فصل اول: کلیات تحقیق
۱-۱) مقدمه
۱-۲) بیان مسئله
۱-۳) اهمیت و ضرورت انجام تحقیق
۱-۴) اهداف تحقیق
۱-۵) چهارچوب نظری تحقیق
۱-۵-۱) مدل مفهومی تحقیق
۱-۶) فرضیه های تحقیق
۱-۷) تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای تحقیق
۱-۸) قلمرو تحقیق
فصل دوم: ادبیات تحقیق
۲-۱) وفاداری به برند
۲-۱-۱) تعاریف وفاداری به برند
۲-۱-۲) سیر تحول تاریخی
۲-۱-۳) طبقه بندی مشتریان بر مبنای میزان وفاداری آن ها به برند
۲-۱-۴) ابعاد اندازه گیری وفاداری به برند
۲-۱-۵) اهمیت وفادری مشتریان به برند
۲-۱-۶) عوامل تاثیر گذار بر وفاداری به برند
۲-۲) برند خدمات
۲-۲-۱) تشریح برند خدمات
۲-۲-۲) تاریخچه برند خدمات
۲-۲-۳) ویژگی های برند خدمات
۲-۲-۴) ابعاد برند خدمات
۲-۲-۴-۱) شواهد برند
۲-۲-۴-۲) شایعات برند
۲-۲-۵) مدل برند خدماتی بری
۲-۳) سایر متغیرها ی تحقیق
۲-۳-۱) رضایت
۲-۳-۲) نگرش نسبت به برند
۲-۴) نتایج تحقیقات پیشین
فصل سوم: روش اجرای تحقیق
۳-۱) مقدمه
۳-۲) روش اجرای تحقیق
۳-۳) جامعه و نمونه آماری
۳-۴) روش نمونه گیری
۳-۵) روش و ابزار گرد آوری اطلاعات
۳-۶) روایی و پایایی پرسشنامه
۳-۷) روش تجزیه و تحلیل اطلاعات
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده های تحقیق
۴-۱) مقدمه
۴-۲) توصیف متغیر های جمعیت شناختی پاسخ دهندگان
۴-۳) توصیف متغیر های تحقیق
۴-۴) بررسی مدل تحقیق
۴-۴-۱) بررسی مدل تحقیق در حالت اعداد استاندارد
۴-۴-۲) بررسی مدل تحقیق در حالت اعداد معنی داری
۴-۴-۳) بررسی شاخص های معنی داری و برازش مدل کلی تحقیق
۴-۵) قدرت تبیین مدل
۴-۶) تحلیل مسیر های حاصل از مدل ساختاری تحقیق
۴-۷) آزمون فرضیه ها
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
۵-۱) مقدمه
۵-۲) نتیجه گیری
۵-۲-۱) نتایج آمار توصیفی
۵-۲-۲) نتایج آمار استنباطی
۵-۳) پیشنهاداتی بر اساس نتایج و فرضیات تحقیق
۵-۴) پیشنهادات برای تحقیقات آتی
۵-۵) محدودیت های تحقیق
محصول های مرتبط
ارتباط هوش فرهنگی با عملکرد کارکنان
چکیده فصل اول ۱-۱-مقدمه ۱-۲- بیان مسأله ۱-۳-اهمیت وضرورت تحقیق ۱-۴- اهداف تحقیق ۱-۴-۱-هدف اصلی ۱-۴-۲-اهداف فرعی ۱-۵-فرضیه های تحقیق…
بررسی سنجش اقدامات مدیریت منابع انسانی در ارتقاء عملکرد تعاونیهای تولید کشاورزی
مقدمه بیان مسأله اهمیت و ضرورت انجام تحقیق اهداف تحقیق فرضیههای تحقیق چارچوب نظری تحقیق تعاریف مفهومی و عملیاتی اصطلاحات…
بررسی تاثیر سرمایه فکری سازمان بر رضایت شغلی و حفظ منابع انسانی کارکنان ادارات مرکزی بانک مسکن
بررسی تاثیر سرمایه فکری سازمان بر رضایت شغلی و حفظ منابع انسانی کارکنان ادارات مرکزی بانک مسکن فصل اول: کلیات…
تاثیر فرهنگ سازمانی مدل هافستد در کاهش فساد اداری
تاثیر فرهنگ سازمانی مدل هافستد در کاهش فساد اداری فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱ مقدمه ۱-۲ بیان مسئله ۱-۲-۱ تعریف…
شناسائی و رتبه بندی عوامل تاثیر گذار آمیخته ترفیع در فروش صنایع لوازم خانگی (مطالعه موردی شرکت اسنوا)
هدف از تحقیق حاضر شناسایی و رتبه بندی عوامل تأثیرگذار آمیخته ترفیع درفروش صنایع لوازم خانگی بوده است. روش پژوهش…
شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک رفاه شعب بانک رفاه شهر بوشهر
تأثیر فناوری ارتباطات و اطلاعات در حوزه تجارت و بازرگانی موجب تغییرات ساختاری در اقتصاد جهانی و به وجود آمدن…

قوانین ثبت دیدگاه