چکیده
فصل اول:کلیات پژوهش
۱-۱-مقدمه
۱-۲بیان مسله
۱-۳اهمیت وضرورت موضوع پژوهش
۱-۴اهداف پژوهش
۱- ۵ فرضیه های پژوهش
۱-۶تعاریف تئوریک وعملیاتی متغیر ها
۱-۷انواع متغیرها
فصل دوم:مروری بر ادبیات و پیشینه پژوهش
۲-۱مقدمه
۲-۲مروری بر مبانی نظری پژوهش
۲-۲-۱تعریف واهمیت مهارت های زندگی
۲-۲-۲اهمیت مهارتهای زندگی از لحاظ سلامت روانی
۲-۲-۳ انواع مهارتهای زندگی
۲-۳ ابعاد مهارتهای زندگی
۲-۳-۱مهارت های ارتباط بین فردی-روابط انسانی
۲-۳-۲ مهارت های حل مسله- تصمیم گیری
۲-۳-۳ مهارت های مربوط به سلامت جسمانی- حفظ سلامتی
۲-۳-۴ مهارت های رشد هویت- هدف در زندگی
۲- ۴مبانی نظری برنامه آموزش مهارتهای زندگی
۲-۵اهداف آموزش مهارت های زندگی
۲-۶جایگاه مهارتهای زندگی در اسلام
۲-۷تعریف و اهمیت سلامت روان
۲-۸ بهداشت روانی و اهمیت پیشگیری اولیه
۲-۹ویژگی های افراد سالم از دیدگا ههای مختلف
۲-۱۰دید گاههای مختلف در مورد سلامت روانی
۲-۱۰-۱ دید گاه روان پزشکی
۲-۱۰-۲ دید گاه رفتار گرایی
۲-۱۰-۳ دید گاه انسان گرایی
۲-۱۰-۴ دید گاه هستی گرایی
۲-۱۰-۵ دید گاه شناختی
۲-۱۰-۶ دید گاه بوم شناختی
۲-۱۱مبانی نظری عزت نفس
۲-۱۲توجه به عزت نفس در کودکان
۲-۱۳اهمیت عزت نفس
۲-۱۴علائم عزت نفس سالم و نا سالم
۲-۱۵سوابق پژوهش
۲-۱۵-۱ تحقیقات و سوابق پژوهشی مربوط به داخل کشور
۲-۱۵-۲ تحقیقات و سوابق پژوهشی مربوط به خارج کشور
۲-۱۶خلاصه فصل
فصل سوم:روش پژوهش
۳-۱طرح تحقیق
۳-۲ جامعه آماری
۳-۳ نمونه گیری و حجم جامعه و نمونه
۳-۴ابزارهای اندازه گیری
۳-۴-۱معرفی آزمون سلامت عمومی گلد برگ(GHQ)
۳-۴-۲ پایایی آزمون سلامت عمومی گلد برگ
۳-۴-۴ پایایی آزمون عزت نفس کوپر اسمیت
۳-۴-۵ابزارهای آموزش مهارت های زندگی
۳-۴-۶نحوه اجرای آموزش مهارت های زندگی
۳-۵ روش اجرا
۳-۵-۱ رئوس جلسات آموزش مهارت های زندگی
۳-۵-۲ روش تجزیه و تحلیل داده ها
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل کمی و کیفی نتایج
۴-۱ مقدمه
۴-۲ توصیف ویژگی های دانش آموزان مورد بررسی
۴-۳ فرضیه های پژوهش
فصل پنجم:بحث و تبیین یافته های پژوهش
۵-۱ مقدمه
۵-۲ بحث و نتیجه گیری
۵-۳محدودیت های پژوهش
۵-۴ پیشنهادات
۵-۵ پیوست ها
۵-۶ فهرست منابع فارسی
۵-۷ فهرست منابع انگلیسی
۵-۸ چکیده(به زبان انگلیسی)
محصول های مرتبط
ارایه مدلی علّی برای گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان با توجه به عوامل پیشآیند ارزشهای فرهنگی، ابعاد الگوهای ارتباطات خانوادگی- دانشگاهی و ارضای نیازهای روانشناختی پایه
فصل اول: مقدمه ۱-۱- کلیات پژوهش ۱-۱-۱- تفکر انتقادی ۱-۱-۲- بیان مسأله: عوامل مؤثر بر گرایشهای تفکر انتقادی دانشجویان ۱-۱-۲-۱-…
بررسی تاثیرسبک های مدیریت مشارکتی وسنتی برخلاقیت دبیران مطالعه موردی دبیرستان های ناحیه 1و2شهرشیراز
فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱- مقدمه ۱-۲- بیان مساله ۱-۳- اهمیت و ضرورت پژوهش ۱-۴- اهداف پژوهش ۱-۵-تعریف اصطلاحات کلیدی…
بررسی اثربخشی غنی سازی روابط بر بهبود کیفیت روابط زناشویی زوجین شهر اصفهان
فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱- مقدمه ۱-۲- بیان مساله ۱-۳- اهداف تحقیق ۱-۴- اهمیت و ارزش تحقیق ۱-۵- فرضیه های…
آسیب شناسی مدیریت پژوهشی در شرکت ملی حفاری ایران
چکیده فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه بیان مساله ضرورت و اهمیت تحقیق سوالات تحقیق تعریف متغییر های پژوهش فصل دوم:…
ارزیابی کاربرد سیستم اطلاعات مدیریت در مدیریت منابع انسانی دانشگاه اصفهان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
چکیده فصل اول: کلیات تحقیق ۱ ـ ۱ ـ بیان مسأله ۱ ـ ۲ ـ اهمیت و ارزش تحقیق ۱…
اثربخشی مشاوره شغلی براساس رویکرد شناختی- اجتماعی بندورا برافزایش باورهای خودکارآمدی جانبازان باشگاه ورزشی شهید مهرانی تهران
فصل اول:کلیات پژوهش مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت پژوهش فرضیه پژوهش هدف پژوهش تعریف مفاهیم و وازگان اختصاصی پژوهش…
قوانین ثبت دیدگاه