فصل اول:کلیات تحقیق
۱-۱- مقدمه
۱-۲- شرح و بیان مساله پژوهشی
۱-۳- چارچوب نظری پژوهشی
۱-۴- اهمیت و ضرورت پژوهش
۱-۵- اهداف پژوهش
۱-۶- فرضیههای پژوهش
۱-۷- تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای پژوهش
۱-۷-۱- تعاریف مفهومی متغیرها
۱-۷-۲- تعاریف عملیاتی متغیرها
۱-۸- قلمرو پژوهش
۱-۸-۱- قلمرو موضوعی پژوهش
۱-۸-۲- قلمرو زمانی پژوهش
۱-۸-۳- قلمرو مکانی پژوهش
۱-۹- روش پژوهش
فصل دوم: بررسی ادبیات موضوعی تحقیق
۲-۱- مقدمه
۲-۲- انگیزش یادگیری
۲-۲-۱- تعریف انگیزش و انواع آن
۲-۲-۲- انگیزش یادگیری ونظریات مرتبط با آن
۲-۲-۳- عوامل انگیزش یادگیری
۲-۲-۳-۱- شخصیت
۲-۲-۳-۱-۱- رویکرد یادگیری اجتماعی
۲-۲-۳-۱-۲- رویکرد روانکاوی
۲-۲-۳-۱-۳- رویکرد پدیدار شناختی
۲-۲-۳-۱-۴- رویکرد صفات
۲-۲-۳-۲-عملکرد اساتید
۲-۲-۳-۲- ۱- شخصیت استاد
۲-۲-۳-۳- نفوذ همتایان
۲-۲-۳-۴- پشتیبانی و مشارکت خانواده
۲-۲-۳-۵- امکانات یادگیری
۲-۲-۳-۵-۱- ارتباطات با واسطه کامپیوتر (CMC)
۲-۲-۳-۵-۲- فن آوری های ارتباطی تلفن همراه در آموزش و پرورش
۲-۳- عملکرد یادگیری
۲-۳-۱- تعریف یادگیری
۲-۳-۲- رویکردهای یادگیری
۲-۳-۳- یادگیری همسالان درمحیط اجتماعی فرهنگی
۲-۳-۴- دیدگاههای نظری پیرامون یادگیری و یادگیری همسالان
۲-۳-۵- مدل سیستم شناختی برای پردازش اطلاعات
۲-۴- پیشینه پژوهشی
۲-۴-۱- پیشینه پژوهشی در ایران
۲-۴-۲- پیشینه پژوهشی درخارج از کشور
فصل سوم: روش شناسی تحقیق
۳-۱- مقدمه
۳-۲- روش پژوهش
۳-۳- جامعه آماری
۳-۴- حجم نمونه آماری و روش نمونه گیری
۳-۵- روشها و ابزارهای جمع آوری اطلاعات
۳-۵-۱- ساختار پرسشنامه عملکرد یادگیری
۳-۵-۲- ساختار پرسشنامه انگیزش یادگیری
۳-۶- روایی و پایایی پژوهش
۳-۶-۱- روایی (اعتبار)
۳-۶-۱-۱- تحلیل عاملی اکتشافی جهت بررسی روایی سازه ابزار پژوهش
۳-۶-۲- پایایی
۳-۷- روش تجزیه و تحلیل دادهها
فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده ها و یافته های تحقیق
۴-۱- مقدّمه
۴-۲- یافته های توصیفی
۴-۲-۱ – شاخص های توصیفی متغیرهای جمعیت شناختی
۴-۲-۱ -۱- جنسیت
۴-۲-۱ -۲- وضعیت تاهل
۴-۲-۱ -۳- رشته تحصیلی
۴-۲-۱ -۴- وضعیت اشتغال
۴-۲-۱ -۵- سن
۴-۲-۱ -۵- معدل
۴-۲-۲- شاخص های توصیفی متغیرهای پژوهش:
۴-۲-۲-۱- شاخص های توصیفی عملکرد یادگیری:
۴-۲-۲-۲- شاخص های توصیفی ابعاد انگیزش یادگیری:
۴-۲-۲-۲-۱- شخصیت دانشجو
۴-۲-۲-۲-۲- عملکرد اساتید
۴-۲-۲-۲-۳- نفوذ همتایان
۴-۲-۲-۲-۴- پشتیبانی و مشارکت خانواده
۴-۲-۲-۲-۵- امکانات یادگیری
۴-۳- یافته های استنباطی
۴-۳-۱- بررسی فرضیه های پژوهش:
۴-۳-۲- یافته های جانبی
۴-۳-۲- ۱- آزمون t گروه های مستقل:
۴-۳-۲- ۲- آزمون تحلیل واریانس:
فصل پنجم:بحث و نتیجه گیری
۵-۱- مقدمه
۵-۲- یافته های توصیفی
۵-۳- تبیین یافتههای پژوهش(یافتههای استنباطی)
۵-۴- پیشنهادات کاربردی
۵-۵- پیشنهادات برای انجام پژوهشهای آتی
۵-۶- محدودیتهای پژوهش
محصول های مرتبط
ارتباط هوش فرهنگی با عملکرد کارکنان
چکیده فصل اول ۱-۱-مقدمه ۱-۲- بیان مسأله ۱-۳-اهمیت وضرورت تحقیق ۱-۴- اهداف تحقیق ۱-۴-۱-هدف اصلی ۱-۴-۲-اهداف فرعی ۱-۵-فرضیه های تحقیق…
نقش نظام حفظ و نگهداری منابع انسانی درعملکرد کارکنان
نقش نظام حفظ ونگهداری منابع انسانی درعملکرد کارکنان ۱-۱-مقدمه ۱-۲-بیان مساله ۱-۳-اهمیت وضرورت تحقیق ۱-۴-اهداف تحقیق ( شامل اهداف عملی…
تاثیر برنامه ریزی منابع سازمان (ERP) بر عملکرد زنجیره تامین
تاثیر برنامه ریزی منابع سازمان (ERP) بر عملکرد زنجیره تامین چکیده فصل اول کلیات تحقیق مقدمه ۱-۱ بیان مسأله ۱-۲…
تاثیر سرمایه اجتماعی بر ارتقا امنیت عمومی از دیدگاه فرماندهان و مدیران فرماندهی انتظامی استان گلستان
فصل اول:کلیات تحقیق مقدمه بیان مساله اهمیت وضرورت تحقیق انگیزه تحقیق وانتخاب موضوع اهداف تحقیق سوالات تحقیق فرضیه های…
شناسائی و رتبه بندی عوامل تاثیر گذار آمیخته ترفیع در فروش صنایع لوازم خانگی (مطالعه موردی شرکت اسنوا)
هدف از تحقیق حاضر شناسایی و رتبه بندی عوامل تأثیرگذار آمیخته ترفیع درفروش صنایع لوازم خانگی بوده است. روش پژوهش…
رتبه بندی ابعاد یادگیری سازمانی با استفاده از روش تاپسیس فازی
اهمیت بهره وری و لزوم بررسی آن با توجه به سطوح رقابتی ، پیچیدگی فن آوری، تنوع سلیقه ها، کمبود…
قوانین ثبت دیدگاه