فصل اول بیان مسئله
۱-۲- اهمیت و ضرورت تحقیق
۱-۳- فرضیههای تحقیق
۱-۴- سوالات تحقیق
۱-۵- متغیرهای موجود در تحقیق
۱-۶- اهداف تحقیق
۱-۷- کاربردهای تحقیق
۱-۸- روش تحقیق
۱-۹- روش و ابزار گردآوری اطلاعات
۱-۱۰- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات
۱-۱۱- قلمرو تحقیق
۱-۱۲- تعریف اصطلاحات و مفاهیم کلیدی
۱-۱۳- مدل مفهومی تحقیق
خلاصه فصل
فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق
مقدمه
۲-۱- سیر تحول و تاریخچه مدیریت دانش
۲-۲- سه فاز مدیریت دانش
۲-۳- روند تاریخی حرکت سازمانها به سوی سازمانهای دانش مدار
۲-۴- دانش چیست؟
۲-۴-۱- حوزه های تعریف دانش
۲-۴-۲- تعریف دانش در سیر زمان
۲-۵- سلسله مراتب دانش
۲-۵-۱- هرم دانش
۲-۵-۲- تفاوت دانش و اطلاعات
۲-۶- انواع دانش
۲-۷- عناصر دانش
۲-۸- کارکردهای دانش
۲-۹- مدیریت دانش
۲-۹-۱- اهمیت و ضرورت مدیریت دانش
۲-۹-۲- طیف تعاریف مدیریت دانش
۲-۹-۳- مفهوم مدیریت دانش
۲-۹-۴- تفاوت مدیریت اطلاعات و مدیریت دانش
۲-۹-۵- مبانی نظری مدیریت دانش
۲-۹-۶- اصول مدیریت دانش
۲-۹-۷- مراحل مدیریت دانش
۲-۹-۸- گامهای اصلی پیاده سازی مدیریت دانش در سازمانها
۲-۱۰- نقش ها و مهارتهای مورد نیاز در پیاده سازی مدیریت دانش
۲-۱۱- مزایای مدیریت دانش
۲-۱۲- انتقادات وارده بر مدیریت دانش
۲-۱۳- عوامل شکست و موفقیت مدیریت دانش
۲-۱۴- مفاهیم مرتبط با مدیریت دانش
۲-۱۵- چرخه دانش (فرآیند مدیریت دانش)
۲-۱۶- مدیریت دانش در حوزه دولتی
۲-۱۶-۱- اهمیت نیاز به مدیریت دانش در سازمانهای دولتی
۲-۱۶-۲- عناصر و ابعاد مدیریت دانش در سازمانهای دولتی
۲-۱۶-۳- موانع استقرار مدیریت دانش در سازمانهای دولتی
۲-۱۷- مدل های مدیریت دانش
۲-۱۸- مبانی نظری تحلیل مفهوم مسیر شغلی (کارراهه)
۲-۱۸-۱- تعریف مسیر شغلی
۲-۱۸-۲- توسعه مسیر شغلی
۲-۱۸-۳- توسعه مسیر شغلی در مقایسه با توسعه کارکنان
۲-۱۸-۴- انواع مسیرهای شغلی
۲-۱۸-۵- مراحل سنتی مسیر شغلی
۲-۱۸-۶- مراحل برنامه ریزی مسیر شغلی
۲-۱۹- سوابق تحقیق
۲-۲۰- نگاهی مختصر به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان
خلاصه فصل
فصل سوم: روش (متدولوژی) تحقیق
مقدمه
۳-۱- روش تحقیق
۳-۲- متغیرهای تحقیق
۳-۳- جامعه و نمونه آماری
۳-۴- ابزار جمع آوری داده ها
۳-۵- اعتبار (روایی) و اعتماد (پایایی) ابزار اندازه گیری
۳-۶- روش تجزیه و تحلیل داده ها
خلاصه فصل
فصل چهارم: تجزیه تحلیل داده ها
مقدمه
۴-۱- تحلیل توصیفی
۴-۱-۱- توصیف مشخصات عمومی نمونه مورد مطالعه
۴-۱-۲- توصیف عوامل پنج گانه
۴-۲- تحلیل استنباطی
۴-۲-۱- بررسی روابط بین ابعاد مفاهیم
۴-۲-۳- آزمون فرضیات مدل
۴-۲-۳-۱- ارتباط میان عناصر چرخه دانش و مسیرهای شغلی
۴-۲-۴- مدل اندازه گیری متغیرهای برونزا(Y-MODEL)
فصل پنجم: نتایج و پیشنهادها
مقدمه
۵-۱- نتایج توصیفی
۵-۲- نتایج تحلیل استنباطی
۵-۳- پیشنهادها
۵-۴- محدودیتهای تحقیق
۵-۵- پیشنهاد به محققین آینده
محصول های مرتبط
بررسی سنجش اقدامات مدیریت منابع انسانی در ارتقاء عملکرد تعاونیهای تولید کشاورزی
مقدمه بیان مسأله اهمیت و ضرورت انجام تحقیق اهداف تحقیق فرضیههای تحقیق چارچوب نظری تحقیق تعاریف مفهومی و عملیاتی اصطلاحات…
بررسی تاثیر هوش رقابتی بر عملکرد کارکنان
۱-۱-مقدمه ۱-۲- بیان مسئله ۱-۳- اهمیت و ضرورت تحقیق ۱-۴- فرضیات پژوهش ۱-۵- اهداف تحقیق ۱-۶- روش تحقیق ۱-۷- روش…
بررسی ارتباط نظام جبران خدمات کل با بهرهوری نیروی انسانی
۱ فصل اول: کلیات پژوهش ۱.۱ مقدمه ۲ ۱.۲ تشریح و بیان مساله. ۲ ۱.۳ اهمیت و ضرورت انجام تحقیق..…
بررسی رابطه بین سبک رهبری دانشی با سیستم اطلاعات منابع انسانی
بررسی رابطه بین سبک رهبری دانشی با سیستم اطلاعات منابع انسانی چکیده فصل اول (طرح مسئله) مقدمه ۱-۱ عنوان تحقیق…
بررسی سنجش میزان اثر بخشی تیمهای کاری
بررسی سنجش میزان اثر بخشی تیمهای کاری فصل اول: کلیات تحقیق عنوان تحقیق بیان مسئله ضرورت و اهمیت پژوهش اهداف…
تاثیر برنامه ریزی منابع سازمان (ERP) بر عملکرد زنجیره تامین
تاثیر برنامه ریزی منابع سازمان (ERP) بر عملکرد زنجیره تامین چکیده فصل اول کلیات تحقیق مقدمه ۱-۱ بیان مسأله ۱-۲…
قوانین ثبت دیدگاه