فصل اول: کلیات تحقیق۱ مقدمه۲۱-۱-بیانمسئله ۳ ۲-۱ اهمیت و ضرورت انجام تحقیق۴ ۳-۱ اهداف تحقیق۶ ۱-۳-۱ هدف اصلی۶ ۲-۳-۱ هدف فرعی۶ ۴-۱-سوالات اصلی و فرعی تحقیق۶ ۱-۴-۱ سوال اصلی تحقیق۶ ۲-۴-۱ سوالات فرعی تحقیق۷ ۵-۱-فرضیه ها۷ ۶-۱-متغیرهای تحقیق۸ ۱-۶-۱ متغیر مستقل۸ ۲-۶-۱ متغیر وابسته۸ ۳-۶-۱ متغیر میانجی ۸ ۷-۱ پیشینه پژوهش۹ ۱-۷-۱ پیشینه داخلی۹ ۲-۷-۱ پیشینه خارجی۱۰ ۸-۱-چارچوب کلان نظری و مدل مفهومی تحقیق۱۱ ۹-۱-روش شناسی تحقیق۱۲ ۱۰-۱ قلمرو تحقیق۱۴ ۱-۱۰-۱ قلمرو موضوعی تحقیق۱۴ ۲-۱۰-۱ قلمرو مکانی تحقیق۱۴ ۳-۱۰-۱ قلمرو زمانی۱۴ ۱۱-۱ شرح واژه ها واصطلاحات تحقیق۱۴ ۱-۱۱-۱ رفتار خریدآنی ۱۴ ۲-۱۱-۱ هیجانات خرید۱۵ ۳-۱۱-۱ قصد خریدآنی۱۶ ۴-۱۱-۱ ریسک ادراک شده۱۶ ۵-۱۱-۱ واکنش پس از خرید۱۷ ۱۲-۱ موانع و محدودیتهای تحقیق۱۷ ۱۳-۱ آشنایی با فروشگاههای تخفیفی جانبو۱۷
فصل دوم: مبانی و پیشینه تحقیق۱۸ مقدمه۱۹ مبانی نظری تحقیق۲۰ ۱-۲ رفتار مصرفکننده۲۰ ۱-۱-۲ دیدگاههای پژوهشی در مورد رفتار مصرف کننده۲۲ ۱-۱-۱-۲ دیدگاه تصمیمگیری۲۲ ۲-۱-۱-۲ دیدگاه تجربی۲۲ ۳-۱-۱-۲ دیدگاه رفتاری۲۲ ۲-۲ فرایند خرید مصرف کنندگان۲۳ ۳-۲ طبقه بندی رفتار خرید مصرفکنندگان۲۶ ۱-۳-۲ خرید برنامه ریزی شده۲۷ ۲-۳-۲ خرید برنامه ریزی نشده۲۷ ۳-۳-۲ خرید آنی۲۷ ۴-۲ رفتار خرید آنی۲۸ ۵-۲ ویژگیهای رفتار خرید آنی۲۹ ۱-۵-۲ بدون قصد یا ناخواسته ۳۰ ۲-۵-۲ بدون تفکر ۳۰ ۳-۵-۲ فوری یا بی درنگ ۳۰ ۶-۲ طبقه بندی رفتار خرید آنی۳۰ ۱-۶-۲ خریدآنی محض ۳۰ ۲-۶-۲ خرید آنی یادآورنده ۳۰ ۳-۶-۲خرید آنی تلقینی۳۱ ۴-۶-۲ خرید آنی برنامه ریزی شده۳۱ ۷-۲ عوامل تاثیر گذار بر رفتار خرید آنی۳۱ ۱-۷-۲ دسته بندی اول۳۱ ۱-۱-۷-۲ عوامل یا محرکهای خارجی در خرید ناگهانی ۳۱ ۲-۱-۷-۲ عوامل یا محرکهای داخلی در خرید ناگهانی۳۵ ۲-۷-۲ دستهبندی دوم۳۷ ۱-۲-۷-۲ ویژگیهای مصرفکننده۳۷ ۲-۲-۷-۲ ویژگیهای محیط خرید۳۷ ۳-۲-۷-۲ عوامل موقعیتی۳۷ ۴-۲-۷-۲ ویژگیهای محصول۳۷ ۳-۷-۲ دستهبندی