![](https://24soal.ir/wp-content/uploads/2022/03/article-image-1.webp)
فصل اول:کلیات تحقیق
۱-۱- مقدمه
۱-۲- شرح و بیان مساله پژوهشی
۱-۳- چارچوب نظری پژوهشی
۱-۴- اهمیت و ضرورت پژوهش
۱-۵- اهداف پژوهش
۱-۶- فرضیههای پژوهش
۱-۷- تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای پژوهش
۱-۷-۱- تعاریف مفهومی متغیرها
۱-۷-۲- تعاریف عملیاتی متغیرها
۱-۸- قلمرو پژوهش
۱-۸-۱- قلمرو موضوعی پژوهش
۱-۸-۲- قلمرو زمانی پژوهش
۱-۸-۳- قلمرو مکانی پژوهش
۱-۹- روش پژوهش
فصل دوم: بررسی ادبیات موضوعی تحقیق
۲-۱- مقدمه
۲-۲- انگیزش یادگیری
۲-۲-۱- تعریف انگیزش و انواع آن
۲-۲-۲- انگیزش یادگیری ونظریات مرتبط با آن
۲-۲-۳- عوامل انگیزش یادگیری
۲-۲-۳-۱- شخصیت
۲-۲-۳-۱-۱- رویکرد یادگیری اجتماعی
۲-۲-۳-۱-۲- رویکرد روانکاوی
۲-۲-۳-۱-۳- رویکرد پدیدار شناختی
۲-۲-۳-۱-۴- رویکرد صفات
۲-۲-۳-۲-عملکرد اساتید
۲-۲-۳-۲- ۱- شخصیت استاد
۲-۲-۳-۳- نفوذ همتایان
۲-۲-۳-۴- پشتیبانی و مشارکت خانواده
۲-۲-۳-۵- امکانات یادگیری
۲-۲-۳-۵-۱- ارتباطات با واسطه کامپیوتر (CMC)
۲-۲-۳-۵-۲- فن آوری های ارتباطی تلفن همراه در آموزش و پرورش
۲-۳- عملکرد یادگیری
۲-۳-۱- تعریف یادگیری
۲-۳-۲- رویکردهای یادگیری
۲-۳-۳- یادگیری همسالان درمحیط اجتماعی فرهنگی
۲-۳-۴- دیدگاههای نظری پیرامون یادگیری و یادگیری همسالان
۲-۳-۵- مدل سیستم شناختی برای پردازش اطلاعات
۲-۴- پیشینه پژوهشی
۲-۴-۱- پیشینه پژوهشی در ایران
۲-۴-۲- پیشینه پژوهشی درخارج از کشور
فصل سوم: روش شناسی تحقیق
۳-۱- مقدمه
۳-۲- روش پژوهش
۳-۳- جامعه آماری
۳-۴- حجم نمونه آماری و روش نمونه گیری
۳-۵- روشها و ابزارهای جمع آوری اطلاعات
۳-۵-۱- ساختار پرسشنامه عملکرد یادگیری
۳-۵-۲- ساختار پرسشنامه انگیزش یادگیری
۳-۶- روایی و پایایی پژوهش
۳-۶-۱- روایی (اعتبار)
۳-۶-۱-۱- تحلیل عاملی اکتشافی جهت بررسی روایی سازه ابزار پژوهش
۳-۶-۲- پایایی
۳-۷- روش تجزیه و تحلیل دادهها
فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده ها و یافته های تحقیق
۴-۱- مقدّمه
۴-۲- یافته های توصیفی
۴-۲-۱ – شاخص های توصیفی متغیرهای جمعیت شناختی
۴-۲-۱ -۱- جنسیت
۴-۲-۱ -۲- وضعیت تاهل
۴-۲-۱ -۳- رشته تحصیلی
۴-۲-۱ -۴- وضعیت اشتغال
۴-۲-۱ -۵- سن
۴-۲-۱ -۵- معدل
۴-۲-۲- شاخص های توصیفی متغیرهای پژوهش:
۴-۲-۲-۱- شاخص های توصیفی عملکرد یادگیری:
۴-۲-۲-۲- شاخص های توصیفی ابعاد انگیزش یادگیری:
۴-۲-۲-۲-۱- شخصیت دانشجو
۴-۲-۲-۲-۲- عملکرد اساتید
۴-۲-۲-۲-۳- نفوذ همتایان
۴-۲-۲-۲-۴- پشتیبانی و مشارکت خانواده
۴-۲-۲-۲-۵- امکانات یادگیری
۴-۳- یافته های استنباطی
۴-۳-۱- بررسی فرضیه های پژوهش:
۴-۳-۲- یافته های جانبی
۴-۳-۲- ۱- آزمون t گروه های مستقل:
۴-۳-۲- ۲- آزمون تحلیل واریانس:
فصل پنجم:بحث و نتیجه گیری
۵-۱- مقدمه
۵-۲- یافته های توصیفی
۵-۳- تبیین یافتههای پژوهش(یافتههای استنباطی)
۵-۴- پیشنهادات کاربردی
۵-۵- پیشنهادات برای انجام پژوهشهای آتی
۵-۶- محدودیتهای پژوهش
محصول های مرتبط
بررسی سنجش اقدامات مدیریت منابع انسانی در ارتقاء عملکرد تعاونیهای تولید کشاورزی
مقدمه بیان مسأله اهمیت و ضرورت انجام تحقیق اهداف تحقیق فرضیههای تحقیق چارچوب نظری تحقیق تعاریف مفهومی و عملیاتی اصطلاحات…
بررسی مدیریت منابع انسانی برعملکرد مالی بر اساس مدل هاروارد
چکیده فصل اول : کلیات تحقیق مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت تحقیق اهداف تحقیق فرضیه های تحقیق متغیرهای تحقیق…
بررسی ارتباط نظام جبران خدمات کل با بهرهوری نیروی انسانی
۱ فصل اول: کلیات پژوهش ۱.۱ مقدمه ۲ ۱.۲ تشریح و بیان مساله. ۲ ۱.۳ اهمیت و ضرورت انجام تحقیق..…
تاثیر فرهنگ سازمانی مدل هافستد در کاهش فساد اداری
تاثیر فرهنگ سازمانی مدل هافستد در کاهش فساد اداری فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱ مقدمه ۱-۲ بیان مسئله ۱-۲-۱ تعریف…
تاثیر تعهد کارکنان بر مسئولیت اجتماعی سازمان
تاثیر تعهد کارکنان بر مسئولیت اجتماعی سازمان فهرست مطالب فصل اول-کلیات تحقیق مقدمه ۱-۱بیان مسئله ۲-۱ اهمیت و ضرورت ۳-۱مدل…
تاثیر سرمایه اجتماعی بر ارتقا امنیت عمومی از دیدگاه فرماندهان و مدیران فرماندهی انتظامی استان گلستان
فصل اول:کلیات تحقیق مقدمه بیان مساله اهمیت وضرورت تحقیق انگیزه تحقیق وانتخاب موضوع اهداف تحقیق سوالات تحقیق فرضیه های…
قوانین ثبت دیدگاه