱۰)سرمایه
۲-۲-۱۱)اشکال سرمایه
۲-۲-۱۲)سرمایه اجتماعی
۲-۲-۱۳)تعاریف سرمایه اجتماعی
۲-۲-۱۴)مفهوم سرمایه اجتماعی
۲-۲-۱۵)اهمیت سرمایه اجتماعی
۲-۲-۱۶)تاریخچه سرمایه اجتماعی
۲-۲-۱۷)سیر تاریخی مفهوم سرمایه اجتماعی
۲-۲-۱۸)تئوری پردازان معروف سرمایه اجتماعی
۲-۲-۱۸-۱)فوکویاما
۲-۲-۱۸-۲)بوردیو
۲-۲-۱۸-۳)کلمن
۲-۲-۱۸-۴)رابرت پاتنام
۲-۲-۱۹)مقایسه نظرات بوردیو، کلمن و پاتنام
۲-۲-۲۰)سرمایه انسانی و سرمایه اجتماعی
۲-۲-۲۱)سرمایه انسانی، سرمایه اجتماعی و یادگیری سازمانی
۲-۲-۲۲) ابعاد سرمایه اجتماعی
۲-۲-۲۳)سطوح سرمایه اجتماعی
۲-۳)پیشینه تحقیق
۲-۳-۱)پژوهش های داخلی
۲-۳-۲)پژوهش های خارجی
۲-۴)جمع بندی
۲-۵)بررسی محیط پژوهش
فصل سوم
۳-۱) مقدمه
۳-۲) روش تحقیق
۳-۳) جامعهی آماری
۳-۴) نمونه آماری
۳-۵) ابزار جمعآوری دادههای تحقیق
۳-۵-۱) پرسشنامه
۳-۵-۱-۱) شرح پرسشنامه
۳-۵-۱-۲) دسته بندی سوالات پرسشنامه
۳-۵-۱-۳) تعیین روایی پرسشنامه
۳-۵-۱-۴) پایایی پرسشنامه
۳-۶) روش تجزیه تحلیل داده ها
فصل چهارم تجزیه و تحلیل داده ها
۴-۲) ویژگی های جمعیت شناختی پاسخ دهندگان و جامعه آماری
۴-۲-۱) وضعیت پاسخ دهندگان از نظر جنسیت
۴-۲-۳) وضعیت پاسخ دهندگان از نظر میزان تحصیلات
فصل پنجم نتیجه گیری و پیشنهادات
۵-۱) مقدمه
۵-۲) مروری بر مساله و نتیجه گیری پژوهش
۵-۳) محدودیت های تحقیق
۵-۴) پیشنهادات
۵-۵) پیشنهادات برای تحقیقات آتی
محصول های مرتبط
اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر مراحل تغییر بر انعطاف پذیری کنشی و باورهای فراشناختی معتادین وابسته به مواد افیونی
فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه اهمیت و ضرورت پژوهش اهداف پژوهش فرضیه های پژوهش تعاریف مفهومی و عملیاتی…
اثربخشی آموزش گروهی مدیریت خشم مبتنی بر بازسازی شناختی در افزایش صمیمیت اجتماعی و کاهش تفکر قطعی نگر دانش آموزان شهر شیراز
فصل اول: طرح تحقیق مقدمه بیان مسأله هدف پژوهش فرضیههای پژوهش ضرورت و اهمیت پژوهش تعریف واژهها و اصطلاحات…
اثربخشی آموزش خوددلگرم سازی مادران بر تعارض والد- فرزند و ابعاد فرزندپروری اقتداری مادران
فصل اول: چارچوب پژوهش مقدمه بیان مسئله اهداف پژوهش ضرورت و اهمیت پژوهش فرضیات پژوهشی تعاریف نظری و عملیاتی خود…
رابطه ی هویت دینی با شادمانی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان نجف آباد
چکیدهآ فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت تحقیق اهداف تحقیق اهداف تحقیق سؤالات تحقیق تعاریف متغیرها…
مقایسه اثر بخشی مشاوره به شیوه آدلری و بازسازی شناختی مبتنی بر تمثیل، بر سلامت روانی ، تاب آوری و امیدواری دانشجویان
چکیده فصل اول : کلیات پژوهش مقدمه بیان مساله اهمیت و ضرورت پژوهش هدفهای پژوهش فرضیه های پژوهش تعاریف مفاهیم…
نیازسنجی آموزشی کارکنان کتابخانه ملی به منظور ارائه برنامه آموزشی مورد نیاز
فصل اول مقدمه بیان مساله ضرورت و اهمیت تحقیق اهداف تحقیق سوالهای تحقیق تعاریف عملیاتی فصل دوم مقدمه نیازسنجی آموزشی…
قوانین ثبت دیدگاه