فصل اول: کلیات تحقیق
۱-۱- مقدمه
۱-۲- بیان مساله
۱ـ٣- اهمیت و ضرورت تحقیق
۱-۴- اهداف تحقیق
١ـ ۵- چارچوب نظری تحقیق
۱-۶- فرضیه های تحقیق
۱-۷- تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای تحقیق
۱-۸- قلمرو تحقیق
فصل دوم: مروری بر ادبیات تحقیق
۲- ۱- مقدمه
بخش اول: اشتراک دانش
۲-۱-۱- مقدمه
۲-۱-۲- مفهوم داده، اطلاعات و دانش
۲-۱-۳- مدیریت دانش
۲-۱-۴- تاریخچه ی پیدایش مدیریت دانش
۲-۱- ۵- علل پیدایش مدیریت دانش
۲-۱-۶- تعاریف مختلف از مدیریت دانش
۲-۱-۷- فرآیند مدیریت دانش
۲-۱-۸- اشتراک دانش
۲-۱-۹- تعاریف مختلف از اشتراک دانش
۲-۱-۱۰- عوامل موثر براشترک دانش در بین کارکنان
۲-۱-۱۱- شیوه های به اشتراک گذاری دانش
۲-۱-۱۲- بسترها و مجراهای اشتراک دانش
۲-۱-۱۳- ساز و کارهای اشتراک دانش در سازمان
۲-۱-۱۴- موانع بالقوه ی سازمانی اشتراک دانش
۲-۱-۱۵- مزایای اشترک دانش در سازمان
بخش دوم: اعتماد، امنیت روانشناختی، خودآگاهی
۲-۲-۱- اعتماد
۲-۲-۱-۱- تعریف اعتماد
۲-۲-۱-۲- اهمیت و ضرورت اعتماد
۲-۲-۱-۳- انواع اعتماد
۲-۲-۱-۴- کارکردهای اعتماد
۲-۲-۱-۵- کارکردهای عدم اعتماد
۲-۲-۱-۶- سطوح اعتماد
۲-۲-۱-۷- ابعاد اعتماد
۲-۲-۱-۸- انواع اعتماد در سازمان
۲-۲-۱-۹- اعتمادسازی
۲-۲-۲- امنیت روانشناختی
۲-۲-۲-۱- تعریف امنیت روانشناختی
۲-۲-۲-۲- پیامدهای وجود امنیت روانشناختی در سازمان
۲-۲-۲-۳- پیامدهای عدم وجود امنیت روانشناختی در سازمان
۲-۲-۲-۴- عوامل موثر بر امنیت روانشناختی در سازمان
۲-۲-۲-۵- امنیت روانشناختی و رفتار یادگیری
۲-۲-۲-۶- امنیت روانشناختی و عملکرد
۲-۲-۳- خودآگاهی
۲-۲-۳-۱- خودآگاهی به عنوان یکی از ابعاد هوش هیجانی
۲-۲-۳-۲- فواید خودآگاهی
۲-۲-۳-۳- اجزای خودآگاهی
۲-۲-۳-۴- مهارت های خودآگاهی
۲-۲-۳-۵- نتایج حاصل از مهارت های خودآگاهی
۲-۲-۳-۶- عوامل موثر بررشد خودآگاهی
بخش سوم: پیشینه تحقیق
۲- ۳- ۱- تحقیقات خارجی ۶۴
۲- ۳- ۲- تحقیقات داخلی ۶۶
فصل سوم : روش اجرای تحقیق
۳-۱- مقدمه
۳-۲- روش تحقیق
۳-۳- جامعه و نمونه آماری
۳-۴- روش جمع آوری اطلاعات
۳-۵- ابزارهای جمع آوری داده ها و اطلاعات
۳-۵-۱- روایی پرسشنامه
۳-۵-۲- پایایی پرسشنامه
۳-۶- روش تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
۴-۱- مقدمه
۴-۲- توصیف متغیرهای جمعیت شناختی پاسخ دهندگان
۴-۳- توصیف متغیرهای تحقیق
۴-۴- آزمون نرمالیته
۴- ۵- بررسی مدل تحقیق
۴- ۵-۱- بررسی مدل تحقیق در حالت اعداد استاندارد
۴- ۵-۲- بررسی مدل تحقیق در حالت اعداد معنی داری
۴- ۵-۳- بررسی شاخص های معنی داری و برازش مدل کلی تحقیق
۴-۶- تحلیل مسیر های غیر مستقیم حاصل از مدل ساختاری تحقیق
۴-۷- آزمون فرضیه های تحقیق
فصل پنجم: نتیجه گیری وپیشنهادات
۵-۱- مقدمه
۵-۲- نتیجه گیری
۵-۲-۱- نتایج آمار توصیفی
۵-۲-۲- نتایج آمار استنباطی و مقایسه آن باتحقیقات گذشته
۵-۳- پیشنهادات براساس فرضیه های تحقیق
۵-۴- پیشنهادات برای تحقیقات آتی
۵- ۵- محدودیت های تحقیق
محصول های مرتبط
ارتباط هوش فرهنگی با عملکرد کارکنان
چکیده فصل اول ۱-۱-مقدمه ۱-۲- بیان مسأله ۱-۳-اهمیت وضرورت تحقیق ۱-۴- اهداف تحقیق ۱-۴-۱-هدف اصلی ۱-۴-۲-اهداف فرعی ۱-۵-فرضیه های تحقیق…
بررسی رابطه ی سرمایه فکری با عملکرد سازمانی
فصل اول : کلیات ۱-۱- مقدمه: ۱-۲- بیان مساله ۱-۴- اهداف تحقیق ۱-۵- فرضیههای تحقیق ۱-۶- چارچوب نظری ۱-۷- مدل…
بررسی ارتباط نظام جبران خدمات کل با بهرهوری نیروی انسانی
۱ فصل اول: کلیات پژوهش ۱.۱ مقدمه ۲ ۱.۲ تشریح و بیان مساله. ۲ ۱.۳ اهمیت و ضرورت انجام تحقیق..…
رابطه معنویت در محیط کار و سرمایه اجتماعی
رابطه معنویت در محیط کار و سرمایه اجتماعی فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱-مقدمه ۱-۲-بیان مسئله پژوهش ۱-۳-اهداف تحقیق ۱-۴-اهمیت موضوع…
پیشنهاد الگوی آرایش رسانه ای صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در فضای نوین رسانه ای جهان
فصل اول: کلیات ۱-۱٫ مقدمه ۲-۱٫ بیان مسئله ۳-۱٫ ضرورت و اهمیت تحقیق: ۴-۱٫ اهداف تحقیق ۵-۱٫ سؤالات تحقیق ۶-۱٫…
رابطه بین توسعه منابع انسانی و رضایت شغلی کارکنان
رضایت شغلی را می توان به عنوان نتیجه تمام عوامل تأثیرگذار بر کیفیت زندگی کاری افراد مطرح کرد. رضایت شغلی…
قوانین ثبت دیدگاه