
چکیده
پیشگفتار
فصل اول: کلیات پژوهش
۱-۱- مقدمه
۱-۲- بیان مسأله
۱-۳- ضرورت پژوهش
۱-۴- اهداف پژوهش
۱-۵- سؤال های پژوهش
۱-۶- تعاریف عملیاتی
فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه ی پژوهش
۲-۱- مقدمه
۲-۲- گستره ی مفهومی کیفیت
۲-۲-۱- مروری بر تعاریف کیفیت
۲-۳- زمینه ی پیدایش و گسترش مطالعات مدیریت کیفیت
۲-۳-۱- مدیریت کیفیت فراگیر (TQM)
۲-۴- سنجش عملکرد و مدیریت کیفیت فراگیر
۲-۵- استفاده از الگوهای مدیریت کیفیت به منظور سنجش عملکرد
۲-۵-۱- جایزه ملی کیفیت مالکوم بالدریج (MBNQA)
۲-۵-۲- شش سیگما (Six Sigma)
۲-۵-۳- کارت امتیازی متوازن (BSC)
۲-۵-۴- الگوی “بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت” (EFQM) یا تعالی سازمانی
۲-۵-۴-۱- مفاهیم بنیادین الگوی تعالی سازمانی
۲-۵-۴-۲- معیارهای الگوی تعالی سازمانی
۲-۵-۴-۳- منطق امتیازدهی در الگوی تعالی سازمانی
۲-۵-۴-۴- مزایای الگوی تعالی سازمانی
۲-۶- خلاصه و نتیجه گیری از مباحث نظری
۲-۷- پیشینه ی پژوهش
۲-۷-۱- پیشینه در خارج از کشور
۲-۷-۲- پیشینه در ایران
۲-۸- خلاصه و نتیجه گیری از پیشینه ی پژوهش
فصل سوم: روش شناسی پژوهش
۳-۱- مقدمه
۳-۲- روش پژوهش
۳-۳- جامعه ی پژوهش
۳-۴- ابزار گردآوری داده ها
۳-۴-۱- پرسشنامه
۳-۴-۱-۱- نحوه ی تهیه پرسشنامه
۳-۴-۱-۲- نحوه ی محاسبه امتیازها بر اساس داده های به دست آمده از پرسشنامه ی الگوی تعالی سازمانی
۳-۴-۱-۲-۱- نحوه ی امتیازدهی به توانمندسازها
۳-۴-۱-۲-۱-۱- معیار اول، رهبری
۳-۴-۱-۲-۱-۲- معیار دوم، خط مشی و استراتژی
۳-۴-۱-۲-۱-۳- معیار سوم، کارکنان
۳-۴-۱-۲-۱-۴- معیار چهارم، شراکت ها و منابع
۳-۴-۱-۲-۱-۵- معیار پنجم، فرآیندها
۳-۴-۱-۲-۲- نحوه ی امتیازدهی به نتایج
۳-۴-۱-۲-۲-۱- معیار ششم، نتایج مشتریان
۳-۴-۱-۲-۲-۲- معیار هفتم، نتایج کارکنان
۳-۴-۱-۲-۲-۳- معیار هشتم، نتایج جامعه
۳-۴-۱-۲-۲-۴- معیار نهم، نتایج کلیدی عملکرد
۳-۴-۱-۲-۳- نحوه ی محاسبه امتیاز کلِ معیارهای الگوی تعالی سازمانی
۳-۴-۱-۳- سنجش روایی و پایایی پرسشنامه
۳-۴-۱-۳-۱- روایی پرسشنامه
۳-۴-۱-۳-۲- پایایی پرسشنامه
۳-۴-۲- کارگاه
۳-۵- روش تجزیه و تحلیل داده ها
۳-۵-۱- نرم افزارهای مورد استفاده
۳-۵-۲- روش های آماری به کار گرفته شده
۳-۶- مشکلات پژوهش و راه کارهای اتخاذ شده برای غلبه بر آن ها
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده های پژوهش
۴-۱- مقدمه
۴-۲- ویژگی های کلی جامعه پژوهش
۴-۳- بررسی سؤال های پژوهش
۴-۳-۱- سؤال اول پژوهش
