
فصل اول: کلیات طرح
۱-۱ مقدمه
۲-۱ بیان مسئله
۳-۱ ضرورت و اهمیت تحقیق
۴-۱ اهداف تحقیق
۱-۴-۱ هدف اصلی
۱-۴-۲ اهداف فرعی
۱-۵ سؤال های تحقیق
۱-۵-۱ سؤال اصلی
۱-۵-۲ سؤال فرعی
۱-۶ تعاریف نظری متغیرها و اصطلاحات
فصل دوم: پیشینه وادبیات تحقیق
۲-۱مقدمه
بخش اول: پیشینه تحقیق
۲-۲-تحقیقات داخلی
۲-۲-۱-تحقیقات خارجی
بخش دوم: فضای مجازی و اتاقهای گفتگوی اینترنتی
۲-۳-اینترنت
۲-۳-۱-فضای مجازی
۲-۳-۲-ویژگیهای اینترنت
۲-۴-آشنایی با گفتگوی اینترنتی (چت)
۲-۴-۱-انواع چت
۲-۴-۲-اتاقهای گفتگوی اینترنتی
۲-۴-۳-ماهیت گفتگوی اینترنتی
۲-۵-علل گرایش به اتاقهای گفتگوی اینترنتی
۲-۵-۱-ارضای جنسی
۲-۵-۲-برقراری روابط اجتماعی
۲-۵-۳-کسب عزت نفس
۲-۵-۴-خود شکوفایی
۲-۵-۵ – بستر سازی جهت روابط نامناسب
۲-۵-۶ -انجام کارهای بزهکارانه
۲-۵-۷-دوست یابی در اینترنت و چت رومها
بخش سوم: جرایم اخلاقی
۲-۶ آشنایی با مفهوم جرم
۲-۶-۱-انواع جرم
۲-۶-۲تقسیمهای کلی جرم
۲-۶-۳-نوع دیگری از تقسیم بندی جرایم
۲-۶-۴-طبقهبندی پیناتل
۲-۶-۵-جرایم کامپیوتری
۲-۶-۶-جرایم اینترنتی
۲-۶-۷-تاریخچه جرایم اینترنتی
۲-۶-۸-آسیب های اخلاقی و اجتماعی فضای مجازی اتاقهای گفتگوی اینترنتی
۲-۶-۹-رابطه نامشروع و عمل منافی عفت (مصداق جرم اخلاقی)
۲-۷-عناصر حقوقی جرم رابطه نامشروع
۲-۷-۱-متغیرهای جمعیت شناختی موثر بر اخلاق در اتاقهای گفتگوی اینترنتی
۲-۷-۲-اخلاق در فناوری اطلاعات
۲-۷-۳ تفاوت بین اصول اخلاقی در دنیای واقعی و اصول اخلاقی در تالارهای گفتگو
۲-۷-۴ پیامدهای اتاقهای گفتگوی اینترنتی
۲-۷-۵ انواع مزاحمتهای اینترنتی
۲-۷-۶-پیشگیری اجتماعی از جرایم سایبری
بخش چهارم: نظریهها و چارچوب نظری پژوهش
۲-۸-نظریه کنش ارتباطیهابرماس
۲-۸-۱-نظریه گافمن در بررسی روابط بین افراد
۲-۸-۲-نظریه عادت بوردیو (تأثیر نیروهای زمینهای)
۲-۸-۳-نظریه کلی و ولخارت در مورد تأثیر گروه
۲-۸-۴-تئوریهای ارتباط جمعی
۲-۸-۵-نظریه پردازش اطلاعات اجتماعی
۲-۸-۵-۱ ارتباطات به واسطه کامپیوتر
۲-۸-۵-۲ ارتباط در فضای مجازی
۲-۹-۲-مدل مفهومی
۲-۹-۳فرضیههای تحقیق
۲-۹-۳-۱-فرضیهی اصلی
۲-۹-۳-۲فرضیههای فرعی
فصل سوم: روش شناسی تحقیق (متدولوژی)
۳-۱-مقدمه
۳-۲-روش تحقیق
۳-۳ جامعه آماری
۳-۴-حجم نمونه
۳-۴-۱-روش نمونهگیری
۳-۴-۲-ابزار گردآوری دادهها
۳-۴-۳-روایی و پایایی (وسیله اندازهگیری ویژگی تکرار پذیری)
۳-۵-تعاریف عملیاتی متغیرها
۳-۶-روش تجزیه و تحلیل دادهها
فصل چهارم: روش تجزیه وتحلیل دادها
۴-مقدمه
۴-۱-یافتههای توصیفی
۴-۲-یافتههای تحلیلی
فصل پنجم: نتیجه گیری وپیشنهادات
۵-مقدمه
۵-۱ نتایج توصیفی تحقیق
۵-۱-۲ نتایج تحلیلی تحقیق از دیدگاه کاربران اتاق های گفتگو
۵-۱-۳ بحث و نتیجه گیری
۵-۲ پیشنهادهای تحقیق
۵-۲-۱ پیشنهادهای مبتنی بر نتایج تحقیق (کاربردی)
۵-۲-۲ پیشنهادهای پژوهشی
۵-۳ محدودیتهای تحقیق
محصول های مرتبط
ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی مدارس متوسطه شهرستان گرمسار بر اساس مدل سرو کوال
فصل اول: کلیات مقدمه ۱-۱- بیان مسئله ۱-۲- اهمیت و ضرورت تحقیق: ۱-۳- اهداف تحقیق: ۱-۳-۱- هدف اصلی تحقیق:…
ارزیابی عوامل محتوایی و فرایندی مؤثر بر انگیزش کارکنان ستادی دانشگاه شیراز
فصل اول: مقدمه ۱-۱- بیان مساله ۱-۲- اهمیت و ضرورت پژوهش ۱-۳- اهداف پژوهش ۱-۴- پرسشهای پژوهش ۱-۵- تعاریف…
اثربخشی خانواده درمانی راه حل مدارساختاری در درمان ( قطع مصرف مواد) افراد وابسته به مواد، پیشگیری از عود آن و افزایش عملکرد خانواده
فصل اول: کلیات پژوهش مقدمه بیان مسئله اهداف پژوهش اهداف کلی پژوهش اهداف جزئی پژوهش فرضیه های پژوهش اهمیت و…
اثربخشی آموزش رابطه والد – فرزندی بر خود کارآمدی و بهزیستی اجتماعی والدین معتاد شهر اصفهان
-۱ مقدمه ادراک خود کارآمدی به انتظارات افراد در مورد تواناییشان برای عمل در موقعیتهای آینده بر میگردد. افرادی بااحساس…
اثر بخشی گروه درمانی با رویکرد تحلیل رفتار متقابل بر افزایش رضایت مندی زناشویی دانشجویان متأهل
فصل اول : کلیات تحقیق مقدمه بیان مسأله اهمیت و ضرورت تحقیق اهداف پژوهش هدف کاربردی فرضیه تحقیق تعاریف نظری…
اثر بخشی روش تدریس مبتنی بر یادگیری ترکیبی بر انگیزش پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختردوره ابتدایی
فصل اول کلیات پژوهش ۱-۱ مقدمه ۱-۲بیان مسئله ۱-۳ اهمیت و ضرورت پژوهش ۱-۴اهداف پژوهش ۱-۵تعاریف متغیر ها و مفاهیم…
قوانین ثبت دیدگاه