سوم۳۸ ۱-۳-۷-۲ محرکهای بیرونی و محیط فروشگاه۳۸ ۲-۳-۷-۲ محرکهای درونی۳۸ ۳-۳-۷-۲ عوامل موقعیتی و مربوط به محصول ۳۸ ۴-۳-۷-۲ عوامل جمعیت شناختی و اجتماعی- فرهنگی۳۸ ۸-۲ هیجانات خرید۴۰ ۹-۲ قصد خرید آنی۴۲ ۱۰-۲ ریسک ادراک شده۴۲ ۱۱-۲ واکنش پس از خرید۴۴ ۱۲-۲ مدلهای مرتبط با موضوع تحقیق ۴۵ ۱۳-۲ تحقیقات انجام شده در ارتباط با موضوع پژوهش۴۹ ۱-۱۳-۲ تحقیقات انجام شده در جهان۴۹ ۲-۱۳-۲ نقاط قوت و ضعف تحقیقات خارجی۶۰ ۳-۱۳-۲ تحقیقات انجام شده در ایران۶۱ ۴-۱۲-۲ نقاط قوت و ضعف تحقیقات داخلی۶۶ ۱۴-۲ مدل مفهومی تحقیق۶۶ ۱۵-۲ خلاصه فصل۷۲
فصل سوم: روششناسی تحقیق ۷۴ مقدمه۸۱-۳ روش تحقیق۷۵ ۱-۱-۳ روش تحقیق بر اساس هدف۷۵ ۲-۱-۳ روش تحقیق بر اساس ماهیت و روش۷۵ ۳-۳ جامعه آماری، حجم نمونه و روش نمونهگیری۷۶ ۴-۳ روش گردآوری اطلاعات۷۸ ۱-۴-۳ مطالعات کتابخانهای ۷۸ ۲-۴-۳ تحقیقات میدانی ۷۸ ۵-۳ پرسشنامه۷۸ ۱-۵-۳ پایایی و روایی پرسشنامه۸۰ ۱-۱-۵-۳ پایایی۸۰ ۲-۱-۵-۳ روایی۸۲ ۲-۵-۳ مقیاسهای مورد استفاده پرسشنامه۸۶ ۱-۲-۵-۳ مقیاس اسمی۸۶ ۲-۲-۵-۳ مقیاس فاصلهای۸۷ ۳-۲-۵-۳ مقیاس نسبی۸۷ ۴-۲-۵-۳ مقیاس ترتیبی۸۷ ۶-۳ روش تجزیه و تحلیل دادهها۸۸ ۱-۶-۳ مدل معادلات ساختاری۸۸ ۲-۶-۳ ضرورت بکارگیری مدل معادلات ساختاری در تحقیق حاضر۹۰ ۳-۵-۳ آزمون ANOVA 90 4-5-3 آزمون توکی۹۰ ۶-۳ خلاصه۹۱ فصل چهارم: تجزیه و تحلیل دادهها۹۲ مقدمه۹۳۱-۴ توصیف ویژگیهای جمعیت شناختی اعضای نمونه۱۰۰ ۱-۱-۴ جنسیت۹۴ ۲-۱-۴ تحصیلات۹۵ ۳-۱-۴ سن۹۶ ۴-۱-۴ میزان درآمد۹۷ ۲-۴ تحلیل تکمیلی ویژگیهای جمعیتشناختی۹۸ ۱-۲-۴ بررسی اثر سن۹۸ ۲-۲-۴ بررسی اثر جنسیت۱۰۰ ۳-۲-۴ بررسی اثر تحصیلات۱۰۱ ۴-۲-۴ بررسی اثر درآمد۱۰۲ ۳-۴ آمار استنباطی۱۰۴ ۱-۳-۴ آزمون نرمال بودن متغیرهای پژوهش۱۰۴ ۲-۳-۴ ضریب همبستگی بین متغیرهای پژوهش۱۰۵ ۳-۳-۴ ارزیابی بخش اندازهگیری مدل۱۰۶ ۴-۳-۴ مدلسازی معادلات ساختاری۱۱۲ ۴-۴ فرضیههای تحقیق ۱۱۵ ۵-۴ برازش مدل ۱۱۷ ۱-۵-۴ ریشه میانگین