فصل اول: کلیات تحقیق
۱-۱- مقدمه
۱-۲- بیان مسأله
۱-۳- اهمیت و ضرورت تحقیق
۱-۴- اهداف پژوهش
۱-۴-۱ هدف اصلی پژوهش
۱-۴-۲ اهداف ویژه
۱-۵- سوالات پژوهش
۱-۶- تعاریف مفهومی و عملیاتی اصطلاحات
۱-۶-۱ تعاریف نظری
۱-۷- قلمرو موضوعی، مکانی و زمانی پژوهش
فصل دوم: مروری بر ادبیات و پیشینه تحقیق
۲-۱- مقدمه
۲-۲- مبانی نظری پژوهش
۲-۲-۱ بخش اول: مدیریت آموزشی
۲-۲-۱-۱- مدیریت
۲-۲-۱-۲ اثرات و کاربرد تئوری مدیریت علمی در سازمان های آموزشی
۲-۲-۱-۳ تئوری اداری
۲-۲-۱-۴ نگرش سیستمی
۲-۲-۱-۵ رابطه نگرش سیستمی با نگرش های پیشین خود
۲-۲-۱-۶ اهمیت نگرش سیستمی
۲-۲-۱-۷ انواع نظریه سیستمی
۲-۲-۱-۸ انتقادات وارده بر نظریه سیستم ها
۲-۲-۱-۹ مدیریت اقتضایی
۲-۲-۱-۱۰ دیدگاه مصالحه جویانه اقتضایی
۲-۲-۱-۱۱ اهمیت مدیریت آموزشی
۲-۲-۱-۱۲ تعریف مدیریت آموزشی
۲-۲-۱-۱۳ اهداف مدیریت آموزشی
۲-۲-۱-۱۴ مهارتهای سهگانه مدیریت
۲-۲-۱-۱۵ کارکردهای مدیریت آموزشی
۲-۲-۱-۱۶ ویژگیهای مدیر آموزشی
۲-۲-۲ بخش دوم: موفقیت شغلی
۲-۲-۲-۱ مفاهیم مرتبط با موفقیت شغلی
۲-۲-۲-۲ نظریه ی شغلی- شخصیتی جان ال. هالند
۲-۲-۲-۳ راهنمائی شغلی
۲-۲-۲-۴ اطلاعات شغلی
۲-۲-۲-۵ محدودیت تنوع شغلی زنان و موفقیت شغلی آن ها
۲-۲-۲-۶ تبعیض شغلی عمودی برای زنان و موفقیت شغلی آن ها
۲-۲-۲-۷ انگیزش و موفقیت شغلی
۲-۳- مرور پژوهش های انجام شده
۲-۳-۱ پژوهشهای انجام شده درداخل کشور
۲-۳-۲ پژوهشهای انجام شده در خارج کشور
۲-۴- جمع بندی و ارائه چارچوب نظری تحقیق
فصل سوم: روش اجرای تحقیق
۳-۱- مقدمه
۳-۲- روش تحقیق
۳-۳- جامعه آماری و نمونه مورد مطالعه (حجم نمونه و روش نمونه گیری)
۳-۴- ابزار تحقیق و روایی و پایایی ابزار
۳-۵- روش تجزیه و تحلیل دادهها
فصل چهارم: تجزیه تحلیل داده ها
۴-۱- مقدمه
۴-۲- یافتههای جمعیت شناختی
۴-۲-۱ توصیف گروه نمونه بر حسب جنسیت
۴-۲-۲ توصیف گروه نمونه بر حسب سطح تحصیلات
۴-۲-۳ توصیف گروه نمونه بر حسب سن
۴-۳- تحلیل داده ها
۴-۳-۱ تجزیه و تحلیل دادههای مربوط به سوال ویژه اول تحقیق
۴-۳-۲ تجزیه و تحلیل دادههای مربوط به سوال ویژه دوم تحقیق
۴-۳-۲ تجزیه و تحلیل دادههای مربوط به فرضیه سوم تحقیق
۴-۳-۳ تجزیه و تحلیل دادههای مربوط به سوال ویژه چهارم تحقیق
۴-۳-۴ تجزیه و تحلیل دادههای مربوط به سوال ویژه پنجم تحقیق
۴-۳-۵ تجزیه و تحلیل دادههای مربوط به سوال ویژه ششم تحقیق
۴-۳-۶ تجزیه و تحلیل دادههای مربوط به سوال ویژه هفتم تحقیق
۴-۳-۷ تجزیه و تحلیل دادههای مربوط به سوال ویژه هشتم تحقیق
۴-۳-۸ تجزیه و تحلیل دادههای مربوط به سوال ویژه نهم تحقیق
۴-۳- ۹ تجزیه و تحلیل دادههای مربوط به سوال ویژه دهم تحقیق
۴-۳-۱۰ تجزیه و تحلیل دادههای مربوط به سوال ویژه یازدهم تحقیق
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
۵-۱- مقدمه
۵-۲- بحث و نتیجه گیری
۵-۳- پیشنهادات
۵-۳-۱ پیشنهادات مبتنی بر یافته های پژوهش
۵-۳-۲ پیشنهادات برای محققان دیگر
۵-۴- محدودیت های تحقیق
۵-۴-۱ در کنترل محقق
۵-۴-۲ خارج از کنترل محقق
محصول های مرتبط
اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر مراحل تغییر بر انعطاف پذیری کنشی و باورهای فراشناختی معتادین وابسته به مواد افیونی
فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه اهمیت و ضرورت پژوهش اهداف پژوهش فرضیه های پژوهش تعاریف مفهومی و عملیاتی…
اثربخشی شناخت درمانی هستی نگر بر کاهش نشانگان افت روحیه زنان مبتلا به ویروس نقص سیستم ایمنی انسان (HIV)
فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱ مقدمه ۱-۲ بیان مسئله ۱-۳ اهمیت و ضرورت پژوهش ۱-۴ اهداف پژوهش ۱-۴-۱ هدف کلی…
اثربخشی دوره آموزش ضمن خدمت فاوا برای معلمان دوره متوسطه شهرستان ملایر بر اساس مدل کرک پاتریک
فصل یک: کلیات پژوهش مقدمه بیان مسأله اهداف پژوهش ضرورت و اهمیت تحقیق پرسش های پژوهش تعاریف عملیاتی متغیرها فصل…
اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر سلامت روان دانشآموزان دختر تیزهوش
فصل یکم مقدمه پژوهش ۱-۱-مقدمه ۱-۲-بیان مساله ۱-۳- اهمیت وضرورت پژوهش ۱-۴- اهداف پژوهش ۱-۵- فرضیههای پژوهش ۱-۶- تعریف…
اثربخشی آموزش گروهی مدیریت خشم مبتنی بر بازسازی شناختی در افزایش صمیمیت اجتماعی و کاهش تفکر قطعی نگر دانش آموزان شهر شیراز
فصل اول: طرح تحقیق مقدمه بیان مسأله هدف پژوهش فرضیههای پژوهش ضرورت و اهمیت پژوهش تعریف واژهها و اصطلاحات…
مقایسه اثر بخشی مشاوره به شیوه آدلری و بازسازی شناختی مبتنی بر تمثیل، بر سلامت روانی ، تاب آوری و امیدواری دانشجویان
چکیده فصل اول : کلیات پژوهش مقدمه بیان مساله اهمیت و ضرورت پژوهش هدفهای پژوهش فرضیه های پژوهش تعاریف مفاهیم…
قوانین ثبت دیدگاه