فصل اول: کلیات طرح
۱-۱) مقدمه
۱-۲) بیان مسأله تحقیق
۱-۳) اهمیت تحقیق
۱-۴) هدفهای تحقیق
۱-۵) چارچوب نظری تحقیق
۱-۶) مدل تحقیق
۱-۷) سؤالهای تحقیق
۱-۸) روش تحقیق
۱-۹) جامعه تحقیق
۱-۱۰) روش نمونه گیری و حجم نمونه
۱-۱۱) قلمرو تحقیق
۱-۱۲) روش و ابزار جمعآوری اطلاعات
۱-۱۳) تعریف واژگان و اصطلاحهای تحقیق
فصل دوم: ادبیات تحقیق
بخش اول: آیندهپژوهی
۲-۱-۱) مقدمه
۲-۱-۲) سیر تکوین آیندهپژوهی
۲-۱-۳) آیندهپژوهی
۲-۱-۴) هدفهای آیندهپژوهی
۲-۱-۵) محدودیتهای آیندهپژوهی
۲-۱-۶) تغییر و آیندهپژوهی
۲-۱-۷) مقایسه تفکر استراتژیک و آیندهپژوهی
بخش دوم:
۲-۲-۱)آیندهپژوهی در کشورها
۲-۲-۲)نمونه کاربردی آیندهپژوهی در سازمان
۲-۲-۳) ضرورتهای آیندهپژوهی
۲-۲-۴) ابعاد آیندهپژوهی
بخش سوم:پیشینه تحقیق
بخش چهارم: معرفی سازمان مورد مطالعه
۲-۴-۱)تاریخچه و جایگاه حج و زیارت در کشور
۲-۴-۲) وظایف کلان سازمان حج و زیارت
فصل سوم: روش شناسی تحقیق
۳-۱) مقدمه
۳-۲) روش تحقیق
۳-۳) جامعه آماری
۳-۴) قلمرو تحقیق
۳-۵) روش و ابزار جمعآوری دادهها
۳-۵-۱) ابزارهای جمعآوری دادهها(پرسشنامه)
۳-۶) پایایی و روایی پرسشنامه
۳-۶-۱) پایایی پرسشنامه
۳-۶-۲) روایی پرسشنامه
۳-۷) روش تجزیه و تحلیل دادهها
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل یافتههای تحقیق
۴-۱) مقدمه
۴-۲) توصیف ویژگیهای جمعیت شناختی جامعه آماری تحقیق
۴-۲-۱) بررسی توزیع فراوانی متغیر سن
۴-۲-۲) بررسی توزیع فراوانی متغیر پست سازمانی
۴-۲-۳) بررسی توزیع فراوانی متغیر مدت خدمت در بالاترین مسئولیت سازمانی
۴-۲-۴) بررسی توزیع فراوانی متغیر میزان تحصیلات
۴-۲-۵) بررسی توزیع فراوانی متغیر سابقه کار
۴-۳) اطلاعات توصیفی مرتبط با پرسشنامه
۴-۳-۱) بررسی توزیع فراوانی سؤالهای مربوط به متغیر ضرورتهای آیندهپژوهی
۴-۳-۲) بررسی توزیع فراوانی سؤالهای مربوط به متغیر “اهمیت ابعاد آیندهپژوهی” با توجه به وظیفه اجرایی – خدماتی سازمان حج و زیارت
۴-۳-۳) بررسی توزیع فراوانی سؤالهای مربوط به متغیر “اهمیت ابعاد آیندهپژوهی” با توجه به وظیفه فرهنگی سازمان حج و زیارت
۴-۴) آمار استنباطی
۴-۴-۱) بررسی نرمال بودن دادهها
۴-۴-۲) بررسی سؤالهای تحقیق
فصل پنجم: نتیجهگیری و پیشنهاد
۵-۱) مقدمه
۵-۲) خلاصه تحقیق
۵-۳) نتیجه گیری
۵-۳-۱) نتایج آمار توصیفی تحقیق
۵-۳-۲) نتایج آماراستنباطی تحقیق
۵-۴) پیشنهادهایی بر مبنای یافتههای تحقیق
۵-۵) پیشنهادهایی برای تحقیقهای آتی
۵-۶) محدودیتهای تحقیق
محصول های مرتبط
بررسی سنجش اقدامات مدیریت منابع انسانی در ارتقاء عملکرد تعاونیهای تولید کشاورزی
مقدمه بیان مسأله اهمیت و ضرورت انجام تحقیق اهداف تحقیق فرضیههای تحقیق چارچوب نظری تحقیق تعاریف مفهومی و عملیاتی اصطلاحات…
رابطه معنویت در محیط کار و سرمایه اجتماعی
رابطه معنویت در محیط کار و سرمایه اجتماعی فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱-مقدمه ۱-۲-بیان مسئله پژوهش ۱-۳-اهداف تحقیق ۱-۴-اهمیت موضوع…
تاثیرسیستم مدیریت ارتباطات داخلی بر سکوت سازمانی
تاثیرسیستم مدیریت ارتباطات داخلی بر سکوت سازمانی – فصل اول- کلیات تحقیق مقدمه ۱-۱- بیان مسأله ۱-۲- ضرورت موضوع تحقیق…
پیشنهاد الگوی آرایش رسانه ای صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در فضای نوین رسانه ای جهان
فصل اول: کلیات ۱-۱٫ مقدمه ۲-۱٫ بیان مسئله ۳-۱٫ ضرورت و اهمیت تحقیق: ۴-۱٫ اهداف تحقیق ۵-۱٫ سؤالات تحقیق ۶-۱٫…
شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک رفاه شعب بانک رفاه شهر بوشهر
تأثیر فناوری ارتباطات و اطلاعات در حوزه تجارت و بازرگانی موجب تغییرات ساختاری در اقتصاد جهانی و به وجود آمدن…
رابطه بین توسعه منابع انسانی و رضایت شغلی کارکنان
رضایت شغلی را می توان به عنوان نتیجه تمام عوامل تأثیرگذار بر کیفیت زندگی کاری افراد مطرح کرد. رضایت شغلی…
قوانین ثبت دیدگاه