خطای دوم تقریب ۱۱۷ ۲-۵-۴ شاخصهای نسبی برازش مطلق ۱۱۸ ۶-۴ خلاصه ۱۲۲ فصل پنجم: نتیجهگیری و پیشنهادها۱۲۳ مقدمه۱۲۴ ۱-۵ یافتههای تحقیق۱۲۴ ۱-۱-۵ نتایج بررسیهای جمعیتشناختی۱۲۴ ۲-۱-۵ نتایج فرضیههای تحقیق۱۲۶ ۱-۲-۱-۵ فرضیه اول۱۲۶ ۲-۲-۱-۵ فرضیه دوم۱۲۷ ۳-۲-۱-۵ فرضیه سوم۱۲۸ ۴-۲-۱-۵ فرضیه چهارم۱۲۹ ۵-۲-۱-۵ فرضیه پنجم۱۳۰ ۲-۵ مدل نهایی مبتنی بر یافتههای تحقیق۱۳۱ ۳-۵ مقایسه مدل اولیه و مدل مبتنی بر یافتههای تحقیق۱۳۲ ۴-۵ نوآوری تحقیق ۱۳۳ ۲-۵ پیشنهادها۱۳۴ ۱-۲-۵ پیشنهادهای اجرایی مبتنی بر یافتههای پژوهش۱۳۴ ۲-۲-۵ پیشنهاد به محققین آتی۱۳۶ ۳-۵ موانع و محدودیتهای تحقیق۱۳۶
محصول های مرتبط
بررسی رابطه بین توانمند سازی روانشناختی و یادگیری سازمانی
فصل اول ۱-۱-.مقدمه. ۱۳ ۱-۲-بیان مساله. ۱۴ ۱-۳- اهمیت و ضرورت پژوهش…. ۱۷ ۱-۴-اهداف پژوهش…. ۱۸ ۱-۴-۱- هدف اصلی.. ۱۸…
بررسی تاثیر سرمایه فکری سازمان بر رضایت شغلی و حفظ منابع انسانی کارکنان ادارات مرکزی بانک مسکن
بررسی تاثیر سرمایه فکری سازمان بر رضایت شغلی و حفظ منابع انسانی کارکنان ادارات مرکزی بانک مسکن فصل اول: کلیات…
رابطه سرمایه اجتماعی و تعالی سازمانی
رابطه سرمایه اجتماعی و تعالی سازمانی فصل اول : کلیات طرح تحقیق مقدمه ۱-۱ بیان مساله تحقیق ۱-۲ سابقه موضوع…
تاثیر تعهد کارکنان بر مسئولیت اجتماعی سازمان
تاثیر تعهد کارکنان بر مسئولیت اجتماعی سازمان فهرست مطالب فصل اول-کلیات تحقیق مقدمه ۱-۱بیان مسئله ۲-۱ اهمیت و ضرورت ۳-۱مدل…
شناسائی و رتبه بندی عوامل تاثیر گذار آمیخته ترفیع در فروش صنایع لوازم خانگی (مطالعه موردی شرکت اسنوا)
هدف از تحقیق حاضر شناسایی و رتبه بندی عوامل تأثیرگذار آمیخته ترفیع درفروش صنایع لوازم خانگی بوده است. روش پژوهش…
رتبه بندی ابعاد یادگیری سازمانی با استفاده از روش تاپسیس فازی
اهمیت بهره وری و لزوم بررسی آن با توجه به سطوح رقابتی ، پیچیدگی فن آوری، تنوع سلیقه ها، کمبود…
قوانین ثبت دیدگاه