تاثیر توانمندسازی و هوش عاطفی بر کیفیت خدمات
فصل اول- طرح و کلیات تحقیق
مقدمه
بیان مسئله
اهمیت و ضرورت تحقیق
گزارههای تحقیق
روش کلی تحقیق
چارچوب کلان نظری تحقیق
نقشه راه تحقیق
پیشینه تحقیق
فصل دوم- ادبیات و مبانی نظری پژوهش
مقدمه
توانمندسازی
مفهوم توانمندسازی
تاریخچه توانمندسازی
رویکردها و مدلهای توانمندسازی
عوامل مؤثر بر توانمندسازی
دسته بندی عوامل مؤثر بر توانمندسازی
هوش عاطفی
تاثیر هوش عاطفی بر موفقیت کار
ریشههای تاریخی هوش عاطفی
تاریخچه و تعریف هوش عاطفی
هوش عاطفی و بهره هوشی
آموزش هوش عاطفی
هوش عاطفی در محیط کار
کیفیت خدمات
تعریف خدمت
طبقه بندی خدمات
مفهوم کیفیت
کیفیت خدمات
کیفیت خدمات داخلی
پیامدهای کیفیت خدمات بانکی
مفهوم کیفیت خدمات بانکی
برخی از مدلها در زمینه کیفیت خدمات بانکی
جمعبندی
فصل سوم- روش تحقیق
مقدمه
روش تحقیق
روشهای جمعآوری اطلاعات
روایی و پایایی پرسشنامه
جامعه آماری و نمونه آماری
روش نمونه گیری
روش تجزیه و تحلیل اطلاعات
نتیجه گیری و جمعبندی
فصل چهارم- تجزیه و تحلیل اطلاعات
مقدمه
آمار توصیفی
آمار استنباطی
آزمون نرمال بودن مؤلفه ها
سوالات پژوهش
معادلات ساختاری برای مدل تحقیق
خلاصه نتایج آزمونها آماری
نتیجه گیری و جمعبندی
فصل پنجم- نتیجه گیری و پیشنهادات
مقدمه
نتایج حاصل از سوالات تحقیق
پیشنهادات
پیشنهادات برای مطالعات آتی
فهرست منابع
محصول های مرتبط
بررسی سنجش اقدامات مدیریت منابع انسانی در ارتقاء عملکرد تعاونیهای تولید کشاورزی
مقدمه بیان مسأله اهمیت و ضرورت انجام تحقیق اهداف تحقیق فرضیههای تحقیق چارچوب نظری تحقیق تعاریف مفهومی و عملیاتی اصطلاحات…
نقش نظام حفظ و نگهداری منابع انسانی درعملکرد کارکنان
نقش نظام حفظ ونگهداری منابع انسانی درعملکرد کارکنان ۱-۱-مقدمه ۱-۲-بیان مساله ۱-۳-اهمیت وضرورت تحقیق ۱-۴-اهداف تحقیق ( شامل اهداف عملی…
بررسی رابطه بین سبک رهبری دانشی با سیستم اطلاعات منابع انسانی
بررسی رابطه بین سبک رهبری دانشی با سیستم اطلاعات منابع انسانی چکیده فصل اول (طرح مسئله) مقدمه ۱-۱ عنوان تحقیق…
تاثیر تعهد کارکنان بر مسئولیت اجتماعی سازمان
تاثیر تعهد کارکنان بر مسئولیت اجتماعی سازمان فهرست مطالب فصل اول-کلیات تحقیق مقدمه ۱-۱بیان مسئله ۲-۱ اهمیت و ضرورت ۳-۱مدل…
شناسائی و رتبه بندی عوامل تاثیر گذار آمیخته ترفیع در فروش صنایع لوازم خانگی (مطالعه موردی شرکت اسنوا)
هدف از تحقیق حاضر شناسایی و رتبه بندی عوامل تأثیرگذار آمیخته ترفیع درفروش صنایع لوازم خانگی بوده است. روش پژوهش…
شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک رفاه شعب بانک رفاه شهر بوشهر
تأثیر فناوری ارتباطات و اطلاعات در حوزه تجارت و بازرگانی موجب تغییرات ساختاری در اقتصاد جهانی و به وجود آمدن…

قوانین ثبت دیدگاه