۴-۳-۲- سؤال دوم پژوهش
۴-۳-۳- سؤال سوم پژوهش
۴-۳-۱-۱- رهبری
۴-۳-۱-۲- خط مشی و استراتژی
۴-۳-۱-۳- کارکنان
۴-۳-۱-۴- مشارکت ها و منابع
۴-۳-۱-۵- فرآیندها
۴-۳-۱-۶- نتایج مشتریان
۴-۳-۱-۷- نتایج کارکنان
۴-۳-۱-۸- نتایج جامعه
۴-۳-۱-۹- نتایج کلیدی عملکرد
۴-۳-۴- سؤال چهارم پژوهش
۴-۳-۵- سؤال پنجم پژوهش
فصل پنجم: بحث، نتیجه گیری و پیشنهادهای پژوهش
۵-۱- مقدمه
۵-۲- بحث و نتیجه گیری
۵-۲-۱- وضعیت موجود و مطلوب مدیریت فناوری اطلاعات در جامعه ی پژوهش
۵-۲-۱-۱- وضعیت موجود و مطلوب مدیریت فناوری اطلاعات از دیدگاه عوامل توانمندساز در جامعه ی پژوهش
۵-۲-۲-۲- وضعیت موجود و مطلوب مدیریت فناوری اطلاعات از دیدگاه عوامل نتایج در جامعه ی پژوهش
۵-۲-۲- ارزیابی کاربرد الگوی تعالی سازمانی در حوزه-ی مدیریت فناوری اطلاعات در کتابخانه های دانشگاهی
۵-۳- پیشنهادهای پژوهش
۵-۴- پیشنهادهایی برای انجام پژوهش های آینده
فهرست منابع
منابع فارسی
منابع انگلیسی
پیوست ها
چکیده به زبان انگلیسی
محصول های مرتبط
بررسی رفتار شاخص قیمت بازار سهام ایران رهیافتی از اقتصاد فیزیک
۱-کلیات ۱-۱-مقدمه ۱-۲-مسئله تحقیق ۱-۳-سوالات تحقیق ۱-۴-فرضیه های تحقیق ۱-۵-اهمیت و ضرورت تحقیق ۱-۶-هدف تحقیق ۱-۷-نو آوری تحقیق ۲-مروری بر…
بررسی تغییر واحد پول ملی و پیامد های آن در اقتصاد ایران
فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱٫مقدمه ۱-۲٫ بیان مسأله ۱-۳٫ اهمیت تحقیق ۱-۴٫ کاربرد نتایج تحقیق ۱-۵٫ اهداف تحقیق ۱-۶٫ فرضیه…
بررسی تأثیر نااطمینانی حاصل از سیاست های اقتصادی دولت بر رشد اقتصادی
فصل اول : کلیات مقدمه ۱-۱ دولت و رشد اقتصادی ۱-۲ ضرورت انجام مطالعه ۱-۳ هدف مطالعه ۱-۴ ضرورت دخالت…
بررسی تأثیر رشد اقتصادی و شدت انرژی بر انتشار گاز Co2 در کشورهای خاورمیانه ای عضو اوپک
فصل اول- کلیات مقدمه ۱-۱)بیان مساله ۲-۱)اهمیت وضرورت تحقیق ۳-۱)سوالات اصلی تحقیق ۱-۴) فرضیات تحقیق ۱-۵) تعریف مفاهیم و واژگان…
برآورد تابع تقاضای حمل و نقل درون شهری خانوارهای شهری کشور با استفاده از سیستم تقاضای تقریباً ایده آل AIDS
فصل اول : کلیات تحقیق ۱-۱- مقدمه ۱-۲- بیان مسئله ۱-۳- اهمیت و ضرورت تحقیق ۱-۴- سوابق مربوطه ۱-۴-۱- مطالعات…
الگوی بلندمدت ساختاری اقتصاد ایران (با تکیه بر بخش پولی در اقتصاد باز)
فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱- مقدمه ۱-۲- بیان مساله ۱-۲-۱- بررسی تاثیر شوکهای نفتی بر متغیرهای کلان در قالب مدل…
قوانین ثبت دیدگاه